Gå til innhold

Postcrossing


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

å det hørtes jo bare så morro ut! men det blir vel ikke noe for meg, leser veldig dårlig engelsk og heller ikke noe god på å skrive heller :forvirret: så det blir bare slit tror jeg :tristbla:

Det trenger absolutt ikke være noen hindring! Er veldig lite det er plass til på et postkort da (regner det var postkort du snakket om, har ikke lest hele tråden). Et hei, "happy postcrossing" og hadet, så trengs ikke mer. Eller et klistremerke eller en tegning? Har fått kort fra folk som har skrevet en del, og fra folk som omtrent ikke skriver noe. Like morsomt uansett, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo en fin metode å lære litt også. Ta det et skritt av gangen, og utvid teksten litt og litt. :) Spør om du lurer på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på å registrere meg. Bare venter på litt bistand her så jeg får skrevet noe om meg selv :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkest å sende og motta kort til andre siden av kloden :)

Jeg har sendt/mottatt til usa, brazil, new zealand og thailand.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det er bra! Inne på postcortbloggen min har jeg både postkort jeg har fått og postkort jeg har sendt avgårde! Bare ta en titt! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver kort og greit:

Hello ...... (navnet eller you) !

How are you? I hope you have had a good day!

I'm 26 years old and live with my boyfriend in Oslo, the capital of Norway.

Også skriver jeg et par linjer om det som er på forsiden av postkortet. Evt om du leser på profilen til den du skal sende kort til, kanskje dere har noen felles interesser som dyr feks. Eller du kan skrive om noe helt annet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg ikke logga meg på en gang, står feil bruker navn og passord, men det er da det som står i mailen jeg har fått fra dem. ARG så irriterende :frustrert:

Skulle lissom sjekke profilen jeg da og skrive på forumet, men neeeeeida, det går ikke :frustrert:

Hva gjør jeg da? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet epost som er registrert, så kan du jo bruke den til å få et nytt passord. :)

Jeg kan sende deg en privat melding der om du sier hvilket brukernavn som er ditt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jeg vet e-post som er registrert og har bedt om nytt passord, men det står bare at det er feil brukernavn. Og visst jeg prøver å logge inn er det feil bruker navn og passord. Jeg har jo det første mailen enda der det står mitt brukernavn og passord, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke får logga inn :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. det hørtes rart ut. Aner ikke hva annet du kan gjøre enn å registrere deg på nytt og be om nye adresser. Men du kan jo kanskje prøve på en annen data om du har mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forumet der vi kan skrive inn kort vi sender, hvor er det?

Jeg fant det jo her om dagen. Æsj, tror jeg er for trøtt nå. :ler:

Men skal på jobb så tenkte jeg skulle ta med meg korte og se om jeg fikk posta det i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hovedsiden står det en blå-meny, der står det Forum: og inne på forumet er det under General topics og Countdowns. Det er egen registrering der da, men den kan stå på med automatisk innlogging. Uansett lurt å ha samme brukernavn der.

Let etter countdown for Norge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes dette hørtes morsomt ut, så i går meldte jeg meg inn også. Har bare et par spørsmål. Bare sånn for interessen sin skyld...

Får man noen gang tilsendt adresser i Norge? Eller er det alltid i utlandet?

Og nr to: Er det få nordmenn med, så det er litt "kuriositet" å få kort fra Norge??

Har visst ett til... Hvor finner man fine postkort, egentlig? Var innom diverse kiosker og bokhandlere i går, men det er jo bare gamle, stusslige kort til salgs. Et par av kortene kjente jeg igjen, og de ble laget tilOL på Lillehammer... Og bunadsdamene hadde jo 80-tallspermanent. Trist at det er dette turistene har å velge mellom.... Så, noen som har funnet fine kort noe sted i Oslo???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hovedsiden står det en blå-meny, der står det Forum: og inne på forumet er det under General topics og Countdowns. Det er egen registrering der da, men den kan stå på med automatisk innlogging. Uansett lurt å ha samme brukernavn der.

Let etter countdown for Norge. :)

aaa egen registrering ja :ler:

ikke rart jeg ikke forstår noe :ler:

men jeg fant ikke norge heller, åååå jeg er så dårlig til dette :legrine:

men får se når jeg kommer hjem, nå skal jeg på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke adresser i Norge nei, det har vært diskutert på forumet om man skulle åpne for det, men det er ikke sånn nå i alle fall.

Det er ikke mange med fra Norge nei, så det er utrolig mange som gjerne vil ha postkort fra Norge.

I Oslo har jeg kjøpt postkort på posten og på Narvesen Oslo city, Ark har også noen postkort. Ellers har jeg bestilt postkort (100stk) for en billig penge laget med mine egene digital bilder. Har også kjøpt postkort hos en turistbutikk langs Karl Johan, der har de utrolig fine "Oslo fra luften" postkort.

Titt gjerne på postkortene i boggen min. Der er det både utenlanske og norske kort. De norske er sortert under NO-sendt.

På count down må du titte på side 2, Norge blir dyttet nedover når det er lite aktivitet. Akkurat som med trådene her på KG. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...