Liljen Skrevet 8. september 2006 #221 Del Skrevet 8. september 2006 Jah da kom jeg i grevens tid til å forsyne meg med smash- sjokoladen, som er noe av det beste jeg har smakt ever !! Og dajm melkesjokoladen er og knakende supergod.. Og bare så det er sagt 3 uker uten sjokolade hadde jeg aldri klart. Hvordan går det ellers, vennen?? Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. september 2006 #222 Del Skrevet 9. september 2006 Og jeg som prøvde å finne smashsjokoladen i butikken idag, også hadde de ikke! Men vi kjøpte vanlig smash da. Får duge det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 #223 Del Skrevet 10. september 2006 Vet dere at KG faktisk er mer påvirkende enn reklame? Etter inspirasjon herifra, måtte jeg bare prøve den nye melkelsjokoladen med daim Men jeg må nok innrømme at vanlig daim er hakket bedre... Kjøpte stratos også, men det ble ikke noen finnerlønn på oss Ha en sjokoladefyllt søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 10. september 2006 #224 Del Skrevet 10. september 2006 Heei! Her var det mye sjokoladesnakk! Men jeg har det ALLER beste: Hjemmelaget sjokoladefondant!! Laget det til lørdagskos i går og har litt igjen til i dag! Ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. september 2006 #225 Del Skrevet 10. september 2006 nå har det vært så mye sjokoladesnakk her inne at jeg kapitulerte på fredag fant ikke den nye smashen, men spiste melkesjokolade med daim! nammis! håper du koser deg denne strålende søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. september 2006 #226 Del Skrevet 10. september 2006 Sjokoladeprat her også? Ikke rart det er vanskelig å bli sunn. Håper du koser deg i helga, Vannmelon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. september 2006 #227 Del Skrevet 11. september 2006 Hjeeelp, det er sjokolade overalt her Og jeg som hadde bestemt meg for å ha ei sunn uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. september 2006 #228 Del Skrevet 11. september 2006 *føler meg noe skyldig ihht til at det prates om sjokolade overalt jeg ferdes* Men man er da ikke sjokoman for ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. september 2006 #229 Del Skrevet 11. september 2006 Håper det står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. september 2006 Forfatter #230 Del Skrevet 11. september 2006 Her samtales ikke om sjokolade! Det er ingen som er glade i det! Hvis vi skal være sunne, kan vi gå over til å snakke om ananas. Det er også ganske godt, så lenge den er fersk. Hermetisert ananas er en uting! (Fersk ananas svir riktignok på leppene når man spiser den...) Lurer på om jeg klarer å leve sundt helt fram til helga? Jeg har det bra, Yamaha, håper du og har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. september 2006 #231 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har det bra, Yamaha, håper du og har det ← Jeg har det helt toppers jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. september 2006 #232 Del Skrevet 11. september 2006 Ja fersk ananas svir på leppene når den er fersk, men du verden så godt det er og.. Fikk lyst på druer og nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. september 2006 #233 Del Skrevet 12. september 2006 Nam - fersk ananas er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. september 2006 #234 Del Skrevet 12. september 2006 Her samtales ikke om sjokolade! Det er ingen som er glade i det! ← jeg liker ikke sjokolade.... håper alt er bra med vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. september 2006 #235 Del Skrevet 12. september 2006 Nam - fersk ananas er godt ← jeg liker ikke sjokolade.... ← Ikke jeg heller Håper du ahr en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. september 2006 #236 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg liker heller ikke sjokolade! *prøver intenst å overbevise meg selv, og totalt overse min egen signatur* Det funka ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. september 2006 #237 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg liker heller ikke sjokolade! *prøver intenst å overbevise meg selv, og totalt overse min egen signatur* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 #238 Del Skrevet 13. september 2006 Hvordan står det til ellers da?? Ser du har IKM i morgen Og jeg er spent på hvordan det ligger an..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. september 2006 #239 Del Skrevet 13. september 2006 Har du IKM i morgen Hvordan kjennes det ut da, noen symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. september 2006 #240 Del Skrevet 13. september 2006 IKM i morgen allerede? Oi så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå