Burpen Skrevet 6. september 2006 Forfatter #121 Del Skrevet 6. september 2006 Du... ang. magebilde - så tror jeg man MÅ være supermedlem for å legge ut... :klø: Skyt meg hvis jeg tar feil... Håper du har hatt en fin dag! ← Hmm... Kanskje jeg får få meg et supermedlemsskap da! Eller, det er jo ikke sikkert det er så veldig interessant for andre å glane på magen min, men... Men JEG syns hvertfall det er gøy å se på andres mager!! Håper du også har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #122 Del Skrevet 6. september 2006 Du når har du egentlig termin? :klø: Mulig jeg burde vite det... men fant det ikke i boka di heller... (innrømmer å ikke ha lest alle sidene da, men... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. september 2006 Forfatter #123 Del Skrevet 6. september 2006 Du når har du egentlig termin? :klø: Mulig jeg burde vite det... men fant det ikke i boka di heller... (innrømmer å ikke ha lest alle sidene da, men... ) ← Jeg har termin 8. mars ifølge meg selv! Kvinnedagen!! Enten får vi håpe på ei lita tulle, eller så får vi satse på en annen dag. Funker ikke med en gutt på kvinnedagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #124 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har termin 8. mars ifølge meg selv! Kvinnedagen!! Enten får vi håpe på ei lita tulle, eller så får vi satse på en annen dag. Funker ikke med en gutt på kvinnedagen! ← Ah... når du sier datoen, så vet jeg det egentlig... Jeg har to fettere som begge er født på kvinnedagen (og er brødre)... Har blitt folk av dem også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. september 2006 Forfatter #125 Del Skrevet 6. september 2006 Ah... når du sier datoen, så vet jeg det egentlig... Jeg har to fettere som begge er født på kvinnedagen (og er brødre)... Har blitt folk av dem også... ← Godt å høre det har blitt folk av fetterne dine da! Hvis de ikke bare spiller "folk" da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #126 Del Skrevet 6. september 2006 Godt å høre det har blitt folk av fetterne dine da! Hvis de ikke bare spiller "folk" da... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. september 2006 #127 Del Skrevet 7. september 2006 God formiddag! Håper du har en fin dag med forelesninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #128 Del Skrevet 7. september 2006 God formiddag! Håper du har en fin dag med forelesninger! ← Har heldigvis ikke så ille værst timeplan, så jeg er hjemme allerede Det holdt i massevis med fire timer idag, for jeg hadde glemt nesespray! Var ikke så veldig tett i morges når jeg dro, så jeg skulle heller ta den med og ta den når jeg ble tett. Men neida! Stakk innom apoteket på vei hjem og kjøpte et nesehorn som jeg fikk anbefalt i "tett-i-nesa"-tråden min her en dag. Håper det funker! Det venter egentlig en maratonoppvask på kjøkkenet, men jeg vet ikke helt om jeg orker/gidder å begynne med den riiiiiiiiiiiiiktig ennå... *kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne* Hvis det ikke blir oppvask, skal jeg lese litt mikroøkonomi eller eiendomsfinansiering... Er ganske trøtt, så litt sovemedisin hadde kanskje gjort underverker! ...uff, så må jeg ringe min kommernde sjef i den nye jobben. Gruer meg skikkelig til det. Jeg skal(/skulle) jo jobbe der litt i høst, men nå som jeg er sykemeldt fra deltidsjobben min som kokk pga bekkenløsning og manglende tilrettelegging, kan jeg jo ikke jobbe der heller, for det har jeg jo ikke lov til... Vet ikke hva jeg skal si. Er skikkelig fortvila angående det, for dette hadde jeg gleda meg sånn til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #129 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg skal(/skulle) jo jobbe der litt i høst, men nå som jeg er sykemeldt fra deltidsjobben min som kokk pga bekkenløsning og manglende tilrettelegging, kan jeg jo ikke jobbe der heller, for det har jeg jo ikke lov til... Vet ikke hva jeg skal si. Er skikkelig fortvila angående det, for dette hadde jeg gleda meg sånn til! ← Det er ikkje betre tilrettelagt på den andre jobben din då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #130 Del Skrevet 7. september 2006 Det er ikkje betre tilrettelagt på den andre jobben din då? ← Det er jo en helt annen type jobb, så jeg tror ikke det vil være noe problem i det hele tatt å jobbe der. Problemet er bare at jeg ikke har lov til å inngå nye arbeidsforhold (eller tjene penger generelt) når jeg får sykepenger fra trygdekontoret! (Har jeg forstått det som...) Og siden jeg ikke har noen kontrakt med dem ennå, og heller ikke har jobba noe der før, så tror jeg det kan bli litt krøll... Men jeg får ringe og høre, så får vi se hva det blir til! Håper det hvertall ordner seg på en eller annen måte, for jeg vil virkelig jobbe!! Det beste hadde vært om min nåværende jobb kunne tilrettelegge, for da kunne jeg jo jobber begge steder uten noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #131 Del Skrevet 7. september 2006 Ååååh, eg forstår! Ta ein telefon til trygdekontoret og høyr kva du bør gjere du! Dei vil vel gjerne ha deg i arbeid, sannsynlegvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #132 Del Skrevet 7. september 2006 Ååååh, eg forstår! Ta ein telefon til trygdekontoret og høyr kva du bør gjere du! Dei vil vel gjerne ha deg i arbeid, sannsynlegvis! ← Ja, de vil nok ha meg i jobb... Men det er ikke snakk om mye jobbing på den nye jobben, dvs kanskje ei uke i høst og litt i romjula. Da har jeg rett og slett ikke "råd" til å gi slipp på sykepengene. Jeg har regninger å betale jeg også! Men hadde det vært snakk om mye jobbing, hadde jeg ikke tvilt et sekund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. september 2006 #133 Del Skrevet 7. september 2006 Kinkig situasjon det med deltidsjobben og den nye... Jeg skjønner problemstillingen... Kanskje du skal ringe Tk, som Veslo sier... Kan jo hende de har en løsning på det hele. Ellers syntes jeg ikke du skal grue for å ringe den nye sjefen (selv om jeg skjønner at du gjør det... for det ville jeg også gjort )... men det går sikkert veldig bra. Han bør jo være ganske så forståelsesfull i forhold til situasjonen da... La oss få høre hvordan det gikk da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #134 Del Skrevet 7. september 2006 Nå har jeg ringt (og vaska opp )! Han var ganske busy, så jeg skulle ringe tilbake til han i morgen. Tror ikke jeg kommer til å grue meg da, for nå HAR jeg jo liksom ringt! Idag skal sambo og jeg shoppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. september 2006 #135 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har termin 8. mars ifølge meg selv! Kvinnedagen!! Enten får vi håpe på ei lita tulle, eller så får vi satse på en annen dag. Funker ikke med en gutt på kvinnedagen! ← Enig med deg! Lykke til med samtalen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. september 2006 #136 Del Skrevet 8. september 2006 Så var det fredag igjen... Tida går så fort!!! Noen planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. september 2006 Forfatter #137 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Enig med deg! Lykke til med samtalen i morgen! ← Tusen takk! Har ringt, men han var opptatt. Han sa igår at jeg skulle ringe etter klokka ti, men jeg lurer på om ha kan ha sagt tre (altså tri på stavangersk). Fikk hvertfall gitt sekretæren beskjed om at han skulle ringe opp igjen! Så var det fredag igjen... Tida går så fort!!! Noen planer for helga da? ← Ja, tida går faktisk veldig fort! Snart er jeg 15 uker, og da er det ikke lenge til jeg er 16 uker... Så kommer jul, og så kommer ungen! Denne helga hadde jeg egentlig bare lyst til å slappe av etter ei lang uke, men dengang ei... I dag skal vi i bursdag til onkelen til sambo, ca en time unna, der sambo kommer fra. Blir sannsynligvis over til i morgen, for søstera hans trenger hjelp til noe (kan ikke hun snart finne seg et mannfolk...!? ), og i morgen kveld får vi besøk av et vennepar...*puh* Så har jeg seff tenkt til å sladre litt!! Så du kan bare sette igang med fødinga Fikk Babykrøniken i posten idag!! Den ser veldig fin ut! Gleder meg til å sette meg ned og fylle ut i den. Den omfatter alt fra før babyen kommer til verden, tild en begynner i barnehage. Det er hvertfall det som står utapå! Endret 8. september 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. september 2006 #138 Del Skrevet 8. september 2006 Full pakke i helga skjønner jeg... Koselig det da... Hvis du skal i bursdag så blir det vel i hvert fall KAKER da... Babykrøniken? Den hørtes kjempesøt ut... Hvor har du kjøpt den? Link? Jeg elsker sånne fyll-in-bøker... Fint å høre at du er forberedt på sladring forresten... Har faktisk hatt litt vondt i ryggen i dag... men det bør jo ikke bety annet enn NADA :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. september 2006 Forfatter #139 Del Skrevet 8. september 2006 Full pakke i helga skjønner jeg... Koselig det da... Hvis du skal i bursdag så blir det vel i hvert fall KAKER da... Babykrøniken? Den hørtes kjempesøt ut... Hvor har du kjøpt den? Link? Jeg elsker sånne fyll-in-bøker... Fint å høre at du er forberedt på sladring forresten... Har faktisk hatt litt vondt i ryggen i dag... men det bør jo ikke bety annet enn NADA :kys_2: ← Ja, jeg håper på MASSE kaker!! For sikkerhetsskyld har jeg akkurat satt en bolledeig... Jeg klarer ikke sånn linking, jeg,( ) men på http://www.babychronicles.com kan du lese om boka, og hvis du vil ha den, bestiller du på bokkilden, hvor du bare søker på babykrøniken. Der er den en del billigere! ...så skal jeg få lært meg sånn linking! Vondt er bra!! Håper du får MASSE mer vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. september 2006 Forfatter #140 Del Skrevet 8. september 2006 Syns dere forresten jeg skal ringe tilbake klokka triiiiiiiii, eller skal jeg vente på at han ringer? Jeg har jo lagt igjen beskjed om at han skal ringe meg, men samtidig så ha jeg jo ikke ringt når jeg skulle (sannsynligvis)... Skal tilby meg å jobbe gratis der, siden jeg er sykemeldt, sånn at jeg hvertfall får erfaringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå