Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #261 Skrevet 7. september 2006 god morgen, angelou! det er masse tålmodighet i dagboka mi - det er bare å forsyne seg! ha en fin-fin torsdag
angelou Skrevet 7. september 2006 Forfatter #262 Skrevet 7. september 2006 Til og med legen til Liljen sa at det var lurt å slutte og telle dager Er jeg synsk eller? Denne måneden er allerede tella ferdig da Så neste måned skal jeg prøve så hardt jeg BARE kan og ikke tenke på det. Men det spørs om jeg må ta meg en pause fra KG for å få det til, det er i grunnen ikke så mye annet vi prater om inne her
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #263 Skrevet 7. september 2006 joda, vi kan snakke om så mye annet! dessuten er det ikke stress å snakke litt om det, så sant det ikke er det eneste som står i hodet på en...
Eeyore Skrevet 7. september 2006 #264 Skrevet 7. september 2006 God morgen angelou Ja den avartaren er virkelig fin. Blir helt hensatt til dagdrømming Torsdags
Liljen Skrevet 7. september 2006 #265 Skrevet 7. september 2006 joda, vi kan snakke om så mye annet! dessuten er det ikke stress å snakke litt om det, så sant det ikke er det eneste som står i hodet på en... ← Stemmer det Jeg tror dette går kjempefint jeg
Frida Frosk Skrevet 7. september 2006 #266 Skrevet 7. september 2006 Hei Angelou. Kjempefin avatar du har fått.
angelou Skrevet 7. september 2006 Forfatter #267 Skrevet 7. september 2006 Takk Helt enig med dere, vi greier nok helt sikkert å slappe av - litt ihvertfall
Mrs N Skrevet 7. september 2006 #268 Skrevet 7. september 2006 Hei angelou Hvis du ikke vil telle dager så klarer du nok å unngå det (jeg ville ikke klart det selv, men all kodus til deg om du klarer det )
angelou Skrevet 7. september 2006 Forfatter #269 Skrevet 7. september 2006 Ikke helt sikker på om jeg greier det jeg heller Jeg og Liljen får hjelpe hverandre tror jeg.
Mrs N Skrevet 7. september 2006 #270 Skrevet 7. september 2006 Dere får starte en egen klubb og få alle medlemmer til å skrive under på en kontrakt
angelou Skrevet 7. september 2006 Forfatter #271 Skrevet 7. september 2006 Hehe, ja, kanskje det hjelper Nei, nå skal jeg reise hjem og få meg litt mat. Hadde tenkt meg på trening idag, men tror ikke det blir noe av. Vi tar det imorgen isteden Ha en fin dag alle sammen
Netten Skrevet 7. september 2006 #272 Skrevet 7. september 2006 Hei på deg! Håper du har det bra! Ha en fin kveld!!
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #273 Skrevet 8. september 2006 Heisann angelou. Hvordan går det med deg? Jeg må si jeg er litt imponert om du klarer å ikke telle altså God helg da
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #274 Skrevet 8. september 2006 jeg kan også hjelpe jeg er flink til å ikke telle
angelou Skrevet 8. september 2006 Forfatter #275 Skrevet 8. september 2006 Det går så bra så - jeg bare innbiller meg at jeg ikke kan det
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #276 Skrevet 8. september 2006 flott innstilling!! faktisk så er det ikke så vanskelig for meg å ikke telle, da... for jeg vet jo ikke når jeg har EL i og med at jeg aldri har testet for det. og dessuten så varierer sykluslengdene mine med en uke... så jeg prøver bare å ha oversikt over når jeg har IKM (+/- noen dager åff kårs) og så er det når lysten tilsier det! håper det vil funke i lengden...
angelou Skrevet 8. september 2006 Forfatter #277 Skrevet 8. september 2006 Jeg har heller aldri testet for EL, jeg har bare regnet sånn ca jeg, og så har vi kosa oss når vi har lyst Har prøvd å følge med på eventuelle tegn når det har nærmet seg, blant annet EL - slim (synes det er et skikkelig ekkelt ord, får helt frysninger - men jeg har det jo )
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #278 Skrevet 8. september 2006 det er et litt ekkelt ord, ja jeg har lett etter sånne tegn jeg også - livmorhalser som skal endre seg og slim som skal komme og gå... har ikke funnet noe som helst, jeg... kanskje like greit!?
angelou Skrevet 8. september 2006 Forfatter #279 Skrevet 8. september 2006 Ja, da slipper du jo å gå å lete etter tegn da, det er jo godt
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #280 Skrevet 8. september 2006 ja, på en måte er det jo det. men jeg kunne jo ønske at kroppen min kunne gi meg et hint innimellom også... men nei - ingen hint her i gården!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå