~Capricorn~ Skrevet 24. august 2006 #141 Del Skrevet 24. august 2006 Håper det blir full klaff denne mnd også da, vennen Og jeg blir veldig gjerne med til gravidland jeg altså Og det med å ønske termin en viss tid på året...det har jeg gitt opp for leeeenge siden (har vel aldri brydd meg heller..men nå er det utelukket å f.eks vente en mnd for å få termin i januar istedenfor desember ) Da får heller ungen bare bli yngst i klassen Men nå er det jo først og fremst sommerbarn vi satser på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. august 2006 #142 Del Skrevet 25. august 2006 Håper du får en kjempefin helg! Fredags- til deg fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. august 2006 #143 Del Skrevet 26. august 2006 Innom med en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 26. august 2006 Forfatter #144 Del Skrevet 26. august 2006 Dag 18 (4DPO) Dagene går... ventingen består. Har vert med på et løp her i hjembyen min i dag, så jeg er fullstendig mørbanket i hele kroppen. Og kvalm. Men om der er pga. at jeg har slitt meg for mye ut, eller om det kommer pga. noe annet ( ) er jo umulig å vite. Får vente til i morgen med å se om jeg fortsatt er kvalm. Har ikke kjendt så mye i mageområdet idag. Bare en og annen stikk i siden, men vet ikke om det er godt nok til å kalles et symptom. Prøver i denne prøveperioden å ikke lete så mye etter symptomer og slikt, men det er vanskelig, det må jeg innrømme! Helgeklemmer til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #145 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg syns og det er vanskelig å ikke kjenne etter på symptomer.. Så du er ikke alene om den.. Syns virkelig det høres lovende ut for deg og denne måneden.. og begynner å bli ulidelig spennende hvem som får positivt denne gangen. Ha en utrolig strååålende søndag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. august 2006 #146 Del Skrevet 27. august 2006 Hva betyr 4DPO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2006 #147 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg skriver under med Liljen. Vil egentlig ikke tenke på IKM og lete etter symptomer, men ubevisst gjør man det allikevel... Og å vente på IKM kan gjøre hvem som helt sprø Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 27. august 2006 Forfatter #148 Del Skrevet 27. august 2006 Dag 19 (5 DPO) Liljen; ja, blir utrolig spennende å se hvem det klaffer for nå i august/begynnelsen av septemer! Skulle gjerne ønske det var meg, og tror ganske sterkt det iallefall blir deg Vannmelon: 4 DPO betyr "4 dager etter EL". Alt man skal nå ha tegn og forkortelser for! Sist gang testet jeg faktisk positivt 9 DPO, det vil si at jeg kan teste om 4 dager! Men det kommer jeg sikkert ikke til å gjøre...Vil prøve å vente lengst mulig med testing denne gang.. Eeyore; man kan bli rimelig sprø av denne ventingen ja! Synest det er litt ille å gå sånn og ikke vite.. er jo ganske store saker vi venter på å få bekreftelse på liksom.. Særlig viss man har litt symptome og slikt. Denne perioden har jeg ikke blitt nedrent av symptomer akkurat Kjenner nå og da noe i magen og brystene.. og er i kveld også litt småkvalm. Men akkurat kvalmen må være noe annet. Den kommer nok ikke før noen dager etter at egget er festet, så det må være litt tidlig å få allerede nå for min del. Men kan jo håpe!! Har såååå lysst å bli gravid denne måneden!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. august 2006 #149 Del Skrevet 27. august 2006 Har såååå lysst å bli gravid denne måneden!!!!! ← Skriver under på denne jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2006 #150 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg også Men som mange andre her inne kan jeg godt ofre noen PP for at Capricorn skal bli gravid Lenge siden jeg har vært her inne nå 83`. Godt å se at det står til liv Når har du IKM da? Vi venter og vi venter, kan ikke skjønne annet enn at vi kommer til å bli fryktelig tålmodige av dette her jeg..... ehhhh.....that will be the day, hehe. Håper iallefall du får ei fin uke, håper symptomene kommer rennende inn etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. august 2006 #151 Del Skrevet 28. august 2006 Men som mange andre her inne kan jeg godt ofre noen PP for at Capricorn skal bli gravid ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 28. august 2006 Forfatter #152 Del Skrevet 28. august 2006 Dag 20 (6 DPO) Vet du, akkurat det samme tenkte jeg, Angelou! At for at det skulle klaffe for Capri, kunne jeg gledelig gitt vekk en PP! Men beste hadde jo vore om det hadde klaffet for oss begge nå i denne da (eller, for oss alle for den del, men det er jo bare å drømme...) Hvor blir det av symptomene mine? Jeg vil ha noen, NÅ! Kjenner svært lite som kan minne om verken festesmerter eller noe annet. Men har da enda en uke til før IKM, så tiden er ikke akkurat knapp (desverre). Er spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg før testing denne gang. Dere må hjelpe meg å vente! Hmm,,, skal jeg gidde en treningstur i kveld, eller skal jeg late meg på sofa`n... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. august 2006 #153 Del Skrevet 29. august 2006 Skal vi få deg til å vente? Du vet jo at vi er de om er mest spent og ivrige og gjerne vil ha svar rett etter EL Du får innbille oss at du har IKM noen dager senere, så vi ikke maser så fælt Det har ubevisst skjedd hos meg. 1pp visste jeg jo ikke hvor lang kom til å bli så jeg tippet ca 35 dager, den ble 33. Så når jeg da satte 33 på pp2 ble den bare 30... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. august 2006 #154 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg er skikkelig flink til å vente, er på dag 31 og FREMDELES ikke testa Det er bare å ikke reise på apoteket å kjøpe test det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. august 2006 #155 Del Skrevet 29. august 2006 Vet du, akkurat det samme tenkte jeg, Angelou! At for at det skulle klaffe for Capri, kunne jeg gledelig gitt vekk en PP! Men beste hadde jo vore om det hadde klaffet for oss begge nå i denne da (eller, for oss alle for den del, men det er jo bare å drømme...) ← Ååå, så snille dere er da Men det beste ville jo selvfølgelig vært om det ble full klaff for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 29. august 2006 Forfatter #156 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Dag 21 (7 DPO) Hmm... aaaaner jeg ettlannet i magen? (ikke rart, når man bare spiser snop..) Og har jeg ikke vond rygg (har stått i hele dag da...) Men det jeg er sikker på, er at jeg har en slags verk i underlivet. Ikke slik jeg hadde sist i bekkenet, men noe ala slik man har når man har mensen, men myyyye svakere! Dette har jeg aldri hatt utenom mensen før. Ikke da jeg ble gravid de andre gangene heller. Så tviler egentlig på at det har noe med saken å gjøre. Tenkte bare å skrive ned alt jeg kjente på kroppen nå, slik at jeg har lagret det til senere i tilfelle... Synest dagene snigler seg avgårde. Ca en uke til jeg burde teste, men ca en halv uke til jeg kommer til å teste!! (tror ikke dere trenger å mase lenge på meg, Eeyore!! Jeg blir alltid skikkelig irritert på de som skal vente til langt etter IKM (eller til IKM, for densags skyld.. ), og pine oss som sitter hjemme og venter på svar. Angelou, følte du deg truffet! For man lever seg inn i andres situasjon også! Derfor det er så arrti å vere her inne! Hadde befruktningsmannen oppsøkt meg og bedt meg om lov til å gi bort en av mine positive prøveperioder til deg, Capri; klart han hadde fått lov! Bare synd det ikke er så enkelt.. Men jeg tror september blir en bra mnd. for oss alle jeg! Nå skal jeg makke litt rundt i huset før jeg slår meg ned ved data`n for godt denne kvelden! Lat jeg? Neeeei... hvem sa det? Endret 29. august 2006 av 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. august 2006 #157 Del Skrevet 29. august 2006 Begynner å bli spennende her inne Med litt symptomer og greier jo.. ...nei, skal ikke ta helt av enda... Ja, jeg håper september blir en bra mnd for alle Og, ja, det stemmer jo det..hjelper jo uansett ikke meg noe særlig dersom ingen andre får det til... (men jeg føler likevel at Lilletrollet står foran meg i køen..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. august 2006 #158 Del Skrevet 30. august 2006 Følte meg litt truffet ja 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 #159 Del Skrevet 30. august 2006 :hoppe: Hører jeg du har symptomer, vennen?? Kan bli spennede her og fremover tenker jeg Å som jeg forstår deg godt ang testingen. Jeg bare verper etter å prøve en test. Må nok få mannen til å låse di inn snart Jeg ofrer meg gladelig flere pp for capricorn. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. august 2006 #160 Del Skrevet 30. august 2006 Ingen graviditet er lik har jeg hørt, så det er ikke sikkert du får de samme symptomene denne gangen Lykke til i symptomjakten, skal stå klar når du tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå