Eeyore Skrevet 25. juli 2006 #61 Del Skrevet 25. juli 2006 Tror nok helt sikkert at han forandrer mening når det begynner å bli liv i magen Min venninne som er gravid i 35 uke, hadde også en samboer som holdt litt igjen fordi han hadde barn fra før, og i værste tilfelle ikke ville ha barn med 2 ekser. Han ga etterhvert et nølende ok, men etterhver ble han like begistret han også. Synes også hele graviditeten har vær med morsom enn med eksen. Håper det kan trøste litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 26. juli 2006 Dere er så gode jenter IKM dag idag, spennende - ikke noen mens foreløpig.... Begynner å bli utålmodig jeg......Jeg er jo helt sikker på at tanta kommer, men så er jeg jo litt usikker også, det er jo faktisk en sjanse Å, det er lenge til fredag TO dager igjen til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 #63 Del Skrevet 26. juli 2006 oj oj - IKM i dag? spennende klarer du å vente helt til fredag med å teste hvis mensen ikke dukker opp, da? ha en flott onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 26. juli 2006 #64 Del Skrevet 26. juli 2006 ÅÅÅhh, du er flink altså som klarer å vente til fredag! Shit, vil det si at jeg må vente helt til jeg kommer fra ferie for å få vite resultatet!?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 26. juli 2006 Hihi, jeg er ikke helt sikker . Men, syklusene mine varierer litt med et par dager, og jeg har bare en test hjemme - reiser på ferie fredag så det blir ikke noe testing etter det.... Tror jeg venter til fredag jeg.... Gjør ikke noe annet enn å kjenne etter om tanta kommer snart, det gjorde jeg i hele går også Tar meg selv i å begynne å håpe innimellom... prøver å dra meg selv ned på landjorda igjen, så jeg ikke skal bli for skuffet hvis tanta kommer eller jeg tester negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 26. juli 2006 Du har jo vært her du også Beckybloom Spørs om du må vente litt ja, men når jeg greier å være tålmodig, så greier du det også - helt sikker på det! Så kan det jo hende tanta kommer før da(det kjennes slik ut), og da får du jo vite det Jeg skal være borte herfra i tre uker jeg Tenk på alle som kan ha testa positivt når jeg kommer tilbake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 26. juli 2006 #67 Del Skrevet 26. juli 2006 Du har jo vært her du også Beckybloom Spørs om du må vente litt ja, men når jeg greier å være tålmodig, så greier du det også - helt sikker på det! Så kan det jo hende tanta kommer før da(det kjennes slik ut), og da får du jo vite det Jeg skal være borte herfra i tre uker jeg Tenk på alle som kan ha testa positivt når jeg kommer tilbake da ← Ja, jeg surfer rundt her inne jeg nå, heeelt i feriemodus, får ikke gjort en dritt på jobb for å si det rett ut! Er allerede godt på vei nedover Sverige! Huff, javel da, så må jeg vel bare vente! Neiiiida, bare tuller, forhåpentligvis er det kjempegode nyheter her når jeg kommer tilbake! 3 uker borte herfra?!?! HOFFAMEIEN DA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 #68 Del Skrevet 26. juli 2006 tre uker ferie. ååå så deilig!! skal dere noe gøy i ferien, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) 3 uker borte herfra?!?! HOFFAMEIEN DA! ← Ja, hvordan SKAL dette gå Vi skal på kanskje verdens beste ferietur ja - men har ikke så lyst å skrive så mye om den egentlig, jeg kjenner en del som henger her inne og har ikke lyst å bli gjenkjent som prøver Endret 26. juli 2006 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 #70 Del Skrevet 26. juli 2006 har full forståelse for at du ikke vil avsløre for mye. det høres uansett spennende ut - utfra det lille du fortalte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #71 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg tror det blir en helt knall ferie - uansett, sol, sommer og kjærlighet er ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 26. juli 2006 #72 Del Skrevet 26. juli 2006 Åååå.. du begynner jo på ferien når mange andre begynner på jobb igjen! Må være deilig det ja... Og tenk om du får fare på tur med en liten tass i magen, FOR en start på ferien, i så fall! Og skulle det ikke klaffe, kan du trøste deg med at du slipper kvalme og ubehag som kan forekomme, midt i ferien din! GOD TUR!! Og ferier litt for meg også, som ikke har hatt særlig med ferie i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. juli 2006 #73 Del Skrevet 26. juli 2006 Moro med ferie og kanskje en spire i magen!!! Noen av oss i 1pp må jo få det til, og det ser ikke ut til å bli meg i alle fall. Krysser alt jeg kan for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Skjønner ingenting jeg - pleier å få skikkelig ømme pupper før mensen, og det har de vært helt fram til idag, men nå er de nesten ikke ømme i det hele tatt.... skjønner ingenting jeg Har ikke fått mensen enda - og jeg tror at mannen tror jeg er gravid, jeg hadde nemlig funnet fram en graviditetstest fra ifjor (2 pk - har igjen 1). Tror han har sett esken i nattbordskuffen min og at han tror jeg har tatt test, han vet jo at jeg er nervøs for hvordan jeg skal fortelle det. Han har iallefall sett skikkelig rart på meg i hele dag, men ikke sagt noe Han får bare lure en stund til Jeg lurer jo jeg også Veeeldig fristende å teste imorgen tidlig, men tør liksom ikke helt.... Er jo på dag 30 idag, og har jo hatt sykluser mellom 29 og 35 dager siden jeg slutta på pillene....nei, jeg venter til freda`n jeg Det blir isåfall dag 32 og i forhold til EL så trooor jeg ikke at mensen kommer seinere enn det, men man vet jo aldri da..... Tar meg selv i å håpe litt her nå Endret 26. juli 2006 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. juli 2006 #75 Del Skrevet 26. juli 2006 Hadde det ikke vært bedre å bare fortelle ham det som det er? Men nå er jo jeg at det slaget som hater hemmeligeheter i et forlhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 26. juli 2006 #76 Del Skrevet 26. juli 2006 Åååå! Dette er spennende!! Jeg krysser fingrene for deg! Som Eeyore sier; noen av oss i pp1 må jo få det til nå! Gi en lyd så fort du har tatt testen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. juli 2006 #77 Del Skrevet 26. juli 2006 Her var det spennende!!! Følger spent med på fortsettelsen! Morsomt at mannen ikke helt vet hva han skal tro, da Du bør vel kanskej si noe snart sånn at han ikke går i villrede for lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juli 2006 #78 Del Skrevet 27. juli 2006 Vet du hva jeg hadde gjort?? Tatt testen torsdag morgen, og evt. kjøpt meg ett par tester til fredag eller lørdag og jeg... Dette er jo superspennende.. Men jeg er jo av den veldig utålmodige typen da Uansett.. Krysser fingrer, tær og alt som er for deg nå. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 27. juli 2006 #79 Del Skrevet 27. juli 2006 Spennende!!! Skal vedde på at du er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 27. juli 2006 #80 Del Skrevet 27. juli 2006 her var det jo kjempe spennende da... Krysser fingrene for at du får positiv test jeg da.. Men jeg må jo si at jeg syns du er kjempe flink som er så tålmodig med testinga. Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå