Liljen Skrevet 25. oktober 2006 #341 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vet helt klart hva du mener med den forkjølelsen altså Kjente det selv jeg tidligere i dag. Forbasket altså. Best å ta det med ro til en er helt frisk ja Ha en strålende kveld. Kos deg og slapp av du. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 26. oktober 2006 11+2 Ja, Liljen, nå er jeg så drittlei! Er nesten verre i halsen igjen i dag enn i går. Men jeg trosset det, og tok meg en treningstime forran videoen her i stuen i kveld likevel,.,, Og gjett om det var godt å røre på seg igjen da!! Var sååå herlig! Men gjett også hvem som er kvalm og uggen nå da... Har spist og alt, men kroppen tåler visst ikke aktivitet. Selv om det var gravidtrimvideo med lav intensitet... Jaja, får prøve Yogaen i morgen, viss halsen ikke er enda verre da igjen da.. Gleder meg så til helgen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 27. oktober 2006 #343 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du får nok ta det litt med ro Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. oktober 2006 #344 Del Skrevet 27. oktober 2006 Innom med en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 29. oktober 2006 11+5 Åjåjåj! Bare 2 dg til 12. uke er her!! Jippiii!! Må si jeg gleder meg til det, og til å komme i form igjen. I dag har jeg bare vært kvalm. I går var jeg også litt kvalm, men verre igjen i dag, synest jeg.. Har nå sagt til 2 venninner at jeg er gravid igjen! Tror de er bjynt å bli litt babysyke de også nå... Jeg gleder meg til de begynner å få barn, for er jo så koselig å ha noen veninne-barn å kjøpe klær til og dulle med også!! I dag har lillegutt vært syk, så dette har blitt en real inne-dag. Og tiden har gått seeeint siden jeg sto opp kl. 7 (fordi jeg måtte stille klokken,... gosj, sto da egentlig opp kl. 6! :hår: ) Vil bare at tiden skal gå forrt nå jeg! Så jeg kan komme meg over i 2. trimester, og forhåpentligvis nyte svangerskapet til fulle! Husker jeg gjorde det sist i 2. trimester. Da var 1. trimester sånn som nå (mye dårlig), mens 2. trimester var flott med trening, og bare noen få plager i form av svimmelhet når jeg sto for lenge, og viss jeg ble for sulten.. I 3. trimester stresset jeg litt sist, med mye skolearbeid og praksis og sånn, og kvalmen kom igjen. Lurer på hvordan dette svangerskapet blir resten jeg! Gleder meg til fortsettelsen! Som sagt så elsker jeg i grunnen å gå gravid, selv om det er vanskelig å huske på når man er kvalm 24/t i døgnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 30. oktober 2006 11+6 Siste dag i 1. trimester, viss jeg har forstått det riktig! I svangerskapsdagboken min står det 1. trimester helt frem til 14. uke, men jeg velger å skifte trimester allerede i morgen jeg! Har vært kvalm i dag også, men ikke så ille som i går, faktisk. Hjelper kanskje på å jobbe litt, og "glemme" at man er kvalm (selv om det blir verre med stress da..) Lurer på om jeg kjenner liv jeg... Har lurt på det et par dager nå.. Kjenner noen bobler langt nede i magen av og til.. mest om kvelden. Men er usikker på om det er bebbi.. kjennes jo sånn ut da.. Er så koselig hver gang det skjer. Man skulle tro at man var ekspert på å gå gravid når man allerede hadde gjort det en gang, men faktisk er det som 1. gangen denne gangen også! Like spennende å få mage.. like spennende å kjenne etter liv.. like spennende alt det andre også. Men selfølgelig blir det sånn; er jo et nytt liv, et nytt individ man setter til livs. Klart det er like spennende som med nr. 1 :smile: En venn av meg ble pappa og i natt. Og jeg kriblet i hele meg da jeg fikk høre at han hadde fått seg en jente.. Ble bare sååå verpesyk! Og sååå misunnelig Flaks jeg allerede er gravid, ellers hadde jeg nok gått av hengslene av utålmodighet etter å få føde selv (ja, vet det kan virke rart å "lengte" etter å føde, men det var en så fantastiks opplevelse, at det vonde liksom bare ligger der som en komponent jeg gruer meg litt til og er nervøs for, mens resten overdøver alt..) Så det kan vere betryggende for de som leser dette og som ikke har født før; at det kan faktisk vere så fantastisk at man gleder seg veldig til neste gang! I kveld tenkte jeg å prøve ut Yoga for gravide DVD`n , og deretter dusje og se Nynne på tv3!! Ciao[/color]! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. oktober 2006 #347 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kjente også slike bobler i forrige uke, men jeg tror ikke det er fosteret Men man vet jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #348 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så morsomt å lese dagboken din når jeg ser hvor bra du har det. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. oktober 2006 #349 Del Skrevet 31. oktober 2006 litt for 12 uker da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 31. oktober 2006 #350 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg melder meg på i gratulasjonsgjengen Er så glad på dine vegne har hørt at man skal kunne kjenne den boblinga du beskriver, så jeg tror det er bebbisen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 1. november 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 1. november 2006 12+1 Mrs N, angelou og lubelillen, til dere og jeg vil sammen med dere! Endelig passert 12 uker! Er hærlig, men kan ikke si jeg føler meg så veeeldig mye tryggere.. Men det gjør jeg sikkert etter 14 uker (fordi jeg har lest at det er et lite oppsving i aborter i 12-13 uke.. jaddajadda, pessimist så det holder ) Synest magen nesten har blitt mindre de siste dagene! Sikkert mindre luft, eller så er det jeg som er begynt å venne meg til den.. Gleder meg så til å få en synlig, liten kul! Altså, for de som vet det er den synlig nå også, men for de som ikke vet det tror nok bare jeg har spist litt mye i det siste. Derfor blir det litt godt nå som det snart skal bli allmennkjent at jeg er gravid! Forresten, det med at jeg nå kan si det til "alle"... synest nesten det er for tidlig ennå jeg! Tenker liksom sånn at det er for godt til å være sant at jeg faktisk ER gravid! Nesten så jeg ikke tror det selv helt ennå, og da virker det absurd å fortelle det til andre også! Men samtidig er det en veldig god følelse å ikke måtte prøve å skjule allting lenger. Snart bare 3 uker til jeg skal til jordmor! Gleder meg til det; mest for å høre hjertelyden! Ellers, har lyttet til julemusikk, pakket inn julegaver, og sååå samtidlig tror dere jammen ikke de første snefnuggene dalet ned?! Jeg elsker de første dagene med snø! -og november og desember med julegaveinnkjøp, julebord og alle mulige koselige ting! Skal på hele 3 julebord i år! Og kan i år spiste meg god og mett uten å bekymre meg over at magen står rett ut i kjolen etterpå! Fikk H&M vårkatalogen og i går! VÅRkatalog! Men var jo forhåndskatalog da, og siden jeg elsker kleskataloger, ble den ikke liggendes uåpnet lenge! Fant mange fine klær. Var mye fint til barn, og mange fine mammaklær! Faktisk 4 sider -WOW! Synest utvalget av mammaklær i katalogen pleier å være elendig lite, men i denne var det bra! -og bra er det at viss jeg bestiller nå,. får jeg klærne i begynnelsen av januar! Og buksene og sånn kan man jo fint bruke om vinteren også! Er potte tett i nesten, og forkjølet. For 3. gang på 1 mnd,. Lei, tror dere?! Skulle bare ha visst... Men så har jeg også noe positivt å komme med angående formen min; har ikke vært kvalm på 2 dager! Jippiii! -men matlyssten er på bånn da... Men i forhold til kvalme er det bæære lækkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 3. november 2006 #352 Del Skrevet 3. november 2006 Skjønner at uroen ikke slipper taket helt, og det er lov å være bittelitt pessimistisk. Det er jo skumle saker dette her. Men etter UL blir nok alt bra Libellen 7+5 hilser med sitt lille hjerteslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. november 2006 #353 Del Skrevet 4. november 2006 Når jeg leser dagboka di, gleder jeg meg bare enda mer til en gang å bli gravid... *missunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 5. november 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 5. november 2006 12+5 lubelillen og Eeyore (Håper du blir gravid snart!!!) Ja, nå har jeg vert 12 uker i mange dager Det har vert en fin uke, men lite kvalme. Men har selfølgelig vert sykta forkjøla!! Samtidig føler jeg at energien er komt tilbake for 1. gang siden jeg ble gravid! Så når bare denne månedslange forkjølelsen min forsvinner, vil jeg endelig begynne å trene igjen. Er redd kondisen min er så langt nede som den kan komme, så om jeg vil holde meg i noenlunde form i svangerskapet er det best jeg begynner nå (ikke det at jeg er så himla redd for å legge på meg, men trening gir så mye mer -energi, humør og bedre immunforsvar). Sist jeg var gravid var jeg omtrent ikke syk noen gang gjennom hele svangerskapet (noe som er veldig uvanlig for meg som er syk en gang i mnd. vanligvis). Så jeg trodde man ikke ble så lett syk som gravid. Men etter nå å ha vært syk i nesten hele dette hittil, vet jeg ikke lenger... Tror jeg må lage meg en tråd om hvordan få bedre immunforsvar. Men tørr ikke proppe i meg kostilskudd og sånt nå når jeg er gravid. Og gjør jo ikke ting bedre at gutten nettopp er begynt i barnehage og derfor er konstant forkjølet og sånn heller da.. I går hadde jeg litt brunlig utflod. Var kjempeskummelt, men hadde det bare om dagen, og ikke på kvelden. Er nå helt borte. Men var ganske redd i hele går... Men nå har jeg bestemt meg for å roe denne angsten min litt ned. Kan jeg ikke bare glede meg over graviditeten snart?! Tror jeg har lest for mange tråder om folk som har mistet her inne og på snart mamma. com. Ny uke i morgen. Nå gruer jeg meg ikke så mye til ukene lenger, fordi jeg vet at jeg da er komt en uke lenger i svangerskapet. Snart 13 uker!! Tror jeg vil gå med tettsittende genser og bare strutte med magen så alle ser at jeg er gravid på jobb i morgen!! Har hittil gått med vide gensere, så ingen har hatt mulighet til å se på meg at jeg er gravid ennå. .. tror jeg da.. Men i morgen skal jeg vise meg frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 6. november 2006 #355 Del Skrevet 6. november 2006 Hi hi, håper du holder oss oppdaterte på reaksjonene på struttemagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 6. november 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 6. november 2006 12+6 Fikk ikke strutte idag, lubelillen! Måtte nemlig være hjemme med sykt barn. For 1 gang i min jobbkarriære! Synest forresten at magen har forsvunnet litt igjen.. er så opp og ned dette. Ser jo nesten flat ut igjen, men har jo gått med mammabukser nå i over 2 uker! Er det luft som har forsvunnet? fett? ikke vet jeg.. men om kvelden er den som regel stor igjen... Uff, blir en lang inne-dag dette.. er litt småkvalm også. Blir det fortsatt rundt kl 11-12... Kanskje jeg får trent litt ikveld?! Håper det!! God mandag dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 7. november 2006 #357 Del Skrevet 7. november 2006 Hvordan har magen det i dag? Lubelillen 8+2 har også mage til besvær, hi hi Jeg fikk høre at buksa stramma i dag. Var visst på tide at jeg kjøpte meg mammabukse. Jeg synes kanskje det er litt tidlig. Blir så godt passa på her altså. Det har jeg merket selv også, men jeg har jo tørket den i trummelen og da kryper den litt. Dumme meg. Satt på resturant i går og måtte åpne knappen. Godt det var mørkt der... Men ser egentlig bare feit ut Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. november 2006 #358 Del Skrevet 7. november 2006 Håper du får strutte litt før eller siden da Og at barnet blir frisk som en fisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. november 2006 #359 Del Skrevet 8. november 2006 Er det ikke 13 uker her nå? HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. november 2006 #360 Del Skrevet 8. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå