Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

god morgen, angelou!

det er masse tålmodighet i dagboka mi - det er bare å forsyne seg!

ha en fin-fin torsdag :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til og med legen til Liljen sa at det var lurt å slutte og telle dager :overrasket: Er jeg synsk eller? Denne måneden er allerede tella ferdig da :ler: Så neste måned skal jeg prøve så hardt jeg BARE kan og ikke tenke på det. Men det spørs om jeg må ta meg en pause fra KG for å få det til, det er i grunnen ikke så mye annet vi prater om inne her :)

Skrevet

joda, vi kan snakke om så mye annet!

dessuten er det ikke stress å snakke litt om det, så sant det ikke er det eneste som står i hodet på en...

:klem:

Skrevet

God morgen angelou :vinke:

Ja den avartaren er virkelig fin. Blir helt hensatt til dagdrømming :)

Torsdags :klem:

Skrevet
joda, vi kan snakke om så mye annet!

dessuten er det ikke stress å snakke litt om det, så sant det ikke er det eneste som står i hodet på en...

Stemmer det :Nikke: Jeg tror dette går kjempefint jeg

Skrevet

Hei Angelou.

Kjempefin avatar du har fått.

Skrevet

Takk :) Helt enig med dere, vi greier nok helt sikkert å slappe av - litt ihvertfall :ler:

Skrevet

Hei angelou :klem:

Hvis du ikke vil telle dager så klarer du nok å unngå det (jeg ville ikke klart det selv, men all kodus til deg om du klarer det ;))

Skrevet

Ikke helt sikker på om jeg greier det jeg heller :ler: Jeg og Liljen får hjelpe hverandre tror jeg.

Skrevet

Dere får starte en egen klubb og få alle medlemmer til å skrive under på en kontrakt ;)

Skrevet

Hehe, ja, kanskje det hjelper :) Nei, nå skal jeg reise hjem og få meg litt mat. Hadde tenkt meg på trening idag, men tror ikke det blir noe av. Vi tar det imorgen isteden :sjenert:

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

Hei på deg! Håper du har det bra! :klem:

Ha en fin kveld!!

Skrevet

Heisann angelou.

Hvordan går det med deg? Jeg må si jeg er litt imponert om du klarer å ikke telle altså :Nikke:

God helg da :klem:

Skrevet

jeg kan også hjelpe :Nikke:

jeg er flink til å ikke telle :ler:

Skrevet

Det går så bra så - jeg bare innbiller meg at jeg ikke kan det :)

Skrevet

:Nikke: flott innstilling!!

faktisk så er det ikke så vanskelig for meg å ikke telle, da... for jeg vet jo ikke når jeg har EL i og med at jeg aldri har testet for det. og dessuten så varierer sykluslengdene mine med en uke... så jeg prøver bare å ha oversikt over når jeg har IKM (+/- noen dager åff kårs)

og så er det :humpe: når lysten tilsier det! håper det vil funke i lengden...

:ler:

Skrevet

Jeg har heller aldri testet for EL, jeg har bare regnet sånn ca jeg, og så har vi kosa oss når vi har lyst :) Har prøvd å følge med på eventuelle tegn når det har nærmet seg, blant annet EL - slim (synes det er et skikkelig ekkelt ord, får helt frysninger - men jeg har det jo :ler: )

Skrevet

:roll: det er et litt ekkelt ord, ja :ler:

jeg har lett etter sånne tegn jeg også - livmorhalser som skal endre seg og slim som skal komme og gå... har ikke funnet noe som helst, jeg...

kanskje like greit!?

:ler:

Skrevet

Ja, da slipper du jo å gå å lete etter tegn da, det er jo godt :)

Skrevet

ja, på en måte er det jo det.

men jeg kunne jo ønske at kroppen min kunne gi meg et hint innimellom også...

men nei - ingen hint her i gården!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...