Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars


Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen magebilder med hele meg, men det finnes vel noen andre bilder jeg kan rote fram!

...og hvis det stilner helt i dagboka mi, får jeg bare ta det vekk igjen! Er ikke verdt at folk blir vettaskremt...  :ler:

:hoppe: Gleder meg til å "hilse" ordentlig på deg... ;)

Og at noen blir skremt :ler: ...det tror jeg neppe... Som HH tror jeg også at det skjuler seg ei riktig så vakker jente bak nicket... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremt?!  :overrasket:  :ler:  Nei, det skal du ikke vaere redd for!  ;)  Tror du er baade soet og pen, jeg! 

:heiajente:

:hoppe: Gleder meg til å "hilse" ordentlig på deg... ;)

Og at noen blir skremt :ler: ...det tror jeg neppe... Som HH tror jeg også at det skjuler seg ei riktig så vakker jente bak nicket... ;)

:klem:

Da må dere ikke bli skuffa da... :sjenert:

...hvor lang tid kan det egentlig ta å bli supermedlem da? Altså, jeg betalte før "kjøring" hos banken idag. Jaja, kanskje i morgen! Eller en annen dag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok bare en dag for meg...Men jeg betalte med kredittkort, kanskje det hadde noe aa si.

God morgen, forresten! :vinke: Hvordan er formen?

God morgen!

Kredittkort kan jo kanskje ha noe å si, ja!

Formen er bra, bortsett fra hodepinen som har vært der hele uke! :)

God morgen!  :blomst:

Gleder meg til å se deg!

God morgen, magolia! :klem:

Tuttiluuuu... :vinke:

Ha en fin dag!

:kys_2:

Tittei på deg!

Du henger med fortsatt...!?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kommet hjem fra lege og svangerskapskontroll!

Skjønner ikke at jeg gruer meg sånn til blodprøven, det er jo ikke vondt i det hele tatt...

Alt var fint; vekta står stille fra uke 10, blodtrykk på 120/60, blodprosent på 13,5 (på vei ned, så jeg fikk beskjed om å få i meg litt mer jern, selvom det ikke er noe krise ennå...), negativ urin, og 155 slag i minuttet hos den lille!

Legen klarte såvidt (pga stere magemuskler mente legen, pga puddingen mener jeg! :ler: ) å kjenne livmora like under navelen (kjentes det ut som).

Det er så deilig å høre hjerteslagene til den lille! særlig nå som jeg har vært litt bekymra også, pga veldig manglende symptomer... (føler meg litt utakknemlig som ikke bare er glad for å ha det så godt! :sjenert: )

Nå står frokost for turen, orka ikke det før kontollen!

Tar runden etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at kontrollen gikk bra i dag!!!

Skjønner deg veldig godt jeg, det er godt å få bekreftelse på at alt er ok med den lille!! Jeg skal til JM neste torsdag, og synes det er på tide selv om det ikke er lenge siden UL :sjenert:

Veldig koselig å lese at samboeren din begynner å glede seg også nå :legrine:

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at kontrollen gikk fint... :hoppe:

Det er supert å høre hjertelyden! :hjerte: Jeg syntes det er helt toppers ennå jeg - ennå jeg kan se magen boble og bule seg fra side til side - så at det er liv der inne er det ikke no' tvil om... ;)

Håper resten av dagen/kvelden har vært bra...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Schnuppa! :vinke: Nå er det helg! :hoppe:

Jaaaaaaaaaaaaa, NÅ er det helg!! :hoppe:

Tenk at det allerede er ei uke siden jeg lurte så fælt på ringinga til kommende sjef i DnBNor... Tida går faktisk litt fort!

I går kveld satt jeg barnevakt for ungene til huseierne, da fikk jeg lest MASSE skole :-D Er vant med å legge meg litt tidligere enn det ble igår, så jeg er ganske trøtt idag, men hva gjør vel det!? DET ER HELG!!

Sambo bestilte restplass-sydentur til Ayia Napa igår, han reiser på mandag... Jeg er ikke så veldig begeistra for det, men jeg unner han selvfølgelig turen! Blir nok ikke like lett å dra på sånne turer når man blir pappa, og han trenger jo å være med kompiser, så...

Har hørt masse "rart" om Ayia Napa, men jeg stoler jo på han, så jeg skal prøve å ikke engste meg altfor mye!

Jeg fant ut at jeg ikke gidder å være alene hjemme i ei uke, så jeg inviterte like gjerne elskeren...

Neida, jeg har bestilt flybilletter til østlandet! Reiser hjem og besøker familien. Blir kjekt det, for jeg savner dem så masse for tida! :)

Idag skal sambo og jeg ut og shoppe klær. Må ha noe nytt og litt stilig til jeg skal jobbe i høst!

...det blir vel egentlig litt feil å kalle det jobb, for jeg kommer jo ikke til å tjene penger. Får kalle det slavearbeid! :ler:

Håper alle får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa bra at kontrollen gikk saa fint! Artig og beroligende aa hoere hjertelyden!

Fikk hjertet i halsen et oeyeblikk da du sa at elskeren din skulle komme, men skjoente fort at det var en spoek! :hoho:

Du faar kose deg paa oestlandet! Er visst veldig varmt og deilig der for tiden (det er visst vestlandet ogsaa, har jeg hoert).

Ha en kjempefin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at du skal hjemover "hit" til uka da... Været her er helt strålende for tiden, som HH sier... Gled deg! :briller2:

Måtte le litt av spøken din... :ler2: ...også tror jeg det går veldig greit med samboeren på Kypros.. :Nikke: Han tenker nok mest på deg og mageboeren mens han er borte, tror jeg... ;)

God helg! Og god shopping... Håper du kommer hjem med masse fint!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du shoppet noe fint i dag?

Enig med Cr@sh, tror ikke du skal bekymre deg for samboeren på tur! Vet jo at Ayia Napa har sine rykter, men jeg tror nok tankene kommer til å være hjemme hos dere to :)

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig vennen... Jeg hater å ikke finne noe når jeg virkelig skal ut på shopping - men det hender stadig.. :roll: Det aller meste finner man som regel når man impulshandler... rart det det... Og du kommer helt sikkert til å finne deg noe nytt og fresht... Trenger bare litt mer tid... :Nikke:

Ikke la dette ødelegge en deilig fredagskveld da... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...