Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2007 #1521 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, alle har vi vel noen dager hvor alt er kjipt eller man ikke orker noe saerlig. Det er helt lov! Saa koselig av mannen med kort paa valentinsdagen! Her avtalte vi aa hoppe over dagen i aar, vi synes det er litt vel kommersielt...men jeg lagde god middag, da. Mannen faar ta igjen romantikken en annen gang! Haaper du har en fin loerdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #1522 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er lov å både være giddalaus og lei... Håper uansett at helga di blir veldig avslappende og deilig! Stoooor fra Cr@shel@shen! ← Takk for den store klemmen og at du gir meg lov til å sutre litt! Stoooooor tilbake! God helg, Burpen. Så spennende med et frieri på trappene!! Mannen min sa at hvis han ikke hadde fridd innen vi hadde vært sammen et år kunne jeg bare gjøre det slutt, for da kom det aldri til å skje... Så det var noen nervepirrende dager en stund. Men 4 dager før 1 årsdagen gikk han ned på kne og holdt verdens vakreste ring foran meg! Egentlig hadde han tenkt å vente helt til ettårsdagen, men plutselig var det en anledning hvor det passet så bra. Og nå har vi vært gift i 2 1/2 år og har snart 2 barn! Dærsken, ting skjer fort! ← Siden størsteparten av helga har gått, får jeg vel ønske deg en god søndag tilbake! Ja, det er spennende Samtidig som jeg vet at det skjer en gang, så har jeg jo ikke peiling på når, og kommer garantert til å bli tatt på senga! Sambo er en "planlegger", så for alt jeg vet, kan det ta han flere måneder, men uansett så er det nærmere enn noen gang! Hjelpes meg,- skjønner du hadde noen nervepirrende dager før ettårsdagen deres Men når enden er god, er allting godt... Signerer!!! Godt noen ser ut til å få ut finger'n! Jeg trodde faktisk han skulle fri på 30 års dagen min, men nå har jeg gitt opp.... Og årene går.... Håper du har en fin helg! ← Du får si til samboeren din at jo fortere dere gifter dere, jo flere bryllupsdager og gaver får dere ...det sier jeg til sambo! Han syns det høres ut som en veeeeeldig lur idé Men så mener jeg det jo fullt ut også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #1523 Del Skrevet 18. februar 2007 Så fantastisk romantisk mann du har da.... jeg vil også... Her er morsdag og valentine bare enda en dag på kalenderen... mannen syns det er litt for "commers" Selv om han kjøpte to kaktuser fra jentene til morsdagen forrige søndag..... Fortsatt fin kveld!!! ← Vi pleier ikke gjøre noen stor greie utav valentine vi heller, og er vel så flinke å vise at vi setter pris på hverandre i hverdagen ellers Det er jo det viktigste! Kaktuser,- får håpe det ikke var noe hemmelig budskap med dem, som at du er til å stikke seg på, eller noe Jeg elsker kaktuser jeg De klarer jeg å holde liv i mer enn to uker Det er lov å vere lei! Eg har vore små-sur heile helga pga. den glukose-greia... *barnsleg* Håpar du kosar deg i helga!! ← Har ikke fått med meg noen glukose-greie, jeg (har egentlig ( ) KG-fri helg), men blir vel oppdatert når jeg tar turen innom deg! Saa koselig av mannen med kort paa valentinsdagen! Her avtalte vi aa hoppe over dagen i aar, vi synes det er litt vel kommersielt...men jeg lagde god middag, da. Mannen faar ta igjen romantikken en annen gang! Haaper du har en fin loerdagskveld! ← Var koselig, ja! ...men som jeg skrev til cappocino, så pleier vi egentlig ikke gjøre noe særlig utav den dagen. Det er vel så viktig å sette pris på hverandre, og vise det, resten av året ogå, og vi er faktisk (og heldigvis) veldig flinke til det! Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #1524 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg vil sooooooooooooooove!!! Burpelita er helt turbo i magen Lenge siden hun har holdt det gående så lenge og intenst... Kanskje hun begynner å føle seg utilpass der inne, og tenker på å komme ut!? *hååååååååååpe* ...selvom jeg egentlig vil ha en marsbaby! Hadde endel menssmerter igår, og endel nedpress nå sier til sambo gang på gang at jeg elsker disse smertene! De må jo gjør godt... *Slenger meg ned på sofaen, og håper jeg får sove...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #1525 Del Skrevet 18. februar 2007 ...og så glemte jeg å hoppe: for 37 uker Det nærmer seg med små stormskritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 18. februar 2007 #1526 Del Skrevet 18. februar 2007 Gratulerer med 37 veker!! Tenk, no er ikkje Burpelita prematur lenger, og kan eigentleg komme når som helst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 18. februar 2007 #1527 Del Skrevet 18. februar 2007 Gratulerer med 37 uker!!!!! Er ikke bare jeg som er utålmodig ser jeg Gutten her kan få komme ut nå hvis han vil. Passer meg utmerket Kjenner til det med en liten turbobaby i magen ja! Våknet av det her ei natt. Han var helt vill der inne! Begynner vel å bli veldig trangt til dem nå. Har ofte tenkt at det må være veldig ubehagelig å være inni der nå når de er så store. Liten plass og de ligger helt sammenkrøpet. Kjenner du noe til hikking? Tror jeg får en hikkebaby denne gangen å jeg. Emma hikket ofte i magen og det gjorde hun når hun kom ut også. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. februar 2007 #1528 Del Skrevet 18. februar 2007 37+1 Nå er du klar tenker jeg!! Håper jeg får se bilde av nurket når hun kommer! Føler du dagene går sent nå? Jeg syns siste ukene var som åååår... Ha en koselig fastelavensdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. februar 2007 #1529 Del Skrevet 18. februar 2007 Spennende med disse smertene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. februar 2007 #1530 Del Skrevet 18. februar 2007 :hoppe: for 37+1 :hoppe: Synes også det er spennende med smertene dine, kanskje Burpelita kommer før terminen! Leit du sliter sånn med å sove, på den ene siden er det jo sååå kos med turbo-baby, men på den andre siden må det da gå an å skjønne at mamman vil sove på natta! Håper du får sove litt på dagtid i dag da vennen! Kommer innom igjen senere i dag, nå må jeg vaske på badet til svigers kommer... Ha en flott fastelaven så lenge! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1531 Del Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer med 37 veker!! Tenk, no er ikkje Burpelita prematur lenger, og kan eigentleg komme når som helst!!! ← Takk! Ja, tenk, nå er hun hjertelig velkommen! Gratulerer med 37 uker!!!!! Er ikke bare jeg som er utålmodig ser jeg Gutten her kan få komme ut nå hvis han vil. Passer meg utmerket Kjenner til det med en liten turbobaby i magen ja! Våknet av det her ei natt. Han var helt vill der inne! Begynner vel å bli veldig trangt til dem nå. Har ofte tenkt at det må være veldig ubehagelig å være inni der nå når de er så store. Liten plass og de ligger helt sammenkrøpet. Kjenner du noe til hikking? Tror jeg får en hikkebaby denne gangen å jeg. Emma hikket ofte i magen og det gjorde hun når hun kom ut også. Ha en fin søndag ← Takk-takk! ...nei, du er nok ikke alene om å være utålmodig! Jeg tenkte ganske lenge at jeg ikke ville hun skulle komme før tida, men nå lengter jeg sånn etter henne at hun bare kan komme (bare vi kommer oss til mars)! Burpelita har hikka massevis en god stund. Det har "heldigvis" vært rolig på den fronten den siste tiden, men akkurat nå hikker hun som besatt der inne Søte lille jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1532 Del Skrevet 19. februar 2007 37+1 Nå er du klar tenker jeg!! Håper jeg får se bilde av nurket når hun kommer! Føler du dagene går sent nå? Jeg syns siste ukene var som åååår... Ha en koselig fastelavensdag! ← Jeg er suuuuperklar ...tror nok jeg er så stolt av lille Burpelita at jeg ikke klarer å la være og vise henne fram! :rosasmil: Dagene går suuuuuperseint Hadde de gått dobbelt så kjapt, hadde de fortsatt gått mer enn seint nok Spennende med disse smertene!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1533 Del Skrevet 19. februar 2007 :hoppe: for 37+1 :hoppe: Synes også det er spennende med smertene dine, kanskje Burpelita kommer før terminen! Leit du sliter sånn med å sove, på den ene siden er det jo sååå kos med turbo-baby, men på den andre siden må det da gå an å skjønne at mamman vil sove på natta! Håper du får sove litt på dagtid i dag da vennen! Kommer innom igjen senere i dag, nå må jeg vaske på badet til svigers kommer... Ha en flott fastelaven så lenge! :kys_2: ← Takk for ing! Jeg håååååper Burpelita kommer så fort vi er over i mars! ...men med min flaks (eller mangel på sådan ), så kommer hun vel ikke før igangsetting Det er utrolig koselig å kjenne at hun romsterer der inne! Jeg har faktisk begynt å glede meg mer og mer over det, for jeg vet at det ikke er så lenge igjen til at jeg ikke får kjenne det lenger... Det blir trist, men samtidig uendelig mye bedre! Håper du koste deg med svigersbesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. februar 2007 #1534 Del Skrevet 19. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1535 Del Skrevet 19. februar 2007 Har hatt en skikkelig deilig start på dagen idag! Våkna såpass når sambo kom hjem fra morgenspinning at jeg ikke fikk sove igjen, så jeg fant fra en bok, og lå og leste et par timer i senga. Da hadde jeg blitt trøtt igjen, så jeg la meg til å sove! Sov i noen timer, før jeg sto opp, og hadde deilig frokost! (Godt brød, med brunost og epleskiver ) På lørdag var vi ut og kjøpte stellematte til stellebordet til Burpelita! Jeg oppdaget at stellematta som fulgte med stellebordet verken var vanntett/vannavstøtende, eller kunne vaskes Ganske klønete, syns jeg! Vi ville jo uansett hatt et håndkle oppå, men om hun hadde tissa, så hadde jo ikke håndkledet redda matta... Igår bakte jeg boller! Puh, så slitsomt det var... Følte meg ganske klønete der jeg stod, laaaangt fra benken (pga magen), og trilla boller til den store gullmedalje, med armene på strekk Spurte sambo før jeg begynte, om han kunne hjelpe meg. Joda, det kunne han, men han må ha glemt det i det samme jeg forsvant utifra synsfeltet hans... Jeg så hvertfall ikke noe til den hjelpen! Men han hjalp hvertfall til med å spise dem opp da Vi dro til mormora til sambo med bilen full av nystekte boller. Der var det fullt hus, og alle bollene forsvant! De søte småniesene mine (sambo sine) lurte på om magen min skulle sprekke snart De kjente og koste på magen, og lurer fortsatt på når lille kusine kommer. Hadde jeg bare kunnet gi dem et svar... Må si at jeg er ganske så nysgjerrig selv! Jeg hater å ikke ha kontrollen over ting Å få et barn vil være både bursdag, julaften og 17. mai på en gang, i 100-gangen... Minst! Og allikevel er det ingen som vet når det vil skje Hver natt når jeg legger meg, tenker jeg "Vil det starte i natt, mon tro?", og hver morgen tenker jeg "Neinei, men det er i det minste én dag kortere til..." Det er hvertfall 3 uker til termin idag,- 21 dager! Det er ikke så avskrekkende lenge Nå skal jeg ha meg en skål med jordbær, eller en appelsin... Får ikke bestemt meg! *mmm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1536 Del Skrevet 19. februar 2007 ← tilbake! ...selvom jeg syns du burde vært et heeelt annet sted nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 19. februar 2007 #1537 Del Skrevet 19. februar 2007 Åååh, bollar og jordbær hørtes godt ut... *misunneleg* Tenk, berre 3 veker til termin!!! Det blir bare sååå spennande når mars-babyane etterkvart begynner å tyte ut her!!! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1538 Del Skrevet 19. februar 2007 Åååh, bollar og jordbær hørtes godt ut... *misunneleg* Tenk, berre 3 veker til termin!!! Det blir bare sååå spennande når mars-babyane etterkvart begynner å tyte ut her!!! *spent* ← Boller er ikke så godt, altså! *trøste så godt jeg kan* Spennende at det kan komme marsbabyer hvilken dag som helst her Jeg lurer på hvem som blir først ut, jeg! Jeg har tenkt til å føde 1. mars, men det kan jo hende noen andre føder i februar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. februar 2007 #1539 Del Skrevet 19. februar 2007 På lørdag var vi ut og kjøpte stellematte til stellebordet til Burpelita! Jeg oppdaget at stellematta som fulgte med stellebordet verken var vanntett/vannavstøtende, eller kunne vaskes Ganske klønete, syns jeg! Vi ville jo uansett hatt et håndkle oppå, men om hun hadde tissa, så hadde jo ikke håndkledet redda matta... ← Noe så talentløst! Her hadde ikke den holdt lenge, hvertfall. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har måttet tørke av stellematta på stellebordet. I begynnelsen tisset han alltid når vi skiftet bleie! Og noen ganger kommer det jo andre veien også.... Flytende deg og... Høres ut som du koser deg idag! Nyt å kunne spise akkurat når du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 19. februar 2007 #1540 Del Skrevet 19. februar 2007 Spennende at det kan komme marsbabyer hvilken dag som helst her Jeg lurer på hvem som blir først ut, jeg! Jeg har tenkt til å føde 1. mars, men det kan jo hende noen andre føder i februar... ← Jeg vil være førstemann ut! Men her er det ikke så my antydninger til akkuart det. Kjenner i noen "smerter" nå og da, men det er vel "vanlig" å kjenne nå. Stikkinger er det en del av. Kryss fingrene for at jeg føder i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå