magolia Skrevet 14. februar 2007 #1501 Del Skrevet 14. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. februar 2007 #1502 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg er litt spent på Valentinsdagen din jeg.... Håper den var veeeeldig fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2007 #1503 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg og er litt spent på dagen din i går..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1504 Del Skrevet 15. februar 2007 Oi..her var det spennende i dag!! Kan jo være at han vil fri når lille babyen er født også. Det er romantisk det og..var det ikke Joey som gjorde det til Rachel...Romantisk er det uansett, samme hvordan det skjer. Tilogmed sånn min mann gjorde..gikk ned på kne og sa hvem hand vil du ha. Og jeg valgte rett... ← Ja, litt action i hverdagen er herlig!! Herlig måte mannen din fridde på Sambo pleier alltid å spørre meg hvilken hånd jeg vil ha,- uansett hva! ÅÅÅÅÅ, tenk om han frir snart!!! :grine2: Det er så koselig å se på ringer sammen, husker da vi gjorde det ← Ja, det er kjekt å se på ringer sammen! Kribler litt godt i magen Innom en kjapp tur før svigers kommer .... Så herlig at han tok deg med for å se på ringer... Åh... jeg får helt gåsehud på dine vegne... Tenk om han snart frir! Kommer innom deg i morgen, vennen! ...og takk for at du ordnet 200-sidersfest for meg! Diger og :kys_2: ← Håper dere kosa dere med svigersbesøk igår! Jeg ble litt sjokka, for å si det sånn. Tidligere har jeg bare kunnet sende lengselsfulle blikk bort til gullsmedvinduene! Bare hyggelig å år'ne fest!! Skulle bare mangle! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1505 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg er litt spent på Valentinsdagen din jeg.... Håper den var veeeeldig fin.. ← Jeg og er litt spent på dagen din i går..... ← Dere er søøøøøte dere Skal ikke holde dere på pinebenken noe særlig... ...verdien av meg (eller fingrene mine) er ikke forhøya siden sist Men... Herlige sambo kom hjem med nyyyyyyyydelige blomster, og et aldeles fantastisk herlig kort... Han hadde srevet så utrolig vakkert at det halve kunne vært nok! Han har aldri vært sånn superromantisk av seg, men igår tok han kaka, altså! Etter å ha lest kortet over 20 ganger, så griner jeg fortsatt når jeg leser det Blomstente lyser mot meg, og jeg må bare smiiiiiile!! Vi var ute og spiste gresk mat! Kjempegodt!! Nesten så Burpen trilla ut igjen ...men sambo snakka igjen om ringer igår! Endret 15. februar 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. februar 2007 #1506 Del Skrevet 15. februar 2007 Åh... så romlemantisk! *sukk* Jeg også elsker å få kort som du merker det ligger masse jobb bak når det gjelder innholdet. De kan glimte til disse gutta! Så herlig at han fortsatt høres ut til å være litt på ringejakta da.... ...det er nok bare snakk om tid her... *sukk* Diger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. februar 2007 #1507 Del Skrevet 15. februar 2007 Så heldig du er så har ein så romantisk mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. februar 2007 #1508 Del Skrevet 15. februar 2007 Det hørtes veldig fint ut da!!!! Bra med deg og den lille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2007 #1509 Del Skrevet 15. februar 2007 Så koselig med kort da! *misunnelig* Sambo glimter til svært sjelden...... Jeg måtte faktisk be han om å fri (Han sa: Ja, da kjøper vi ringer da, og jeg svarte: "Du får da fri først da!) Veldig romlemantisk, med andre ord..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. februar 2007 #1510 Del Skrevet 15. februar 2007 Herlige sambo kom hjem med nyyyyyyyydelige blomster, og et aldeles fantastisk herlig kort... Han hadde srevet så utrolig vakkert at det halve kunne vært nok! Han har aldri vært sånn superromantisk av seg, men igår tok han kaka, altså! Etter å ha lest kortet over 20 ganger, så griner jeg fortsatt når jeg leser det Blomstente lyser mot meg, og jeg må bare smiiiiiile!! ...men sambo snakka igjen om ringer igår! ← Å, så søt din sambo er! Det er så utrolig kos å få et forseggjort kort!! hihi, skal se du får ring på fingeren før du aner det! kanskje han ikke ville fri i går siden det da ikke hadde blitt deres spesielle dag! Kos deg masse i dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1511 Del Skrevet 15. februar 2007 Åh... så romlemantisk! *sukk* Jeg også elsker å få kort som du merker det ligger masse jobb bak når det gjelder innholdet. De kan glimte til disse gutta! Så herlig at han fortsatt høres ut til å være litt på ringejakta da.... ...det er nok bare snakk om tid her... *sukk* Diger ← Han fikk meg virkelig til å føle meg som verdens beste! Virker som han pønsker på noe, ja! Jeg får prøve og holde hormonene i sjakk hver eneste dag nå, så jeg ikke risikerer å ha et skikkelig sinneutbrudd den dagen han egentlig har tenkt til å fri... Selvom det ikke er så lett når han kommer labbende hjem fra jobb i halv sju-tida, og middagen har stått på bordet siden klokka fire :kys_2: Så heldig du er så har ein så romantisk mann!!! ← Det hørtes veldig fint ut da!!!! Bra med deg og den lille? ← Veldig, veldig fint! Både Burpelita og jeg har det bare toppers! Jeg tror hvertfall det. Hun har vært litt rolig idag, men jeg gir henne noen timer, før jeg tar på vei :rosasmil: Jeg kjenner jo at hun romsterer der inne, men det er ikke så "heftig" som vanlig... Kanskje hun sparer krefter til Den Store Dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1512 Del Skrevet 15. februar 2007 Så koselig med kort da! *misunnelig* Sambo glimter til svært sjelden...... Jeg måtte faktisk be han om å fri (Han sa: Ja, da kjøper vi ringer da, og jeg svarte: "Du får da fri først da!) Veldig romlemantisk, med andre ord..... ← Jeg håper han fridde før det ble ringekjøp da, eller at han kjøpte ringene alene før han fridde...? For klarere tale kunne han vel ikke få!? Å, så søt din sambo er! Det er så utrolig kos å få et forseggjort kort!! hihi, skal se du får ring på fingeren før du aner det! kanskje han ikke ville fri i går siden det da ikke hadde blitt deres spesielle dag! Kos deg masse i dag vennen! ← Ja, han er verdens herligste! Skal ikke se bortifra at det var det han hadde i tankene, for jeg har tidligere sagt at jeg vil ha en dag som er "bare vår"! Julaften, nyttårsaften eller bursdager er "oppbrukt", og det vet han... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. februar 2007 #1513 Del Skrevet 15. februar 2007 Så koselig med kort da! *misunnelig* Sambo glimter til svært sjelden...... Jeg måtte faktisk be han om å fri (Han sa: Ja, da kjøper vi ringer da, og jeg svarte: "Du får da fri først da!) Veldig romlemantisk, med andre ord..... ← Hehe, måtte flire litt av den Sånn var det da vi forlovet oss. Vi snakket om det og ble enige. det var ikke over noe romantisk middag og kyss og kos, men foran tvn Ikke særlig romantisk. Men han har fått beskjed om at han skal få fri når vi skal gifte oss. Da vil jeg ha et ordentlig frieri! Noen år til enda det da.. Ja, han er verdens herligste! ← Det hørtes kos ut! Heldig du da! Det er stas å få kort, særlig når de har skrevet noe med egne ord inni kortet. Synes du er heldig jeg Fikk faktisk gave jeg også. Nokså uventet. Trodde ikke han visste at det var valentine engang. Men han kom med en gave ja. Fikk nesen dårlig samvittighet for at jeg ikke kjøpte noe.. Hvordan er formen ellers? Er det bare jeg som begynner å bli utålmodig? Et dårlig tegn kanskje? Har igjen 16 dager enda... Håper ting begynner å skje i løpet av natta eller i morgen. det hadde passet meg utmerket *Drømme, drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. februar 2007 #1514 Del Skrevet 15. februar 2007 Innom med en liten natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #1515 Del Skrevet 16. februar 2007 Burpen er rett og slett lei idag, og er så giddalus som hun aldri har vært før... Orker ikke ta noen dagbokrunde nå, så jeg ønsker heller alle sammen en riktig god helg her i min dagbok! Lover å komme sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. februar 2007 #1516 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er lov å både være giddalaus og lei... Håper uansett at helga di blir veldig avslappende og deilig! Stoooor fra Cr@shel@shen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. februar 2007 #1517 Del Skrevet 16. februar 2007 God helg, Burpen. Så spennende med et frieri på trappene!! Mannen min sa at hvis han ikke hadde fridd innen vi hadde vært sammen et år kunne jeg bare gjøre det slutt, for da kom det aldri til å skje... Så det var noen nervepirrende dager en stund. Men 4 dager før 1 årsdagen gikk han ned på kne og holdt verdens vakreste ring foran meg! Egentlig hadde han tenkt å vente helt til ettårsdagen, men plutselig var det en anledning hvor det passet så bra. Og nå har vi vært gift i 2 1/2 år og har snart 2 barn! Dærsken, ting skjer fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 17. februar 2007 #1518 Del Skrevet 17. februar 2007 Så spennende med et frieri på trappene!! ← Signerer!!! Godt noen ser ut til å få ut finger'n! Jeg trodde faktisk han skulle fri på 30 års dagen min, men nå har jeg gitt opp.... Og årene går.... Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. februar 2007 #1519 Del Skrevet 17. februar 2007 Så fantastisk romantisk mann du har da.... jeg vil også... Her er morsdag og valentine bare enda en dag på kalenderen... mannen syns det er litt for "commers" Selv om han kjøpte to kaktuser fra jentene til morsdagen forrige søndag..... Fortsatt fin kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. februar 2007 #1520 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er lov å vere lei! Eg har vore små-sur heile helga pga. den glukose-greia... *barnsleg* Håpar du kosar deg i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå