Gå til innhold

Postcrossing


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Hihi det var til deg ja ;) Eneste grunnen til at jeg kan det, er mange år med tvangsseeing av melodi grand prix :fnise:

Haha! Dødsbra.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Supert! Mitt til Argentina kom også fram! :)

Krysser fingrene for et kort som er på vei til Taiwan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Kan man ha to profiler? Så lenge man holder begge oppdatert? Er litt frustrert over at kortene mine aldri kommer frem... Har snart vært ute og reist i to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to, men ble lei av å ha to, så nå bruker jeg kun min første igjen.

Men du velger helt selv hvor mange du vil ha! :)

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Da har endelig et til av kortene mine kommet frem (til New Zealand faktisk)... Tror jeg vurderer to fordi jeg er så utålmodig nå i oppstartsfasen, men får se hva jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Må forresten begynne å skrive navnet mitt tydligere, to av de som har registrert mine kort har stavet det feil i sin melding til meg. Samme skrivemåte hadde de også. Og jeg som har et enkelt navn, men muligens synes de det er litt sært så derfor tolker de det til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har mange som skriver mitt navn feil også. Jeg synes det heller ikke er lett å se hva folk skriver. :)

Mange som tror at v i navnet mitt er en r, derfor kaller de meg Ingrid. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine postkort er mottatt og har fått fem tilbake. Skaffet meg fem adresser til nå, så da håper jeg det går fort. 3 i europe og 2 i verden. Fortsatt ikke et eneste kort til finland da hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg har ikke registrert meg ennå, men leker med tanken.

Er det mulig å endre epost-adresse etter at man har registrert seg? Det står at man ikke kan endre brukernavn, men det står ikke noe om eposten. Og gateadresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å endre epost-adresse etter at man har registrert seg? Det står at man ikke kan endre brukernavn, men det står ikke noe om eposten. Og gateadresse?

Ja, du kan endre gateadresse og epost-adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Nå har jeg fått hele tre postkort fra USA... og to fra Nederland, tenkte det kanskje skulle være litt mer spredning jeg, men det er uansett artig å komme hjem fra jobb og ha ordentlig post. Nå må jeg bare vente på at mine fem reisende kort kommer frem. Kunne ønske man kunne sende flere enn fem om gangen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en tid jevner det seg ut, slik at man får postkort fra alle slags land, men jeg synes likevel det er et klart flertall fra Finland (sannsynligvis har de rett og slett bare flere medlemmer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Tror Finland er godt representert ja, har allerede sendt avgårde tre kort dit...

Og idag har kortet mitt til Portugal kommet frem, fikk ny adresse i Tyskland, så nå har jeg forsøkt meg på hilsen på tysk... Får se om det blir forståelig for hun som mottar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg motatt tre kort. Og skal skrive 4 nye imorgen og sende avgårde^^

1 til usa, 1 til canada, 1 til finland, 1 til tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor lang tid tok det fra dere sendte det første kortet til dere fikk et kort igjen? sånn ca?

Jeg har sendt mine første 5 til alt fra Finland til Kina og Usa. Det til Finland bør vel komme frem til midten av uken (postet det på torsdag).

(Er så spent, vil ha ordentlig post som ikke er regning :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Det kan du egentlig se av profilene til alle postcrossere, men det kan sikkert variere veldig.

Men for min del ser det slik ut:

Første sendte kort: NO-1104 Deirdre21 22 Jul

Første mottatte kort: FI-43409 Sannanen 26 Jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Har fått mitt fjerde kort fra USA jeg... Hmm, kan jo begynne å samle fra alle statene da.

Gikk forresten bare 2 dager fra første kortet mitt var registrert til jeg fikk et i posten. Det som frustrerer meg er de som ikke registrerer, mulig de er på ferie eller lignende da... Men er det slik at man kan få ei ny adresse når det ikke er blitt registrert på 60d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan få ny adresse da ja.

Jeg pleier sende en privat melding når det er gått rundt 50 dager, spørre om de er sikre på at de ikke har fått kortet. De aller færreste svarer, og da har de nok ikke fått det. Jeg hadde nylig et postkort på vei til Moskva som ble registrert rundt den 56 dagen.

Du kan også gå inn å se hvor lang tid de andre kortene til personen har brukt. Gå på profilen, og trykk på postkort koden.

Jeg fikk to postkort i går, et fra Nederland og et fra Chicago. Hun fra USA hadde forfedre fra Norge, litt artig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan ser man det om en annne bruker har sendt deg en hilsen?

Jeg pleier å sende en takk for kortet-melding i tekstfeltet når jeg registrerer kortet. Men så vidt jeg kan se er det ingen som har gjort det samme til meg.. Skal disse meldingene komme opp når man trykker på postcard-id nummeret til kortet man har mottatt? (Synes det er litt uhøflig å ikke takke for kortet, jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...