Burpen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Nå er jeg hjemme fra ultralyd! Jordmora sa at alt hun kunne se så helt perfekt ut, og at det etter alt å dømme blir et friskt og velskapt barn!! Den lille var våken og aktiv, vinka med en gang så fint til sambo og meg! Virka som at h*n visste at vi så h*n, og ville si "Hei, mamma og pappa, her er jeg!". Ja, jeg vet jeg er litt koko... Sambo tror det blir gutt, for det så ut som at h*n kjørte racerbil inni magen Skjønne lille huleboeren min Terminen ble ikke flyttet foreløpig, det blir den evt. når jeg skal tilbake i oktober! Sitter her og ser på bildene. De er ikke kjempebra, litt kornete, men selvfølgelig er babyen min verden skjønneste! Helt forelska, jeg!! Endret 1. september 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. september 2006 #102 Del Skrevet 1. september 2006 Saa goey! Flott at alt sto bra til! God helg, dere faar kose dere med bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 1. september 2006 Saa goey! Flott at alt sto bra til! God helg, dere faar kose dere med bildene! ← Ja, kjempegøy God helg til deg også! Skal scanne inn bildene nå, og sende på mail til mamsen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. september 2006 #104 Del Skrevet 1. september 2006 Så herlig Burpen!!! Ønsker deg en kjempe fin helg! (kommer nok innom før vi reiser til Praha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg skal forresten på yoga for gravide idag! Har meldt meg på et kurs som går over åtte uker, på treningssenteret mitt. Håper det er bra for bekkenet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 1. september 2006 Så herlig Burpen!!! Ønsker deg en kjempe fin helg! (kommer nok innom før vi reiser til Praha) ← Ja, jeg går bare rundt og gliser!! Svever nok på en sky resten av dagen, jeg! Kjør pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. september 2006 #107 Del Skrevet 1. september 2006 Så herlig med vellykket UL! Det er noe helt spesielt å ha sett den lille mageboeren.. Plutselig er det liksom NOEN der inne... Du får nok en deilig helg nå tenker jeg... I syvende himmel du også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 4. september 2006 #108 Del Skrevet 4. september 2006 Håper alt er bra med deg!!! Svever du fortsatt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 4. september 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 4. september 2006 Håper alt er bra med deg!!! Svever du fortsatt?? ← Bortsett fra en konstant tett nese, er alt bra her. Holder meg mye i ro, sånn at bekkenet ikke streiker... Føler meg sånn sett ganske skrøplig! Er tidligere vant med å trene 10-12 økter i uka! Merker forskjellen kan man si... Jepp, jeg svever! Har bilde av den lille nesten over alt, og alltid med meg når jeg er ute... Innimellom bare MÅ jeg se h*n!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. september 2006 #110 Del Skrevet 4. september 2006 Hvis du trente sååå mye, skjønner jeg godt du syntes det er uvant å være så mye i ro... Håper den tette nesa snart forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 5. september 2006 Hvis du trente sååå mye, skjønner jeg godt du syntes det er uvant å være så mye i ro... Håper den tette nesa snart forsvinner... ← Det er en liten stund siden jeg trente såpass mye, altså... Men jeg merker jo stor forskjell på aktivitetsnivået! Jeg tok en spray med nesespray i går kveld, og har satt på "min indre vekkeklokke" hver tredje time i natt, for å "fylle på" med saltvannsspray, for å holde det ved like... Håper det blir bedre, for det er liksom ETTER svangeskapet jeg skal ha dårlig søvn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 5. september 2006 Er forresten 14 uker idag!! Tirsdag er fridag på skolen, men jeg stod opp tidlig, sånn at sambo kunne ta magebilde... Det første! Skulle ønske vi hadde tatt litt tidligere også, for jeg ser at det er en kul på magen som ikke har vært der før! Ingen stor kul, altså, men det ER noe... :-D Nå er det frokosttid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 5. september 2006 #113 Del Skrevet 5. september 2006 Håper det blir bedre, for det er liksom ETTER svangeskapet jeg skal ha dårlig søvn!! ← -det trodde jeg også, men der tok jeg feil!! Kan tenke meg at du føler deg litt uvel når er vant med å trene så mye. Jeg trente også mye før, men etter en sykkelulykk fikk jeg treningsforbud i flere måneder. Musklene stivnet, jeg ble kjempe rastløs og rett og slett smådeppet. Nå er jeg heldigvis i god nok form til å trene spinning 4-5 ganger i uken -enn så lenge..... for 14 uker!! Håper du får en fin uke Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #114 Del Skrevet 5. september 2006 Magebilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 5. september 2006 #115 Del Skrevet 5. september 2006 Magebilde.......?? Herlig avatar du har fått forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 5. september 2006 Magebilde!!! ← Avataren er ikke magebilde av meg, altså...! Åssen legger man inn bilde da? Kan jeg gjøre det, selvom jeg ikke er supermedlem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 5. september 2006 Magebilde.......?? Herlig avatar du har fått forresten! ← Jepp, har tatt bilde, skal se om jeg klarer å legge inn! Håper noen kan forklare hvis jeg ikke finne ut selv! Ja, jeg synes også avataren er fiiiiiiiiiiin! Gleder meg til magen min blir sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. september 2006 #118 Del Skrevet 5. september 2006 litt for 14 uker... og gjett om vi vil se magebilde!!!! Avataren din er nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 5. september 2006 litt for 14 uker... og gjett om vi vil se magebilde!!!! Avataren din er nyyydelig! ← Takk for hopping, Cr@sh! Selvom du strengt talt ikke burde hoppe noe særlig om dagen, du skal samle krefter du... Nå hørtes jeg ut som ei gammel tante Jeg gleder meg sånn til neste uke, jeg, for da er jeg FEMTEN uker! Det høres så mye ut...!! Jeg skal legge ut magebilde®, men finner ikke ut åssen jeg gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #120 Del Skrevet 6. september 2006 Du... ang. magebilde - så tror jeg man MÅ være supermedlem for å legge ut... :klø: Skyt meg hvis jeg tar feil... Håper du har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå