Gå til innhold

Pi@ Trollmor


Pi@

Anbefalte innlegg

Statistikken er som følgende:

Siste 12 sykluser: gjennomsnitt 27,1 +/- 2,5 dager

Siste 6 sykluser: gjennomsnitt 26,7 +/- 2,5 dager

Antatt EL dag (veldig hypotetisk)

Siste 12 sykluser: gjennomsnittlig dag 11,1 +/- 1,7

Siste 6 sykluser: gjennomsnittlig dag 10,2 +/- 1,5

Konklusjon:

Fått litt korterer sykluser sist halvåret og litt tidligere og mer stabil antatt ELdag.

Ut fra det her så blir IKM i PP0 ca 6. aug og EL ca 20. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj... Det var da veldig til regning... Jeg har bare satset på at :humpe: annenhver dag holder. Har så vidt verdt inne på babyverden og prøvd litt på kalkulatoren og der kunne jeg være fruktbar fra 7.-19. juli. Det er i dag det! Yoho.... :kgblunk:

Fredags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Bra du har statistikken i orden!

Man trenger ikke være verdens ryddigste for å bli mamma! Sikker på at du kommer til å bli en flott mamma, jeg. :)

:klem: og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Jeg er en statistikk-geek :ler: og så har jeg hatt VELDIG god tid på å forberede meg. Lykke til med :humpe:;). :klem:

miiip: Nå kan jeg få bruk for statisktikken min også :hoppe:. Jeg har faktisk tro på at jeg kan bli en brukbar mamma, til tross for at jeg er et rotehue :ler:. :klem:

Vært sosial i kveld, men jeg må bare innrømme at en god del av sambo sine venner ikke er helt meg :sjenert:. Det er helt greit noen timer, men så begynner jeg å kjede meg og vil bare hjem og være alene :forvirret:. Det er fælt å si det, men jeg trives MYE bedre i mitt eget selskap enn med de..... Jeg vet ikke helt hva det er, men de er så materalistiske og overfladiske og alt dreier seg om konkurranse og å ha de fineste og dyreste tingene. Det er overhode ikke meg, og jeg føler ikke at jeg klarer å slappe av i det hele tatt. Skulle ønske at jeg kunne finne meg noen ordentlige venner her, sånne som er mer lik meg. Føler meg som den freeken, og så er jeg egentlig helt normal. Hvis jeg skulle være så heldig å bli fort gravid, så håper jeg det finnes noe slags svangerskapstreff ell liknende hvor jeg kunne blitt kjent med noen andre folk. Til vanlig så føler jeg meg ikke ensom, men etter slike sosiale sammenkomster så gjør jeg det :tristbla:. Jeg har ikke akkurat gjort så mye for å være sosial her, men så har jeg heller ikke funnet noen som jeg virkelig har gått godt sammen med heller. Orker bare ikke høflig pisspreik, da finner jeg heller på noe for meg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Enig med deg at det er bedre å være alene enn å sitte sammen med folk man ikke trives så godt med. Det er slitsomt det :sur:

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Nææææmennn!!! Hurra!!! :hoppe:

Har vært fraværende noen dager her nå, så nå ble jeg jammen bysgjerrig da del to var startet, og gjett om jeg ble glad da det var som jeg trodde!!! Hipp hurra for Pi@mannen som endelig er med på prøving!!!

Så spennende!!!!! :hoppe:

Masse lykke til, you know what to do! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky: Bra det ikke bare er meg. :klem:

Epona: :hoppe: Ja, er det ikke fantastisk :sjarmor:. :klem:

I dag må jeg være helt på en snurr. Jeg vasker og rydder :overrasket:. Ferdig med 2.etg nå og skal begynne på gangen, stua og kjøkkenet. Jeg husker faktisk ikke sist vi vaska, og det ser ut deretter........ :sjenert:. Heldigvis er det ikke sååå rotete, men fryktelig møkkete. Jeg har jobba ganske bra med oppgava denna uka (det blir liksom aldri bra nok :forvirret:), så kanskje jeg trenger litt "fri" i dag. I allefall gjøre noe annet. Jeg har fryktelig dårlig samvittighet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vaska og rydda hele huset, så egentlig burde jeg være fornøyd med meg sjøl, men jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har gjort noe på oppgava i dag :forvirret:. Når jeg er ferdig med studiene så MÅ vi virkeliglig sette oss ned og prøve å organisere vasking og ryddinga litt. Det blir rett og slett ikke gjort slik det er nå.

Har nettopp spist lørdagspizza, jeg synes det er supergod jeg :sjenert:. Desidert beste ferdigpizzaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: så utrolig flink du har vært i dag da :overrasket: Hadde planer om å være så flink jeg også, men dagen tok en helt annen vri enn hva jeg hadde tenkt da :sur:

Så jeg bøyer meg helt i støvet over hvor flink du har vært, og du må IKKE ha dårlig samvittighet for oppgava di. Trenger å bruke engergien din til noe annet også, det er viktig med pauser i arbeidet vet du :)

Ha en super lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt forresten ny personlig rekord på det hjernedøde avhengighets spillet :sur:

:sur: 379157 :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona: Vi har allerede snakka en hel del om at vi må skjerpe oss på ryddinga og ikke minst vaskinga når vi får unger. Jeg har funnet ut at det kan være lurt å begynne litt på forhånd, derfor MÅ vi ta oss sammen når jeg er ferdig med studiene og liksom skal få bedre tid. :klem:

Lucky*2: Takk, du har sikkert rett i at jeg av og til trenger litt avveksling. 379157 poeng :overrasket::hakeslepp:. Hvilket level kom du til da??. Jeg tangerte min gamle rekord her om dagen og det bli 237133 poeng og level 14. Du har grusa meg :ironi:. :klem:

I natt/dag tidlig kom mensen. Sovet dårlig fordi jeg har hatt vondt. Måtte stå opp i dag tidlig og ta smertestillende og legge meg igjen. Tenk at det skal være 100ganger vondere å føde :eeeh:.

Mensen kom som den skulle i allefall :) og ikke noe tull slik jeg frykta. EL blir rundt den 19. tenker jeg og IKM den 5.august. Nå kan jeg gå inn og forandre på signaturen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare skrive en hilsen jeg .. :sjenert:

Gratulerer supermye som prøver, og masse masse lykke til. :)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Dårlig samvittighet når du har vaska og rydda og vært kjempeeffektiv? :klø: Du kan ikke jobbe med oppgava hele tida vøttø! ;) Må heller :klappe: litt for deg siden du har fått gjort masse tidligere i uka!

:klem:

Og både Lucky og du gruser meg i det spillet! (Utrolig bra uttrykk! :ler:)

Ha en fortsatt fortreffelig søndag. Bra at mensen kom som forventa. Nå er vi (dere) i gang! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruser deg ja...det uttrykket har jeg aldri hørt før :ler: Men veldig bra!! Kom til level 17, har aldri kommet så langt før da. Pleier som regel å komme til level 11 hver gang og en gang har jeg kommet til 14, men i dag sa det lixom ikke stopp :ler:

Så bra mensen var i rute da...da er det jo bare å sette igang og håpe på full klaff :):hoppe::hoppe: må bare hoppe litt for det...gleder meg til det blir min tur også jeg :)

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det bare å vente til mensen er ferdig da, også er det bare å gyve løs :sjarmor:

Ha en fortsatt fin søndag :klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Tusen takk for hilsenen. :klem:

Minimi: :hoppe: og :klem:

miiip: Kanskje du har rett.... :sjenert: Gruse er et bra uttrykk ;). "vi (dere) er i gang" :legrine: Så bra :ler:. :klem:

Lucky: Jeg sa jeg skulle gi opp det spillet i dagboka di, og erklære deg som vinner, men jeg måtte prøve et par ganger i stad :forvirret:. Det blir sikkert ikke legne til dere er prøvere heller. Det kommer vel til å gå unna med huset nå?! Taket er jo på plass ;). :klem:

Anerikke: Takk :klem:

Yamaha: Blir spennende å se hvor mye sambo tør denne måneden, det er jo egentlig fra neste syklus vi begynner. :klem:

Har vært på en mikrofjelltur et par timer. Det var fint, bortsett fra at vi møtte sau på fjellet og hundene klikka fullstendig. Heldigvis holdt alt av bånd, men den planlagte spisestoppen min orka jeg ikke. Får ikke helt roa på meg til å spise når hundene hopper som noen gale i båndet jeg har festa rundt livet.

Nå skal jeg finne fram ei balje og ta meg et fotbad, fått sånn hard vond hud under stortærne :kvalm:. Jeg hater å stelle føttene mine (og de ser ut deretter også....) Kanskje jeg kan spille det tåpelige spillet samtidig som jeg tar fotbad :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvfølgelig ingen balje til å ta fotbad i når jeg aldri gjør det..... Det sto mellom bakebollen eller vaskebøtta, jeg valgte det siste. Æsj vannet ble egentlig litt for kaldt. Prøver å sitte rolig i den altfor lille bøtta (ikke akkurat noen små nette ballerinaføtter på denne jenta nei) slik at jeg ikke velter hele dritten utover kontoret og på ledningene og alt. Skulle tatt seg ut det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...