Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Håper søndagen har vært bra...

Syntes helga går så fort :roll: og snart er det mandag igjen... og snart helg igjen.. :ler:

:klem:

Helga går ALTFOR fort... Skulle ønske det var helg fra mandag til fredag, jeg, og hverdager på lørdag og søndag! Tror du vi kan innføre det!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er egentlig ganske fornøyd med meg selv når jeg runder ny uke i svangerskapet, for dere blir så spreke av det :sjarmor:

Dere :hopper: og spretter jo som bare det :ler:

Mens jeg derimot, sitter bare på ræva og leser, leser, leser og leser... :sjenert:

Noen som vil bytte med meg!?

Lurer på hva vi skal ha til middag, jeg... Hadde handla inn til noe, men så kommer sambo og foreslår noe takeaway, og dumme meg syns det høres veldig fristende ut og slippe middagslaging...

Jaja, vi får ta potet-maten i morgen! Vi dør vel ikke av takeaway en gang i skuddåret :sjenert:

I morgen skal jeg ut og kjøpe seng og stellebort til Burpelita! Gleder meg som en unge til å bruke penger på det! :hoppe: (ser man det, der kom det et hopp,- jeg sitter ikke baaaaare på ræva og leser!) Lurer på om jeg skal kjøpe himmel, sengesett og sengekant (er det det det heter?) også!

"Yndlingsbabybutikken" min skal starte kampanje på BabyDan i morgen, så jeg satser på å spare noen kroner ;)

Jenta mi sparker og sparker! :hjerte: Lurer på om hun koser seg, jeg... Håper det, hvertfall! Er så bekymra for at hun er mørkredd, jeg :tristbla: Tenk så fælt å være innestengt i magen om man er mørkredd!

Har hatt litt vondt i magen når jeg har sitti idag, så jeg har stort sett liggi på sofaen og lest skole. Ikke noe kjekt å få vondt i magen, for man blir jo redd for at det kan være noe gæli...

...og snakker'n om dritten, så renner'n :tristbla:

Der kom magevondten tilbake :forvirret:

Får vel krype tilbake i sofaen jeg da!

:klem: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i boka mi. Er visst ikkje så flink å besøke andre igjen no etter at Småtten kom; har liksom litt andre prioriteringar no... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er søt som tror at Burpelita er mørkeredd... hihi!!!

Hun er nok ikke det og hun storkoser seg nok i magen til mammaen sin :hjerter_rundt:

Sofasliting er min favoritthobby også, men nå er det på tide å løfte på rompa.... hehe!! Kjenner kroppen forfaller og gud så skjønt det er å kunne være ute blant folk igjen...

Ha en fantastiks søndagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er søt! Må ikke bekymre deg for at hun er mørkredd vennen!

Min sparker veeeldig mye! Jeg blir av og til bekymra at hun er stressa.

Men tror de begge har det bra, er bare et sunnhetstegn! ;)

Forstår du kan tenke litt sånn.. Ikke så lett å vite!

Uff, leser og leser ja? Hmmm.. frister ikke så veldig å bytte med deg.. :sjenert:

Håper lesinga går greitt! :kyss:

Å så gøy å kjøpe seng og stellebord, må legge ut bilder av det etterpå! :-D

:sikle: Take away, typisk søndagsmiddag!

Uff, hvordan vondt i magen har du vennen? :kose:

Sofaen ja.. er alltid klistra til den jeg! :hoho:

Håper du slipper magevondt og andre plager fremover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Der kom ALT jeg hadde skrevet bort! :sur: Dumme nye mus som sambo kjøpte seg til 500!!!! Der fikk jeg ut litt frustrasjon :sjenert:

Hva var det jeg skrev da? Hm..

Er takknemmelig for hver uke jeg fullfører jeg. Tenkte ikke så mye på det første gang, men nå vet jeg at ting kan skje ganske tidlig og ganske fort. Vil helst ikke føde rundt uke 28. Jeg vil gå tiden ut (som alle andre sikkert).

Potetmiddag er det leeenge siden vi har hatt. Jeg liker slettes ikk eå stå på kjøkkenet å ordne med mat. Å tro meg når jeg sier at det har jeg fått hørt av helsesøster! Viktig med blablabla.. Jeg sitter der så pent og pyntelig og sier ja ja ja :ler: Men gjør jeg noe med det? Nei :sjenert: Flink du! Både med lekser og hjemmearbeid!

Det er bestandig arti å kjøpe inn babyting. Her i huset blir det ikke kjøpt så mye denne gangen. Hvor skal du å handle da? Skal dere kjøpe sånn pakketilbud?

Herlig med de gode sparkene :hjerter: Har du merket at det er spesielle tider på døgnet hun sparker? Her er det masse aktivitet når jeg skal legge meg. Kjenner du det på magen?

Håper magevondtene går over. Hørtes ikke bra ut. Mn blir vel litt ekstra bekymret når det er i magen når man er gravid. hadde selv vondt i magen for ei stund siden, da var det luftsmerter.Herregud jeghar luft nok til 3 personer tror jeg.. :sjenert:

Ha en fortsatt fin søndagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sambo har stengt internett fram til ikveld så du skal få lese litt?

Var jo omtenksomt! ;)

Håper lesingen går unna vennen, og at det klistrer seg fast!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så moro å kjøpe seng og stellebord! :hoppe: Sånne ting er det rett og slett GØY å bruke penger på! :Nikke:

Potetmiddag, hva er det...? :sjenert: Er alt for lenge siden vi har hatt potet nå. Kanskje vi må ha det i dag. Eller kanskje ikke... :ler2:

Du er innmari flink til å lese synes jeg! :klappe: Men det er kanskje lettere å lese når internett er skrudd av! :ler: Må nok ty til den metoden når det blir min tur igjen også.

Stor :klem: til Burpelurpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i boka mi. Er visst ikkje så flink å besøke andre igjen no etter at Småtten kom; har liksom litt andre prioriteringar no... :sjenert:

Fullt forståelig at prioriteringene blir litt annerledes med en liten i hus, ja :)

:ler:  Du er søt som tror at Burpelita er mørkeredd... hihi!!!

Hun er nok ikke det og hun storkoser seg nok i magen til mammaen sin :hjerter_rundt:

Sofasliting er min favoritthobby også, men nå er det på tide å løfte på rompa.... hehe!! Kjenner kroppen forfaller og gud så skjønt det er å kunne være ute blant folk igjen...

Ha en fantastiks søndagskveld :klem:

Får håpe du har rett i at hun koser seg, og ikke er mørkredd... ;)

Skjønner veldig godt du syns det var herlig å komme litt ut igjen! :Nikke:

Håper du hadde en fin søndag :klem:

:ler:  Du er søt! Må ikke bekymre deg for at hun er mørkredd vennen!

Min sparker veeeldig mye! Jeg blir av og til bekymra at hun er stressa.

Men tror de begge har det bra, er bare et sunnhetstegn! ;)

Forstår du kan tenke litt sånn.. Ikke så lett å vite!

Å så gøy å kjøpe seng og stellebord, må legge ut bilder av det etterpå! :-D

:sikle: Take away, typisk søndagsmiddag!

Uff, hvordan vondt i magen har du vennen? :kose:

Sofaen ja.. er alltid klistra til den jeg! :hoho:

Håper du slipper magevondt og andre plager fremover! :klem:

Får satse på at det er sunnhetstegn fra småtrollene våre, ja, at de sparker og kaver! Tror de hadde vært rolige, jeg, om de ikke hadde trivdes...

Hadde gleda meg skikkelig til handlings idag, men det ble ikke allikevel :( Kampanjen starter ikke før på onsdag eller torsdag. dumme dama i butikken som sa den strata idag :sur:

Magevondten vet jeg egentlig ikke åssen jeg skal beskrive,- det var liksom pressende/stikkende vondt på tvers av hele magen der hvor kulen slutter, ganske langt nede. Hadde bare vondt da jeg satt heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bestandig arti å kjøpe inn babyting. Her i huset blir det ikke kjøpt så mye denne gangen. Hvor skal du å handle da? Skal dere kjøpe sånn pakketilbud?

Herlig med de gode sparkene :hjerter: Har du merket at det er spesielle tider på døgnet hun sparker? Her er det masse aktivitet når jeg skal legge meg. Kjenner du det på magen?

Håper magevondtene går over. Hørtes ikke bra ut. Mn blir vel litt ekstra bekymret når det er i magen når man er gravid. hadde selv vondt i magen for ei stund siden, da var det luftsmerter.Herregud jeghar luft nok til 3 personer tror jeg..

Ha en fortsatt fin søndagskveld :klem:

Ja, kjempestas å handle... Det går liksom litt mer opp, når man handler inn småting som aldri i verden kan brukes til en selv! :hjerte: Ganske praktisk med andremann, for da trengs vel ikke så mye! Dere må vel ha litt gutteklær, men... Åh, det er så mye tøft til gutter!

Skulle handle på en butikk som tilhører Barnas Hus-kjeden. Ikke pakketilbud, men kampanje på et merke vi har sett på. Ble ingen shopping, for kampanjen begynner visst ikke før på onsdag/torsdag :sur: Men da har jeg noe å glede meg til ;)

Burpelita er veldig aktiv om morgnene, er ofte hun som vekker meg :hjerter_rundt:, sånn rundt i tolv-tida, fir-fem-tida, i åttetida, og på kvelden når jeg legger meg. Jeg tror faktisk jeg har "klakka" søvnmnsteret hennes, jeg har hvertfall skrivi ned, og ser tendensene! Herlige lille jenta mi! :legrine:

Magevondten har heldigvis gått over!

Så sambo har stengt internett fram til ikveld så du skal få lese litt?

Var jo omtenksomt! ;)

Håper lesingen går unna vennen, og at det klistrer seg fast!! :kyss:

Ja, snille og omtenksomme sambo :frustrert:

:ler:

Får satse på at det jeg driver med sitter ;)

:kyss:

Håper lesinga går superbra!

Du er superflink!!! :Nikke:

:kys_2:

Takk-takk, Cr@she-l@shen :kyss:

Hvordan går det i heimen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så moro å kjøpe seng og stellebord! :hoppe: Sånne ting er det rett og slett GØY å bruke penger på! :Nikke:

Potetmiddag, hva er det...? :sjenert: Er alt for lenge siden vi har hatt potet nå. Kanskje vi må ha det i dag. Eller kanskje ikke... :ler2:

Du er innmari flink til å lese synes jeg! :klappe: Men det er kanskje lettere å lese når internett er skrudd av! :ler: Må nok ty til den metoden når det blir min tur igjen også.

Stor :klem: til Burpelurpen!

Ja, jeg kan teeeeeeeeenke meg det hadde vært gøy! Sambo sier han ikke har sett meg så blid på evigheter, da han henta meg for shopping istad...

...og aldri så skuffa som da vi gikk ut tomhendte :sjenert:

Potetmiddag er alt mulig rart med kokte poteter!

...da føler jeg at jeg er sunn! Er litt rar, jeg... :ler:

Er du ikke glad i poteter!? Jeg eeeeeeeeeeelsker det!! Kan spise BARE poteter, jeg! :sikle: (Skrev jeg for litt siden at jeg er litt rar..!? :sjenert:)

MYE lettere å lese når internett er bortevekk! Så lenge jeg vet jeg må lese, er det veldig greit når sambo skrur av :Nikke:

:kyss: til Skrållan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg bare gleder meg mer og mer til å kjenne spark etter å lese her! :hjerter:

Her blir det faktisk potetmiddag i dag. Pleier å være litt streng med en fiskemiddag sånn tidlig i uka, i hvertfall nå etter at jeg ble gravid. Og av og til synes jeg det er godt med en potetmiddag selv om jeg liksom bør...

Handle inn ja!!! Det er sikkert kjempestas!!

Ha en fin mandagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg allerede har fått skivi noen ganger her, så blei det ingen handlings idag :sur:

Dumme dama som hadde sagt kampanjen strata idag, men så starter den ikke før på onsdag eller torsdag. Dama vi snakka med visste ikke ennå :roll:

Jaja, vi får ta turen tilbake!

...og aldri så gæli at det ikke er godt for noe,- jeg får hvertfall noe å glede meg til! :ler: (har lært å løse verdenskrigen av Skrållan... :sjarmor: )

Har sitti med skole i hele dag, har gått ganske greit!

Sitter og tenker på stelleveske, jeg... Har lyst på en litt knæsj en, som denne http://www.alexi.no/product_info.php?cPath...roducts_id=2311 f.eks. Skal ha helt svart vogn, og da syns jeg det er stilig med litt farge på veska.

Skal jeg ha Rouge eller Sunflower? Trenger litt hjelp her...

Akkurat nå heller det mot Rouge :Nikke:

Får kanskje spørre sambo om han "tør" å gå rundt med rosa stelleveske...

Tomatsuppe til middag idag! *mmmmmmmmmmmm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg bare gleder meg mer og mer til å kjenne spark etter å lese her! :hjerter:

Her blir det faktisk potetmiddag i dag. Pleier å være litt streng med en fiskemiddag sånn tidlig i uka, i hvertfall nå etter at jeg ble gravid. Og av og til synes jeg det er godt med en potetmiddag selv om jeg liksom bør...

Handle inn ja!!! Det er sikkert kjempestas!!

Ha en fin mandagskveld!

Smile også, joh!! :vinke:

Da kan du få lese her hver dag, og drømme deg bort, fram til din lille trollunge sparker vettet av deg ;)

Vi pleier også å ha fisk tidlig i uka, eller torsdag! Idag blir det tomatsuppe :)

Gøy å handl, ja :hoppe:

Har lengta etter det siste positiv test, og ENDELIG syns sambo det er greit...

Ha en fin mandagskveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kuuul veske! ;)

Natta vennen! :kyss:

Må lure sambo imorgen så du har nett!!  :sjarmor:

Ja, syns den er stilig! Har sett på mange stellevesker, men blir egentlig aldri helt fornøyd, men denne er den som er nærmest toppen, hvertfall.

Natta, natterangelen :kys_2:

...du må begynne å legge deg i menneskelige tider,- nå er det fire gale damer i boka di, som lurer på hvor i all verden du er... :ler:

Klarte det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den veska var superkul... :sjarmor: Enig med deg i at det er tøft med en litt fargerik veske når man har svart vogn. Og den der kan du jo bruke til annet enn stelleveske også...

Jasså... Ikke stengt nettet i dag? Hvordan skal dette gå? :ler2: Tipper du er flink jente, jeg... bare med litt lange KG-pauser innimellom... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den veska var superkul... :sjarmor: Enig med deg i at det er tøft med en litt fargerik veske når man har svart vogn. Og den der kan du jo bruke til annet enn stelleveske også...

Jasså... Ikke stengt nettet i dag? Hvordan skal dette gå? :ler2: Tipper du er flink jente, jeg... bare med litt lange KG-pauser innimellom... :sjarmor:

Takk, Cr@sh, nå har du bestemt meg for å bli "det-en-stelleveske-koster" fattigere :ler:

Hvis det er igjen noe penger hos meg etter å ha handla seng++ og stellebord, skal jeg bestille den, ellers må jeg vente til begynnelsen av neste uke!

Nei, jeg tror det går rett ad'undas, men det får gå... Jeg var så flink igår, da gikk jeg gjennom det vi brukte 7 uker på på skolen, og jeg (tror jeg) skjønner alt! :hoppe:

Men jeg skal være flink idag også, altså, hvertfall prøve! Mye bedre å kunne unne seg litt pauser mot slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...