Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars


Burpen

Anbefalte innlegg

Jeg har også tenkt litt på vognen du nevnte i dagboken min, men er ikke sikker enda. Som Xania sier nevner, så er det faktisk en jungel av barnevogner og så mange forskjellige anbefalinger.....

Hvordan går det med bekkenet? Bedre nå når du tar det litt mer med ro?

Håper du har en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tenkt litt på vognen du nevnte i dagboken min, men er ikke sikker enda. Som Xania sier nevner, så er det faktisk en jungel av barnevogner og så mange forskjellige anbefalinger.....

Hvordan går det med bekkenet? Bedre nå når du tar det litt mer med ro?

Håper du har en fin dag  :klem:

Det er nok ikke lett å bli klok på barnevogner, nei... Får bare bruke tiden, og ikke kjøpe noe forhastet!

Bekkenet er bedre nå som jeg ikke har jobba på en stund, og latt husarbeid ligge på hylla... Men jeg kommer til å bli lei av å ikke få jobbe!! Jeg er jo fulltidsstudent, men er allikevel vant til å ha en jobb ved siden.

Skal på jobbintervju til en jobb som er helt super i forhold til utdannelsen jeg tar. Jeg håper jo selvfølgelig på jobb, men samtidig så er jeg en smule usikker... Jeg er redd for at det kommer til å gå utover skolelesing, og usikker på hvordan det blir med permisjon når den tid kommer. Blir litt trist hvis sambo ender opp med HELE permisjonen, fordi jeg må jobbe.

Jeg har hvertfall ingen forhåpninger ang jobben, jeg fortalte potensielle sjefen at jeg er gravid, og det yrket jeg utdanner meg til, er ikke så familie/barnevennlig...

Men jeg har hvertfall fått "rota fram" en fin dress jeg har hatt hengende i skapet, og idag har jeg vært og kjøpt vest, skjort til å ha inni vesten, og sko. Skal sette meg med en te-kopp nå, og forberede meg litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva du utdannar deg til, no igjen?

Lykke, lykke til på intervju!!

Jeg skal bli eiendomsmegler.

Takk for lykkeønskning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du skal bli eiendomsmegler.... Det virker som et spennende yrke... :Nikke:

Godt å lese at bekkenet ditt er blitt bedre etter at du roet ned tempoet litt...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du skal bli eiendomsmegler.... Det virker som et spennende yrke... :Nikke:

Godt å lese at bekkenet ditt er blitt bedre etter at du roet ned tempoet litt...

:klem:

Ja, det er nok kjempespennende, men slitsomt! Skolen er hvertfall veldig interessant, selvom det ka bli litt kjedelig til tider. Vi har bare tunge og vanskelige fag... Masse tall, og enda mer juss! Gleder meg til å komme ut i arbeidslivet. Jeg er mer en praktiker-type, enn teori-type...

...så får vi håpe litt av teorien sitter igjen i bakhodet når jeg skal ut i den store verden! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klem: og ønske om en deilig helg!

:blomst:

Takk for at du stikker innom!! God helg til deg også...

I ørska etter gårsdagen, har jeg glemt å oppdatere her inne!

Jeg hadde SÅ lite lyst til å dra på intervju... Trøtt, sliten, forkjøla. Ja, alt som kunne vært galt, var virkelig galt!

...men jeg er så UTROLIG glad for at jeg dro!!

:hoppe::hoppe::hoppe: Jeg får jobb!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

100% stilling fra sommeren/høsten! Åh, jeg ble så glad!! Det er i en av landets største bedrifter innen Eiendomsmegling, så jeg er egentlig litt stolt av meg selv nå... Tenk at de vil ha MEG, selvom jeg ennå ikke er ferdigutdanna!

Blir trist å "forlate" den lille så tidlig, men det er en veldig bra sjanse, som jeg ikke kan la gå fra meg! Så har vel Sambo bare godt av å være hjemme en stund med den lille... Håper det lar seg ordne med jobben hans!

Idag har sambo og jeg vært ute og sett på seng! Jeg har sett på den ca 20 ganger før, men samo hadde ikke sett den... Han syntes den var fin, men kanskje litt vel solid :overrasket::forvirret: Jaja, jeg syns jo det bare er godt å vite at senga er solid, jeg, men jeg er kanskje rar... :ler: Og vi kjøpte et sengesett jeg har sett på så lenge! Hittil er det bare jeg som har vært ute og shoppa til den lille, så sambo insisterte på å betale! (selvom vi har felles økonomi, så er det jo kjekt at han vil kjøpe noe også...)

Håper alle sammen har en flott helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at jobben er din! :hoppe::klappe: Må være en forykende følelse når du følte så lite for å gå på intervju i utgangspunktet... Flink du er! :danse:

Moro med shopping til den lille da... Det er sååå masse nyyydelig sengetøy til disse små - man kan jo gå berserk! :ler:

Kos deg i kveld... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at jobben er din! :hoppe::klappe: Må være en forykende følelse når du følte så lite for å gå på intervju i utgangspunktet... Flink du er! :danse:

Moro med shopping til den lille da... Det er sååå masse nyyydelig sengetøy til disse små - man kan jo gå berserk! :ler:

Kos deg i kveld... :klem:

Ja, jeg vet!! Er kjempehappy, selvom jeg egentlig ikke vil forlate den lille så tidlig. Jeg blir nok en elendig mor som i det hele tatt tenker på å jobbe så tidlig... :tristbla:

Det sengesettet vi kjøpte, var bare helt nydelig... Har sett på det i en evighet, og det har vært kun ett igjen lenge. Har gått fra det med klumpen i halsen hver gang og tenkt at "hvis det er her neste gang, så...". Og igår kjøpte vi det! ENDELIG!! Det passer til både gutt og jente, selom det kanskje kan bli litt vel søtt til en gutt. Det er små mus som flyr i blå og rosa hjerteballonger...

Gratulerer med jobb! :hoppe:

Tusen, tusen takk!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir nok en elendig mor som i det hele tatt tenker på å jobbe så tidlig...  :tristbla:

Slik skal du IKKE tenke! Du har fått en unik mulighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal du IKKE tenke! Du har fått en unik mulighet!

Gratulerer med jobb :hoppe:

Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet!!

Tusen takk for oppmuntring, jenter... Jeg trengte den! Tenker kjempemasse på jobben, og syns jeg er forferdelig egoistisk. Jeg vil jo ha jobben, men babyen vil (forhåpentligvis) ha pupp, og det BURDE jo veie tyngst...

...men samtidig så vil ikke ungen ha det vondt hjemme med pappa'n sin da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, du må ikke ha dårlig samvittighet for det med jobbinga... Som flere har sagt her... Du har jo fått en UNIK mulighet... Sånt MÅ man bare gripe og utnytte! :Nikke:

Sengesettet hørtes nydelig ut... Mus i flygende ballonger.. Åh... :hjerter:

Ha en deilig søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inte är du någon sämre mor för att du vill börja jobba tidigt (snarare tvärt om). Du försöker se till dina arbetsmöjligheter, och barnet och pappan kommer få massor med bra tid tillsammans för att lära känna varandra. Jag tycker det är nyttigt för hela familjen att dela på föräldraledigheten

/sen har jag ju gjort det själv. Med sonen började jag jobba efter 3½ månad, och denna gång ska jag bara vara ledig 6 månader. Sonen fick pupp vid lunchtid och pumpad bröstmjölk på flaska under dagen.

Du kan dock räkna med att många verkar skeptiska och ifrågasättande till dina val. De flesta förutsätter både i Norge och i Sverige att mamman ska vara hemma 9-13 månader eller mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ikke ha dårlig samvittighet for det med jobbinga... Som flere har sagt her... Du har jo fått en UNIK mulighet... Sånt MÅ man bare gripe og utnytte! :Nikke:

Sengesettet hørtes nydelig ut... Mus i flygende ballonger.. Åh... :hjerter:

Ha en deilig søndagskveld! :klem:

Takk for oppmuntring, Cr@sh! siden du sier jeg MÅ, så må jeg vel det da... :sjenert:

Ja, sengesettet er helt nydelig. Jeg er glad det endelig er i hus!

Inte är du någon sämre mor för att du vill börja jobba tidigt (snarare tvärt om). Du försöker se till dina arbetsmöjligheter, och barnet och pappan kommer få massor med bra tid tillsammans för att lära känna varandra. Jag tycker det är nyttigt för hela familjen att dela på föräldraledigheten

/sen har jag ju gjort det själv. Med sonen började jag jobba efter 3½ månad, och denna gång ska jag bara vara ledig 6 månader. Sonen fick pupp vid lunchtid och pumpad bröstmjölk på flaska under dagen.

Du kan dock räkna med att många verkar skeptiska och ifrågasättande till dina val. De flesta förutsätter både i Norge och i Sverige att mamman ska vara hemma 9-13 månader eller mer.

Takk for hilsen, Furstina! Kjekt å høre andres erfaringer. Som du sier, så vil nok babyen og pappaen få det kjempefint sammen! Får vel bare gå til innkjøp av ei pumpe, tenker jeg... Men jeg kommer til å savne den lille masse, masse, MASSE!!

Jeg har vært hos jordmor idag! Sambo var også med... Veldig kjekt! Vi fikk høre hjertet også!! :hjerter_rundt: Må si det var mer spesielt å se den lille på ultralyd, men det var kjempekjekt å høre at det faktisk er noe der inne! Kan jo lure til tider, mtp at jeg ikke kjenner noe til noenting...(bortsett fra bekkenet da, når det bestemmer seg for å krangle)

Nå tenkte jeg å være flink skolejente fram til jeg skal lage middag!! Å, som jeg gleder meg til middag idag.. Vi skal ha fiskepuddingstuing i skjell, med reker! DET er godt det! Eneste "juksefisken" jeg liker...

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble jeg sulten!! Fiskepuddingstuing med reker høres fantastisk ut! Du har vel ikke oppskrift å dele?

Så herlig at du fikk høre hjertelyden!!

Er det ikke fantastisk at et lite liv vokser inne i deg?? :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...