Gå til innhold

Pi@ Trollmor


Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Innom og oppdaterer meg og legger igjen en god :klemmer:

Jammen er du flink til å trimme! jeg er skikkelig imponert!

Her blir det bare rolige trilleturer..skal ikke så mye til for å få svetten til å piple her nei! :fnise: Noe trimming blir det nok ikke ork til på en stund enda! Men bevege meg gjør jeg jo! Du må være litt forsiktig mht anemien din! Ikke press deg selv for mye! Du kommer i form igjen skal du se..bare ikke stress med det! (bekymret-Madden!)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig tid siden jeg har vært her nå :sjenert: (oy så mange nye smileyer :hakeslepp:)

Tida bare går i et rasende tempo, henger ikke helt med i svingen skjøl tror jeg :fnise:. Trollet er 5 uker i morra : :overrasket:, han er fortsatt et svært puppetroll, men heldigvis ikke så ofte som i starten. Nå har vi måtte lagt bort alle klærne i 56 (bortsett fra noen få bukser). Ikke akkurat noen liten baby vi har :).

I dag kom de første ordentlige smilene til mamma og pappa :legrine:, han er så utrolig skjønn. Begynner virkelig å skylle innover meg nå :rødme:.

Vært på hytta både helga som var nå og forrige. Fått vært litt på "fjelltur". Går veldig greit å ta han med.

Hihi nå oppdaga jeg den her: :kgbaby: passer utmerket til å beskrive hva jeg holder på med akkurat nå :ler:. Trollet ligger nemlig ved siden av meg i sofaen og holder på å sovne og så ramler smokken ut.

Er så mye jeg skulle skrevet, så det blir bare tull :ler:. Jeg får vel tatt det igjen.

Vært på 6 ukerskontroll hos legen i dag. Skjedde veldig lite spennende, bare snakking og målinga av Hb (som var greit). Trodde jeg måtte ha GU også, men slapp det, så lenge alt kjentes greit ut der nede. Var litt vanskelig å få forklart at jeg ikke ville ha noen prevensjon. Vi har snakka om det og vi gjør slik vi alltid har gjort....... Følte litt som om jeg gjorde noe ulovlig når jeg ikke ville ha noe :sjenert:, er jo jeg/vi som bestemmer det, men var faktisk ikke så lett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: Utrolig hva man faktisk får gjort, men begrenser seg veldig hva man får gjort av det man virkelig vil (bortsett fra å ta seg av Trollet da). Mye husmorsysler for å si det slik... :klem:

loffen: :klem:

kaffedama: Du skulle bare visst hvor mye jeg har savna å trene ordentlig... Gleder meg som en unge til jeg skal begynne å jogge igjen om et par uker. Det er så godt å høre at mammafølelsen bare blir sterkere og sterkere. Jeg begynner å merke det jeg også :hoppe:. :klem:

Liljen, angelou, Epona, iss, Lucky, Impala, Fjellrypa og Madden: :kyss: til dere alle sammen.

Regner med at jeg snart blir flytta til de generelle dagbøkene nå. Glemte helt å sende pm om at jeg må forandre dagboktittel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk shatika :klem:

Nå er jeg flytta over til de vanlige dagbøkene. Aldri vært her før :). Etterhvert blir det ny tittel på dagboka også ;).

I dag hadde jeg store planer om å dra på jobben og vise fram Trollet, men da jeg våkna var det helt hvitt ute og vi har bare sommerdekk på bilene. Ikke mulig for meg å få skifta siden vi er alene i dag (sambo på jobb), så da får vi utsette det til en annen gang. Blir trilletur i stedet da. Som jeg forresten burde komme meg ut på snart. Trollet er kjempetrøtt, men får ikke sove stakkar :tristbla:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø???? :dåne:

Tenker dere å fyre løs på et nytt troll eller hopper dere av i svingen???

Men det er jo som du sier, deres valg med prevensjon! :ler:

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så herlig når de begynner å smile, det gjør lille snupp masse nå, også lager hun litt pludrelyder også. Herlig :rødme:

Håper det ble en fin trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kalle: Måtte bare prøve denne, for den var så veldig beskrivende for været her idag :). Jeg blir så godt humør av snø :juhu:

Jeg er dypt sjokkert over Trollet. Han har sovet i snart en time i vogna ute ETTER at vi gikk tur :hakeslepp:. Det har aldri skjedd før. Han er rett og slett ikke så veldig flink til å sove lenge av gangen om dagen. Jeg har faktisk fått dusja og spist sen lunsj/tidlig middag :duskedame:

smile: Vi tenker å hoppe av i svingen ;). :klem:

Impala: Her kommer det noen herlige hvin :rødme:. Så herlig med masse smiling. Gleder meg til det blir slik her også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dypt sjokkert over Trollet. Han har sovet i snart en time i vogna ute ETTER at vi gikk tur :hakeslepp:. Det har aldri skjedd før. Han er rett og slett ikke så veldig flink til å sove lenge av gangen om dagen. Jeg har faktisk fått dusja og spist sen lunsj/tidlig middag :duskedame:

Sånn er det som regel her også, og jeg har ikke fått gjort noenting på dagtid for hun har bare villet være i armene mine. Takk og lov for at jeg har Mei Tai sier jeg bare.

Men de siste dagene har hun faktisk sovet flere timer i strekk, så kanskje det bare er for en liten periode? Er lov å håpe iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Impala: Håper virkelig vi har en trend på gang ;).Trollet er faktisk flinkere til å sove vekk fram meg på dagen enn på natta. Da må jeg nok innrømme at vi samsover. Vi driver å øver oss på å ligge i sprinkelsenga da, men det blir litt lite søvn på meg da :sjenert:. Jeg er faktisk ikke så veldig fornøyd med mei taien, har store planer om å kjøpe et elastisk sjal, men jeg er så veldig treg av meg. Og så lurer jeg på hvor lenge jeg kan bruke den. Hvis det bare er til rundt 8kg (mener jeg har lest det et sted) så er det liksom ikke så veldig vits siden Trollet sikkert veier 6kg snart :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elastisk sjal tror jeg ikke man kan bruke så veldig lenge nei.

Vi samsover ikke om natta, da vil jeg at hun skal sove for seg selv for ikke å bli for bortskjemt. Og det funker bra som bare det s langt iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elastisk sjal tror jeg ikke man kan bruke så veldig lenge nei.

Vi samsover ikke om natta, da vil jeg at hun skal sove for seg selv for ikke å bli for bortskjemt. Og det funker bra som bare det s langt iallefall.

Jeg er i min naive tro overbevist om at så små ikke blir bortskjemte av nærkontakt, så får vi se hvem som sitter der med lang lang nese om noen uker :ler:. Men han skal ikke ligge i senga vår så veldig mye lengre :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...