Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var en dum kunde for 5-6 år siden, blir flau av å tenke på det den dag i dag 😳

Jeg hadde nettopp flyttet så var på mitt lokale senter for å shoppe ting jeg trengte. Noe jeg trengte var noen ha ting i dusjen i, typ en sånn kurv man kan henge over kabinettet med kroker. Jeg var innom Lucky Duck for å høre om de hadde. Fikk til svar at de hadde én på lageret sitt (som var lokalisert bak kassa i butikken), men det var fryktelig rotete med esker o.l, så hun måtte klatre over esker for å hente den. Noe hun ikke var interessert i å gjøre. Vi drøftet litt frem å tilbake for jeg skulle jo kjøpe en, så syntes det var dumt hun ikke gadd å hente den. Så gikk hun inn for å hente den og kom ut lagerdøra, så kommer jeg på, jeg har ikke dusjkabinett!! Jeg hadde da forheng og vegg liksom, ble kjempe flau og sa "åh nei beklager skal ikke ha den likevel". Gikk flau ut og husker den dag i dag ansiktsuttrykket deres, munnen åpen og sjokkert. Angrer på at jeg ikke kjøpte den uansett 😅 

Anonymkode: 84597...371

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var en dum kunde for 5-6 år siden, blir flau av å tenke på det den dag i dag 😳

Jeg hadde nettopp flyttet så var på mitt lokale senter for å shoppe ting jeg trengte. Noe jeg trengte var noen ha ting i dusjen i, typ en sånn kurv man kan henge over kabinettet med kroker. Jeg var innom Lucky Duck for å høre om de hadde. Fikk til svar at de hadde én på lageret sitt (som var lokalisert bak kassa i butikken), men det var fryktelig rotete med esker o.l, så hun måtte klatre over esker for å hente den. Noe hun ikke var interessert i å gjøre. Vi drøftet litt frem å tilbake for jeg skulle jo kjøpe en, så syntes det var dumt hun ikke gadd å hente den. Så gikk hun inn for å hente den og kom ut lagerdøra, så kommer jeg på, jeg har ikke dusjkabinett!! Jeg hadde da forheng og vegg liksom, ble kjempe flau og sa "åh nei beklager skal ikke ha den likevel". Gikk flau ut og husker den dag i dag ansiktsuttrykket deres, munnen åpen og sjokkert. Angrer på at jeg ikke kjøpte den uansett 😅 

Anonymkode: 84597...371

Synes ikke du var en dum kunde, jeg hadde henta varen for deg med et smil, uansett hvor stress det hadde vært, bare for at du skulle få sett på den også bestemt deg for om du ville ha den eller ikke :)

• Liker 15
Skrevet

Jeg var kanskje en dum kunde her en dag. Skulle i posten og hente en pakke, og pakkesystemet var nede. Jeg jobber selv i butikk, og har opplevd dette selv. Da har vi tatt den lille scanneren som vi bruker til å scanne inn pakker, og bruker den til å scanne ut. Når jeg leverte hentelappen fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne hente den, fordi da måtte den ansatte lete gjennom alle pakkene (det her var en liten butikk) fordi systemet var nede. Det jeg er vant med der jeg jobber er at om en kunde ikke har med hentelapp eller kode, så ser vi gjennom pakkene, det er en selvfølge. Og vi er en større butikk enn denne butikken. Så det sa jeg til dama, og beskrev pakken og hvor den var fra. "Herregud, det kan vi selvfølgelig ikke gjøre" fikk jeg til svar. 

Er det bare vi i butikken der jeg jobber som er altfor snille?

• Liker 11
Skrevet
28 minutter siden, nutella skrev:

Jeg var kanskje en dum kunde her en dag. Skulle i posten og hente en pakke, og pakkesystemet var nede. Jeg jobber selv i butikk, og har opplevd dette selv. Da har vi tatt den lille scanneren som vi bruker til å scanne inn pakker, og bruker den til å scanne ut. Når jeg leverte hentelappen fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne hente den, fordi da måtte den ansatte lete gjennom alle pakkene (det her var en liten butikk) fordi systemet var nede. Det jeg er vant med der jeg jobber er at om en kunde ikke har med hentelapp eller kode, så ser vi gjennom pakkene, det er en selvfølge. Og vi er en større butikk enn denne butikken. Så det sa jeg til dama, og beskrev pakken og hvor den var fra. "Herregud, det kan vi selvfølgelig ikke gjøre" fikk jeg til svar. 

Jeg pleier å gjøre det, men om det er en pakke uten spesielle særtrekk og vi har mange pakker inne, er det ikke alltid jeg har hatt tid. Dersom pakkesystemet i tillegg er nede, betyr det at alle pakker må letes frem. Synes imidlertid hun var lite serviceinnstilt, jeg gjør alltid et forsøk og ser det an etter at kunden har beskrevet pakken. Jobber i en mellomstor post i butikk.

Anonymkode: 5cf57...a49

• Liker 9
Skrevet
På 25.10.2017 den 20.15, nutella skrev:

Du får sende en klage til posten. Får de mange nok, er der jo andre butikker som er kåte på å få seg post-i-butikk.

• Liker 2
Skrevet

En gang skrudde mobilen min seg av akkurat da den ansatte skulle scanne koden (litt kaldt ute). Han foreslo også som der du jobber å lete den frem. Så en dum kunde var du jo ikke. Av og til går det ikke hvis det er veldig mange pakker og mange kunder der og da, men for et nebbete svar du fikk. 

Anonymkode: d97ce...042

• Liker 1
Skrevet
På 20.10.2017 den 18.45, AnonymBruker skrev:

I dag var jeg dum kunde.. Knuste et glass med oliven og den ansatte måtte tørke og rydde opp. Tilbydde meg å gjøre det eller å betale, men de sa at det gikk bra, men jeg fikk så dårlig samvittighet! 

Anonymkode: af770...972

Åh, dette har jeg også gjort med et tacosausglass. :( Det føyer seg i rekken med da jeg klarte å trekke ut kortet TO ganger på rad før betalingen hadde gått gjennom. Det var en fyr som klistret magen sin opp mot meg, så jeg var så klar på å komme vekk så fort som mulig. Det virket jo litt mot sin hensikt. :sjenert: 

Anonymkode: d97ce...042

• Liker 4
Skrevet

En gang så var jeg så stressa da jeg handlet inn mat.

Jeg lemper varene opp på båndet og når siste varen var lagt på før skillepinnen så begynner jeg å pakke de ned i posen. Da sier hun i kassa at de måtte slåes inn først.

Fikk jo bakoversveis da dette gikk opp for meg.

• Liker 28
Skrevet
På 7.10.2017 den 21.26, Passive skrev:

Runde to!
Kunder som lurer på hvorfor vi har tilkalt vekteren, for han tok jo bare to plagg ned i sekken sin.:klappe:
Kunder som ikke kan si håret mitt er fint uten å ta på det. :humpe:
Kunder som syns det er hårreisende at en butikk med fokus på miljø og gjenbruk tar betalt for poser. :duskedame:
Kunder som flørter hardt, imens konen de sikkert har feiret gullbryllup med ser en annen vei. :jepp:
Kunder som stjeler ifra en butikk hvor overskuddet går til de som sliter og har det tøft. :5:
Kunder som vil vite hva jeg heter, slik at de kan be for meg. :pls: Så vel ut som en satanist den dagen. 
Kunder som braser inn på lunsjrommet og syns det er teit at de må gå ut igjen, for det sto jo ikke på døren at det var kun for personalet. :helen: Altså? Hvilke butikker har avdelinger som er gjemt bak dører? 
Kunder som drar med seg unger i butikken, ignorerer dem når de sier de må tisse, for så å bli sur på meg og klage til sjefen når jeg sier til henne at ungen har tisset på gulvet. :nori:
Kunder som får raserianfall når de ikke får returnert noe. :nordvesta:I dag hadde jeg en kar innom som ville ha pengene tilbake for noen dataspill fordi han ikke likte dem. Vi bytter gjerne klær og nips, men ikke spill og bøker for da blir vi brukt som et bibliotek. Han er waaaay over de ti dagene vi lar kunder bytte varer uansett. Type to uker over. Hadde visst ikke hatt tid til å komme innom før, siden han var på jobb. Litt av en jobb hvis han ikke har hatt en time ledig fra 10 til 21 på nesten en måned. Om han hadde vært snill og søt, så hadde jeg latt det gå, men han er sur og ufyselig og truende så jeg ber ham gå før jeg ringer vekteren. Han slenger fra seg spillene på disken og går. Ti minutter senere er han her igjen og vil ha dem tilbake. Min kollega henter de til ham (fra bosset hvor jeg la dem :engel:), så hyler han om noe utydelig, slenger spillene i gulvet og tramper på dem så de knuser. Deretter tar han med seg de ødelagte spillene ut og tramper litt på dem ute, foran sikkerhetskameraene. Dette var en mann i femtiårene, og det var snakk om rundt 50 kroner. 

Aldri en kjedelig dag på jobben, forstår jeg :link:

Skrevet

" Hvor ligger isen?"

Anonymkode: eccc2...d86

• Liker 2
Skrevet

Dette gjør de i min butikk også så sant de ikke har veldig mye å gjøre. Trodde det var normal service jeg 🙄

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

" Hvor ligger isen?"

Er rart med de som ikke gjør et forsøk på å finne ting selv en gang, enda det ikke burde vært et problem en gang 

Skrevet
4 minutter siden, KillerKitty skrev:

Er rart med de som ikke gjør et forsøk på å finne ting selv en gang, enda det ikke burde vært et problem en gang 

Hahahaha,ja blir jo fristende å si "nei,i dag ligger den faktisk i fruktdisken!"

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hahahaha,ja blir jo fristende å si "nei,i dag ligger den faktisk i fruktdisken!"

Ja, burde svare det en gang 😂 Hos meg kan du bli medlem, og når jeg spør om jeg skal koble kortet deres til medlemskapet blir enkelte skeptisk. Spør hva det betyr, hvor mye jeg får se osv. Som om jeg sender den eventuelle informasjonen til NASA uansett. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, KillerKitty skrev:

Ja, burde svare det en gang 😂 Hos meg kan du bli medlem, og når jeg spør om jeg skal koble kortet deres til medlemskapet blir enkelte skeptisk. Spør hva det betyr, hvor mye jeg får se osv. Som om jeg sender den eventuelle informasjonen til NASA uansett. 

😂Ja veldig mange skeptiske folk ute og går. Der er det fristende å si :"If I tell you,I have to kill you..."😂

• Liker 6
Skrevet

Det er da vel ikke så rart at folk vil vite om/hvordan personlig informasjon lagres. 

Anonymkode: 2cf91...1c3

• Liker 33
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da vel ikke så rart at folk vil vite om/hvordan personlig informasjon lagres. 

Anonymkode: 2cf91...1c3

Jorda,men i disse opplyste tider så burde de fleste vite at da vet butikken absolutt alt du handler. Ut i fra dette kan de da lage en profil av deg,som de igjen pusher ting på deg ut i fra. Du får betalt for infoen i billigere varer og spesielle tilbud. Spørs om sparetrangen er større enn trangen til anonymitet. Det er et råttent system,men sånn er det altså blitt i dag. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker jeg fikk kjeft en gang fordi jordbæra var for billige...Han mente at de måtte være så dårligere siden de var 5 kr billigere hos oss enn hos rema...Trodde jeg var med på skjult kamera:fnise:

• Liker 5
Skrevet
På 20.10.2017 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Jobber på en attraksjon hvor det ofte blir lang kø. Om du forhåndsbestiller billett får du noe som heter ''rask billett''. I helga så var det så utrolig mange med rask billett at køen var like lang som den vanlige køen for de uten billett. (Vanlighvis pleier det å være mye raskere med rask billett, men ikke denne dagen) Køen er lang og jeg tar imot RB folka, så kommer det en prippen eldre dame med 5 venninner, på siden av køen og vifter med utprintede RB'er.

*snipp*

Anonymkode: 1ad7e...f67

Jeg blir så irritert av å lese historier som dette. Her fikk jo møkkafolka det akkurat som de ville ved at dere slapp dem inn før de andre. Folk må slutte å belønne denne typen atferd :daane: 

Anonymkode: f20c3...216

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...