Gjest marthepia Skrevet 20. februar 2007 #1561 Skrevet 20. februar 2007 Jeg satt og masserte livmorpunktet under føttene igår, og fikk noen heftige kynnere av det, mn det stoppa opp når jeg slutta. Jeg orka ikke å massere så lenge som man egentlig skal, men det er ikke "nødvendig" ennå heller, for jeg vil jo ikke at Burpelita skal komme før mars! Tenker jeg skal massere litt hver dag allikevel, for det er jo bare godt for livmora å trene litt... Om en bitteliten uke, skal kjærringrådlista frem på ordentlig! Jeg burde vaska vinduene, men sparer det til da ← Livmorpunktet? Hvor under føttene er det? Det må jeg prøve jeg også!
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1562 Skrevet 20. februar 2007 Nei, jeg verken tror eller håper at det er noe på gang Men den kynner'n varte litt merkelig lenge, syns jeg... Kanskje det var mange, uten merkbar pause? Uansett så gjorde den ikke vondt eller noe, så det var nok bare trening på gang! Du kan godt få føde før meg, men da må det skje før 1. mars
Burpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1563 Skrevet 20. februar 2007 Livmorpunktet? Hvor under føttene er det? Det må jeg prøve jeg også! ← Livmorpunktet er på siden av foten fra der helen slutter, til "innsøkket" begynner. Kanskje veldig dårlig forklart, men... Du må massere i sirkel, med fast tommel, og mot klokka!
Cr@sh Skrevet 20. februar 2007 #1564 Skrevet 20. februar 2007 (endret) (Kanskje du får mms fra syyyykehuset Da må du hvertfall skryte vilt og uhemma av søte lille Burpelita, sånn at alle andre blir misunnelige ) ← Gleeeder meg! Skjønner godt du er usikker på om du vil vise ho fram i boka, eller pr. PM. Jeg tenkte lenge over det... og fant ut at noen bilder i boka (som ikke fikk ligge) var greit. De er jo ikke akkurat gjenkjennelige som babyer... - hvis du skjønner hva jeg mener ) Endret 20. februar 2007 av Cr@sh
Cr@sh Skrevet 20. februar 2007 #1565 Skrevet 20. februar 2007 Hmmm... en så lang kynner? :klø: Jeg får gjøre meg klar til sladring!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 21. februar 2007 #1566 Skrevet 21. februar 2007 Så søt du er som er så fødeklar!! Blir spennande å sjå når det skjer noko!
Burpen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1567 Skrevet 21. februar 2007 Gleeeder meg! Skjønner godt du er usikker på om du vil vise ho fram i boka, eller pr. PM. Jeg tenkte lenge over det... og fant ut at noen bilder i boka (som ikke fikk ligge) var greit. De er jo ikke akkurat gjenkjennelige som babyer... - hvis du skjønner hva jeg mener ) ← Skjønner hva du mener! Jeg vet egentlig ikke hva jeg er "redd" for, for om det er noen som vil kjenne meg igjen her inne, har de gjort det for lenge siden... Jeg er jo stort sett helt meg selv. Vet f.eks. at storesøster snoker i krokene her Hmmm... en så lang kynner? :klø: Jeg får gjøre meg klar til sladring! ← Ja, jeg skjønte ingenting... De var lange utover kvelden også, men ikke såååå lange Så søt du er som er så fødeklar!! Blir spennande å sjå når det skjer noko! ← Jeg er så klar at det halve kunne vært nok
Burpen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1568 Skrevet 21. februar 2007 Jeg kløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør!!! Prøver å ikke bry meg, eller "gi etter" for kløinga, men det er f#|n meg ikke lett... Klør heldigvis ikke på de typiske svangerskapskløe-plassene. Spurte jordmor om hvor de var forrige gang... Jeg som egentlig sov ganske godt etter at jeg sovna (som forøvrig, for en gangs skyld var før klokka ett). Hvorfor i h¤|}@*e kan jeg ikke bare få sove...!? Er det for mye forlangt, liksom? (og endelig fikk jeg rukt den teite smilyen der... Stolt!! )
Burpen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1569 Skrevet 21. februar 2007 Har så lyst til å krype under dyna igjen... Ligge og kose på Burpelita ...men stakkars sambo begynner å få bihulebetennelse, så han sover urolig fra før, og trenger ikke at jeg ligger der og vrir meg fra side til side... Jeg får vente til jeg blir litt trøttere! Jeg syns så synd på kjæresten min altså! Bihulebetennelse er ikke noe godt, og han er veldig ofte plaga med det
Arwen Skrevet 21. februar 2007 #1570 Skrevet 21. februar 2007 Bihukebetennelse er kjempevondt! Håper du fikk sove til slutt
Cr@sh Skrevet 21. februar 2007 #1571 Skrevet 21. februar 2007 Usj... kløing er utrolig ekkelt. Om man klør, klør man jo bare mer og mer og mer.... Er det ikke Burpelita som holder deg våken, så er det noe annet... Håper du sover nå da... Så kjedelig med bihulebetennelse på vei for sambo... Håper det går fort over, så han er klar til Burpelita bestemmer seg for å komme... Ha en fin dag!
Burpen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1572 Skrevet 21. februar 2007 Bihukebetennelse er kjempevondt! Håper du fikk sove til slutt ← Ja, bihulebetennelse er på grensa til grusomt... Det er så intenst! Jeg fikk heldigvis sove! Usj... kløing er utrolig ekkelt. Om man klør, klør man jo bare mer og mer og mer.... Er det ikke Burpelita som holder deg våken, så er det noe annet... Håper du sover nå da... Så kjedelig med bihulebetennelse på vei for sambo... Håper det går fort over, så han er klar til Burpelita bestemmer seg for å komme... Ha en fin dag! ← Det er nettopp det. Klør man seg, så klør man bare mer og mer... Heldigvis har jeg ganske stor vilje, så hvis jeg bestemmer meg for å "vinne over" kløen, så vinner jeg Jeg håper også sambo slipper unna akkurat nå... Stakkars sambo
Burpen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1573 Skrevet 21. februar 2007 Det er spennende hos Holly Hobbie nå! :hoppe: Kanskje den første mars-babyen kommer snart!?
Burpen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1574 Skrevet 21. februar 2007 *Puh* Jeg har svingt meg i svansen idag, for Holly-fødsel har frista meg til å ønske en aldri så liten Burpen-fødsel også Hittil: *ta ned klesvask som hang til tørk *sette på klesvask *henge opp klesvask *sette på ny klesvask *vaske opp *vaske kjøkkenet *vaske badet *rydde stua
Gjest marthepia Skrevet 21. februar 2007 #1575 Skrevet 21. februar 2007 Så flink du har vært idag Gidder ikke gjøre stort i dag jeg..
Gjest Myztica Skrevet 21. februar 2007 #1576 Skrevet 21. februar 2007 Bare innom og titter om det er noe nytt!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 21. februar 2007 #1577 Skrevet 21. februar 2007 Effektiv du då!! Det trengs ein sjau heime hos oss også, men det får vente til helga... Hehe...
Cr@sh Skrevet 21. februar 2007 #1578 Skrevet 21. februar 2007 Jøss, for en energi! Flink du er! Kanskje det er noe sånt som skal til. Da jeg gikk og ventet på Storegutt, skura jeg hele kjøkkenet - og han ble født 2 dager senere...
Xania Skrevet 21. februar 2007 #1579 Skrevet 21. februar 2007 Oj, så effektiv du har vært i dag da! (Du vet at mye energi kan være et tegn på at det nærmer seg?!)
magolia Skrevet 21. februar 2007 #1580 Skrevet 21. februar 2007 Wow for en energi!!! Lyst til å vaske hos meg også kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå