smile Skrevet 18. januar 2007 #1201 Del Skrevet 18. januar 2007 *har lyst på 3d UL men synes det er litt dyrt* Bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. januar 2007 #1202 Del Skrevet 18. januar 2007 Snørrsuger er kjekt å ha Lister er en fin ting Er en kontrollfreak uten like.... Må lissom ha system på ting Myter stemte ikke på meg heller... annet enn at jeg hadde jentemage! Men alt annet tilsa at jeg hadde gutt..... Venninne prøvde med gullring og hårstrå for den slo visst aldri feil. Men det viste feil.... da mente hu at da måtte jeg ha mista en gang tidligere, for den stemte alltid..... Kan tro på mye rart, men akkurat det der tror jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 18. januar 2007 #1203 Del Skrevet 18. januar 2007 Så fin utstyrsliste de har!! Flink du! Lurer på kor mykje vi skal kjøpe inn i størrelse 50 eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. januar 2007 #1204 Del Skrevet 18. januar 2007 Har ikke tid til å oppdatere meg så mye her nå, Ida holder på å våkne! Kommer mer tilbake i morgen. Ville bare informere om at jeg var på utkikk etter sånn kjole i dag, men de hadde ikke i noen av HM-butikkene jeg var i... Derimot fant jeg skoene som matcher kjolen, er de av interesse? Jeg kan evt dra tilbake på mandag og kjøpe de til deg om du vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. januar 2007 #1205 Del Skrevet 18. januar 2007 Snørrsuger er kjekt å ha ← Har brukt vår masse alt vi! Godt å ha noe som kan avhjelpe når disse små har tett nese. (Eller er surklete i nesa.) Ble anbefalt sånn slange som man suger i, og ikke "ballong-typen". Det er visst den mest effektive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1206 Del Skrevet 19. januar 2007 Måtte innom og sjekke utstyrslista di, om det er noe jeg har glemt... Tror ikke det, annet enn en "snørrsuger" som sikkert er kjekt å ha hvis knøttet blir forkjøla. (Håper hun slipper det den første tida. ) Men dæsken som du har handlet klær! Skal ikke si noe egentlig, hadde sikkert handlet like mye om vi hadde visst kjønn. Er jo så mange søøøte babyplagg å få kjøpt. (Men helst med rosa eller lyseblått på, ja...) Høres ut som ting & tang er rimelig klart til at Burpelita kan komme nå, så da er det bare å veeeeeente. ← Kjekt du har hatt bruk for utstyrslista mi i dobbeltsjekking av dine ting! :)Snørrsuger er kjekt å ha, har jeg forstått det som, ja... (Og hun? Har du jentefølelse!? ) Jeg har ikke handla alle klærne, altså!! ...selvom jeg sikkert kunne være truendes til det Har fått en hel del fra både svigerinna mi, og storesøs! Kjekt med tre jentenieser Bare å vente nå, ja... Lettere sagt enn gjort Hun lo masse og "skravla" istad, er så morsomt med lydene! Er utrolig hvordan utviklingen går allerede! Bare etter en mnd.. Hun kan feste blikket, holde hodet oppe, smile... Snørrsuger Vi har saltvannsdråper, funker bra men snuppa liker det ikke.. Tips! Jeg savner litt klær i str. 50 faktisk! har fått masse men mest i 56, 62 osv.. Og hun har vært ganske liten lenge. Men er kanskje lurt å se an når du får babyen Morsomt med myter ja! Stemte ikke på meg.......... Ha en super torsdag vennen!! Ikke lenge igjen nå!! ← Ja, du får utnytte de småstundene du har ledig til sånne viktige ting som KG Helt utrolig utvikling de små har den første tida, ja! Må være utrolig facinerende å følge med på alle de nye ting som skjer... Har saltvannsdråper vi også, men det kan væregreit å ha en snørrsuger i tillegg! Jeg har masse klær i 50 allerede. Lille østlandsniese brukte 50 i maaaaaaaaange uker! ...selv tror jeg ikke vi får så mye bruk for 50... Burpelita så jo ut som en liten pudding (nydelig sådan,- til å spiiiiiiiiiiiiise opp ) på 3D-ultralyden! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1207 Del Skrevet 19. januar 2007 Godt det er flere av oss! Jeg blir bare utrolig glad av å sette strek over ting jeg har gjort, fått tak og lign... Elsker lister jeg også! Håper dagen din er fin... ← Godt å ikke være alene, ja! Men det er jo ikke den værste manien da og *har lyst på 3d UL men synes det er litt dyrt* Bra med deg? ← Det er dyrt, ja, men vel verdt pengene! Det er en fantastisk opplevelse Formen er relativt grei Bekkenet er vondere enn "vanlig" idag. Vet egentlig ikke helt hvorfor, men jeg er flink til å tilpasse meg deretter! Snørrsuger er kjekt å ha Lister er en fin ting Er en kontrollfreak uten like.... Må lissom ha system på ting Myter stemte ikke på meg heller... annet enn at jeg hadde jentemage! Men alt annet tilsa at jeg hadde gutt..... Venninne prøvde med gullring og hårstrå for den slo visst aldri feil. Men det viste feil.... da mente hu at da måtte jeg ha mista en gang tidligere, for den stemte alltid..... Kan tro på mye rart, men akkurat det der tror jeg ikke på ← Da står Cr@sh, LinKri og Burpen på "like-liste-lista" Det er så kjekt med sånne skikkelig påståelige folk, sant!? Jeg har faktisk også ei venninne som sier jeg må ha mista en gang, for "ring-trikset" viste gutt... Jaja, henne om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1208 Del Skrevet 19. januar 2007 Så fin utstyrsliste de har!! Flink du! Lurer på kor mykje vi skal kjøpe inn i størrelse 50 eg... ← Takk! Har ikke tid til å oppdatere meg så mye her nå, Ida holder på å våkne! Kommer mer tilbake i morgen. Ville bare informere om at jeg var på utkikk etter sånn kjole i dag, men de hadde ikke i noen av HM-butikkene jeg var i... Derimot fant jeg skoene som matcher kjolen, er de av interesse? Jeg kan evt dra tilbake på mandag og kjøpe de til deg om du vil ha! ← Tusen takk for at du sjekka for meg, snille, søte Skrållan! Dumt de ike hadde, men det er jo ikke din skyld Sko og hårbånd har de på "min" HM også, men jeg tror ikke det vil være fint til noe særlig annet enn kjolen! Ellers takk! Har brukt vår masse alt vi! Godt å ha noe som kan avhjelpe når disse små har tett nese. (Eller er surklete i nesa.) Ble anbefalt sånn slange som man suger i, og ikke "ballong-typen". Det er visst den mest effektive. ← Hmm... Slange? Vi har en sånn dråpeforma, vi. Ligner ikke noen ballong, hvertfall, som storesøster hadde til dattera si, men jeg kan ikke huske å ha sett noen slange på den heller... :klø: Koselig å se deg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1209 Del Skrevet 19. januar 2007 Idag har jeg vært våken siden sambo's klokke ringte for morgenspinning 05.20 Var kul umulig å få sove noe særlig lenger, så jeg stod opp og vaska klær og bad, og har rydda litt i en hel haug med skolepapirer! Fliiiiiiiiiiiinke Burpen Burpelita er helt krakilsk idag Er så herlig å kjenne henne romstere inni der! Jeg kommer til å savne det når hun kommer ut... *sukk* Jeg lurer på om jeg skal vaske vinduene idag! Helt utrolig,- det er ganke så fint vær idag, og da hadde det vært kjekt å faktisk kunne se at det er lyst Vi får besøk av halvbroren til sambo idag... Gleeeeeeeeeeeeeeder meg!! Han blir over til i morgen. Joda, det er kjekt med besøk, men jeg er ikke akkurat i "overnattingsbesøk"-humør for tiden. Vil bare sitte foran peisen med sambo for tida... Ikke så kjekt da, med en tolvåring hengende over. Vi bør jo gjerne finne på noe med han også... Nei, nå var jeg fæl!! Jeg har bare rett og slett ikke lyst på besøk Lurer på hvor lang tid det tar med fortolling av varer fra utlandet, jeg... :klø: Noen som vet? Når jeg sporer sendinga, så står det at den "ankom mottakerland" og at den ble "stoppet for importfortolling" den 17.01, klokka 07.50, og klokka 10.01 samme dag, ble den "sendt lager". Jeg vil ha vogna mi... NÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 19. januar 2007 #1210 Del Skrevet 19. januar 2007 Like-liste-lista! Du får sagt det Påståelig folk ja! Huff... hu venninna mi er alt for påståelig. Det går ikke ann å diskutere med henne! Jeg er ALDRI påståelig hvis jeg ikke er 100% sikker, og da skal jeg vite hva jeg snakker om... Men hu påstår ting uansett hu! Og da jeg VET med sikkerhet at jeg har rett, er det såååå utrolig irriterende at hun ikke lar seg rikke i det hele tatt! VI har en diskusjon gående om hva som er forskjellen på ubetinget og betinget fengsel.... Den har vi hatt i flere år, og alle sier i mot hu! Men hun har rett lissom.... *grrrrrr* Blir irritert bare jeg tenker på det! (og det er den samme som tok ring-testen) Nå kupper jeg boka di.... SORRY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1211 Del Skrevet 19. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. januar 2007 #1212 Del Skrevet 19. januar 2007 ← Hmm... av en eller annen merkverdig grunn føler jeg at jeg ikke skjønner så mye nå? Synes det er helt greit å ikke ville ha besøk jeg, var sånn slev da jeg var gravid. Man trenger all den hvilen og sambokosen man kan få, og meg besøk så går ikke det! Ha en flott helg da søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1213 Del Skrevet 19. januar 2007 Hmm... av en eller annen merkverdig grunn føler jeg at jeg ikke skjønner så mye nå? Synes det er helt greit å ikke ville ha besøk jeg, var sånn slev da jeg var gravid. Man trenger all den hvilen og sambokosen man kan få, og meg besøk så går ikke det! Ha en flott helg da søta! ← Eeeeeeeeeeeeeendelig noen som har vært innom!! Jeg bare dør etter å fortelle Jeg har fått tak i Ida-kjole!! :hoppe: Ikke bare én ...en i sølv, og en burgunderrød! Til den i sølv kjøpte jeg sko og hårbånd også! Åååå, så fin hun blir De må ha fått inn IDAG, for jeg ringte dit seinest igår, og da hadde de ikke! Skjønner ikke at folk vil bytte de nusselige kjolene!! Du har helt rett i det med besøkgreia! Heldigvis noen som skjønner meg... Var litt redd for at det er jeg om er helt på jordet Men uansett,- nå går det bra, for jeg har fått kjoler til Burpelita! Ha en enda suprere helg, du skjønne!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 19. januar 2007 #1214 Del Skrevet 19. januar 2007 Heiiii!! Lenge siden sist Skal bare innom en liten tur. Jeg og sambo er alene i kveld så jeg må nesten joine han litt og kose Skal kose oss med film og godteri i kveld. Får nesten dårlig samvittighet når jeg ikke skriver i dagbøkene til de som skriver i min dagbok.. Det kan gå en stund mellom ja. Hvordan går det på skolen? Og magen? Kjent noen ubehagelige spark eller? De kjenner jeg ofte.. Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. januar 2007 #1215 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Endret 19. januar 2007 av Bustetroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. januar 2007 #1216 Del Skrevet 19. januar 2007 Gratulerer med Ida-kjole!! Aner ikke hva det er, men høres fin ut iallefall ettersom du er så 'ende glad! Det er kjempe mye fint jentetøy i butikkene, så jeg er litt misunnelig -men du verden, det blir jo gøy å kle opp en liten tøffing også! Håper du har en fin kveld, til tross for besøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 19. januar 2007 #1217 Del Skrevet 19. januar 2007 Kjekt du har hatt bruk for utstyrslista mi i dobbeltsjekking av dine ting! :)Snørrsuger er kjekt å ha, har jeg forstått det som, ja... (Og hun? Har du jentefølelse!? )←Så nettopp at jeg hadde klart å omtale knøttet som hun! Tror jeg har blitt litt påvirket av mannen, han tror nå det er ei lita jente i magen. Jeg trodde også det til å begynne med, men nå har jeg ingen spesiell følelse. Da står Cr@sh, LinKri og Burpen på "like-liste-lista" ←Jeg også digger lister! Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 19. januar 2007 #1218 Del Skrevet 19. januar 2007 *har lyst på 3d UL men synes det er litt dyrt* Bra med deg? ← Det er veldig verdt pengane altså! Vi kjem absolutt til å reise på 3D-ul med eventuelle småsøsken også!! (såg forresten ut som vi får ein liten pudding vi også, så vi tør ikkje kjøpe aaaltfor mykje i str. 50... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. januar 2007 #1219 Del Skrevet 19. januar 2007 Eeeeeeeeeeeeeendelig noen som har vært innom!! Jeg bare dør etter å fortelle Jeg har fått tak i Ida-kjole!! Ikke bare én ...en i sølv, og en burgunderrød! Til den i sølv kjøpte jeg sko og hårbånd også! Åååå, så fin hun blir De må ha fått inn IDAG, for jeg ringte dit seinest igår, og da hadde de ikke! Skjønner ikke at folk vil bytte de nusselige kjolene!! Du har helt rett i det med besøkgreia! Heldigvis noen som skjønner meg... Var litt redd for at det er jeg om er helt på jordet Men uansett,- nå går det bra, for jeg har fått kjoler til Burpelita! Ha en enda suprere helg, du skjønne!! :kys_2: ← :hoppe: SÅ SUPERT!!!!! :hoppe: ..også i burgunder? visste ikke at det fantes jeg... den er sikkert minst like fin!! Nå blir Burpelita superdupersøt!! Gleder meg til å se bilde av henne i kjolene! Tror alle gravide skjønner hva du mener med besøksgreia jeg... og en ting er vanlig besøk, det er noe heeelt annet med overnattingsbesøk... Du finnes ikke på jordet i denne saken, du er ikke i utkanten engang! Nå blir det nok en knallbra kveld i Burpenhjemmet!! Gratulerer med Ida-kjole!! Aner ikke hva det er, men høres fin ut iallefall ettersom du er så 'ende glad! ← Ida-kjole er sånn kjole som Ida'n min har på seg på avatarbildet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1220 Del Skrevet 19. januar 2007 Heiiii!! Lenge siden sist Skal bare innom en liten tur. Jeg og sambo er alene i kveld så jeg må nesten joine han litt og kose Skal kose oss med film og godteri i kveld. Får nesten dårlig samvittighet når jeg ikke skriver i dagbøkene til de som skriver i min dagbok.. Det kan gå en stund mellom ja. Hvordan går det på skolen? Og magen? Kjent noen ubehagelige spark eller? De kjenner jeg ofte.. Ha en fortsatt fin helg ← Skjønner du har hektiske dager, så jeg blir ikke snurt pga lite besøk Er ikke den flinkeste for tida jeg heller... Håper du koooooser deg, og nyter alenekvelden med sambo til de grader Det går bra på skolen ...tror jeg Merker at det er tyngre og stå opp om morran, men... Og bekkenet skriiiiiiiiiiker etter første time i auditoriet, men bortsett fra det... Vonde spark, ja Nesten så jeg tror hun gjør det med vilje innimellom. Den lile rakkerungen min! Ha en fortsatt fin helg du også! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå