Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så flink du har vært idag :tommel:

Gidder ikke gjøre stort i dag jeg..

Jeg glimter til innimellom ;)

...og jeg støtter deg fullt ut å ikke gidde noe stort idag. syns samboer'n din skal ta i et tak, jeg! :Nikke:

Bare innom og titter om det er noe nytt!

:klem:

Ikke noe nytt her... :sur:

Effektiv du då!!

Det trengs ein sjau heime hos oss også, men det får vente til helga... Hehe...

Er ikke så ofte, men jeg fant hvertall ut at dagen gikk fortere på den måten, så jeg er ganske fornøyd! :)

Jøss, for en energi! :ler2:

Flink du er! Kanskje det er noe sånt som skal til. Da jeg gikk og ventet på Storegutt, skura jeg hele kjøkkenet - og han ble født 2 dager senere... ;)

Må ikke gi meg falske forhåpninger nå da... :sjenert: Jeg viiiiiiiiil føde snart!!

Oj, så effektiv du har vært i dag da! :overrasket:(Du vet at mye energi kan være et tegn på at det nærmer seg?!)

Er ikke så ofte jeg er så effektiv, men jeg tror jeg kanskje skal bli det framover nå, for det er egentlig ganske kjekt å gjøre annet enn skole :ler:

...ja, jeg vet, men tør ikke håpe på noe!

Wow for en energi!!!  :klappe:

Lyst til å vaske hos meg også kanskje?

Jepp, jeg kommer i morgen! :sjarmor: Har så lyst til å titte på Lille mirakel, og det får jeg vel lov til, hvis jeg tar storrengjøring hos dere!?

Så flink du er!!! :kose:

Takke-takk, smile! :klem:

Skrevet

Burpelita er helt turbo i magen i kveld :ler::hjerte:

Kjennes ut som om hun prøver å bane seg vei nedover, for det stikker noe voldsomt i fødeavdelingen innimellom...

Får noen "ilinger" nedover lårene innimellom. Aner ikke hva det er, ligner på sånn jeg hadde for noen dager siden!

Håper det er tegn på noe bra :Nikke:

Gjest Myztica
Skrevet

... og der ble jeg mint på hvor vonde de stikkingene i fødeavdelingen er! :ler: AUUUU!

Skrevet
Får noen "ilinger" nedover lårene innimellom. Aner ikke hva det er, ligner på sånn jeg hadde for noen dager siden!

Håper det er tegn på noe bra :Nikke:

Tror jammen du kommer til å snike i køen, du også! :sjenert:
Skrevet

Du kan godt få føde før meg, altså, bare du føder før neste torsdag... Jeg har nemlig tenkt til å føde like over midnatt 1. mars :ler:

Skrevet

Bare du holder deg i marsklubben :ler:

Jeg har egentlig så mye planer at det holder at jeg føder en uke termin. Skal på hotell fra lørdag til søndat ti dager før nemlig :sjenert:

Skrevet

Ja, å holde seg i marsklubben er det store målet mitt! :Nikke:

...jeg kommer sikkert til å fortrenge riene, og løpe og gjemme meg om det starter før :ler:

Hotellopphold må du få med deg, så ei uke før hørtes ut som en god plan!

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Skal på hotell fra lørdag til søndat ti dager før nemlig :sjenert:

Deilig!!!!

Søs og eg skal på hotell no til helga... :sjarmor:

Skrevet

Heldiggris du også! :Nikke:

...men det er deg vel unt, etter de siste dagers "overraskelser" :kose:

Skrevet

Ny dag, nye muligheter!

Sov utrolig godt i natt :overrasket::sjarmor: Kan ikke få satt ord på hvor deilig det er å føle seg uthvilt...

Hadde håpa på å våkne til en gladmelding fra Skottland, men den lar visst vente på seg... Stakkars Holly :kose:

På planen idag, står en drøss med skolearbeid. Skal jobbe med oppgjør og oppgjørsrutiner idag, tenker jeg. Ikke akkurat så veldig kjekt, men det må gjøres :) Så må jeg selvfølgelig sjekke åssen det ligger an med Holly sånn innimellom!

Det er litt huskaldt her, så jeg skal fyre, og kose meg med kakao :Nikke:

Det er forresten en uke til 1. mars idag :hoppe:

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Heldiggris du også! :Nikke:

...men det er deg vel unt, etter de siste dagers "overraskelser" :kose:

Ja, syns i grunnen eg fortener det...

:sjenert:

Men det går bra med meg no altså! Er deilig å endeleg ha fått satt opp ein kostplan og slikt også...

Skrevet

*Auauauauauau* :overrasket:

Ikke spør om åssen vondt jeg har, men vondt er det, hvertfall :overrasket:

Skrevet
*Auauauauauau* :overrasket:

Ikke spør om åssen vondt jeg har, men vondt er det, hvertfall :overrasket:

:hoppe: Er det sånne vondter som kan indikere at noe er på gang? :hoppe:

..jeg spurte likevel jeg! :ler:

Kommer innom igjen senere, gjør egentlig husarbeid nå! :roll::ler2:

Skrevet

Jeg vet ikke... :klø: Hadde vodtene bare vært i lilletåa eller noe, så kunne jeg gitt deg et ordentlig svar :ler2:

Var sånn ordentlig ilende/stikkende smerte helt nederst i magen :sjenert:

Jeg har egentlig hatt endel vondt i magen idag. Sånn "nå-er-jeg-sulten"-mageknip, uten å være sulten i det hele tatt...

:sur: Burpen har blitt en skikkelig symptomjeger... *dunke inn i hodet mitt at jeg like gjerne kan gå to uker over tida, og bli igangsatt*

Skrevet

Dere som har peiling,- hvordan ser egentlig slimproppen ut...!?

Jeg har hatt masse-masse utflod i det siste, den har vært nesten melkefarga.

Nå plutselig, så "fant jeg" helt blankt slim,- ikke mye, men nok til at jeg begynner å lure litt... :klø: Det var noen hvite "tråder" inni der, og gikk an å strekke det ganske langt uten at det "røyk"...

Skrevet
Jeg vet ikke... :klø: Hadde vodtene bare vært i lilletåa eller noe, så kunne jeg gitt deg et ordentlig svar :ler2:

Var sånn ordentlig ilende/stikkende smerte helt nederst i magen :sjenert:

Jeg har egentlig hatt endel vondt i magen idag. Sånn "nå-er-jeg-sulten"-mageknip, uten å være sulten i det hele tatt...

:sur: Burpen har blitt en skikkelig symptomjeger... *dunke inn i hodet mitt at jeg like gjerne kan gå to uker over tida, og bli igangsatt*

Vet du, jeg synes dette høres ut som en start jeg... *like mye symptomjeger som Burpen, men likevel da...* Jeg hadde den samme (tror jeg! :ler: ) smerten i et belte øverst på magen jeg, og de på føden klødde seg fælt i hodet - for den skulle egentlig være på undersiden...

Dere som har peiling,- hvordan ser egentlig slimproppen ut...!?

Jeg har hatt masse-masse utflod i det siste, den har vært nesten melkefarga.

Nå plutselig, så "fant jeg" helt blankt slim,- ikke mye, men nok til at jeg begynner å lure litt... :klø: Det var noen hvite "tråder" inni der, og gikk an å strekke det ganske langt uten at det "røyk"...

Jeg har ikke sånn superduper-peiling, for min slimpropp gikk litt her og litt der, og den verste klatten fikk jeg på foten på vei inn i dusjen - så den ble ikke studert! :ler2: Men jeg hadde også økning i utfloden de dagene rundt slimproppen gikk, sånn melkefarga saker. Hos meg ble det bare bløtere og bløtere, og tilslutt var det vannavgang. Det skjønte vi ikke før vi kom på sykehuset da, for det var så lite vann... :sjenert:

Åh, nå blir jeg så gira på dine vegner!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Kan jo ikke gjøre husarbeid eller dra på babysvømming i dag, jeg må følge med her! :sjarmor:

Skrevet (endret)

Hmm... Du skal egentlig si at "Neeeeida, Burpen, dette her er ikke starten på noenting. Slæpp åff, tjukka, du skal fortsatt vagge rundt her i flere uker!" :ler:

Jeg vet jo at slimproppen kan gå "litt nå og litt da" i flere uker, men jeg må si jeg ble litt gira nå, altså...

...og jeg vet ikke engang om det er proppen det er snakk om...

Åh, kunne det ikke fulgt med en lapp hvor det stod "slimproppen" på!? :frustrert:

Endret av Burpen
Skrevet
Hmm... Du skal egentlig si at "Neeeeida, Burpen, dette her er ikke starten på noenting. Slæpp åff, tjukka, du skal fortsatt vagge rundt her i flere uker!" :ler:

Jeg vet jo at slimproppen kan gå "litt nå og litt da" i flere uker, men jeg må si jeg ble litt gira nå, altså...

...og jeg vet ikke engang om det er proppen det er snakk om...

Åh, kunne det ikke fulgt med en lapp hvor det stod "slimproppen" på!? :frustrert:

Sorry at jeg ikke sier det du vil høre... :sjenert::ler: Og jeg hadde aldri kalt deg tjukka, for du er så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin gravid og er alldeles ikke tjukk! :rosasmil:

Du får følge godt med i dag, og se om vondtene blir regelmessige, avtar eller forsvinner helt! :Nikke:

:hoho: Hadde vært kjempekjekt med "navnelapp" på proppen ja, da hadde det jo ikke vært noen tvil! :ler: Men for å si det sånn da, hadde det vært vanlig utflod-klump som kom ut, hadde den ikke vært mindre elastisk da? Jeg tenker sånn i allefall, at slimproppen må være mer elastisk og "tjukkere" enn utflod...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...