Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars


Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du koser deg masse og gratulerer med seier'n  ;)

:klem:

Koser meg masse! EKSTRA masse etter en seier :hoppe: Takker ;)

:klem:

14+4

:)

Okay!

:klem:

Nå sitter jeg og leser litt skole. Greit å få unnagjort litt sånt også! Mamma har diska opp med boller og kakao, kjempegodt på en litt ruskete dag som denne!

Etterpå skal vi på middag til storesøster! Jeg drar i forveien for å hjelpe henne. Blir vel til at jeg sitter og spiser opp lille niesa mi istedenfor :hjerter_rundt:

I morgen eller fredag, lurer jeg på om jeg skal ta med mormor på en svensktur. Morfar er ikke så glad i å kjøre langt lenger, og alle andre har det jo så travelt...

På torsdag skal mamma, mormor og jeg til Oslo en tur. Mormor har så lyst på en tur, men er ganske dårlig til beins. Måtte le da hun fortalte meg på telefonen at hun skulle ta turen alene til by'n... "Jeg tror jeg blir med deg, jeg, mormor :ler: "! Søte mormor!

Nei, skolebøkene roper!

...kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med kakao og boller... :sikle: ...og så flink du er som leser!

Sverigetur høres koselig ut da... det setter sikkert mormor pris på... ;)

Takk for lang, koselig og innholdsrik PM! Har svart deg... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en diger :klem: før jeg reiser på kontroll....

:kyss:

:kys_2:

:vinke:

:klem: Så koselig å se deg her igjen! Er ikke å flink til å besøke de jeg ikke ser på de siste innleggene i boka mi... Det går rett og slett i glemmeboka :sjenert:

Jeg er så opptatt av boka til Cr@sh for tida, jeg, at jeg nesten glemmer min egen :ler:

Idag har mams og jeg vært på shopping, jeg fikk meg MANGE fine topper/gensere, som magen ble skukkelig fint framhevet i! Gleder meg til å bruke dem...

Har hatt middagsbesøk av mormor og morfar. Kjempekoselig å se dem igjen også, blir heldigvis hvertfall to ganger til før jeg reiser hjem søndag morgen!

Skal til ei venninne nå :hoppe: Der er også to andre venninner, blir kjempekjekt å se dem igjen. Det blir jo ikke så ofte når vi bor på hver vår kant av landet!

Lurer forresten sånn på hva jeg skal gi sambo i bursdagsgave... Han fyller rundt om halvannen uke, og jeg har ikke peiling!!

Nei, nå må jeg løpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Saa goey med shopping! Artig naar man finner noe man virkelig liker.

Begynner magen aa synes paa deg? Hos meg gaar det litt opp og ned, noen dager er den liksom veldig tydelig, mens andre dager er den noksaa flat. Gleder meg til den virkelig popper ut!

Kos deg hos venninnene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med shopping med mamma... og det hørtes ut som en flott fangst... Det er supermoro når magen begynner å vise seg skikkelig! :legrine:

Bursdagsgave til sambo ja... :klø: Tror jaggu ikke jeg har noen forslag, gitt... det der er ikke lett...

Du...? Fikk du forresten svaret mitt på den PM'n om navn? :sjenert:

Ha en fin dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Saa goey med shopping! Artig naar man finner noe man virkelig liker.

Begynner magen aa synes paa deg? Hos meg gaar det litt opp og ned, noen dager er den liksom veldig tydelig, mens andre dager er den noksaa flat. Gleder meg til den virkelig popper ut!

Kos deg hos venninnene!

:klem:

Ja, det blir liksom en lettelse når man ENDELIG finner noe man vil ha, eller for min del akkurat nå; PASSER!

Ja, jeg syns faktisk at det vises nå! :hoppe: Men det er hos meg som hos deg, at det går litt opp og ned... Men den ER der, og det er det som er det viktigste! :)

:klem:

Så koselig med shopping med mamma... og det hørtes ut som en flott fangst... Det er supermoro når magen begynner å vise seg skikkelig! :legrine:

Bursdagsgave til sambo ja... :klø: Tror jaggu ikke jeg har noen forslag, gitt... det der er ikke lett...

Du...? Fikk du forresten svaret mitt på den PM'n om navn? :sjenert:

Ha en fin dag! :kyss:

Ja, gode mamma'n min :klem:

Gave til sambo er ALLTID det vanskeligste... Jeg vil jo gi han noe han både trenger og ønsker seg... Og så har jeg brukt opp de "typiske" gavene, så jeg har ingen "bankers".

Jepp, trodde jeg hadde svart! Må ha skjedd noe feil... :sjenert:

:sjarmor: Takk for PM! :kyss:

Anytime :kyss:

Er ikke i så vedig skrivehumør idag, hvertfall ikke NÅ, etter en ganske dramatisk opplevelse i byen igår. Orker ikke skrive hele historien nå, men for å ta det kort; mamma, mormor, morfar og jeg hadde gått av toget på Nationalteateret, og tar rulletrappa opp fra undergrunnen. Mormor tror det er et rullebånd, og ser seg ikke for hvor hun trår, og det resulterer i at hun deiser RETT bakover, og blir liggende. Heldigvis står mamma og morfar bak, og får dempa fallet, men det har ikke sjans til å ta imot, for mormor er ingen liten dame... Jeg løper alt jeg kan mot første nødstopp, som ikke er til å rikke. Kan ikke nekte for at panikken brer seg mens jeg løper mot den neste. Får endelig stoppa trappa, og vi får til slutt opp mormor, med god hjelp av en snill mann...

Jeg fikk skikkelig vondt i magen etter det, og den var stram, hard og fæl...

Det er bra med mormor, og jeg orker ikke å tenke på noe annet enn at det er bra med Burpeliten også... Hadde hatt lyst til å komme meg til lege eller noe, for å høre hjertelyd, men jeg velger å tenke at alt er bra. Uansett, så er det ingenting man kan gjøre hvis det har gått galt!

Nei, det har nok gått bra, for mamma elsker Burpeliten, og har fortalt h*n gang på gang at h*n ikke får lov til å forlate meg!

Ser jeg har blitt supermedlem! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hoertes ut som en veldig ubehagelig opplevelse. :tristbla: Godt du fikk stoppet trappen og at det gikk bra med mormoren din.

Gratulerer som supermedlem! Da kommer det vel snart et magebilde, da?! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: UFF... Det hørtes ut som en virkelig ekkel opplevelse... Håper det går bra med mormoren din... Godt at du fikk stoppet trappa til slutt...

... Tror ikke du skal bekymre deg for Burpeliten i magen... Det er naturlig at magen strammer seg i en stor kynner dersom man blir skremt eller veldig overrasket... Det er nok så bra det inne så... Godt at det ikke var du som gikk på ryggen i hvert fall!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hoertes ut som en veldig ubehagelig opplevelse.  :tristbla:  Godt du fikk stoppet trappen og at det gikk bra med mormoren din.

Gratulerer som supermedlem! Da kommer det vel snart et magebilde, da?! :hoppe:

:klem:

Det var absolutt ikke noe kjekt, jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv... Mormor er heldigvis en tøffing!

Skal psøve meg ltt fram med bilder her :)

:klem:

Gikk det utover deg el. magen fysisk?

:klem:

Nei, gikk ikke utover meg/magen fysisk. Var litt tungt å hjelpe med og løfte opp igjen, men det tenkte jeg ikke på der og da, for det ble ikke vondere enn jeg allerede hadde da...

:klem:

... Tror ikke du skal bekymre deg for Burpeliten i magen... Det er naturlig at magen strammer seg i en stor kynner dersom man blir skremt eller veldig overrasket... Det er nok så bra det inne så... Godt at det ikke var du som gikk på ryggen i hvert fall!

:kose:

Takk, Cr@sh :klem:

Hjelper å høre at jeg ikke skal bekymre meg, og at en sånn mage-reaksjon er en naturlig konsekvens av en slik hendelse.

...selvom jeg aldri har lyst til å dette, skulle jeg virkelig ønske det var meg som lå der når det sto på... Alle utenom mormor, liksom :sjenert:

Det værste var at jeg så henne sto på to trinn, men hun rakk ikke å flytte seg, for hun er så dårlig til beins...

:klem:

Jeg lå og tenkte i hele natt på alt som kunne gått værre, og har vel kommet fram til at vi bare må være sjeleglad for at det gikk som det gikk!

Edit: skriveleif...

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får prøve meg på noen magebilder, da, nå som jeg har blitt supermedlem! :hoppe:

*bildene er sletta pga plassmangel*

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her har jeg ikke vært så mye før, men jeg tenkte det var på tide å legge igjen en hilsen til deg! :)

Så fiiiin gravidmage du har! :hjerter: Veldig tydelig at den lille vokser og har det godt!

Skummel opplevelse med mormoren din, men det var bra det gikk som det gikk! Skjønner du ble redd, det er ikke noe trivlig når sånt skjer. Tror ikke du trenger å bekymre deg for den lille heller, som Cr@sh sa er det vanlig å få kynnere når man blir redd.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...