Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag MÅ jeg gjøre litt skole... :overrasket::sur::frustrert::ler:

*vilikkevilikkevilikkevilikkevilikke*

Tenkte jeg skulle ta en kjapp dagbokrunde først, hvertfall, så får vi se om arbeidslysten kommer snikende etterhvert! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Skule-greier ja...

Må prøve å bli litt meir effektiv eg også.. Men eg er så trøtt når eg kjem heim frå jobb om dagane... Og så blir det lett nokre timar her også... *håplaus*

Skrevet

Skjønner veldig godt at det ikke frister med skolearbeid... :roll: Jeg skulle egentlig støvsugd huset, men koser meg på KG i steden, mens Lillegutt sover... :sjenert:

:kyss:

Skrevet

....glemte aa si at jeg droemte at du foedte i natt! :overrasket: Det begynte med at det var min egen foedsel, men saa gled droemmen over i at det var din det dreide seg om! :ler:

Skrevet
Skule-greier ja...

Må prøve å bli litt meir effektiv eg også.. Men eg er så trøtt når eg kjem heim frå jobb om dagane... Og så blir det lett nokre timar her også... *håplaus*

du har i det minste en grunn til å ikke få gjort det du,- du jobber jo! :) Jeg er så imponert over deg, at det halve kunne vært nok. Jeg skjønner viekrlig ikke hvor du får energien din fra... :overrasket:

Skjønner veldig godt at det ikke frister med skolearbeid... :roll: Jeg skulle egentlig støvsugd huset, men koser meg på KG i steden, mens Lillegutt sover... :sjenert:

Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som utsetter de "festlige" tingene... :ler:

....glemte aa si at jeg droemte at du foedte i natt!  :overrasket:  Det begynte med at det var min egen foedsel, men saa gled droemmen over i at det var din det dreide seg om!  :ler:

Søte HH...!! :kyss: Jeg leste det i boka di :ler: Måtte humre litt for meg selv da, ja!

Bare fortsett å drøm om at fødselen min er igang! :sjarmor: Er du sanndrømt, forresten!? *håpe-håpe-håpe*

Diiiiiiiger :klem:

Skrevet

Jeg må lære meg at det ikke er noe som heter en "kjapp dagbokrunde"... To timer har gått, og middagslaging står snart for tur :roll:

Jaja, jeg får svinge meg i svansen fortere enn svint!

:vinke:

Skrevet
:ler2: Kjenner til de raske rundene, ja... Hvem har sitter altfor mye her i dag da, og i hvert fall ikke støvsugd? *rekker opp hånda* :sjenert:
Gjest marthepia
Skrevet
Jeg må lære meg at det ikke er noe som heter en "kjapp dagbokrunde"... To timer har gått, og middagslaging står snart for tur :roll:

Jaja, jeg får svinge meg i svansen fortere enn svint!

:vinke:

Jeg vet! skal alltid ta en kjapp dagbokrunde jeg, men jeg blir sittende ganske lenge. Orker ikke å lage middag til sambo kommer hjem. Han får ordne seg noe selv. Nå har Emma våknet så jeg må ordne mat til henne i stedet ;)

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Jeg skjønner viekrlig ikke hvor du får energien din fra... :overrasket:

Eg trur 12 timars søvn i døgnet kan ha litt med saken å gjere...

:sjenert:

Skrevet (endret)

:hjerte::hjerter::hjerter_rundt::hjerte::hjerter::hjerter_rundt:

Sambo og jeg var ut og handla litt idag, da sambo stoppa ved et gullsmedvindu for å titte på ringer... Han gjør aldri sånt! Han spurte hva jeg syns var fint, før han dro meg med inn, for å måle størrelsen på en ringen jeg fikk av han tidligere...

Da vi gikk derfra, begynte jeg å le, og sa " "Du vet du nettopp så på ringer med meg!?", og han svarer "Ja, det er vel på tide å tenke på sånt snart..."

:hjerte::hjerter::hjerter_rundt::hjerte::hjerter::hjerter_rundt:

...kanskje jeg snart ikke bare har Burpelita-nyheter å komme med :sjarmor:

Endret av Burpen
Skrevet

Så spennede da!

Har han tenkt å fri i kveld på Valentines, tro... ? :)

Gleder meg til å få høre sånne nyheter også! :klem:

Skrevet

Har lært at det ikke finnes noe som heter kjapp dagbok-runde jeg også! :ler: Til og med sambo har fått med seg det, hvis jeg sier at jeg skal bare innom noen dagbøker på KG før vi gjør ett eller annet, så bare ser han på meg med en oppgitt mine! :ler2:

Sambo og jeg var ut og handla litt idag, da sambo stoppa ved et gullsmedvindu for å titte på ringer... Han gjør aldri sånt! Han spurte hva jeg syns var fint, før han dro meg med inn, for å måle størrelsen på en ringen jeg fikk av han tidligere...

Da vi gikk derfra, begynte jeg å le, og sa " "Du vet du nettopp så på ringer med meg!?", og han svarer "Ja, det er vel på tide å tenke på sånt snart..."

...kanskje jeg snart ikke bare har Burpelita-nyheter å komme med :sjarmor:

Å, så herlig! :hjerter: Så heldig du er! Venter på at sambo skal få ut fingern fra ræva å fri jeg også, men ingenting har skjedd enda... Vi har snakket masse om bryllup, vi har til og med nesten bestemt oss for hvordan vi vil ha det, men noen ring på fingeren har jeg ikke sett... :sjenert:

Så spennede da!

Har han tenkt å fri i kveld på Valentines, tro... ?  :)

Gleder meg til å få høre sånne nyheter også!  :klem:

Akkurat det tenkte jeg også! :sjarmor:

kos deg masse på valentine's Burpen! :) kanskje du har noe å fortelle oss innen dagen er omme! :hjerte:

:kose: og :kyss: på kinnet!

Skrevet
:hjerter_rundt:

Så herleg! :hjerte:

:Nikke:

Så spennede da!

Har han tenkt å fri i kveld på Valentines, tro... ?  :)

Gleder meg til å få høre sånne nyheter også!  :klem:

Ja, det er litt spennende!! Jeg har hatt mistanker lenge, og venta tålmodig. Nå venter jeg utålmodig :ler:

Tviler på at det blir noe frieri idag, men man skal aldri si aldri! Er såpass sikker på at det ikke skjer noe i kveld, så jeg blir ikke skuffa, for å si det sånn...

Gleder meg hvertall til å poppe nyheten, når det er noen nyhet å komme med! :hoppe:

:klem:

Skrevet
Har lært at det ikke finnes noe som heter kjapp dagbok-runde jeg også! :ler: Til og med sambo har fått med seg det, hvis jeg sier at jeg skal bare innom noen dagbøker på KG før vi gjør ett eller annet, så bare ser han på meg med en oppgitt mine! :ler2:

Å, så herlig! :hjerter: Så heldig du er! Venter på at sambo skal få ut fingern fra ræva å fri jeg også, men ingenting har skjedd enda... Vi har snakket masse om bryllup, vi har til og med nesten bestemt oss for hvordan vi vil ha det, men noen ring på fingeren har jeg ikke sett...  :sjenert:

Akkurat det tenkte jeg også!  :sjarmor:

kos deg masse på valentine's Burpen! :) kanskje du har noe å fortelle oss innen dagen er omme! :hjerte:

:kose: og :kyss: på kinnet!

:hoho: Sambo'n din høres ut som min... Heldigvis så er'n ikke hjemme på dagtid, så han får ikke med seg de "værste rundene" mine, for de gjør jeg oftest unna på dagtid :)

Jeg har venta og venta kjempetålmodig i en evighet, og jeg må inrømme at det kribler litt ekstra etter igår, og at jeg ikke er så tålmodig i ventinga lenger :sjenert: Men samtidig så tror jeg ikke at det skjer noe idag, og har heller ingen forhåpninger om det. Men jøje meg som jeg gleder meg!! :sjarmor:

:kys_2:

Skrevet

Oi..her var det spennende i dag!! :legrine:

Kan jo være at han vil fri når lille babyen er født også. Det er romantisk det og..var det ikke Joey som gjorde det til Rachel...Romantisk er det uansett, samme hvordan det skjer. Tilogmed sånn min mann gjorde..gikk ned på kne og sa hvem hand vil du ha. Og jeg valgte rett... ;)

:smilbla:

Gjest Myztica
Skrevet

ÅÅÅÅÅ, tenk om han frir snart!!! :hjerter_rundt: :grine2:

Det er så koselig å se på ringer sammen, husker da vi gjorde det :hjerte:

Skrevet (endret)

Innom en kjapp tur før svigers kommer .... ;)

Så herlig at han tok deg med for å se på ringer... :hjerter: Åh... jeg får helt gåsehud på dine vegne... :legrine:

Tenk om han snart frir! :hoppe:

Kommer innom deg i morgen, vennen!

...og takk for at du ordnet 200-sidersfest for meg! :perebrus::danse:

Diger :klem: og :kys_2:

Endret av Cr@sh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...