Gå til innhold

Kengubarn i magen!


Eeyore

Anbefalte innlegg

:vinke: Oj, her var det mange nysgjerrige sjeler :ler:

Siden det ikke lå noen lapp fra postmannen om savnet pakke da vi kom tilbake fra Sørlandet, er den nå åpnet! Innhold: 7 EL-tester og 2 graviditetstester... Om postmannen fortsatt ikke leter etter pakken, kan de kanskje komme til nytte en dag ;)

Ellers har vi hatt en fantastisk langhelg først i Arendal, hvor mors familie samler seg om sommeren. Så var vi innom i Kragrø hvor bror har feriehus. Må nok si at 3 nevøer kan være et godt prevensjonsmiddel... Men Heffalompen og jeg tar utfordringen og satser på englebarn :ler:

Nå sitter Heffalompen og er helt syk etter laptoppen, så dette får bli dette for denne gangen (før vi får bredbånd ;)). Får utsette dagbokrunden til i morgen, selv om jeg som den nysgjerrige sjelen jeg er, er nærmest dårlig etter oppdateringer.

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beckybloom

:vinke:

Ååå hørtes herlig ut den lille ferien dere har vært på :) Sørlandet er bare nydelig om sommeren!!

Så du klarte ikke motstå nei, det skjønner jeg godt! Og det er tester som kan komme til nytte ja, helt klart! Hehe, så utrolig tilfeldig egentlig!

Ha en super-duper dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innom og titter - spennende å følge med på andre i samme situasjon. Jeg slutta på pillene i slutten av mars jeg da, så syklusen har begynt å stabilisere seg på +/- 30 dager, gikk fort det, heldigvis, så satser på det samme for deg :)

Bruker ikke EL - tester, satser på at kroppen ordner opp, så får vi se hva jeg gjør hvis det tar lang tid dette her . Men det FRYKTELIG spennende - gleder meg til å følge med deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten hilsen! :vinke: Snakk om tegn med de testene da!! Har du tenkt å begynne å bruke dem nå eller? Hvis du har ganske uregelmessig syklus kan det jo være greit med EL-tester. ;)

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har uregelmessig syklus vet jeg jo ikke enda da, siden jeg fortsatt er på pp1 etter pillene, så jeg tenkte å la det gå sin gang denne runden og finne ut hvor mange dagers syklus jeg kanskje har, så vet jeg litt mer når jeg kan teste EL neste pp. Kanskje trenger jeg bare graviditetstestene *håpe*

Det er mange litt syke tanker man tenker når man driver og prøver. Når vi var i Arendal, var absolutt hele mors familie samlet for første gang på mange år, så det ble bestemt å ta et familiebilde med alle søskenbarn (m/partnere og barn), tanter og onkler, 26 stk totalt. Siden jeg er den yngste av alle søskenbarna er jeg også den eneste som ikke har barn. Syntes det var litt synd, men tenkte at det kunne jo hende at det var en liten spire i magen som "var med" allikevel. :ler: :ler:

Håper også virkelig at jeg hadde EL i forrige uke og ikke denne helgen som jeg kanskje tror. Det blir ikke mye kos i lytt sommerhus... :sjenert: Nå står Heffalompen i dusjen, så kanskje i kveld... Men det er nok litt for sent :forvirret: Han er fast bestemt på at soldatene gjorde jobben i forrige uke, så vi får se da.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingre for at troppene har gjort jobben :) Og så er det vel sånn at kroppen har mer lyst på :humpe: når det er tid for EL også? Kanskje greit å lytte til kroppens signaler de første syklusene, det kan jo hende at det kommer til å variere litt med antall dager.

Uansett - venninna mi ble gravid to uker etter at hun sluttet på pillen, så det går fint an det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Ja kroppen gir visst visse signaler i EL-perioden har jeg hørt, det er vel sikkert sånn fra naturens side. Da håper jeg at jeg hadde EL ettermiddagen for 2 dager siden, da jeg bare måtte ta med min kjære på en aldri så liten "middagsdupp" :ler: Ei venninne av meg opplevde bare generelt veldig sterk lystøkning etter hun slutta på p-piller, hun kunne ikke få nok sa hun. Det er vel kanskje fordi kroppen begynner å bli produktiv igjen da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Om jeg har uregelmessig syklus vet jeg jo ikke enda da, siden jeg fortsatt er på pp1 etter pillene, så jeg tenkte å la det gå sin gang denne runden og finne ut hvor mange dagers syklus jeg kanskje har, så vet jeg litt mer når jeg kan teste EL neste pp. Kanskje trenger jeg bare graviditetstestene *håpe*

Det er mange litt syke tanker man tenker når man driver og prøver. Når vi var i Arendal, var absolutt hele mors familie samlet for første gang på mange år, så det ble bestemt å ta et familiebilde med alle søskenbarn (m/partnere og barn), tanter og onkler, 26 stk totalt. Siden jeg er den yngste av alle søskenbarna er jeg også den eneste som ikke har barn. Syntes det var litt synd, men tenkte at det kunne jo hende at det var en liten spire i magen som "var med" allikevel. :ler: :ler:

Håper også virkelig at jeg hadde EL i forrige uke og ikke denne helgen som jeg kanskje tror. Det blir ikke mye kos i lytt sommerhus... :sjenert: Nå står Heffalompen i dusjen, så kanskje i kveld... Men det er nok litt for sent :forvirret:  Han er fast bestemt på at soldatene gjorde jobben i forrige uke, så vi får se da.

Natta!

Hehe det der med syke tanker er morsomt ja, folk skulle bare visst hva som foregår inni hodene våre for tida! :ler: Og hvem vet, kanskje er det en ekstra person med på bildet ved neste samling?

:plystre: Det hadde vært noe altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det lov å håpe på en snarlig graviditet :) Har 2 venninner som har klart det på første forsøk, så det er absolutt mulig. Men siden venninne 3 klarte det på 3 pp, så er vel jeg "taperen", som må prøve i år og dag... :( Vi er nå i alle fall forberedt på at det kan ta sin tid.

I dag har jeg tilbrakt hele dagen på stranda. Deilig! Har jammen vært heldig med denne ferien så langt :-D (Bank i bordet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

tenkte jeg skulle ta en tur innom og hilse på!

håper du koser deg i sommervarmen - og at du får en fruktbar sommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Hørtes helt herlig ut med en hel dag på stranda da.. Det er helt herlig med det flotte været om dagen :)

Krysser fingrene for at det klaffer fort med prøvinga for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får tenke som så at siden venninne dine ble gravide så fort så er det sikkert noe som går, håper vi blir smitta også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

:vinke:

Åååååååå så heldig du er som var på stranda igår............ :roll: Ei venninne ringte meg med rapport live from Huk igår, der jeg sto oppi stigen i 8 grader og IIIIIIS-kald på fingrene.. :frustrert: Meeeen ferie og bedre vær i vente, da er det bare å legge seg strak ut og frittere flesket! :sjarmor: Litt brunfarge hjelper selv på den mest likbleke kropp :sjenert:

Ellers får vi dele på babystøvet som forhåpentligvis florerer her inne, blåser litt over på deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Så utrolig deilig å kunne være på stranden da!! Sitter på et klamt kontor uten aircondition... :frustrert:

Tipper du klarer å føye deg inn i rekken sammen med venninnene dine, jeg! :)

Ha en fortsatt fin sommerdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så søte dere er alle sammen :):klem:

Jeg vet ikke hva det er (kvinnelig intuisjon kanskje...) men jeg har bare en følelse av at jeg ikke er gravid :forvirret: Føler meg bare akkurat som vanlig. Skulle gjerne ha hatt noen av symptomene dine Netten. Men for all del, jeg blir bare glad om magfølelsen ( :ler: :ler: ) er feil.

Ellers skjer det ikke stort om dagen. Var på stranda i dag også, men det skyet over så da gikk jeg hjem og :husarbeid: i stedenfor. I kveld skal vi grille, nam-nam. Tror jeg gir f... i hele bikinisesongen Beckybloom! Bedre å kose seg ordentlig i ferien :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Åååå, nå er jeg skikkelig gretten! Her prøver jeg å bli kjent med min egen kropp ved å kjenne på livmortappen og sånn, men hva skjer? Sopp!!! :sur: Klør som bare det! Må løpe ned i medisinskapet etter salve :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...