Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Herregud ble faktisk så utrolig provosert av den ABen over her at jeg tror jeg klikker. Rett hjem fra en 9timers pinsevakt, for å bli kalt idiot fordi noen leser innlegget feil... Støtt meg

(Ok har fått igjen pusten og fått i meg mat! Ikke sur lenger! Hade)

Endret av vestia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det ikke verken de ansatte eller den enkelte butikk som bestemmer åpningstidene. De ansatte som jobber på disse dagene har bare jobbet sine vakter og når vakten er over vil de gjerne hjem.

Du kommer ingen vei med å klage til de ansatte på at butikken har stengt, verken på aften-dagene eller på vanlige dager. Du er bare en idiot.

Anonymous poster hash: 9edb6...098

Er du dum?

Anonymous poster hash: babfd...e0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen?

Les hva jeg skrev en gang til, du!!

Er selv ansatt i butikk, og har bidratt mye i denne tråden. Og så skriver jeg at folk som klager på ansatte er teite - hva er det som gjør meg til en idiot??

AB-tosk

Kjære deg, når man leser er det ganske lett å misforstå hvordan den som skriver har ment det. Beklager det:)

For det andre, nå pleier ikke jeg å følge så mye med på hvem som skriver hva, så at du har bidratt i tråden betyr ikke at alle vet det.

For det tredje, jeg kalte aldri deg idiot. Du misforsto mitt innlegg på samme måte som jeg misforsto ditt. Jeg mente du som i du kunde som klager på åpningstidene, ikke deg.

Anonymous poster hash: 9edb6...098

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, når man leser er det ganske lett å misforstå hvordan den som skriver har ment det. Beklager det:)

For det andre, nå pleier ikke jeg å følge så mye med på hvem som skriver hva, så at du har bidratt i tråden betyr ikke at alle vet det.

For det tredje, jeg kalte aldri deg idiot. Du misforsto mitt innlegg på samme måte som jeg misforsto ditt. Jeg mente du som i du kunde som klager på åpningstidene, ikke deg.

Anonymous poster hash: 9edb6...098

OK. Tror jeg fremdeles er skjelven etter å ha arbeidet i butikk på en dag som dette. Må jo nesten drasse folk ut av butikken, selv om vi har slått av lys, prøver å få ned porten osv... 16:26 var siste kunde ut, og hun "skulle bare" ha litt smågodt også idet hun skulle til å betale. Da måtte jeg bare si fra at nok er nok. Vi vil hjem.

Ble ikke smågodt!

Hun ble ganske irritert men sånt skjer

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var klar over at alt stengte kl. 16 idag da jeg var i byen tidligere, men av en eller annen grunn tenkte jeg ikke på det på vei hjem og skulle bare innom Kiwi for å kjøpe tyggis. Kommer halvveis inn i butikken, før jeg blir stoppa av en fyr som sier "Unnskyld, men vi stenger nå." Flaut! :fnise:

Samme skjedde med meg å en gang. Husker ikke når, men var en helligdag som jeg hadde glemt. Ble jaget ut av en sint ansatt da jeg kom inn. Det var flaut :fnise: sa noe "hallooo vi stenger her nå. Ut med deg"

Ops unnskyld.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Tror jeg fremdeles er skjelven etter å ha arbeidet i butikk på en dag som dette. Må jo nesten drasse folk ut av butikken, selv om vi har slått av lys, prøver å få ned porten osv... 16:26 var siste kunde ut, og hun "skulle bare" ha litt smågodt også idet hun skulle til å betale. Da måtte jeg bare si fra at nok er nok. Vi vil hjem.

Ble ikke smågodt!

Hun ble ganske irritert men sånt skjer

Samme her:P vi hadde en som bare skulle pante en svart søppelpose😝

Anonymous poster hash: 9edb6...098

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen stengeproblemer her. :) Bare litt vel mye informasjon fra en kunde. Jeg trengte virkelig ikke å få vite at den ca 70 år gamle mannen hadde vært utro mot konen med hjemmehjelpen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Jeg tok ned giyteret halvveis når klokken var 15:55. Da hadde det rent inn minst 100 mann som skulle kjøpe ting og tang siste halvtimen og ingen visste at vi stengte fire. Hev alle på dør som kom prøvde å komme seg inn og alle "jamen atte, skal bare" ut. Det er pinse, la oss være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har fått med seg at butikkene stenger 4 idag? Tok jo helt av, folk bare fortsatte å komme selv etter at vi hadde låst butikken!

Vet du i dag hadde det faktisk gått meg hus forbi (mest at det faktisk var pinseaften, gikk jo et lys opp for meg når jeg kom til butikken..). VI kjørte til butikken halv fem for å handle. Kom dit og det var fullt med folk. Det stod på døra at de stengte fire så vi gikk ikke inn, men vi så mange som smatt inn når folk gikk ut. At ikke folk kan respektere at de som jobber der vil hjem (har jobbet i butikk selv og synes det er så respektløst)! Hører liksom de tenker "jeg skal jo bare...." Herlighet, meg, meg, meg! Så lenge jeg får kjøpt det jeg skal ha... *sukk*

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinseaften er et problem, jeg har dumma meg ut sjøl på pinseaften før :D Kjørt til butikken klokka fem og møtt bekmørke og stengte dører. Heldigvis har vi Brustadbuer her, så da er det bare å kjøre avgårde dit og stille seg slukøret i kø med halen mellom beina, sammen med de 200 andre som dumma seg ut på samme viset og bare MÅ ha mat og snacks til langhelga.

Men hva om vi butikkansatte som faktisk vet at alt stenger senest kl 16 på pinseaften, prøver å bedrive litt folkeopplysning og minne vennene våre på det, en hyggelig påminnelse som facebookstatus for eksempel? Kanskje vi klarer å spre det uglade budskap med tiden.

Jeg hadde en kunde selv idag, som LØP krumbøyd inn i butikken mens jeg holdt på å ta ned gitteret, klokka var riktignok bare 16.01 da, men kjære verden menneske, hva med å se på meg og si "Vær så snill, kan jeg bare få hente et bursdagskort i full fart?". Naturligvis skulle hun ha hjelp til å vurdere hvilke gave hun skulle kjøpe, hun skulle ha den pakket inn og i tillegg ville hun ha pakket inn en gave hun hadde kjøpt en annen plass... Sorry mac, jeg hjelper gladelig kundene mine, men skal du ha masse ekstraservice etter stengetid på pinseaften får du være så vennlig å smile pent og spørre høflig.



Anonymous poster hash: 6cedd...d3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melding fra Kiwi i dag tidlig om åpningstidene i dag, hvis ikke hadde ikke jeg heller visst at butikkene stengte tidlig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pizzan har vi så-og-si samme åpningstider som vanlig!

Rareste kunden i dag mente han burde få rabatt, for han hadde nemlig gått ned på kne og fridd til dama! ..... for et par uker siden... :klo:

Han fikk ikke rabatt...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pizzan har vi så-og-si samme åpningstider som vanlig!

Rareste kunden i dag mente han burde få rabatt, for han hadde nemlig gått ned på kne og fridd til dama! ..... for et par uker siden... :klo:

Han fikk ikke rabatt...

:fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var i fjor sommer hvor det var lite å ta av i bemanningen på jobb pga folk var bortreist på jobb og pga mye sykemeldinger. Var bare jeg og en sommerhjelp som kunne jobbe. Tidligere denne dagen hadde hun mistet bestemoren sin etter lang tids sykeleie.

Så kommer det et ektepar som var veldig misfornøyd med en vare og krever pengene tilbake når de ikke hadde kvittering, produktet var brukt og kjøpt på salg for flere mnd siden. De hisset seg veldig opp da sommerhjelpen beklaget og sa hun ikke kunne gjøre annet enn å gi de en tilgodelapp. De spydde utav seg masse usaklig dritt og spesielt mannen begynte å bli litt vel høylydt. Jeg ser at den stakkars kollegaen min begynner å få nok og jeg går bort for å hjelpe til. Da unnskyldte hun seg og sprang gråtende inn på lageret. Jeg sa til mannen at hun du nettopp skjelte ut nå nettopp har mistet bestemoren sin. Og hva sier han til det?

"DET DRITER JEG I, FÅ PENGENE MINE!!!!"

Mistet helt troen på menneskeheten etter dette...

Anonymous poster hash: ddd13...6ad

  • Liker 31
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kunde sier: Jeg får vel gå bort til køautomaten, og få meg et nummer!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i fjor sommer hvor det var lite å ta av i bemanningen på jobb pga folk var bortreist på jobb og pga mye sykemeldinger. Var bare jeg og en sommerhjelp som kunne jobbe. Tidligere denne dagen hadde hun mistet bestemoren sin etter lang tids sykeleie.

Så kommer det et ektepar som var veldig misfornøyd med en vare og krever pengene tilbake når de ikke hadde kvittering, produktet var brukt og kjøpt på salg for flere mnd siden. De hisset seg veldig opp da sommerhjelpen beklaget og sa hun ikke kunne gjøre annet enn å gi de en tilgodelapp. De spydde utav seg masse usaklig dritt og spesielt mannen begynte å bli litt vel høylydt. Jeg ser at den stakkars kollegaen min begynner å få nok og jeg går bort for å hjelpe til. Da unnskyldte hun seg og sprang gråtende inn på lageret. Jeg sa til mannen at hun du nettopp skjelte ut nå nettopp har mistet bestemoren sin. Og hva sier han til det?

"DET DRITER JEG I, FÅ PENGENE MINE!!!!"

Mistet helt troen på menneskeheten etter dette...

Anonymous poster hash: ddd13...6ad

Håper av hele mitt hjertet at dere ikke ga dem penger ;)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg jobbet i butikk, kom en grinete kunde bort til meg og sa: "Da jeg kom hjem etter å ha kjøpt egg, var det et som var knust" - og han forlangte at jeg skulle skjekke alle sammen før jeg la dem i butikkhyllene.

Altså, jeg jobbet i en stor matvarekjede, som selger enormt med egg. Hadde jo måtte skaffe en deltidsansatt til for å innfri kundens krav.. og selv om det er gjort, kan han likevel knuse det i posen på vei hjem, og skylde på oss.

Blir litt oppgitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven så glad jeg er for at dagene som butikkansatt er over.

Endret av LukaFrost
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en til. Vi har et stativ inne i gangen til prlverommene hvor folk kan henge fra seg plaggene de har prøvd. Så står det en plakat over stativet, der står det skrevet "prøvde klær". En gang kom det en dame bort til meg og spurte om det var slik at hun fikk de klærne som hang der til redusert pris siden de var prøvd. Ehhhh...hvor DUM er det mulig å bli? Om vi skulle solgt alle plaggene som har blitt prøvd på hadde vi gått i underskudd året rundt. Og nei, hun kødda faktisk ikke

Anonymous poster hash: ddd13...6ad

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg fra innlegget over. Ble litt krøll i skrivinga.

Om vi skulle solgt alle plaggene folk har prøvd på seg til redusert pris*** skulle det stå

Anonymous poster hash: ddd13...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...