AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14241 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har prøvd det før takk. Men da trengte hun ikke pose. Men etter hun hadde betalt spurte hun om hun kunne få en likevell!? Jeg har lang erfaring med å sitte i kassa så ser posebehovet bedre en kundene! Anonymkode: 69d68...cb5 Det er veldig mange som sier nei takk bare for å få gratis poser etter de har betalt. Dette prøver de seg på hver gang. Anonymkode: 67f47...f50 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14242 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg opplever ofte at butikkansatte ikke spør om pose fordi de tror jeg ikke trenger det. Og når de ikke spør, så kommer jo ikke jeg på å spørre før etter jeg har betalt. En gang spurte jeg om pose før jeg betalte, jeg fikk ikke og når jeg da spurte om pose etterpå krevde hun at jeg betalt to kroner.. Jeg gjorde jo det, men syns det var dårlig kundeservice å ta betalt når jeg faktisk hadde spurt om det før jeg betalte. Anonymkode: b89ea...30e 2 kroner skal dekke salg og markedsføring for butikken. Ønsker du ikke det så får du ta med egne poser! Anonymkode: 69d68...cb5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14243 Del Skrevet 5. desember 2021 "Hvis du ikke hjelper meg så mister dere meg som kunde!" Jeg slipper altså å forholde meg til deg i fremtiden? Å nei... Anonymkode: 5e8c1...f60 37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 6. desember 2021 #14244 Del Skrevet 6. desember 2021 On 10/23/2021 at 6:54 AM, AnonymBruker said: JIIISES! Hårsår ansatt her? "Jobber du her?" er jo bare en høflig, formell måte å innlede en samtale med en butikkansatt på. Anonymkode: 56eb0...3be Høflig? Retardert vil jeg heller si... . Og ja, jeg har jobbet i buttikk selv, hvor fine bergensfruer kommer bort til meg og spør "EKSPEDERER DU?" og jeg står der i T-skjorte med butikkens logo og har mest lyst til å spørre om hva faen ellers hun tror jeg gjør der... Kler meg ut som butikkansatt for moro skyld, kanskje? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 6. desember 2021 #14245 Del Skrevet 6. desember 2021 Knirke skrev (3 minutter siden): Høflig? Retardert vil jeg heller si... . Og ja, jeg har jobbet i buttikk selv, hvor fine bergensfruer kommer bort til meg og spør "EKSPEDERER DU?" og jeg står der i T-skjorte med butikkens logo og har mest lyst til å spørre om hva faen ellers hun tror jeg gjør der... Kler meg ut som butikkansatt for moro skyld, kanskje? Skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #14246 Del Skrevet 6. desember 2021 ti10 skrev (På 11/30/2021 den 13.45): Det tviler jeg egentlig på, det har med sikkerhet å gjøre. Jeg jobber ved en stasjon hvor man bare kan gå rett inn. Så det finnes definitivt. Avsporing slutt. Anonymkode: 31b19...ffe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 6. desember 2021 #14247 Del Skrevet 6. desember 2021 6 hours ago, Lunaris said: Skjerp deg. ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 6. desember 2021 #14248 Del Skrevet 6. desember 2021 Jobbet før på en økologisk gård hvor vi på høsten presser epler fra hagen til folk til saft. Så kommer det inn en mann og spør hva det koster. 10 kr pr liter. Hah, glem det sier han. For en motbydelig høy pris!! JEG vet at man får eplejuice til 5 kr literen på Europris. Det er hva juice burde koste. Tipper han hadde smakt forskjell på europriskonsentrat og ferskpresset eplesaft hvis han hadde spandert på seg hele 5 kr literen. Til sammenligning koster Tine eplejuice 30 kr literen. Jobbet i barnehage. Hadde tatt på meg jakke sko, ryggsekk og sykkelhjelm og var på vei ut ytterdøren etter jobb i det en far er på vei inn igjen fra bilen med sin gutt på slep som går i barnehagen. Ehhmm, jeg fant ut han har bæsja på seg og det er helt krise med tiden min. Jeg har ikke mulighet. Du må skifte på han. Vel, jeg var ferdig på jobb, var på vei hjem, men med verdens verste ledelse på jobb så "hadde" ikke kollegane "tid" heller så jeg måtte gå inn igjen og fikse bæsjebleie 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14249 Del Skrevet 10. desember 2021 MarianneE skrev (På 2.12.2021 den 6.02): Folk som kommer inn og blir sure fordi dagstilbudet forrige uke ikke er gjeldende denne uka og. "Skulle bare ha det dere hadde tilbud på forrige mandag" var gjengangerne i går. Vi hadde flere varer på dagskupp hver dag under Black Week. De tilbudene ga vi kun den ene dagen. Det overrasket meg hvor mange som hadde vanskelig for å forstå det. Fikk daglig telefoner fra folk som ønsket å sette av varer på dagskupp og komme å kjøpe dem til dagskupp-pris en dag eller fem senere. Mange ble kjempesure da vi sa nei. At dagskupp betyr at det tilbudet gjelder denne ene dagen var helt uforståelig for dem. Anonymkode: 379a7...032 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14250 Del Skrevet 15. desember 2021 Jobber ikke i dagligvare selv, men det fascinerer meg stadig at folk sliter med å forstå dette med antallsbegrensning på varer - som f.eks hvetemel nå i jula. Stod nettopp i kø bak en som ikke så problemet med at han hadde plukket med seg 12 2-kilosposer med mel, når det er en per husstand. Stod kjempelenge og kverulerer med hun i kassa, som (heldigvis) stod på sitt - maks én 4pk pr kunde. Altså, hvor vanskelig er det å forholde seg til begrensningene? Og om du absolutt MÅ ha 24 kg mel - kan du ikke ta en runde i flere forskjellige butikker da, isteden for å krangle med den som sitter i kassa om dette? Og nei - det hjelper heller ikke at du tilbyr deg å betale de hver for sex. Det er fortsatt tre ganger mer enn du får lov til å ta med deg. Jeg blir så matt av enkelte. Det beste med alt? Når han ikke fikk viljen sin, gikk de bare fra alle varene på båndet. Det ER så pinlig. Anonymkode: c0b1f...bf2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 15. desember 2021 #14251 Del Skrevet 15. desember 2021 On 12/5/2021 at 6:24 PM, AnonymBruker said: "Hvis du ikke hjelper meg så mister dere meg som kunde!" Jeg slipper altså å forholde meg til deg i fremtiden? Å nei... Anonymkode: 5e8c1...f60 Hahahaha, dette var en av favorittene mine når jeg jobbet i butikk. "Jeg kommer aldri tilbake hit!!!! " OK SNAKKES ALDRI 😄 😄 😄 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14252 Del Skrevet 15. desember 2021 Angående posedebatten så skjønner jeg ikke at dere gidder. Lønna mi var den samme uansett om jeg tok betalt for posene eller ikke, og dagene mine i kassa ble mye bedre når jeg sluttet å bry meg om hvem som fikk gratis poser og hvem som betalte. Anonymkode: 5e3dc...992 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14253 Del Skrevet 15. desember 2021 On 12/5/2021 at 3:41 PM, AnonymBruker said: Det er veldig mange som sier nei takk bare for å få gratis poser etter de har betalt. Dette prøver de seg på hver gang. Anonymkode: 67f47...f50 Ja! Husker de fra den gangen jeg selv jobbet i butikk - og ser disse menneskene hver gang jeg handler selv. Som gjerne må ha så mange flere poser enn de fikk til å begynne med. De skal jo pakke hver ene tingen i sin egen pose. Så nettopp en mann som har åpnet 6-pack med 1,5 litters Cola flasker, for så pakke de i 3 separate poser. Hva er det med slike folk. Er det bare fordi de ønsker seg noe gratis? Hvor mange tomme poser har de hjemme, si. Anonymkode: a2ddd...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 15. desember 2021 #14254 Del Skrevet 15. desember 2021 SW20 skrev (På 12.7.2006 den 15.14): Klassikeren på sommerjobben min er kunder som kommer og spør "Jobber du her?" og venter på svar, mens jeg står der i rød og grønn uniform med diger logo på brystet. En gang svarte jeg nei, og da bare gikk damen bort og fant noen andre 😄 haha Jeg må minne meg selv på å ikke spise mens jeg sitter å leser poster her på KG, fordi denne her holdt på å kvele meg idet jeg snøfta av latter og dermed trakk deler av brødskiva ned i halsen. Herregud, hahahahha. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14255 Del Skrevet 15. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja! Husker de fra den gangen jeg selv jobbet i butikk - og ser disse menneskene hver gang jeg handler selv. Som gjerne må ha så mange flere poser enn de fikk til å begynne med. De skal jo pakke hver ene tingen i sin egen pose. Så nettopp en mann som har åpnet 6-pack med 1,5 litters Cola flasker, for så pakke de i 3 separate poser. Hva er det med slike folk. Er det bare fordi de ønsker seg noe gratis? Hvor mange tomme poser har de hjemme, si. Anonymkode: a2ddd...c76 Kanskje han skulle gå langt, det er tungt å bære alt i en hånd. På den måten kan han veksle mellom å bære to og fire i hver hånd. Anonymkode: 5e3dc...992 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14256 Del Skrevet 15. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Kanskje han skulle gå langt, det er tungt å bære alt i en hånd. På den måten kan han veksle mellom å bære to og fire i hver hånd. Anonymkode: 5e3dc...992 Neida han skulle inn i bilen bare. Han skulle kjøre handlevogna til bilen uansett, han tigget jo til seg totalt 7 poser sikkert 😱 Anonymkode: a2ddd...c76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. desember 2021 #14257 Del Skrevet 15. desember 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Angående posedebatten så skjønner jeg ikke at dere gidder. Lønna mi var den samme uansett om jeg tok betalt for posene eller ikke, og dagene mine i kassa ble mye bedre når jeg sluttet å bry meg om hvem som fikk gratis poser og hvem som betalte. Anonymkode: 5e3dc...992 Problemet er at posene koster penger inn i butikken, og hvis de ikke blir slått inn, så kan stakkaren i kassa risikere å få blodkjeft fra sjefen sin fordi de i praksis gir bort penger. Det er ikke mange kronene en pose koster, men når det er snakk om mellom 20 og 50 kunder per dag som tusker til seg poser, og det er mellom 1 og 5 poser per kunde, blir det ganske mange penger i løpet av et år. Med litt yrkesstolthet så blir det like irriterende som de vitsene man hører dag ut og dag inn som bare er morsomme den aller første uka du jobber i butikk. Etter tjue år i kassa begynner det å bli litt gammelt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 15. desember 2021 #14258 Del Skrevet 15. desember 2021 Minya skrev (7 minutter siden): Med litt yrkesstolthet så blir det like irriterende som de vitsene man hører dag ut og dag inn som bare er morsomme den aller første uka du jobber i butikk. Etter tjue år i kassa begynner det å bli litt gammelt. «Skal du ha pose? Neida hu ække så støgg!! HAHAHAHAHA»…………. «Kvittering? Nei får jo ikke igjen på skatten allikavæl!! HEHEHEHEHE»….… .……………. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14259 Del Skrevet 15. desember 2021 36 minutter siden, nomore82 said: «Skal du ha pose? Neida hu ække så støgg!! HAHAHAHAHA»…………. «Kvittering? Nei får jo ikke igjen på skatten allikavæl!! HEHEHEHEHE»….… .……………. Hahaha gode minner 😂🤷 Anonymkode: a2ddd...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14260 Del Skrevet 15. desember 2021 Folk som kommer inn der jeg jobber og spør "Er det åpent enda?". Om det ikke er åpent så hadde jeg jo hatt ned portene 😅 Og folk tror tydeligvis at jeg MÅ stenge på sekundet. Jeg må jo ikke det. Kunne hatt åpent en halvtime ekstra jeg om jeg ville 😛 Anonymkode: b89ea...30e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå