Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #101 Del Skrevet 11. august 2006 Så bra at kontrollen gikk fint! Det er spesielt å høre hjertelyden ja Jeg er litt bortskjemt nå.. Har babywatcher. Lykke til med lesinga i helga & håper det går smertefritt uten nett! Huske og kooose deg i helga også! GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 11. august 2006 #102 Del Skrevet 11. august 2006 Godt at kontrollen gikk bra! Gled deg til å få høre hjertelyden -det er STORT!!! Håper du får en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 11. august 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 11. august 2006 til Cr@sh, Epica og magolia! Gleder meg absolutt til jeg får høre hjertet slå, da kanskje jeg klarer å forstå at det faktisk er min baby som ligger i magen. Det er enda ganske uvirkelig, spesielt siden jeg har så lite symptomer... Nå tar jeg ganske straks helg, må være vente til regnskuren utenfor har gitt seg før jeg spurter til toget! Ha en fantastisk helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. august 2006 #104 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Håper du kom deg til toget uten å bli klissvåt! Åh, jeg gleder meg også til å høre hjertelyden... Hun må vel finne den når du skal tilbake, da er du jo såpass langt på vei! Det må være verdens mest fantastiske lyd, kan jeg tenke meg ...hvertfall helt til den lille kommer ut, og vi får høre h*n på ordentlig! Må være deilig med en KG-fri helg... Selvom jeg ikke er så VELDIG aktiv, er jeg stadig vekk inne og leser og oppdaterer meg på hva som skjer hos de forskjellige her, og det tar tid!! ...og bestandig på bekostning av noe annet! Sambo er på guttehyttetur i helga, så jeg koser meg skikkelig! Skal på jobb da, men det er bare kjekt (hvis jeg ikke får vondt igjen). Nei, nå roper magen etter frokost! Håper du får en fin helg! Endret 12. august 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 14. august 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 14. august 2006 Hei Burpen! Håper du har hatt en fin helg. Jeg har klart meg bra uten KG til og med. Fredag tuslet jeg og mannen en tur i byen etter at han kom fra ettermiddagsskiftet. Han skulle ha seg litt mat, mens jeg drakk en brus. Rare greier det der, å ikke kunne ta seg en øl lenger. Men merkelig nok savner jeg det ikke så mye som jeg trodde. Blir kanskje litt verre neste helg, da skal jeg ut å spise og så på konsert. Vi får se... På lørdag fikk jeg lest en god del før vi dro til ene svogereren og spiste middag. Det var kjempekoselig, og ble ganske sent før vi kom oss hjem igjen. Søndagen ble ganske sløv. Hadde planer om å gå en tur i marka, men hverken jeg eller mannen gadd. Så ringte andre svogeren og lurte på om vi ville spise middag hos han og familien. Det gjorde vi. Syklet ned til dem og hjem igjen, så det ble en god trimtur likevel. Det er rart å se ungene der, de har blitt så store på de snart fire årene jeg har kjent dem. Minstemann på 10 år gleder seg til å få et lite søskenbarn, så blir ikke han minst i familien lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 14. august 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 14. august 2006 Mannen er nå litt snodig, han er bombesikker på at vi skal ha tvillinger! Vet ikke helt hvor det kommer fra, for ingen av oss har tvillinger i slekta. Det blir virkelig spennende å se på ultralyd hva vi egentlig kan vente oss. Kunne godt tenke meg tvillinger, for jeg vil gjerne har to barn. Kanskje like greit å bli ferdig med bleieskift og nattevåk med en gang, istedenfor å ta det i to omganger... Det er jo ikke opp til oss å bestemme, men uansett hvor mange det er, er de velkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 14. august 2006 #107 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg hadde også veldig lyst på tvillinger, men har fått bekreftet at det bare et en. Og det er jeg egentlig glad for. Klart det hadde vært greit med "to fluer i en smekk*", men tenk på så slitsomt det må være? Når den ene endelig har sovnet og/eller er fornøyd, begynner den andre... Men, men -er sikker på dere takler det! Blir spennende på UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #108 Del Skrevet 14. august 2006 Tvillinger ja? Har du så stor mage kanskje? Blir morsomt å høre ja!! Ja det der med alkohol.. Er vanskelig når det oppstår situasjoner man er så vant til å ta seg noe alkohol. Vi skal på konsert i London, og da kommer jeg til å savne øl! Men verd det uansett, så vi ikke skader småtassene Håper du har en fiiin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. august 2006 #109 Del Skrevet 14. august 2006 Tenk om mannen din har rett, og det faktisk ER tvillinger der inne... Blir jo spennende å se på UL... Har du fått innkalling dit ennå? Håper du har hatt en fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 16. august 2006 Forfatter #110 Del Skrevet 16. august 2006 Cr@sh, har ikke fått innkalling til ultralyd enda, men søknaden er sendt. Regner med det blir i begynnelsen av oktober. Synes selv magen har blitt ganske stor, Epica. Men det er ingen som har spurt om jeg er gravid, så tror det er mest jeg som legger merke til det. Spennende blir det i alle fall å se! Er det ikke godt å vite hva som faktisk befinner seg inne i magen, magolia? Jeg er i alle fall veldig spent!! Men leger kan jo ta feil også - da mamma var på ultralyd med meg i magen så legen to småtroll der inne. Ut kom til slutt lille meg på 2,3 kg - alene. Nei, nå må jeg bare lese - ligger ikke så veldig godt an til testen på fredag så nå begynner jeg å grue meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 16. august 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 16. august 2006 Uuups, glemte nesten at det er 11 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 16. august 2006 #112 Del Skrevet 16. august 2006 Gratulerer med 11 uker Jeg har vært til to UL'er, og er ganske sikker på at det bare blir en. Uansett, om det blir to eller flere, gutt eller jente -kjærkomment skal det være! Utrolig det med din mor, jeg har faktisk aldri hørt om noen som har fått beskjed om tvillinger og så bare fått en!!! Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #113 Del Skrevet 17. august 2006 (Litt forsinket) for 11 uker!!! Hva? Så de virkelig to, også var det bare 1?? Det blir kjempespennende!! Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. august 2006 #114 Del Skrevet 18. august 2006 Lykke til paa testen i dag, Xavia! Blir spennende fremover naa, ja! Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 18. august 2006 Forfatter #115 Del Skrevet 18. august 2006 Puh, endelig tid til å stikke innom her! Har lest og lest de siste dagene (men fikk skviset inn litt tid til "Bones" på TV i går da ), og bestod testen i dag! Så nå skal jeg slappe av og nyyyyyyte helga med god samvittighet! Nytt modem har også kommet, så kanskje jeg klarer å få kommet meg på nett hjemmefra i løpet av helga! Ja, spennende med ultralyd, magolia. Regner med innkallingen kommer mens vi er på ferie, så da er det bare å begynne å glede seg. Epica, jepp, de så to! Familien lurer på hva i allverden jeg gjorde med den andre Regner med utstyret kanskje har blitt litt bedre i løpet av 28 år... I helga tenkte jeg å slappe av, men det blir visst ikke så mye tid til det... I ettermiddag skal mannen legge de siste flisene i gangen, og hvis jeg orker blir det grundig vask i leiligheta etterpå. Det ser ikke ut, flisestøv og skrot over alt! Etterpå blir det taco med deilig guacamole. I morgen blir det en tur til Elvefestivalen i Drammen. Skal titte litt, spise middag på restaurant og så på utekonsert på kvelden hvis det ikke blir øsregn. På søndag må vi nok en tur til Sverige og hente skiltene til campingvogna. De må leveres for at vi skal slippe omregistreringsavgift. Så da går vel hele dagen der. Plutselig er det mandag igjen. Hei Holly H, koselig at du titter innom! Det blir veldig spennende fremover! Snart ferdig med første trimester allerede, og det har ikke helt gått opp for meg enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. august 2006 #116 Del Skrevet 18. august 2006 Tvillinger hadde vært kjekt, jeg har alltid ønska meg det! Inni meg er det bare en... Kanskje neste gang! Så bra du bestod testen Kan tenke med det var deilig! (hva slags test var det egentlig...? ) Nå er det vel ikke lenge til dere reiser på ferie, er det vel!? Gleder du deg? (Kanskje dumt spørsmål... ) ...jeg lurer forresten også på hva som skjedde, eller du gjorde med din forsvunnede tvilling! Kanskje du spiste den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 18. august 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 18. august 2006 Hei Burpen! Det var en Microsoft-test, ikke spesielt interessant hvis man ikke jobber i IT-bransjen... Skal ta seks tester til, så blir jeg forhåpentligvis "Microsoft Certified Systems Engineer" til slutt. Når det gjelder "tvillingen" er det vel mest sannsynlig at legen blingsa og så en skygge. Håper som sagt at utstyret er litt bedre i dag, så man ihvertfall sikkert kan si hvor mange det blir! Er ikke så farlig om vi ikke får vite hvilket kjønn det blir, selv om jeg er veldig nysgjerrig da. Mannen tror jo tvillinger, ei venninne er er sikker på at det blir gutt (siden formen min er så bra), og jeg tror vel egentlig det er ei jente. Blir veldig spennende på UL! Nei, nå nærmer det seg jammen helg! Blir ikke så mye avslapning, men får prøve å "lade opp" litt på sofaen i kveld. Må bare innrømme at det er der jeg trives best for tida, har vært mye trøtt selv om formen ellers er bra. Siden formen er bra er det nok ikke så lett for mannen å skjønne hvorfor jeg er så skrekkelig slapp en husmor (han er jo superflink med oppussing). Men det får han bare leve med en periode... Ha ei super helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. august 2006 #118 Del Skrevet 18. august 2006 Innom med en og ønske om en deilig og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 21. august 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 21. august 2006 Takk for det, Cr@sh! Fikk selvfølgelig ikke gjort alt som var planlagt i helga, men det hadde jeg vel egentlig ikke regna med heller. På fredag var jeg så trøtt at jeg sovna på T-banen på vei hjem. Da er man trøtt!! Hoppa til køys da jeg kom hjem og fikk 1,5 timer på puta før jeg våkna... Da var mannen i gang med å vaske gulv, etter at han hadde lagt de siste flisene! Fikk sveipet over det verste med støvkluten i stua før jeg tok ut av oppvaskmaskina og lage taco med hjemmelaget guacamole (det er noe av det beste jeg får!) Lørdag var jeg oppe og vaska klær klokka ni! Imponerte med selv litt da, er veldig glad i å sove lenge i helgene. (Men når man ikke har giddet å vaske klær tidligere i uka må man jo bare få det gjort.) Så bar det til Drammen på elvefestival. Jeg og mannen så på opptoget sammen med ei venninne, så gikk vi ut og spiste deilig middag. Hadde egentlig tenkt oss på konsert klokka sju, men i øsepøseregn gadd vi ikke det så da ble det laaang dessert og kaffe istedet. Så ble det en tur ut, det var litt rart å være edru på pub spesielt siden mange av de andre gjestene begynte å bli ganske høyrøsta... Men koselig likevel. I ellevetida skulle "de nye gitarkameratene" spille, så da listet vi oss bort og hørte på dem fra utenfor konsertområdet. Det var ganske bra, men må jo si Kurt Nilsen er i en klasse for seg. Er ikke mange som synger bedre live enn på plate, men han er en av dem! Er nok litt Kurt-fan, ja. Klokka ble nesten halv tre før vi var hjemme igjen og da sovna jeg som en stein. Søndag var det tur-retur Sverige for å hente skiltene fra campingvogna og pakke sammen forteltet. Måtte ha 1,5 times ettermiddagslur før vi kunne kjøre hjem igjen, er så skrekkelig trøtt for tida... Dro innom en av mannens nevøer & sambo på vei hjem så klokka passerte vel ni før vi var hjemme. Da ringte mamma og pappa. Mamma kunne fortelle at pappa bare gledet seg til han ble pensjonist og kunne ta med barnebarnet på tur til Spania. Det er bare fire år til han kan pensjonere seg, men det kan vel hende knøttet bør bli et par år eldre før h*n reiser alene på tur i en uke eller to med bestefar. Men det er jo greit å ha noe å glede seg til. Når kan forresten barn være borte fra foreldrene så lenge som en uke uten å få for mye hjemlengsel?? En begivenhetsrik helg med andre ord, så nå var det jammen godt å komme på jobb og slappe av litt. Neida, har faktisk vært litt å henge fingrene i i dag. Men har ikke slitt meg ut, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. august 2006 #120 Del Skrevet 22. august 2006 Ikke rart du blir sliten og trøtt slik som du durer rundt! Håper du har fått slappet litt av! ...enig i at Kurt'en er konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå