Gå til innhold

Kengubarn i magen!


Eeyore

Anbefalte innlegg

Huff, og huff. :tristbla: håper det forsvinner snart..

Innom for å ønske deg en fortreffelig kveld og helg.

stor stor godbedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Åååå, nå er jeg skikkelig gretten! Her prøver jeg å bli kjent med min egen kropp ved å kjenne på livmortappen og sånn, men hva skjer?  Sopp!!! :sur:  Klør som bare det! Må løpe ned i medisinskapet etter salve  :tristbla:

Neeeei, så kjipt!! Håper det kommer seg snart!! trøste :klem:

Har egentlig ikke så mange symptomer lenger når jeg kjenner etter... Var helst i forgårs og i går kroppen var litt merkelig...

De sier jo det at det ofte er dem som ikke kjenner symptomer som faktisk er gravid... :sjarmor:

...så nå kjenner jeg dem ikke lengre.... :legrine:

Ha en strålende feriehelg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på noe... - den signaturen din ligner mistenkelig på det venninnen min og jeg hadde skrevet på russekortet vårt!! Vi hadde: "Ikke tro på små, søte engler - det kan være blendavaskede smådjevler. Ooops! Tom for vaskepulver!"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kompis av meg som syntes det utrykket passet så utrolig godt til meg. Kan ikke skjønne det...???

Har fått på salve nå, så det hjelper noe, men må nok på apoteket og kjøpe stikkpille i morgen :sur::frustrert::grine:

Måtte bare ta med denne symptomslista siden jeg ikke har noen vanlig symptomer, men til gjengjeld noen særs spesielle som var på denne...

Menstruasjonen uteblir.- Nei, ikke enda

Brystene blir ømme. - Nei

Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. - Nei

Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere - Nei

Tretthet. - Allitid vært et murmeldyr

Raskere sliten - Er vel generelt i dårlig form... :sjenert:

Fryser lett - Liker meg om sommeren når det er varmt og godt :)

Humørsvingninger - Nei

Mensmurring - Nei

Magekramper - Nei

Smerter i korsryggen - Nei

Nesten lignende vokseverk i kroppen - Nei

Stikkninger i området rundt halebeinet - Nei

Tykkere hår/tynnere hår - Kan det bli tynnere?

Blødende tannkjøtt - Nei

Spenn/vondt i tennene - Nei

Munnsår - Ja, faktisk...

Halsbrann - Nei

Hyppige dobesøk for å tisse - Nei, har utrolig festblære

Kvalme - Nei

Stikk i magen - Nei

Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) - JEPP!

Skiftende hard/løs mage - Nei

Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) - Kanskje...

Sukkertrang/sitrustrang - Nei, selv om jeg vanligvis er en godtemoms

Ekstra tørst og/eller sulten - Ja, men det er jo sommer da!

Overfølsom luktesans - Nei

Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ) - Nei, fortsatt glad i alt med tacosmak :)

Ny glød - Nei, men nå har jeg jo ferie :briller2:

Vannansamlinger i kroppen. - Nei

Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) - Nei

Skjelving - Nei

Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) - Ja, blir det etter noen timer i sola..

Hodepine - Nei

Det ble mye nei, men kanskje allikevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe salven hjelper deg så du blir fort bra :)

Fin symptomliste. Håper du får krysset av noen flere symptomer her :)

God natt da, sov godt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en erfaren vente-på-å-prøve-og-håpe-på-under-mens-jeg-venter så har jeg litt lyst til å gjøre deg oppmerksom på at veldig mange av symptomene på svangerskap er akkurat de samme som mensen :sur:. Jeg har vært fri for hormonprevensjon i mange år og har kjent veldig godt etter på alle symptomer som finnes. Før mensen har jeg ømme pupper som blir større, murring i magen, de der ringene rundt brystvorta blir større, humørsvingninger, magekramper, kan faktisk bli litt kvalm, godtesjuken, vannansamling? (går i allefall opp i vekt...).... hmm det var det jeg kom på i farta... Jeg er sikkert en som ikke får noen symptomer når jeg blir gravid :ler:

Det er bare så veldig lett for å bli helt symptomtussete...det vet jeg ALT om :sjenert:

Men selvfølgelig har det klaffet for dere ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal abosolutt ikke bli noen symptomjeger Pi@ (håper jeg da i alle fall). Det var bare det at denne lista inneholdt noen syke ting som munnsår og sopp :ler: Tror nok at mange at symptomene kommer på lista fordi folk kanskje ikke har kjent etter ting før de faktisk er gravide. Jeg har jo ikke peiling fra før av, og dersom jeg blir gravid i 1pp, vil jeg sikkert ta alt det som jeg føler da som tegn på graviditet. Det eneste jeg har tenkt å bry meg om er TR, dersom hun ikke kommer på besøk, så tester jeg. Har planer om 40 dager, men får se hvor tålmodig jeg er :) Men jeg tror som tidliger nevnt at jeg får besøk. Har absolut ingen følelse av at jeg er gravid. Kanskje har jeg ikke hatt EL en gang for alt jeg vet. Mye rart som kan skje med kroppen etter 12 år på piller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Håper du får en finfin helg! Du kan nok ha rett i det med sypmtomjaging, mye som kommer med på de listene altså! Hehe. Den mnd jeg ble gravid var jeg sikkert på at tanta skulle komme, for jeg følte meg helt som før. Det eneste symptomet jeg kan komme på var at jeg ble fryktelig tørst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å vente 40 dager hvis TR ikke kommer før det. Imponerende.

Det var litt morsomt at du hadde de sykeste symptomene på hele lista :ler:.

Men tenk om det faktisk har klaffa for noen av oss :hoppe:, og vi har ikke hatt peiling. Det er lov å drømme, bare man ikke tar helt av slik at det gjør vondt til slutt.

Ha ei fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om ALLE oss her inne blir gravid i løpet av sommeren nå! Det hadde vært noe det! :)

Jeg hadde også tenkt å vente til 40 dager før jeg tester, men nå ser det ut som om syklusen min er lengre denne gangen, så 40 dager blir nesten litt knapt. Men jeg gidder bare ikke å kaste bort mer penger på negative tester. Men du har jo snikt til deg noen du da så... :ler:

Ville egentlig bare si ha det bra, for nå reiser jeg på ferie i morgen tidlig. Håper du får en særs fruktbar uke. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misbumblee: :vinke:

Har du tenkt å vente 40 dager hvis TR ikke kommer før det. Imponerende.

Nå hadde jeg ca 35 dagers syklus før jeg begynte på pillene, så da blir ikke 40 dager så lenge ;)

Tenk om ALLE oss her inne blir gravid i løpet av sommeren nå! Det hadde vært noe det! :)

*håpe* sammen med iselin22. :hoppe: for oss alle!!!

I dag har det har det vært en helt fullkommen dag. Har vært ute på lunsj sammen med noen kollegaer etterfulgt av champagne og jordbær på veranden hos oss. Knall vær og helt topp :-D

Det kjedelige er at faren til en annen kollega har dødd, så dersom jeg ikke finner en løsning er det mulig jeg må jobbe litt denne uke :sur: Håper det ordner seg :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe du får ei fin uke uansett da, selv om du må jobbe litt :) Jeg ønsker at alle dere skal være gravide innen jeg kommer tilbake fra ferie - skrev akkurat i dagboka til Iselin at jeg fatter ikke hvordan jeg skal greie tre uker uten å få oppdatert meg på dere, har jo sikkert skjedd masse på den tiden jo :overrasket:

Ha ei fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med sykluser på ca 35 dager så er ikke dag 40. noen dårlig testdag. Jeg har gjennomsnittlig sykluser på 27 dager, så jeg tenkte du hadde omtrent det samme og da hadde det vært litt rart å vente to uker over IKM med å teste :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

I dag har det har det vært en helt fullkommen dag. Har vært ute på lunsj sammen med noen kollegaer etterfulgt av champagne og jordbær på veranden hos oss. Knall vær og helt topp :-D

*misunnelig* :)

Du er jammen flink du hvis du klarer å vente flere dager over forventet IKM med å teste! Jeg tror jeg må være en av de mest utålmodige her inne... :rodme::ler:

Ser du har lagt deg på augustlisten! Ikke så lenge til nå da ;)

Ha en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou:

jeg hadde fått helt spader om jeg skulle ha vært 3 uker uten KG! Nå sitter jeg med en liten palm pc på verandaen fordi Heffalompen har laptopen på jobben, så da skjønner du hvor desperat jeg er?

Missbumblebee:

:klem: Så deilig det må være å kjenne babyen i magen. Gleder meg bare sååå til det er meg en dag *drømme*

Pi@:

Nei 40 dager er ikke så lenge da. Men merker at jeg begynner å bli utålmodig, med 28 dagers syklus kunne jeg ha testet i dag :(

Må nok desverre på jobb i kveld. Men der er det i alle fall ordentlig pc og nett, så da har jeg jo alltids KG :ler: Det er jo helt dødt der ellers nå om sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får litt spader jeg også, det er jo så spennende her inne om dagen :ler:

er spent på alle forhåpentligvis gode nyheter som venter med den 21.august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg med en liten palm pc på verandaen fordi Heffalompen  har laptopen på jobben, så da skjønner du hvor desperat jeg er?

:ler:

det er lett å bli avhengig, ja...

håper du har en flott mandag - til tross for at du må jobbe i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt-tei alle sammen, da var jeg plutselig tilbake :ler:

Netten: Er ikke lenge til du skal teste heller nå. :hoppe: Det er så utrolig spennende. Har en følelse av at det har klaffet for deg :)

Spottet bittelitt i dag, håper inderlig at det bare er en festeblødning :grine: Ble skikkelig deperimert når jeg oppdaget det. Om jeg ikke var det før så er jeg i alle fall sikker på at jeg ikke er gravid nå :frustrert: Kan ikke tanta bare komme da, så jeg kan begynne på nytt? Hmfr... dette er til å bli smågal av. Og jeg er bare i 1pp :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...