smile Skrevet 19. februar 2007 #1541 Skrevet 19. februar 2007 *innom og oppdaterer at det ikke har skjedd så veldig mye enda*
Kipa Skrevet 19. februar 2007 #1542 Skrevet 19. februar 2007 De vondtene dine altså...jeg har en sterk følelse av at du føder først av oss mars damer:Nikke: Kjenner igjen det med kontroll som man absoluttt ikke har, men det er nok like greit å bare bli vant til det. De neste ukene og kanskje månedene blir herlige - men ikke så kontrolllerbare..
Burpen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1543 Skrevet 19. februar 2007 Noe så talentløst! Her hadde ikke den holdt lenge, hvertfall. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har måttet tørke av stellematta på stellebordet. I begynnelsen tisset han alltid når vi skiftet bleie! Og noen ganger kommer det jo andre veien også.... Flytende deg og... Høres ut som du koser deg idag! Nyt å kunne spise akkurat når du vil! ← Talentløst,- det var det jeg også tenkte! Det kunne likegjerne ikke fulgt med noen matte... Som du sier,- det kan komme både foran og bak. Vi har jo absolutt ingen kontroll over det! Jeg nyter å kunne spise når jeg vil! Blir vel ikke akkurat bortskjemt med sånt når Burpelita kommer! Jeg vil være førstemann ut! Men her er det ikke så my antydninger til akkuart det. Kjenner i noen "smerter" nå og da, men det er vel "vanlig" å kjenne nå. Stikkinger er det en del av. Kryss fingrene for at jeg føder i neste uke ← Jeg vil føde 1. mars, så (hjelpesmeg.... ) jeg krysser fingrene for oss begge! *innom og oppdaterer at det ikke har skjedd så veldig mye enda* ← De vondtene dine altså...jeg har en sterk følelse av at du føder først av oss mars damer:Nikke: Kjenner igjen det med kontroll som man absoluttt ikke har, men det er nok like greit å bare bli vant til det. De neste ukene og kanskje månedene blir herlige - men ikke så kontrolllerbare.. ← Åh, jeg får lyst til å kysse deg, Kipa! Godt å høre at noen har "troen" på meg... Jeg vil-vil-vil føde!! Du har rett, man må vel bare venne seg til å ikke ha så full kontroll på alt... Men det blir fantastisk!
Burpen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1544 Skrevet 19. februar 2007 1. mars er neste uke allerede... Ei uke til med nattevåk (uten baby ), kan jeg vel klare Sååååååååå kan Burpelita komme!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 19. februar 2007 #1545 Skrevet 19. februar 2007 Eg har også trua på at du føder snart! Du kan få lov å føde før meg, i alle fall. Eg ser helst at lille ville held seg inne eit par veker til enno!
smile Skrevet 19. februar 2007 #1546 Skrevet 19. februar 2007 Oi-oi, ikke så lenge til 1.mars nei!!! Blir spennende dette altså. Snakket med noen i går som sa de hadde hørt om så mange førstegangsfødende som hadde født før tiden.... Ja det gjelder vel ikke meg tenkte jeg i mitt stille sinn.....
Xania Skrevet 19. februar 2007 #1547 Skrevet 19. februar 2007 Ojoj, du har ikke tenkt å tjuvstarte i februar, vel?? Spennende å høre om vondter, her er det fullstendig mangel på sånt selv om jeg er klar som et egg nå! Det er nesten slemt å si det, men jeg begynner å bli lei av å vagge rundt med den store magen nå... Er klar for mindre mage og baby i armene i steden! Så søt samboeren din er, som dro deg med til gullsmeden. Det er jo bare til å smelte av når mannfolka finner på slikt.
Cr@sh Skrevet 20. februar 2007 #1548 Skrevet 20. februar 2007 Har ikke tid til å skrive nå, men en kjapp tur for oppdatering....
Susan Sto Helit Skrevet 20. februar 2007 #1549 Skrevet 20. februar 2007 Det er ikke lenge igjen nå, nei! Regner med du gleder deg til å se Burpelita nå! Det er bare helt herlig å være mamma til et lite nurk, altså! (Men nå har jo jeg fått en liten engel også da... Men det skal jo du og få! ) Du får nyte alle tingene du ikke får gjort som småbarnsmamma! Spis når du er sulten, spis VARM mat, og spis måltider SAMMEN MED din kjære! Dette er ting som ikke inntreffer så ofte med lite knøtt i hus. (De vil veldig gjerne spise akkurat når middagen til mamma er varm. ) Ville tatt meg litt tid og få sydd Mei Tai før fødselen også. Den er veldig kjekk å ha ganske tidlig, og selv om det ser ut som en del nybakte mammaer klarer det utroligste, så ville jeg ikke satset på å få tid til sånt etter fødsel.
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1550 Skrevet 20. februar 2007 Eg har også trua på at du føder snart! Du kan få lov å føde før meg, i alle fall. Eg ser helst at lille ville held seg inne eit par veker til enno! ← Jeg får jo nesten prestasjonasangst her, jeg... Takk for at jeg får lov til å føde før deg, du er snill Oi-oi, ikke så lenge til 1.mars nei!!! Blir spennende dette altså. Snakket med noen i går som sa de hadde hørt om så mange førstegangsfødende som hadde født før tiden.... Ja det gjelder vel ikke meg tenkte jeg i mitt stille sinn..... ← Jeg håper-håper-håper jeg er en av de mange Jeg har hvertfall "meldt meg" som frivillig i en tråd jeg lagde på mars-april-terminklubben Ojoj, du har ikke tenkt å tjuvstarte i februar, vel?? Spennende å høre om vondter, her er det fullstendig mangel på sånt selv om jeg er klar som et egg nå! Det er nesten slemt å si det, men jeg begynner å bli lei av å vagge rundt med den store magen nå... Er klar for mindre mage og baby i armene i steden! Så søt samboeren din er, som dro deg med til gullsmeden. Det er jo bare til å smelte av når mannfolka finner på slikt. ← Nei, ingen planer om tjuvstarting Jeg vil-vil-vil ha mars-baby! En herlig vår-baby... Skjønner veldig godt at du heller vil ha babyen på utsiden enn innsiden, altså! Hvem vil vel ikke det... Å, så herlig det skal bli! Samboeren min er verdens herligste, og jeg er uendelig heldig som har han!! Har ikke tid til å skrive nå, men en kjapp tur for oppdatering.... ← :kys_2:
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1551 Skrevet 20. februar 2007 Det er ikke lenge igjen nå, nei! Regner med du gleder deg til å se Burpelita nå! Det er bare helt herlig å være mamma til et lite nurk, altså! (Men nå har jo jeg fått en liten engel også da... Men det skal jo du og få! ) Du får nyte alle tingene du ikke får gjort som småbarnsmamma! Spis når du er sulten, spis VARM mat, og spis måltider SAMMEN MED din kjære! Dette er ting som ikke inntreffer så ofte med lite knøtt i hus. (De vil veldig gjerne spise akkurat når middagen til mamma er varm. ) Ville tatt meg litt tid og få sydd Mei Tai før fødselen også. Den er veldig kjekk å ha ganske tidlig, og selv om det ser ut som en del nybakte mammaer klarer det utroligste, så ville jeg ikke satset på å få tid til sånt etter fødsel. ← Der hadde Susan vært innom også! Jeg gleder meg vanvittig masse til å få hilse på gullskatten nå... Neeesten så jeg skulle ønske noe startet akkurat nå! Men bare nesten... Håper Burpelita blir like snill som det virker som at Juliegaven er Takk for mat-tips! Du har helt sikkert rett i at det blir mye mindre samspising, og mye mer lunka mat når hun kommer! Kanskje vi skal satse på salater til middag hver eneste dag, sånn at hun ikke kan gjøre maten vår kaldere enn det den er, hvertfall... Jeg har veldig lyst til å få unne syinga før hun kommer, for jeg kan tenke meg det blir travelt nok etter at hun har meldt sin ankomst. Det vanskeligste (utenom tråden i symaskinen ) er å finne stoff! Jeg har sett så mange stilige, men finner ikke stoff
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1552 Skrevet 20. februar 2007 Idag skulle egentlig sambo og jeg ut og spise middag, men jeg har vaska alle de brukbare klærne mine idag, og de rekker ikke tørke... Vil ikke tørketromle dem, så jeg kan vel egentlig takke meg selv, men Jeg satt og masserte livmorpunktet under føttene igår, og fikk noen heftige kynnere av det, mn det stoppa opp når jeg slutta. Jeg orka ikke å massere så lenge som man egentlig skal, men det er ikke "nødvendig" ennå heller, for jeg vil jo ikke at Burpelita skal komme før mars! Tenker jeg skal massere litt hver dag allikevel, for det er jo bare godt for livmora å trene litt... Om en bitteliten uke, skal kjærringrådlista frem på ordentlig! Jeg burde vaska vinduene, men sparer det til da
smile Skrevet 20. februar 2007 #1553 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg må le av utålmodigheten din!!! Du virker så god!!!! Ha en fin dag!!!! Endret 20. februar 2007 av smile
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1554 Skrevet 20. februar 2007 Jeg må le av utålmodigheten din!!! Du virker så god!!!! Ha en fin dag!!!! ← Jeg må av meg selv jeg også... Jeg føler meg skikkelig "delt" for tida Det er ganske "slitsomt" å både ville ha babyen inne i magen noen dager til, samtidig som jeg leeeeeeengter etter henne, og egentlig bare har lyst til å dra henne ut av navelen! Ha en flott dag du også!
smile Skrevet 20. februar 2007 #1555 Skrevet 20. februar 2007 NNNNNNNNEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, ikke navelen!!!!! Æsj!!!!! Jeg har skikkelig navlefobi og det ser ut til at den skal poppe ut.....
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1556 Skrevet 20. februar 2007 Jammen jeg ser for meg at det er det minst smertefulle, skjønner du...
Cr@sh Skrevet 20. februar 2007 #1557 Skrevet 20. februar 2007 Jammen jeg ser for meg at det er det minst smertefulle, skjønner du... ← Herlig! Herlig! Og smile: Burpen ER en go'ing! Du er litt delt, ja... Skjønner jeg godt. Man vil liksom litt av begge deler når det nærmer seg slutten. På en måte vil man gå gtavid for resten av livet (ikke alle som vil det da... men jeg hadde ikke stort i mot det... ) og på den andre siden vil man hilse på den lille mageboeren med en gang! Åh... så herlig det skal bli å få se Burpelita... for du vil vel vise fram skjønneheten? Jeg er klar til å sladre så fort vi vipper over i mars, jeg... Forsåvidt nå også... Men jeg får vel ikke begynne å mase om rier før DU er det også... Ha en fin dag... Til tross for manglende tørre klær og hjemmemiddag!
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1558 Skrevet 20. februar 2007 Herlig! Herlig! Og smile: Burpen ER en go'ing! Du er litt delt, ja... Skjønner jeg godt. Man vil liksom litt av begge deler når det nærmer seg slutten. På en måte vil man gå gtavid for resten av livet (ikke alle som vil det da... men jeg hadde ikke stort i mot det... ) og på den andre siden vil man hilse på den lille mageboeren med en gang! Åh... så herlig det skal bli å få se Burpelita... for du vil vel vise fram skjønneheten? Jeg er klar til å sladre så fort vi vipper over i mars, jeg... Forsåvidt nå også... Men jeg får vel ikke begynne å mase om rier før DU er det også... Ha en fin dag... Til tross for manglende tørre klær og hjemmemiddag! ← Jeg kunne gått gravid resten av evigheten, om jeg ikke hadde hatt bekkenvondt! Der ER herlig å være gravid Såklart må jeg vise fram Burpelita ...har ennå ikke bestemt meg for om det blir lagt ut bilder, eller om det blir via PM, men den tid, den "sorg" (Kanskje du får mms fra syyyykehuset Da må du hvertfall skryte vilt og uhemma av søte lille Burpelita, sånn at alle andre blir misunnelige )
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1559 Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde nettopp tidenes lengste kynner... Den satt "godt" i over to og et halvt minutt, og magen er fortsatt ikke slapp, og nå har det snart gått fem minutter... Snålt!
Gjest marthepia Skrevet 20. februar 2007 #1560 Skrevet 20. februar 2007 Hva er det som skjer her da? Noe på gang eller? Nå ble jeg veldig nysgjerrig Er det bare jeg som ikke har opplevd kynnere? Tror ikke jeg har opplevd det iallfall.. Kanskje du føder før meg din heldiggris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå