Gå til innhold

Kengubarn i magen!


Eeyore

Anbefalte innlegg

Gjest Beckybloom

:vinke: Tittei;)

Grattis med bredbånd, veeeeldig greit med samboere som har sjefer som spanderer bredbånd! :ler: Min kjære og jeg gikk gjennom et skap her forleden med MAAAAAASSE kabler og ledninger og telefoner i metervis, det er visst tidligere oppkoblinger til hjemmekontor som ikke er brukende lenger etter bredbåndet gjorde sitt inntog. Fint ska det være, og avansert! Er helt grønn på sånt jeg.. :sjenert: Men så lenge internetten funker, og særlig å laste ned musikk, er jeg fornøyd :digge:

Ønsker deg en super-duper-EL-positiv og kanskje :humpe: -dag for sikkerhets skyld :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en fantastisk ting med bredbånd, så bare gled deg til det :hoppe:

Og ferie.... du og.... HELDIGEN!!! :):) Må nyte den masse. Di har meldt fint vær fra helgen :briller2:

Ha en super torsdag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: iselin22, Yamaha, Beckybloom og Liljen!

Bredbånd skal bli godt ja :ler: . Men det skjer vel neppe i ferien, så jeg får vel smøre meg med litt tålmodighet på det området også (for jeg føler liksom det renner over med tålmodighet om dagen...). Nå har jeg jo blitt hekta på KG, så selvom det er ferie, skal jeg vel klare å titte innom i ny og ne ;)

Ønsker deg en super-duper-EL-positiv og kanskje  :humpe: -dag for sikkerhets skyld :legrine:

Synes også at det er beste å være på den sikre siden. Er det ikke noe som heter heller en gang for mye enn en for lite :ler:

I går skjedde det noe vanvittig underlig. Jeg surfet jo som vanlig litt rundt her på KG og var innom billige-tester.no for å sjekke priser og litt sånn. Hadde bestemt meg for 1 pk EL-tester og 1 pk graviditester, men tenkte jeg kunne bestille når vi kom hjem fra Sørlandet over helgen, så de ikke ble liggende i postkassa. Når jeg kommer hjem og ser i postkassa, finner jeg en konvolutt med adressen vår, men ukjent navn. Og hvor er pakken fra? Hurtigtest.no... For 2 mnd sider hadde jeg kanskje ikke visst hva det var, men nå... Heffalompen mente det var et tegn og ville absolutt åpne pakken. Jeg mener vi burde levere den til posten med ukjent, men er jo selvsagt veeeeldig nysgjerrig også. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
:vinke: iselin22, Yamaha, Beckybloom og Liljen!

Bredbånd skal bli godt ja :ler: . Men det skjer vel neppe i ferien, så jeg får vel smøre meg med litt tålmodighet på det området også (for jeg føler liksom det renner over med tålmodighet om dagen...). Nå har jeg jo blitt hekta på KG, så selvom det er ferie, skal jeg vel klare å titte innom i ny og ne ;)

Synes også at det er beste å være på den sikre siden. Er det ikke noe som heter heller en gang for mye enn en for lite :ler:

I går skjedde det noe vanvittig underlig. Jeg surfet jo som vanlig litt rundt her på KG og var innom billige-tester.no for å sjekke priser og litt sånn. Hadde bestemt meg for 1 pk EL-tester og 1 pk graviditester, men tenkte jeg kunne bestille når vi kom hjem fra Sørlandet over helgen, så de ikke ble liggende i postkassa. Når jeg kommer hjem og ser i postkassa, finner jeg en konvolutt med adressen vår, men ukjent navn. Og hvor er pakken fra? Hurtigtest.no... For 2 mnd sider hadde jeg kanskje ikke visst hva det var, men nå... Heffalompen mente det var et tegn og ville absolutt åpne pakken. Jeg mener vi burde levere den til posten med ukjent, men er jo selvsagt veeeeldig nysgjerrig også. :klø:

Næææææ?? Herregud, det var jo utrolig underlig da! Snakker om tilfeldigheter altså..Er litt enig med Heffalompen jeg, syns du skal åpne pakken

:Nikke: Eller er det helt moralsk forkastelig?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det Heffalompen og jeg funderte på i går også... :sjenert: Kan posten finne ut at de har levert den hos oss? Så vi bestemte oss for i alle fall å la den ligge til over helgen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom
Det var det Heffalompen og jeg funderte på i går også... :sjenert: Kan posten finne ut at de har levert den hos oss? Så vi bestemte oss for i alle fall å la den ligge til over helgen :forvirret:

Ja sant nok, kan jo bli en ganske pinlig affære hvis posten kontakter dere.. :rodme: Og ligger det kanskje en faktura inni der også? Hvis den ikke er forhåndsbetalt, og da blir det jo nesten som stjeling på en måte.. Nei, kanskje det er best å levere den tilbake til posten? Fælt så fornuftig jeg ble da!! :roll::sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og nyskjerrig av natur, og hadde virkelig vurdert å åpne pakken... Se hva det er iallefall, og så kan dere eventuelt tape den igjen og levere den på posten Si at dere oppdaget etterpå at den ikke var til dere.. :klø: kanskje?? Nei jeg vet jammen ikke.. Det er jo feil det og egentli..

Uansett... Hvor langt har du kommet i syklusen din?? Kan begynne å bli spennende dette her etterhvert kan jeg tenke meg. ;)

Ha en stålende helg :briller2:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er vi som er nysgjerrige :ler:

Liljen: Hvor langt jeg har kommet i syklusen? Det er et godt spørsmål... Dvs. jeg på dag 19, men vet egentlig ikke mer enn det. Før jeg gikk på pillene hadde jeg ganske lange sykluser (ca 35dager), og da skulle jo EL være nå snart. Men det kan jo virke som om det var det jeg hadde på mandag som var dag 14 og normalt i forhold til vanlig 28-dagers-syklus. Kanskje har jeg ikke hatt EL i det heletatt. Er ikke utenkelig etter 12 år med piller... :sjenert: Har bestemt meg for å teste på dag 40 om ikke TR har kommet før det. Heffalompen er veldig utålmodig og synes det er leeeenge til. Så får vi se om jeg klarer å vente så lenge, eller om jeg ikke trenger å teste :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for å åpne pakka og finne ut hva det er, og så får dere bare si "ups den var ikke til oss" og teipe den igjen og levere på posten. Dere kunne vel ikke vite hvem pakka var til når det ikke var noe navn utenpå den, bare en adresse :sjenert:. Ja, jeg er litt nyskjerrig av meg ;).

Blir spennende å se hvordan det går med dere. Da jeg slutta på pillene (som er mange år siden nå) så tok det ca et halvt år før syklusene stabiliserte seg til slik de er nå. De første syklusene var veldig lange. Lest om flere her inne som har hatt det på samme måte, men det virker som om du er forberedt på at det kan skje :).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for å åpne pakka og finne ut hva det er, og så får dere bare si "ups den var ikke til oss" og teipe den igjen og levere på posten. Dere kunne vel ikke vite hvem pakka var til når det ikke var noe navn utenpå den, bare en adresse  :sjenert:. Ja, jeg er litt nyskjerrig av meg ;).

Kansje jeg skulle starte en sånn avstemming her. Åpne vs. ikke åpne? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooo...spennende pakke!

Men hvis det stod navn på den rette mottakeren, kan du ikke bare søke i telefonkatalogen.no og finne riktig adresse eventuelt?

Men innholdet er jo vel garantert graviditetstest eller EL-test (www.hurtigtest.no), så kanskje ikke så vanvittig spennende likevel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for å åpne pakka og finne ut hva det er, og så får dere bare si "ups den var ikke til oss" og teipe den igjen og levere på posten. Dere kunne vel ikke vite hvem pakka var til når det ikke var noe navn utenpå den, bare en adresse  :sjenert:. Ja, jeg er litt nyskjerrig av meg ;).

Jeg er enig med Pi@ her jeg :)

Håper syklusene dine normaliserer seg fort. Det gjorde det faktisk hos meg, men det gikk noen PP før jeg begynte å bruke EL-tester, så vet jo ikke om jeg hadde EL.

Ønsker deg en fin helg, og uke. Kommer ikke innom på en ukes tid da vi reiser bort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittentei! Håper du har hatt en fin helg, og så syns jeg at hvis pakken fremdeles er urørt, så bør dere åpne den fort som bare det!!! Jada, jeg er nysgjerrig ja!!!

Ha en strålende fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beckybloom

Nåh, hvordan går det med pakkemysteriet? Vi er mange som venter!!!! :sjenert:

Veeeldig spennende det der med syklus, umulig å vite når det kommer noe EL eller TR jo.. :tristbla: Men, jeg tror den beste "medisinen" er å la kroppen gå sin gang og få normalisert seg, så går forhåpentligvis ting av seg selv :tommelsmil:

Ha en riktig så fin dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: tittei

Jeg er og veldig nyskjerrig.... :sjenert: Hvordan gikk det med pakka??

Ja det er veldig spennende å se om syklusene kommer fort i normalen igjen.. For meg tok det 3 måneder. Sist pp var første jeg testa positiv EL og fikk tanta bare noen timer unna 28 dager som var dagen jeg ventet den på. :) Håper det går like raskt for deg.

Ha en strålende mandag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...