Gå til innhold

Pi@ Trollmor


Pi@

Anbefalte innlegg

En lang ventetid er i ferd med å gå over i en annen, ny og spennende ventetid :sjarmor:. Endelig har tida kommet for at vi skal bli prøvere :hoppe:.

En lykkelig Pi@ :legrine:

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro!

Har smuglest litt i den forrige dagboka di, så jeg skjønner at dette har du ventet på :)

Er fersk prøver selv også, så det skal bli gøy å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Gratulerer Pi@, og lykke til! Fantastisk at sambo har bestemt seg for at tiden er inne nå i stedet for neste år. Jeg er så glad på dine vegne!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: Det var supermoro at du var på msn i dag tidlig :hoppe:. Nå begynner det virkelig å gå opp for meg. :klem:

Peony: Tusen takk. :klem:

Eeyore: Så koselig med et nytt fjes i den nye dagboka mi. Jeg har venta veldig på det her, ja :). Må inn i dagboka di for å titte litt. :klem:

Det her er så stort at jeg ble helt tom for ord i stad da jeg skulle skrive det første innlegget. I går kveld fikk jeg altså den bekreftelsen jeg har venta så utrolig lenge på. Det var helt rart og uvirkelig. Jeg har tenkt så mange ganger på hvordan det kom til å bli og hvordan jeg kom til å reagere, men det ble helt anderledes. Det skjedde ingen ting, faktisk, annet enn at jeg glemte å puste :ler:. Det er først i dag at det begynner å synke litt inn. Vi skal virkelig begynne å prøve. Vi kommer til å ta det helt rolig denne syklusen. En slags øve på å prøve, og så blir det full prøving i august :hoppe:. Venter mensen om noen dager.

Jeg har faktisk ingen store forventninger til prøvinga ennå. Regner med at det tar litt tid. En 3-4 måneder hadde vært perfekt slik at prøvinga blir litt mer virkelig, vanskelig å forklare. Jeg er jo ikke akkurat kjent for å være den mest tålmodige sjelen på KG så vi får se. Jeg er i allefall veldig glad nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellrypa: Der hadde du jammen vært innom mens jeg skrev. Det er helt fantastisk! Jeg har hatt en mistanke om at det kunne ta kortere tid, men har ikke riktig turt å håpe på det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så moro! Endelig !! Lykke til masse :)

Gratulerer med ny dagbok, her skal jeg følge med ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Gratulerer som prøver :)

Blir spennende å følge med fremover, og håper det kommer til å klaffe fort for dere :)

Håper du får en fin dag i varmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Gleder meg masse på dine vegne nå. For meg var det også helt rart da jeg tok det opp med sambo, for her har det faktisk vært sånn at det er han som har gått og ventet på at jeg skulle si jeg var klar!

Håper det går fort for oss begge *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine::legrine::legrine: JOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!

SÅ BRA SÅ BRA SÅ BRA!!!!!!! Kanonbra faktisk!!!!!!

Endelig slipper du å vente mer vennen! Det kommer til å bli en kjempespennende høst!! Vi begynte å prøve i aug/sept for snart to år siden og snart kommer lillegull...Nei,nå begynner jeg å grine her :ler:

Håper dere slipper å prøve så alt for lenge! Uansett så er vi her og heier for livet vettu!!

:klem:

Mn hvor er slutten på del 1???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! :hoppe: Håper det klaffer kjapt for dere, samtidig som dere må ha tålmodighet (jeg var veldig utålmodig, det tok 8 mnd før jeg ble gravid, men kanskje jeg må ta bort de gangene vi ikke traff tidspunktet, så da var det kanskje kortere). Nå som jeg sitter her og venter på at ungen skal ut, synes jeg prøvetiden var egentlig ganske kjapp! Så du får nyte sommeren og :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som prøver :)

Tålmodighet er en dyd ja ;)

Jeg er heller ikke spesielt tålmodig, men er da fremdeles optimist selv om vi er i PP 12 (selv om jeg begynner å bli litt lei da)

Blir spennende å følge med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mange hyggelige hilsninger i dagboka mi :legrine:

Lucky: Takk :klem:

Zenta: Takk, det blir spennende å se hvor lenge denne ventetida blir ;). :klem:

Eeyore: :hoppe: for korte prøvetider på oss begge :klem:

Mrs.Potter: :klem:

Fjellrypa: Den beste nyheten jeg kan tenke meg (bortsett fra å være gravid da :sjenert: ) :klem:

Skytte: :klem: Det er så bra så bra og jeg kjenner meg bare lykkelig :legrine:. Det er ganske uvirkelig ennå. Det er ikke akkurat så mye annet enn prøvinga som surrer rundt i hue mitt :sjenert:. Tenk du skal snart få lillegull og jeg skal begynne å prøve. Hvilken sensommer og høst det kommer til å bli :hoppe:

Imax: Jeg har ikke fulgt med i dagboka di, men du vel straks mamma?!. Jeg er veldig klar over at det kan ta ei god stund før det skjer noe, akkurat nå kjennes det greit ut (blir nok anderledes etterhvert....). Jeg er bare glad for at vi endelig skal begynne å prøve. :klem:

Yamaha: Tror jeg hadde vært bra utålmodig hvis det var jeg som var inne i PP12...men jeg overlevde IKKEpp 100 eller noe :ler: (ikke akkurat sååå ille men...). Det må bare ta den tida det tar, bare det skjer en gang. Eneste grunnen til at jeg håper det ikke tar så veldig lang tid er at jeg ikke har lyst til å være så altfor lenge i den jobben jeg har. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia: Takk :klem:

Det er fortsatt helt uvirkelig at vi faktisk skal begynne å prøve. Det rotete surrehue meg skal prøve å bli mamma :legrine:. Og jeg som verken oppfører meg, ser ut eller tenker slik som en kommende mamma burde :legrine:. Jeg er ingen husmor og kommer aldri til å bli det heller, men jeg er helt sikker på at jeg har masse å gi og dette er noe jeg har tenkt på i årevis. Vi er vel etablerte, med jobber, hus, biler, båt, hunder osv så det skal ikke stå på det. Jeg tror det kommer til å gå bra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å spotte litt i dag, så da kommer mensen på det tidspunktet den skal til tross for rare vondter i magen. Den kan egentlig bare komme for fult for min del slik at jeg kan få en IKM dato til var PP0 :sjarmor:. Tror jeg må finne statistikken min fra den gamle dagboka. Nå trenger jeg den jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...