Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Utrolig, det hadde ikke falt meg inn! Dere rekker nok mange småsøsken til Burpelita!  :ler:

Imponerende liste, du har mer klart enn meg! Hvilket febertermometer har du kjøpt?

Hvor energien har tatt vei? "Lille venn", du er gravid!  ;)

Ja, sånn sett så er det en fordel å starte så tidlig ;) Min drøm er fire små, men sambo deler dessverre ikke den!

...men med litt kvinnelist (og brutal makt!? :ler: ) kan vel det meste ordnes :sjarmor:

Takk for liste-skryt! Jeg syns det er godt å ha så godt som alt i boks. Bekkenet begynte jo å krangle tidlig, så jeg var fast bestemt på å ha det aller meste i hus ganske så tidlig. Visste jo ikke hvordan formen ville utvikle seg!

...men jeg syns det faktisk er litt vemodig å ikke ha noe særlig igjen :sjenert:

Febertermometeret heter Digitalt Termometer DT-502. De hadde to forskjellige, og tok dette fordi de hadde 30% på det. Temp-tiden er forholdsvis kort (10 sekunder), varsler ved feber, og tåler vann. Kjøpt på Apotek 1, og kosta litt under hundrelappen!

Åh, så energien forsvinner da, altså!? :sjenert::klaske:

:ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en lang og flott utstyrliste... Må være deilig å ha så mye i boks. Og godt å arve litt... Og gjett om det kommer masse masse nytt fra kjente (og nesten ukjente) når Burpelita dukker opp... :Nikke:

:kyss:

Takk :)

Deilig å vite at vi er klar hvis hun skulle melde sin ankomst, hvertfall! (Men nei, Burpelita,- ikke før mars!! *streng mamma* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei nei nei, ingen Burpelita enda.. vente i 9 uker til ja..... hehe!

Innom og sjekker ståa :)

Håper helgen var bra!

Det er så godt å se at det ca 9 uker til terminen din, det er jo ikke lenge igjen og da er det nesten vår!! Åh.... skal bli så herlig med litt varme igjen.. og ikke all det regnet som vi har iallefall hatt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Innom en liten tur her også, men nå begynner ryggen å bli virkelig vond så jeg må nok avslutte dagbokrunden min i kveld. Sittet så masse idag og det er tydeligvis ikke så bra.

Det er ikke lenge igjen til babyene våre kommer! Herrgud, 2 mnder igjen! :overrasket: Det er jo ikke noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Jeg har så masse kynnere... Vonde kynnere... :tristbla:

Måtte stå opp nå, for jeg ork ikke ligge i senga og se på klokka i taket!

23.30

23.35

23.38

23.41

23.47

23.52

23.58

00.04

00.08

00.16

00.20

00.24

00.29

00.32

00.39

De sitter nederst i magen, og flere av dem har vært "vanskelige" å puste gjennom... :overrasket::grine:

Har også vært litt "tung" i magen i kveld.

Huff, blir redd for at det er noe på gang her... :tristbla: Lurer på om jeg skal ringe føden og høre, eller om jeg skal prøve og sove litt, for å se om det går over...

Heller mest mot å prøve senga igjen, for hvis jeg klarer å sovne, så er det nok ikke noe. Ingen sover seg gjennom rier, vel!? :sjenert:

:hjerte: Lille venn, du må holde deg i magen noen uker til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Oi oi!! Håper tuppa holder seg inni der ei lita stund til!

Du kan ringe føden da. Det hadde nok jeg gjort om jeg hadde vært i dine sko! Det hørtes litt mistenkelig ut.. Har ikke vært så sterkt plaget av kynnere selv så jeg aner ikke hva det kan være.

Ring og hør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her, jeg er her...!! :hoppe:

:klem: til marthepia!

Jeg fikk etterhvert sove. Heldigvis! Har sovet godt også, skjønte ingenting når klokka ringte... :ler:

Har hatt noen småkynnere etter at jeg stod opp, men ikke på langt nær sånn som igår! :)

Får dra meg på skolen (selvom senga frister myyyyyyyyyyyyyye mer), for man blir ikke klok av å være hjemme... :sjenert: Dessverre! (Vet ikke om jeg blir klok på skolen heler da, så det er en annen sak...)

Spennende at det er fødsel igang hos cappocino!! :hoppe:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Godt å høre at vondtane dine gav seg!!!

Ikkje kjekt å bli bekymra. Kryssar fingrane for at babyane våre held seg inne i magane våre til mars, i alle fall!

Ha ein god og glad dag søte du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Usj... kynnere er ikke godt - også så mange og tette som du hadde. Ikke rart du tenkte at noe kanskje var på gang...

Godt at det ga seg og at du fikk sove.... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vondtane dine gav seg!!!

Ikkje kjekt å bli bekymra. Kryssar fingrane for at babyane våre held seg inne i magane våre til mars, i alle fall!

Ha ein god og glad dag søte du!!!

Ja, de har værsågod å bli MINST fram til mars! :Nikke:

Ha en flott dag du også:)

:overrasket: Usj... kynnere er ikke godt - også så mange og tette som du hadde. Ikke rart du tenkte at noe kanskje var på gang...

Godt at det ga seg og at du fikk sove.... :kyss:

Var ganske bekymra, altså... :overrasket: Kynnerne mine pleier å være "snille", altså ikke vonde, men disse her satt så "hardt i", og var faktisk ganske så smertefulle. Håper de holder seg borte en laaaaaaaaang stund nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nervøs når jeg leste nedover siden!! Godt du fikk sove og at kynnerene ble snillere.

*jeg tar gjerne noen vonde kynnere fra deg, her skjer det jo ingenting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Bra at det bare var vonde kynnere da! Litt tidlig for tuppa å komme ut.

Husker ikke hva du gikk på skole jeg,men jeg spør. Kan du noe om genotyper? Sliter med naturfagen her jeg sitter..Skal bestemme noen genotyper hos mor og tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg nervøs når jeg leste nedover siden!! Godt du fikk sove og at kynnerene ble snillere.

*jeg tar gjerne noen vonde kynnere fra deg, her skjer det jo ingenting*

*sender vonde kynnere til magolia om de skulle dukke opp igjen*

Tusen takk, du er snill ;)

Takk for koselig spm om sladring i boka mi... Klart jeg vil! :hoppe: Stolt! :sjarmor:

Så gøy du vil! :hoppe: Det er gøy å sladre! Husker i tiden da du kunne føde nårsomhelst,- jeg hadde med mobilen overalt :ler: Det mest ærefulle oppdraget jeg noen gang har hatt!! :Nikke::sjarmor:

Bra at det bare var vonde kynnere da! Litt tidlig for tuppa å komme ut.

Husker ikke hva du gikk på skole jeg,men jeg spør. Kan du noe om genotyper? Sliter med naturfagen her jeg sitter..Skal bestemme noen genotyper hos mor og tvillinger.

Ja, det er for tidlig ennå!! Hun må minst holde seg der til mars...

Genotyper kan jeg dessverre lite om :sjenert: Langt unna det jeg driver med! Dessverre... Tror den retningen hadde vært mye kjekkere! (Men sånn føles det vel alltid etter en eksamensperiode...) :frustrert:

Du har vel ikke hatt noen flere kynnere i dag?

Nei, hvertfall ikke på langt nær sånn som de var ;) Heldigvis!! Kyss:

Håper alt er fint med deg. :klem:

Håper alt er bra med deg også, Bustetroll! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første skoledag igår!

Gikk greit :) Egentlig godt å komme igang igjen, selvom motivasjonen ikke er helt på topp...

Ser ut til at bekkenet mitt ikke har savna å sitte på skolebenken, for både igår og idag har det gjort skikkelig vondt i skambeinet når jeg har vært på vei hjem. Håper ikke det er sånn det kommer til å bli, for da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg... :sur: Jeg har store planer om å være KJEMPEFLINK på skolen dette siste semesteret, skjønner dere! :sjarmor::sjenert: ( :ler: )

Jeg var på julebord med jobben igår. Jepp, igår,- sånn er det i restaurantbransjen, må ta det i rolige perioder, og på rolige dager... Det var forferdelig kjedelig, for å være helt ærlig! :flekke:

...men det var jo kjekt å treffe folka igjen da :Nikke:

Dro på vorspiel (med en halvliter Pepsi Max (å være gravid er billig på den fronten, hvertfall)) i halv seks-tida, og dro videre til stedet vi skulle være i halv åtte-tida. Halv elleve var jeg hjemme igjen, og da hadde jeg lengta hjem en god stund allerede!

Sambo hadde lagt varmeteppe i senga til meg, sånn at den skulle være varm og god for bekken og rygg til jeg skulle legge meg! :hjerte: Snille sambo :hjerte:

Var forresten og kjøpte ullbodyer til Burpelita igår,- er så kjekt å krysse av lista, og slenge på "der det hører hjemme". Kjøpte noen ( :sjenert: ) flere (24 stk) gulpekluter også... Mest fordi de var billige, tror jeg :klaske: Dumme meg,- vi har jo så mange!!

Denne uka kommer stellebordet! Mannen i butikken sa hvertfall det da jeg ringte og etterlyste det. Da skal vi hive ut badekaret, og gjøre istand! Å, som jeg gleder meg!! Når det er på plass, kan jeg begynne og vaske klær også :hjerte:

Håper det ikke tar så lang tid før lammeskinnet fra Nøstebarn, eller vogna kommer! Gleder meg til å prøvetrille vogna... Jeg er faktisk truende til å trille tur med den :sjenert: Håper sambo stopper meg før jeg blir så gal :ler2:

Når februar kommer, skal jeg begynne og overtale sambo til at vi kan sette opp kurven til Burpelita på soverommet. Det må noen ommøbleringer til, så jeg vil gjøre det i god tid, sånn tilfelle-rottefelle!

Jeg gleder meg sånn! :hoppe: Tenk,- det ER faktisk ikke lenge igjen :riste::sjarmor:

:hjerte: Snart skal vi få treffe den herlige lille skapningen som innimellom plager livet av innvollene til mamma, den herlige lille skapningen som reagerer hver gang hun hører pappas stemme, den herlige lille skapningen som allerede har gitt oss så mye glede som ingen andre noen gang har gjort, den herlige lille skapningen som vi kommer til å elske over alt på jord! :hjerte:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan jeg ikke være effektiv med det jeg burde være effektiv med?

Nå har jeg tatt ned en klesvask, satt på en ny, og lagd en påleggskyllingsalat, og en middagskyllingsalat...

...men skolebøkene støver fortsatt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store planer om å være KJEMPEFLINK på skolen dette siste semesteret, skjønner dere!

Jeg blir stadig imponert over deg Burpen! ...men har jo avslørt litt av hemmeligheten... ;) ....du er jo bare ungjenta!!! :ler:

Sambo hadde lagt varmeteppe i senga til meg, sånn at den skulle være varm og god for bekken og rygg til jeg skulle legge meg! :hjerte: Snille sambo :hjerte:

Så utrolig herlig sambo du har! Blir nesten litt småforelska i han jeg!!

Var forresten og kjøpte ullbodyer til Burpelita igår,- er så kjekt å krysse av lista, og slenge på "der det hører hjemme". Kjøpte noen ( :sjenert: ) flere (24 stk) gulpekluter også... Mest fordi de var billige, tror jeg  :klaske:  Dumme meg,- vi har jo så mange!

Tror ikke disse babyene våre kommer til å lide noen nød nei!! "Heldigvis" har bekkenet stoppet shoppetrangen min.....

PS: sender deg snart en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke: Saa skummelt aa lese om kynnerne dine, godt de ga seg! Ogsaa midt paa natten? Mine kommer bare naar jeg er ute og gaar, de. :sjenert:

Takk for at du minnet meg paa lammeskinn, det trenger vi ogsaa nemlig. Mulig jeg lar mamma og pappa kjoepe det som presang, litt dumt aa kjoepe ALT vi trenger ogsaa er det ingenting igjen som besteforeldre kan bidra med! :ler:

Jeg er ogsaa flink til aa utsette kjedelige ting...men vi faar vaere flinke og lese og vaske klaer (det er min oppgave, du faar ta deg av lesingen! ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...