monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6521 Del Skrevet 29. januar 2006 Herregud, så mange snålinger de har samla opp i BB denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 29. januar 2006 #6522 Del Skrevet 29. januar 2006 Var det ikke en veldig overvekt av blonde jenter med store pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #6523 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei snuppa! Så herlig signaturen din er, da, monja! Jeg har hatt ei lita pause fra nettet nå jeg da, og det er godt. Innimellom! Nå skal jeg snart legge meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. januar 2006 #6524 Del Skrevet 29. januar 2006 Det går for seg i monjaheimen for tida skjønner jeg! Mobiler som druknes (og reddes!), EL på gang, furtne mannfolk og null sex! Må bli venner igjen da dere! Så dumt med den Danmarksturen da. Men dere kan jo være heldige å finne et annet fint hus? Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6525 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg skjønte at du hadde kommentert signaturen her, Kverula Men jeg så jo ikke det før etter at jeg hadde vært inne hos deg da Hovedsaken er jo at du likte den. Helt greit med nettpause forresten. Jeg får jo tak i deg på sms likevel jeg Jo, det virka som å være en klar overvekt av blonde bimboer i BB, Diddilina. Jeg skal ikke følge med så veldig, men disse virker som en gjeng som kan finne på det meste. Her skjer det ja, LT. Heldigvis redda jeg telefonen, men den er ikke riktig seg selv synes jeg. Ser litt fukt på displayet og ringetonen ble plutselig mørkere. Håper den kommer seg etterhvert da Egentlig har jeg ikke så klare tegn på EL som i forrige syklus - enda jeg er på dag 12 idag. Kanskje den kommer senere? Det ble iallefall i går kveld. Mannen var jo plutselig så fyrrig da han kom og la seg - og jeg var trøtt fordi jeg sov. Faktisk så trøtt at jeg nesten ikke husket hva jeg hadde vært med på da jeg våkna i morges Snart skal Smurfen opp. Han skal i barnehagen i 8 tiden. Ser helt greit ut det der øyet hans, så det var nok ikke katarr. Iallefall skjuler den seg bra. Armen er dryktelig vond igjen. Det smeller oppi skulderen når jeg rører på den Blir det ikke bra denne uka lir det nok legebesøk på fredag. Kan ikke jobbe da. Endret 30. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6526 Del Skrevet 30. januar 2006 Det meldes ekstremvær over Nord-Trøndelag igjen Tror kanskje jeg skal holde smurfen hjemme noen dager denne uka her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #6527 Del Skrevet 30. januar 2006 God morgen, snuppa! Så bra at du så at jeg hadde kommentert signaturen din da - fiiin er den! :-D Ellers må jeg si at det ikke er HVER måned man merker EL sånn som man pleier å gjøre...sånn som her i huset... Så jeg krysser fingre for - hvis ikke mannen holder på med hoppeav-stuntet sitt fortsatt - at en ny liten smurf i dette øyeblikk holder på å ta bolig i magen din, monja! Og med det været som er meldt, så kan det jo kanskje bli flere sånne intime stunder i monjaheimen snart! Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6528 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja, men jeg bruker jo alltid å merke EL. Alltid :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6529 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg har følt meg så merkelig idag. Ble skikkelig kvalm i morges og har hatt delvis svimmelhet og hodepine store deler av dagen. Sikkert noe som går. Ekkelt er det iallefall. Ellers funderer jeg en del over at jeg ikke kjenner EL akkurat nå. Men jeg skal la det gå fram mot dag 18, så får vi se da. Kan nok bli hver dag fram mot da Synes det er så merkelig at jeg ikke kjenner noe til EL i det hele tatt. Jeg bruker jo å bli den sexgrisen, men nei. Har jo nesten ikke lyst på sex lenger Nesten så jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid jeg? Men jeg var jo skikkelig heit da og. Hele det første trimesteret med Torstein var det kun en ting jeg tenkte på for å si det sånn Nei, jeg er sikkert ikke gravid, men jeg har ikke EL nå, det er sikkert :klø: Endret 30. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 30. januar 2006 #6530 Del Skrevet 30. januar 2006 Bare innom en snartur og oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6531 Del Skrevet 30. januar 2006 Koselig Diddlina Nå er det bare en halv time til mann og smurf kommer hjem. Gleder meg til å se dem. Blir koselig det. Tror det blir suppe til middag idag. Torstein elsker suppe. Ikke så enkelt å spise, men namme-nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. januar 2006 #6532 Del Skrevet 30. januar 2006 Synes det er så merkelig at jeg ikke kjenner noe til EL i det hele tatt. Jeg bruker jo å bli den sexgrisen, men nei. Har jo nesten ikke lyst på sex lenger ← Det er da ikke sååå mange dagene siden du hadde veldig lyst på sex og til og med drømte om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6533 Del Skrevet 30. januar 2006 Jo, men det var jo alt for tidlig det.....eller var det ikke? Har jeg hatt EL uten å være klar over det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6534 Del Skrevet 30. januar 2006 Men jeg har ikke hatt EL smerter heller og det bruker jeg å ha. Trodde jeg hadde det her om dagen, men det ble liksom ikke mer. Ja ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6535 Del Skrevet 30. januar 2006 Men nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #6536 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har følt meg så merkelig idag. Ble skikkelig kvalm i morges og har hatt delvis svimmelhet og hodepine store deler av dagen. Sikkert noe som går. Ekkelt er det iallefall. Eller tidlige tegn på graviditet? Synes det er så merkelig at jeg ikke kjenner noe til EL i det hele tatt. Jeg bruker jo å bli den sexgrisen, men nei. Har jo nesten ikke lyst på sex lenger OG DET VAR DAGENS UNDERSTATEMENT, MONJA!!! TA EN TITT LITT BAKOVER I BOKA DI OG TELL -smileyer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6537 Del Skrevet 30. januar 2006 Slutt. Det hadde ingenting med EL å gjøre. Det var nok overivrighet Jeg vil ha EL nuh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #6538 Del Skrevet 30. januar 2006 Tsss... "Jeg er så kåt at jeg er kvalm" - husker du ikke det, eller! Ok...jeg skal slutte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6539 Del Skrevet 30. januar 2006 Jooooooo, jeg husker det....jeg var kjempekvalm da. Men det hadde ikke noe med EL å gjøre *tramper i ....eh.....dagbokarket* Nå er jeg bare kvalm uten å være kåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #6540 Del Skrevet 30. januar 2006 Endelig er de hjemme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå