Shiloh Skrevet 22. februar 2007 #1601 Skrevet 22. februar 2007 Koser meg med :kaffe: før vi skal entur å trille i byen. Trenger nye sko. Gleeed deg til permisjon, plutselig har du mer penger, rart! Slimproppen min gikk først på sykehuset, den var skikkelig slimy og litt blod i... ååå så spennende, håper noe er på gang!! Håper vondtene idag fører til at Burpelita kommer snaaaaart!! Forstår du er utålmodig! Er så rart... Ikke sålenge siden jeg var gravid.. Nå er jeg hjemme om dagene med snuppa mi, og det er liksom så "vanlig" nå Glllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeed deg vennen! :kyss:
Cr@sh Skrevet 22. februar 2007 #1602 Skrevet 22. februar 2007 *Auauauauauau* Ikke spør om åssen vondt jeg har, men vondt er det, hvertfall ← Det spørs om det ikke skjer noe snart nå gitt.... Som Skrållan hadde jeg også mer økning i utflod den siste tiden - men slimproppen kom hel og "fin" ut 12 timer før riene startet (med Storegutt)... Ojoj... som jeg gleder meg til å sladre!
Xania Skrevet 22. februar 2007 #1603 Skrevet 22. februar 2007 Var sånn ordentlig ilende/stikkende smerte helt nederst i magen Jeg har egentlig hatt endel vondt i magen idag. Sånn "nå-er-jeg-sulten"-mageknip, uten å være sulten i det hele tatt... Burpen har blitt en skikkelig symptomjeger... *dunke inn i hodet mitt at jeg like gjerne kan gå to uker over tida, og bli igangsatt* ←Hmmm, her lukter det vel ikke akkurat av å gå over tida! Du får holde oss orientert om vondter og diverse!
Arwen Skrevet 22. februar 2007 #1605 Skrevet 22. februar 2007 Jeg lurer også på om jeg kommer til å skjønne hva slimproppen er
Burpen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1606 Skrevet 22. februar 2007 Sorry at jeg ikke sier det du vil høre... Og jeg hadde aldri kalt deg tjukka, for du er så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin gravid og er alldeles ikke tjukk! :rosasmil: Du får følge godt med i dag, og se om vondtene blir regelmessige, avtar eller forsvinner helt! Hadde vært kjempekjekt med "navnelapp" på proppen ja, da hadde det jo ikke vært noen tvil! Men for å si det sånn da, hadde det vært vanlig utflod-klump som kom ut, hadde den ikke vært mindre elastisk da? Jeg tenker sånn i allefall, at slimproppen må være mer elastisk og "tjukkere" enn utflod... ← Neida, snuppa, du skal ikke unnskylde deg, for du sa jo egentlig det jeg ville høre... Vondtene har avtatt, men jeg har i det minste noen reale kynnere ganske ofte! Jeg vil tippe du har rett angående elastisiteten i proppen kontra vanlig utflod, altså... Koser meg med :kaffe: før vi skal entur å trille i byen. Trenger nye sko. Gleeed deg til permisjon, plutselig har du mer penger, rart! Slimproppen min gikk først på sykehuset, den var skikkelig slimy og litt blod i... ååå så spennende, håper noe er på gang!! Håper vondtene idag fører til at Burpelita kommer snaaaaart!! Forstår du er utålmodig! Er så rart... Ikke sålenge siden jeg var gravid.. Nå er jeg hjemme om dagene med snuppa mi, og det er liksom så "vanlig" nå Glllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeed deg vennen! ← Huff, surt i byen idag! *brrr* Sambo og jeg var ute og spiste middag. Glad for at vi ikke skulle gå noe særlig langt, altså! Fant du sko? Jeg håper også vondtene fører mer vondt, og så masse godt med seg! :rosasmil: Jeg gleder meg så masse-masse-masse!!
Burpen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1607 Skrevet 22. februar 2007 Det spørs om det ikke skjer noe snart nå gitt.... Som Skrållan hadde jeg også mer økning i utflod den siste tiden - men slimproppen kom hel og "fin" ut 12 timer før riene startet (med Storegutt)... Ojoj... som jeg gleder meg til å sladre! ← *håpe-håpe-håpe* Blir så glad for å høre at fler hadde økt utflod før det ble action Bra at du gleder deg til å sladre,- jeg gleder meg til å gi deg "se&hør-nyheter" :kys_2: Hmmm, her lukter det vel ikke akkurat av å gå over tida! Du får holde oss orientert om vondter og diverse! ← Nei, jeg syns ikke heller akkurat det etter dagen som har vært, men jeg tør ikke ha noen forhåpninger heller... Spennande vondter!!! ← Jeg lurer også på om jeg kommer til å skjønne hva slimproppen er ← Hadde vært greit om det alltid var sånn at den ikke var til å ta feil av, altså! ...men vanlig utflod var det hvertfall ikke
Burpen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1608 Skrevet 22. februar 2007 Rett på de ekle detaljene... Ikke noe mer slim(propp?) her i gården, men tilbake til "gudd-åld-gammal-utflod" Men Burpelita skrur seg nedover og nedover. Ilende vondt innimellom, ja Jeg føler meg egentlig litt sadistisk som er glad for å ha det vondt, men "våns-in-a-lajftaim" (eller tre-fire), må man være unnskyldt, syns jeg! Sambo og jeg har vært ute og spist på italiensk restaurant og kosa oss! Håper på en gladnyhet hos Holly snart, altså! Hvertfall før leggetid
Susan Sto Helit Skrevet 22. februar 2007 #1609 Skrevet 22. februar 2007 Min slimpropp kom som sånn slimete ganske blank og veldig klissete utflod i flere bolker i over et døgn. Litt som tykkt EL-slim, bare veldig, veldig mye mer! (Beklager veldig ekle detaljer!) Vannet gikk mens jeg ventet på epiduralen, så det må ha vært noen cm åpning først!
Holly Hobbie Skrevet 22. februar 2007 #1610 Skrevet 22. februar 2007 Tror du maa vaere leeeeenge oppe for aa faa godnyheter fra denne kanten! Men saa spennende at det er ting paa gang hos deg ogsaa!! Kanskje vannet gaar i natt, slik det gjorde hos meg for noe som virker som tre uker siden??! Litt kjipt om jeg ikke faar fulgt med her inne dersom du plutselig gaar i foedsel, men unner deg selvsagt at ting begynner aa skje naa, vet hvor utaalmodig du er etter aa endelig faa moete Burpelita! Uansett er det ikke lenge igjen naa!! Natta-
Burpen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #1611 Skrevet 23. februar 2007 Min slimpropp kom som sånn slimete ganske blank og veldig klissete utflod i flere bolker i over et døgn. Litt som tykkt EL-slim, bare veldig, veldig mye mer! (Beklager veldig ekle detaljer!) Vannet gikk mens jeg ventet på epiduralen, så det må ha vært noen cm åpning først! ← Din propp kan jo kanskje minne litt om det som tøyt utav ( ) meg igår da...? :klø: Må ikke beklage ekle detaljer,- her tar de imot med stor takk! Tror du maa vaere leeeeenge oppe for aa faa godnyheter fra denne kanten! Men saa spennende at det er ting paa gang hos deg ogsaa!! Kanskje vannet gaar i natt, slik det gjorde hos meg for noe som virker som tre uker siden??! Litt kjipt om jeg ikke faar fulgt med her inne dersom du plutselig gaar i foedsel, men unner deg selvsagt at ting begynner aa skje naa, vet hvor utaalmodig du er etter aa endelig faa moete Burpelita! Uansett er det ikke lenge igjen naa!! Natta- ← Ja, stakkars deg, Holly Jeg fant ut at jeg måtte legge meg... ...det virker vel ikke akkurat som at det er ting på gang, men det er hvertfall noe som skjer Jeg vet jo at det kan gå fler uker fra proppen går, til fødselen er igang, så jeg får bare stålsette meg. Hvertfall siden det var snakk om et "engangstilfelle" med slimet... Gleder meg vanvittig masse til å treffe Burpelita nå, men håper hun vil bli "innendørs" til vi er over i mars Tenker masse på deg! Er så spennende at dere snakrt skal få treffe nurket
Burpen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #1612 Skrevet 23. februar 2007 Sov fantastisk deilig i natt også!! Idag skal jeg lese litt skole, og lese i en bok vi kjøpte oss igår,- "Den store boka om barnet", som tar for seg vekst og utvikling de første fem årene. ...så skal jeg ta helgerunden min
cappocino Skrevet 23. februar 2007 #1613 Skrevet 23. februar 2007 Wow bgynner ting og skjer her også... sikkert alle fødevibbene som florerer på KG om dagen og lukten av disse små herlig nurkene som blir født som får ting til å skje... Håper du får masse vondter i løpet av helgen!!!
magolia Skrevet 23. februar 2007 #1614 Skrevet 23. februar 2007 Kanskje jeg skal komme med litt ekle detaljer jeg også.... Slimproppen min var veldig slimete og rosa på farge, og jeg kjente virkelig den komme... Spennende å følge deg nå Burpen! Og så flott at du har fått sove godt i natt !
Burpen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #1615 Skrevet 23. februar 2007 Wow bgynner ting og skjer her også... sikkert alle fødevibbene som florerer på KG om dagen og lukten av disse små herlig nurkene som blir født som får ting til å skje... Håper du får masse vondter i løpet av helgen!!! ← Du skal ikke se bortifra at du har rett i det, cappocino! Jeg håper også på mer vondter, og at det topper seg på torsdag Kanskje jeg skal komme med litt ekle detaljer jeg også.... Slimproppen min var veldig slimete og rosa på farge, og jeg kjente virkelig den komme... Spennende å følge deg nå Burpen! Og så flott at du har fått sove godt i natt ! ← Det er så kjekt når noen vil dele sånne (ekle) detaljer som kan komme godt med etterhvert! Kjente du den virkelig komme, altså...!? Jeg er superglad for nattens søvn
Burpen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #1616 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Jeg har jo helt glemt å si hvor søt sambo var her om dagen! Jeg sendte han innom en scrappe-butikk for å hente noen varer jeg hadde kjøpt, som hadde kommet inn på lager. I tillegg til det jeg hadde bestilt, kom han hjem med masse ark/pyntepapir og stæsj til Burpelita sitt album! Nå gleeeeeder jeg meg til å lage noe sider til albumet :hoppe: ...må bare skaffe meg samvittighet til å sette igang! (Dvs komme ajour med litt skole først....) Herlig samboeren min!! Edit: skriveleif Endret 23. februar 2007 av Burpen
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 23. februar 2007 #1617 Skrevet 23. februar 2007 Søte sambuaren din!!! Dårleg skule-samvittighet herskap her i gården for tida også... Usj...
smile Skrevet 23. februar 2007 #1618 Skrevet 23. februar 2007 Oi-her må jeg også følge jevnt med skjønner jeg. Men det er dumt å håpe altfor mye kanskje for da kan dagene bli lange??? Jeg har ikke sett sånn ordentlig scrapbooking før nå denne uka og det var jo veldig flott! Fikk album til jul men jeg visste ikke helt hvordan man skulle gjøre det. Har du drevet mye med det?? Men hvis du lager sidene ferdig på forhånd, skriver du også??? God helg!!!!
Gjest marthepia Skrevet 23. februar 2007 #1619 Skrevet 23. februar 2007 Så snill samboern din er Søtt at han kjøper noe som han ikke fikk beskjed om å kjøpe, iallfall til albumet til Burpelita. Har ikke ordnet med noe scrappealbum jeg. Blir vanlig album her, det ble det hos Emma også. Mamma har laget et scrappealbum til Emma da, men hun er veldig treg og har ikke kommet så langt. Har slimproppen gått hos deg? Det må være litt spennende!! Det fikk jeg aldri oppleve med Emma jeg, så jeg har ikke anels om hvordan den er og hvordan det føles når den kommer ut. Om man i hele tatt føler/ kjenner noe? :klø: Kanskje du føder før terminen? Det hadde vært noe det, heldiggris Blir spennende å føle med framover her nå! Ha en fin helg
Skrållan Skrevet 23. februar 2007 #1620 Skrevet 23. februar 2007 Nååååh, så søt samboeren din er! Så snilt av han da! Hvordan går det med deg nå da, har det kommet noe mer vondter? Håper jo nesten det jeg... Blir så spennende her inne ganske snart, virker som om alle er fødeklare på KG nå for tiden! Ha en feiende flott helg søta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå