Gå til innhold

Postcrossing


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Da har jeg mottatt et kort fra finland :sol:

men hvor er det du kjøper postkort på nett iingvild?

for nå har jeg ingen kort å orker ikke dra helt inn til sentrum på postkontoret der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sendt deg en pm! :)

Jeg kjøpte rimelig mange postkort da jeg var på tur i Trondheim og traktene rundt der i starten av mai, så har et lite lager. ;) Ellers så er det sikkert litt lettere når en bor ikke så langt fra Karl Johan!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk postkort fra Finland i går jeg. Det var et koselig kort. :)

tenkte og jeg skulle samle litt kort når jeg drar på ferie. Så kan jeg skrive underveis :)

Er så dyrt å kjøpe ett og ett kort syns jeg. Tenkte jeg skulle ta en tur til uka å ta noen bilder av "typiske" fredrikstad, så jeg har noe å sende, kanskje jeg kan printe ut egne kort. Må jo bli billig det. Men skal se på den siden du visste meg iingvild, har bare ikke hatt tid enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg meldt meg inn!

skal sende til ei i finland og en i usa:)

dette er gøy!!

hvordan går det med dere?

har dere fått ting med brevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nr NO-5000 til Japan i dag! :mrgreen:

Megakuli! :)

Har ikke fått noe ekstra med kortene nei, ønsker ikke det heller. Jeg vil ha frimerke på kortet, ikke på en konvolutt.

Fikk et kort i en konvolutt en gang, på kortet var det brukt mye plass på å skrive at hun ønsket kort tilbake, og at jeg måtte sette frimerket direkte på kortet. For det var noe hun ønsket. Kan ikke akkurat si jeg sendte henne et kort tilbake.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal oxo sende et til australia, england og tyskland:)

jeg synes det er gøy og få noe sammen med kortet feks snop eller en type mat fra det landet..

jeg har sendt med freya melkesjokolade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av postkortene mine har vært ute og reist i en måned nå! :sur: Håper mottakerene bare er på ferie!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av kortene mine kom plutselig fram i går da, så da kan jeg være litt fornøyd likevel. Men det var ikke de to som har vært på reise lenge. Hehe.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ta av kortene kom frem da, da får du vel noe i posten selv etter hvert!

Et av mine "forsinka" kort kom fram i går, helt til Australia! :hoppe: Mottakeren takket for et uvanlig kort som hun likte veldig godt. :-D Morro å treffe blink! Det andre som "sitter fast" derimot har ikke kommet frem. Sendte det samtidig som det som gikk til Australia og det skulle jo bare til Nederland. Jeg ser at brukeren er aktiv, så da er kanskje kortet borte i posten. :( Hvor lenge venter dere för dere spör? Vil jo ikke virke masete heller... :sjenert:

Selv fikk jeg kort fra Finland i dag. Det var fint, men jeg synes det var litt dumt at det ikke sto noe på kortet hva bildet var fra eller noe slikt. Men så gikk jeg inn på profilen og fant ut at kortet var sent av ei 11 år gammel jente! Da ble jeg imponert i stedet! :-D

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) så bra at kortet til Australia kom fram!

Koselig å få kort som yngre personer har skrevet ja, og eldre. :) Det er faktisk veldig vanskelig å "lese" ut av kortet hvor gamle folk er, om de ikke har skrevet det.

:) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må klage litt her igjen, nå er det 7 dager siden jeg sendte det siste kortet. (Sist gang hjalp det å klage litt her! ;) )

:)

Håper dere andre får masse fine kort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faatt kort fra Finland og kortet mitt til Japan kom fram paa bare en uke. :)

Haaper du faar noe i postkassa snart du ogsaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble så lei av å vente på at de "sommerferie reisende" skulle komme hjem at jeg åpnet en ny konto i går. Derfor sendte jeg nye postkort i går!

:)

Sendte også 5 postkort for en tråd på forumet der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hvordan går det med postcrossinga jenter?

I dag fikk jeg kort på norsk fra en nederlandsk jente. Hun har studert norsk. Det var litt morsomt! :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk postkort fra Tyskland fra ei 28 åring som prøvde å lære norsk på egenhånd. Hun skrev masse hyggelig, delvis på norsk, og delvis på engelsk. Kjempe koselig. Liker best de kortene hvor det er skrevet en del, uansett hvordan kortet ser ut på fremsiden.

:) Jeg prøver å skrive så mye som mulig om hva som er på kortet og hvem jeg er. :)

Jeg er nå tom for frimerker, så jeg drøyer til neste uke med å sende flere kort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...