Gå til innhold

Postcrossing


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Ikke som jeg har oppfattet det, tror postkortet må være registrert før du mottar noe. Har ei veninne som har fått adresser men ikke sendt noe (helt håpløst), men hun har heller ikke mottatt noe.

Men postkortene til Finland og Tyskland kommer sikkert fort fram, så da er det bare å glede seg til neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Leela_

Aha, da må jeg bare se å få kortene avgårde da. Skal selvsagt bort i helgen, men klarte jo ikke å vente med å registrere meg og få adresser. Men jeg finner nok kort på togstasjonen og så kan jeg skrive på toget. Det minner meg på at jeg må skrive ut adressene, de er kjekke å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Og da har jeg endelig fått tak i postkort, så nå er de skrevet og så får jeg putte de i postkassapå vei til jobb imorgen. Er litt treg ja, men slik er det da man er på farten. Nå er det bare å vente...

Har forresten handlet inn flere enn fem postkort idag så ting skal gå littkjappere neste gang. Må forresten finne et sted med litt utvalg av postkort, var ikke så spennende kort fra stedet jeg bor der jeg handlet idag, men de får duge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Fint å høre at du er i gang!

Jeg synes utvalget er utrolig dårlig også her i Oslo. Det ser ut som de aller fleste postkortene har stått i butikkene siden turistene dro i august-07. Det er jo ingen som vil kjøpe falmede og buede postkort.

:sur:

Men på oslo s var det et litt bedre utvalg, ikke var de så dyre heller. Så tror jeg må innom der idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Bor jo i en litt mindre by på østlandet jeg og her var det ikke så mye spennende, men tror kanskje Narvesen på buss og togstasjonen har litt flere. Er gjerne slike steder som har litt utvalg. Av en eller annen grunn florerer det med postkort av troll her i byen, ikke akkurat så spennende det da.

Men på vei til jobb idag fikk jeg altså lagt de jeg har skrevet i postkassa, så nå er det bare å vente i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Kom forresten på at jeg gjerne skulle hatt noen postkort med snø på, føles litt feil å sende disse postkortene med sol og badende mennesker nå på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Mitt første kort er mottatt... :hoppe: Så klart til Finland det kom frem først og elgen jeg sendte falt i smak. Litt gøy det er, blir litt engasjert merker jeg. Så nå har jeg fått en ny adresse, selvsagt til Finland den også, men da kommer det iallefall fort frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn! Skal kjøpe kort imorgen, men en ting, hvor på kortet skal man skrive det ID-nr?

Og, man trenger ikke å gjøre noe mer enn å skrive det id-nr og kaste i det i postkassen :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg skriver postkort ID rett før dato og Hei! :)

Jeg skriver litt mer, men det er mitt eget valg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Nå har Tysklandkortet også kommet frem... Skal handle litt flere kort og frimerker imorgen, kjekt å ha. Har heldigvis postkontor et steinkast unna, men de har jo ikke kort.

Synes forresten det er hyggelig å skrive en liten hilsen i tillegg til post IDen, jeg vil iallefall synes at det var kjekt å få et lite inntrykk av senderen + en forklaring på hva man ser på kortet evt en forklaring hvis man sender et spesielt kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Kort fra Nederland idag med en koselighilsen bakpå... :hoppe:

Må forresten unnskylde at jeg fyller opp denne tråden med usaklige detaljer, men dette er jo morro.

Hvordan oppbevarer dere kortene deres forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årh, jeg skulle poste fem stk idag, men glemte det helt. Får ta meg en luftings ikveld og løpe ned til butikken, for der er det en postkasse:)

Jeg har ikke fått noen kort enda, siden jeg meldte meg inn denne uken:P

Men regner med jeg kommer til å lage ei mappe til dem:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til nå lagt dem i en skoeske (etter å ha scannet dem). Men tror jeg skal lage et system med en plastmappe for hvert land og ha dem i en perm. :)

Bare koselig å høre at du får kort _Leela! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte perm jeg også, men da måtte jeg ha valgt ut de beste kortene for jeg har en stor pappeske full av postkort (har samlet lenge). Det hadde selvsagt vært fint å organisere dem på en bedre måte, men jeg har egentlig ingen forslag som er praktisk mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er de iallefall postet..så får jeg vente i spenning:D

4 av dem skal ikke fullt så langt, det 5 skal til USA.

1 skal til Finland, 1 skal til Portugal, 1 skal til Nederland og 1 skal til Czech-Republic eller noe slikt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Tsjekkia ;)

Dette hørtes spennende ut... Må tenke litt på dette ja!

Sa du det til meg? Alt jeg ikke kan >_< Blir like sjokkert hver dag jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hihi det var til deg ja ;) Eneste grunnen til at jeg kan det, er mange år med tvangsseeing av melodi grand prix :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...