Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Jeg syntes du skal ringe, jeg... :Nikke:

Bedre å være litt for ivrig, enn ikke å fulgt opp en avtale.... ?

Lurt det med å jobbe gratis. Er de greie - vil de gi deg en form for kompensjasjon. Kanskje en liten utbetaling i forbindelse med at du starter hos dem på ordentlig... Er jo lov å håpe i hvert fall...

Lykke til når du ringer klokka triiii... hvis du gjør det da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ringt to ganger, og ingen svar... La igjen en beskjed på svareren hans siste gangen, så nå venter jeg på at han skal ringe opp igjen! NÅ føler jeg jeg hvertfall har gjort mitt... Ringt klokken tiiii og triiii, og lagt igjen beskjed begge gangene, første gangen til ei sekeretøs, andre gangen på svareren hans!

...men det er irriterende å ikke få svar :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig så buzy den nye sjefen er da?! Synes i alle fall du har gjort ditt nå, så får det bli opp til han å ringe tilbake når han har litt bedre tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig så buzy den nye sjefen er da?! Synes i alle fall du har gjort ditt nå, så får det bli opp til han å ringe tilbake når han har litt bedre tid...

Kjekt å se deg igjen! :hoppe: Har du hatt det kjekt i Praha? Når reiser dere til Hellas?

Takk!! Godt å få bekrefta at jeg har gjort mitt, liksom... :sjenert:

Ja, man er nok ganske busy når man er daglig leder hos byens største eiendomsmeglerkontor!

...og DER vil jeg jobbe :overrasket:

Nå skal jeg smugspise en bolle! :)

Ha en fin fredag, folkens! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe der tre uker i høst!! :hoppe:

Jeg trodde jo det kun var snakk om EI uke...

Ei uke med sekretæren før hun skal på ferie, så to uker alene... Gleder meg kjempemasse! Kommer til å gå glipp av en del skole, men pytt sann!

...og han syntes det var ALTFOR gæli at jeg ville jobbe gratis, så timene mine skulle godskrives på en måte! Og tre ukers jobbing må jo gi en ganske god lønn når jeg får den!! :hoppe:

Idag er det ryddings før vi får vennebesøk i kveld... Har egentlig ikke så lyst på besøk, men det er nok ikke noe å gjøre med det nå.

Nå lager sambo frokost til meg! Måtte spørre tre ganger, men... Bedre seint enn aldri! ;)

Vi kjøpte forresten så masse fine klær til den lille her om dagen! En snekkerbukse, en ute-kjøre-bil-dress, en body, en joggedress, fleece-sokker, lue&votter og håndkle. Alt hører sammen, kjøpt på Exit. Det er kremhvitt med sauer på, og jeg som ELSKER sauer, falt jo pladask!

Nå begynner vi faktisk å få en del klær i hus, for jeg hr ikke klart å la være tidligere... Men NÅ skal det ikke kjøpes noe før etter ultralyd... Kanskje :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott med all jobbinga! Og jeg tenkte meg nok at han ikke ville la deg jobbe gratis! Virker som et seriøst firma... Super med litt erfaring og jobbing der da... :hoppe:

Koselig med shopping til den lille... Det er noe helt spesielt å ha sånne bittesmå klær ihuset... og spesielt når man skal begynne å vaske dem :hjerter:

Blir sikkert koselig med besøk i kveld... selv om du ikke føler for det akkurat nå... Jeg pleier noen ganger å ha det sånn jeg også - også ender det opp med bli veeeldig koselig! :Nikke:

Kos dere i dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med all jobbinga! Og jeg tenkte meg nok at han ikke ville la deg  jobbe gratis! Virker som et seriøst firma... Super med litt erfaring og jobbing der da... :hoppe:

Koselig med shopping til den lille... Det er noe helt spesielt å ha sånne bittesmå klær ihuset... og spesielt når man skal begynne å vaske dem  :hjerter:

Blir sikkert koselig med besøk i kveld... selv om du ikke føler for det akkurat nå... Jeg pleier noen ganger å ha det sånn jeg også - også ender det opp med bli veeeldig koselig! :Nikke:

Kos dere i dag! :kyss:

Ja, jeg er kjempeglad for å få jobbe så mye! Da må de jo ha LITT tro på meg, hvertfall...

Jeg ELSKER å shoppe til den lille! Gleder meg masse til å begynne vaskinga, og legge det klart i kommoden!

Det ble ganske koselig med besøk, me det var godt at de dro. Ble ganske liten utover kvelden. Vi hadde ordna, vaska og styrt hale dagen før de kom. I tillegg var det matlaging... Tok på for bekkenet, ja!

:kyss:

:vinke: nå er jeg tilbake Burpen!

Hadde du en ok kveld i går med besøk?

Håper du har det bra!  :klem:

Kjekt å se deg tilbake, magolia!

Ja, vi hadde det koselig igår! Særlig siden jeg fikk se masse til sambo :ler: Han pleier jo å sitte på dataen og jobbe når vi er alene... Han glimter til med å snurre igang en film innimellom da!

:klem:

Som sagt hadde vi det ganske koselig igår! Jeg laget helstekt etstragonmarinert svinefilet med mozarella, potetpuré, stekt løk, stekt sopp og grilla tomat, og en deilig saus! Alle ble mette, og sa det smakte! Til dessert hadde vi vaniljeis med bjørnebær og hjemmelaget karamellsaus (som er heeeeeeeeelt himmelsk!!:sikle:)

Idag er rygg og bekken helt gåent. :tristbla: Tempoet var nok litt for høyt igår... Men aldri så gæli at det ikke er godt for noe,- jeg har fått gjort MASSE skolearbeid!! :hoppe: Er ikke så veldig strkturert av meg, så det er deilig å få unnagjort litt innimellom, selvom jeg LOVER meg selv på tro og ære at "Aldri mer skippertak"... Nå måtte jeg ha meg ei pause, for det er ikke noe godt å sitte heller. Ligger i sofaen og ser på tv, mens jeg titter innom KG! Deilig!

Idag blir det pinnekjøtt til middag! Kan bli spennende, for jeg har aldri laget det før. Håper det meste lager seg selv... Er ver bare kålrotstappa som det er noe arbeid med!

Gruer meg til over 9 timer på skolebenken i morgen... Men jeg får bite tennene sammen og være så lenge jeg klarer. Jeg går jo glipp av tre uker når jeg skal jobbe på kommende jobb...

Gleder meg til fotballkamp seiner idag!! :hoppe:

Heia Lillestrøm!!

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at dere koste dere i går... Men som du sier ang. gjestene: Koselig når de kommer - deilig når de går... ;)

Du må passe på tempoet så ikke bekkenet tar helt knekken på deg... :kose: Ikke no' godt når det streiker...

Ble pinnekjøttet bra? Åh... det er supergodt. Tror vi må lage det en helg også... det er jo tid for det nå. Lager du med lam eller sau? Jeg foretrekker lam - litt rundere smak syntes jeg...

Håper søndagskvelden er fin! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på tempoet så ikke bekkenet tar helt knekken på deg... :kose: Ikke no' godt når det streiker...

Ble pinnekjøttet bra? Åh... det er supergodt. Tror vi må lage det en helg også... det er jo tid for det nå. Lager du med lam eller sau? Jeg foretrekker lam - litt rundere smak syntes jeg...

Ja, merker at det egentlig ikke er jeg som bestemme over meg selv lenger, men det he***es bekkenet! Uvant å ha begrensninger som aldri har vært der. Men det er jo for en god sak! :)

Pinnekjøttet ble kjempegodt! Har igjen masse rester, for verken sambo eller jeg er særlig storspiste! Gleder meg til middag! :hoppe:

Litt av en kokk du Burpen?

..........der ikke så lyst ut for Lillestrøm for øyeblikket. Gjett om sambo er fornøyd....  ;)

Vil ikke si det, men jeg liker å lage mat! Eksprimentere med forskjellige råvarer og finne nye sammensetninger... Gleder meg til å få større kjøkken, og ikke minst oppvaskmaskin!

...Nei, det gikk ikke så bra med Lillestrøm igår. Menmen! Vi kommer sterkere tilbake. Den som ler sist, ler best!

Blir spennende å se om Brann klarer seg idag da! Bare de ikke gjør det, så er tapet igår greit! :sjarmor:

Håper du holder ut på skolebenken i dag!

:tommelsmil:

Jeg holdt ut halvparten av forelesningene, hvertall! Bekkenet skreik til meg, og jeg orka rett og slett ikke sitte. Ligger på sofaen, for jeg orker ikke å gå heller... Skal heller være flink og lese hjemme! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente noe i magen!! :hoppe:

Det var akkurat som leamus, og så vidt jeg kan skjønne er det to alternativer; enten leamus eller babyen!

Det var en helt annen følelse enn det jeg kjemte tidligere en gang.

Er 15 uker i morgen, så det eeeeeeeeeeeeeeeeeer jo kanskje mulig! :hjerter_rundt:

Tenk hvis det var den lille som skulle berolige mamma, som er litt bekymra for tida, for nesa er ikke tett lenger, og jeg får ikke SÅ masse ligamentsmerter som tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det var den lille som sprellet et "hei," da! :hoppe: Saa spennende!

Jeg har ogsaa MYE mindre ligamentsmerter, selv om de kommer med ujevne mellomrom fremdeles. Men de har klart avtatt i frekvens. Kanskje saant gaar litt i boelger?

Og tett nese er ikke noe saerlig, saa det trenger du ikke oenske deg tilbake, vel? :ler:

Ble forresten veldig inspirert til aa shoppe til nurket naa...Men jeg har ennaa ikke funnet saa mye som jeg VIRKELIG synes er fine klaer - helt greie, men ikke saann "aa, de klaerne MAA jeg ha," paa en maate....Bortsett fra noen ting fra Anne Geddes, da. Men de maa bestilles fra USA, og det er litt skummelt. :sjenert:

Ha en fin dag! Haaper bekkenet ikke krangler! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det var den lille som sprellet et "hei," da! :hoppe: Saa spennende!

Jeg har ogsaa MYE mindre ligamentsmerter, selv om de kommer med ujevne mellomrom fremdeles. Men de har klart avtatt i frekvens. Kanskje saant gaar litt i boelger?

Og tett nese er ikke noe saerlig, saa det trenger du ikke oenske deg tilbake, vel?  :ler:

Ble forresten veldig inspirert til aa shoppe til nurket naa...Men jeg har ennaa ikke funnet saa mye som jeg VIRKELIG synes er fine klaer - helt greie, men ikke saann "aa, de klaerne MAA jeg ha," paa en maate....Bortsett fra noen ting fra Anne Geddes, da. Men de maa bestilles fra USA, og det er litt skummelt.  :sjenert:

Ha en fin dag! Haaper bekkenet ikke krangler! :vinke:

Ja, jeg går rundt og smiler, og tenker på at det muligens må ha vært den lille!!

Godt det ikke bare er jeg som har mindre ligamentsmerter. De kan godt holde seg borte så lenge alt er bra inni magen :ler:

Hehe, tett nese er ikke noe særlig, nei, men det er flere som har sagt til meg at når man først har blitt "gravid i nesa", så blir man ikke kvitt det før etter fødselen. Derfor bilir jeg jo litt bekymra da...

Ja, det er kjempekjekt å shoppe! Jeg har laget et excel-ark med oversikt over alt vi trenger, så "streker" jeg av etterhvert! Jeg ser på klærne nesten hver eneste dag, og syns de bare blir finere og finere :sjenert: Men nå skal jeg prøve å ikke handle noe før etter ul'en. Har nok nøytrale klær nå, ja :ler:

Koselig du stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh... tenk om det var den lille i magen som ga tegn til deg... :legrine: Jeg kjente det ved 14 uker denne gangen - men så ble det lenge til neste gang... Åhhh... så moro!

Tror ikke ligamentsmerter er et must i et svangerskap - jeg har aldri hatt det faktisk... :roll: Du har nok ikke noe å bekymre deg for... ;)

Har du fått innkalling ti UL ennå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok har jeg ikke shoppet annet en leker til lille mirakel. Det er nesten litt pinlig når jeg leser hvor godt i gang dere andre er!!! :sjenert:

Bør nok lage meg en liste jeg også!! -OG komme igang!!!

Nå er det ikke lenge før det braker løst for Brann!!! Men du......, hvis Brann taper, er det jo Rosenborg som leder Tippeligaen. Liker vi det?????

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh... tenk om det var den lille i magen som ga tegn til deg... :legrine: Jeg kjente det ved 14 uker denne gangen - men så ble det lenge til neste gang... Åhhh... så moro!

Tror ikke ligamentsmerter er et must i et svangerskap - jeg har aldri hatt det faktisk... :roll: Du har nok ikke noe å bekymre deg for... ;)

Har du fått innkalling ti UL ennå eller?

Jeg håper, håper, håper på at det var den lille! :) Beroligende å høre at ligamentsmerter ikke er et must!

Skal på ul 12. oktober, da er jeg over 19 uker, og syns det er litt lenge å vente, men... :sjenert: Har jo hatt to allerede, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet!!

Utrolig nok har jeg ikke shoppet annet en leker til lille mirakel. Det er nesten litt pinlig når jeg leser hvor godt i gang dere andre er!!!  :sjenert:

Bør nok lage meg en liste jeg også!! -OG komme igang!!!

Nå er det ikke lenge før det braker løst for Brann!!! Men du......, hvis Brann taper, er det jo Rosenborg som leder Tippeligaen. Liker vi det?????

Håper du har en fin kveld  :klem:

Kjekt med leker også da! Har babygym, uro og noen småleker som jeg har sett meg ut allerede!

Lister er kjekt å ha! Jeg trenger det hvertfall for å holde oversikt :)

Nei, vi liker absolutt ikke at Rosenborg er på topp :sjenert: , men vi liker ikke å ligge for langt bak heller... Særlig ikke "langt" bak TO lag! Men okay, jeg kan kanskje unne dere en uavgjort! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...