Gå til innhold

Pi@ Trollmor


Pi@

Anbefalte innlegg

iss og Toblerone: :klem:

Nå sover Trollet i sjalet som kom i dag :juhu:. Veldig fornøyd med fargen jeg valgte, Sienna (brent orange). Var overraskende lett å knyte å få han oppi synes jeg. Ikke fått prøvd så mye ennå, men kjennes veldig behagelig ut. Veldig fint å få ordentlig støtte til hode.

I dag har jeg forresten hatt bakketrening med vogna :ler:. Har blitt i mye bedre form på de ukene som har gått siden fødselen :tommelopp:. Om et par uker skal jeg prøve meg på jogginga :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at sjalet ser ut til å fungere bra :)

Heldig du som kan begynne å trene, jeg bør i følge jordmora vente med hard trening til etter nyttår :tristbla:

Det værste er at jeg ikke kan trene magemusklene.

Men jeg går turer med vogna da, og man blir ganske svett av det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala: Til nå er jeg veldig fornøyd med sjalet. Virker som om Trollet er også :). Veldig glad for at jeg kan begynne å trene igjen med "en gang", kan ikke være noe morsomt å måtte vente så lenge. Men så lenge du kan trille turer (og det skal man ikke kimse av) så er du jo berga. Kan ikke trene de rette magemusklene ennå jeg heller. Fortsatt litt glippe, men kan trene de skrå og trekke inn magen-øvelsen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lurt å trene for tidlig nei. Det eneste jeg er godt i gang med er mage og knipeøvelser og det føles godt!!!! :juhu:

Sjal høres flott ut!

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i den formen jeg er i nå kommer jeg sikkert til å ha mer enn nok med trilleturer i begynnelsen - og hvis man går fort og legger inn noen oppoverbakker så må jo det være god trim også :)

Håper du får ei fin helg Pi@ trollmor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare sååå lyst på en bæreanordning jeg også! Får høre litt mer om hvordan du liker sjalet, så kanskje jeg tar sjansen på et sånt jeg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene bare flyr avgårde :).

Halve forrige uke var vi i Tromsø. Fikk besøkt flere venninner av meg der. Var kjempekoselig. Hadde planer om storshopping både til meg og Trollet, men ble ikke så mye. Jeg er rett og slett dårlig til å bruke penger :fnise:.

Torsdag i forrige uke debuterte vi med :sengekos: etter fødselen. Det gikk kjempefint. Var litt som å være jomfru igjen egentlig :ler:. Neste gang skal vi ha litt glidekrem i nærheten :fnise:.

I går hadde jeg første joggeturen :hoppe:. Gikk overraskende lett. Kjentes jo ut som om jeg aldri har vært gravid :juhu:. Hadde sikkert litt "nybegynnerflaks". Kjenner det godt i dag da :ler:. Ganske så støl....

Trollet har blitt kjempestor. Skal på 6 ukerskontrollen på onsdag (da er han 7uker og 1 dag). Veldig spent på vekt og lengde. Uoffesielt er han vel rundt 6kg og 60cm lang. Han har blitt kjempeoppmerksom på den tiden vi var borte. Akkurat som om han har gjort et utviklingshopp :). Så har han begynt å sprelle masse, slik at det er umulig å få sokkene til å være på føttene :fnise:. Nå smiler han masse :rødme:

Gedigen :klem: til dere som holder liv i boka mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden: Jeg er fortsatt velig fornøyd med sjalet. Har gått både tur i skogen og på shopping med det. Jeg klarer fint å bære han på magen en drøy time og han er stor og tung for alderen. Nå har jeg bare prøvd Mei Tai og elastisk sjal, nå bruker jeg bare sistnevnte :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :klem:

Nå skal jeg komme meg i seng. Har sovet dårlig et par netter. Har slitt med å sovne og så har jeg våkna etter en stund og ikke fått sove igjen :sur:.

Merker det ikke er så lett til å få tid til å skrive her inne. Lysta er til stedet, men det mangler ofte på orken... Trollet sover veldig lite på dagen. Bortsett fra da vi triller tur, så er det maks en halvtime i slengen, og ofte er det bare slumring han driver med, og da er det tusen andre ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at jogginga gikk bra :)

Vi har prøvd oss med :sengekos: vi også, og første gangen var ikke så vellykket selv om vi hadde glidekrem. Tror det var fordi jeg var spent på hvordan det ville være, og det at lille snupp lå like ved, for etterpå har det gått bedre :)

Kan være at Trollet vil begynne å sove mer på dagtid etterhvert, for lille snupp var også sånn en periode med bare korte dupper eller ingen i det hele tatt. Nå sover hun som regel en liten dupp etter at vi har stått opp og jeg ahr spist, så en lur på 2-4 timer ute i vogna, også er det ikke sikkert hun sover mer før hun legger seg på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå lurer jeg litt på om sambo kommer til å synes det er stas å :sengekos: med ei jomfru igjen :ler:

Godt å høre at det går såpass raskt å få "ting" i gjenge igjen :klemmer: Håper trollet lærer seg å sove litt mer på dagen etterhvert da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter desverre veldig med å sovne/sove om nettene for tida, så jeg er helt utenfor :tristbla:. Dødssliten, så nå MÅ jeg snart får sove. Veldig slitsomt med mange netter på rad med 3-4timer søvn.... I natt har Trollet sovet kjempegodt og bare amma 3 ganger, så veldig irriterende at jeg ikke har fått sove.

Var på forsinka 6 ukerskontroll i går og alt var som det skulle :hoppe:. Han sjarmerte helsesøster i senk med gedigent smil da hun skulle se om hun fikk kontakt med han. Veldig stolte foreldre da :). Han er kjempestor for alderen, ligger mellom 90 og 95 prosentilen (tror det var det det het). Han veide 6145g og var 59cm lang, så gutten har matvett :fnise:. Han er helt gjennomsnittlig når det gjelder forholdet lengde og vekt, så han er bare stor :).

loffen: Det er det, spesielt når jeg skal tulle slik med sovinga. :klem:

Eeoyre: Jeg har gleda meg veldig til jeg kunne begynne å trene ordentlig igjen :klem:

Impala: Det hadde vært veldig lettvint om Trollet hadde fått den rutinen han også, men tror ikke han kommer til å sove så lenge uansett pga at han blir sulten :). :klem:

angelou: Det var bare følelsen jeg hadde der nede at det var som å være jomfru. Teknikken var det ikke noe å si på :sjarmor::ler:. :klem:

Orker ikke ta noen dagbokrunde nå, må få litt mere overskudd først. Trenger det lille jeg har til å ta vare på verdens søteste Troll :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går seg til med søvnen etterhvert da :klemmer: Du får sende mannen ut på trilletur og legge deg litt på dagen kanskje?

Ha ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjent ut det med søvnen ja :forvirret:

Vi får håpe det bedrer seg etterhvert. Jeg sier til meg selv at så lenge jeg ikke får sove, så er jeg vel ikke trøtt nok :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...