Gå til innhold

Kengubarn i magen!


Eeyore

Anbefalte innlegg

Hehe...jeg skjønner ikke hvordan noen klarer seg uten bredbånd i dag jeg. *avhengig* Jeg er på nett jevnt over hele dagen når jeg er hjemme. MSN og e-posten er oppe hele tiden og plinger inn i ny og ne en mail eller en melding. Får nesten abstinenser av å være nettløs i over en uke. I alle fall hvis jeg ikke har noe særlig å bedrive tiden med... :ler:

Men du må ikke spørre om d er greit å ringe bredbåndspatruljen vet du. Du må bare gjøre det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beckybloom

:blomst::hoppe::tommelsmil: Hihihi, jeg har fått link på signaturen min :ler::klappe:

Bredbånd er veldig kjekt, bare man ikke blir helt datanerd :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Missbumblebee, iselin22 og Beckybloom

Kanskje like greit vi ikke har bredbånd hjemme, er litt redd jeg kunne ha flyttet inn på kontoret da :sjenert: Har jo allerede en datanerd i huset, kan bli mye med to. Heffalompen sitter med laptopen i fanget omtrent hele kvelden, og får nærmest abstinenser dersom jeg låner den litt (det har bitt litt mere en litt i det siste da... :lol: ) Kanskje jeg burde si at laptop er skadelig for soldatene, så det er bedre om han bruker den stajsonære på kontoret... Da hadde det blitt fortgang i bredbåndet tenker jeg!

Venninne A fikk en liten jente på mandag! Faren var helt overbegeistret i telefonen (de har en gutt fra før), lo og gråt om hverandre. Han er bestevennen til Heffalompen, og Heffalompen er kjempeinteressert han også. Så vi kommer nok til å ta oss en tur på sykehuset så snart vi kan/får lov. *gleder meg*

Etter et godt råd her på KG gikk jeg til innkjøp av Grapefruktjuice, for det skulle være bra for fertilliteten. La meg si det sånn: det skal nok gå noen prøveperioder uten resultat før jeg prøver det en gang til... Det er den værste ettersmaken jeg tror jeg noen gang har vært borti :kvalm: Noen som vet noe den evt. kan blandes med? Eller noen fertilitetsråd som smaker godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, og takk for hilsen i boken min! :) Jeg er like heldig som deg; har en mann som er SÅÅ klar for å bli pappa! Han virkelig gleder seg, og jeg vet han vil bli verdens beste! :hjerter_rundt: Vi begynner på vår første pp samtidig nesten ser jeg! Jeg regner med eggløsning mellom 10. og 13. juli! Blir spennende dette!! Kommer til å følge med her ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisenn! Jeg brukte grapefruktjuice da jeg var prøver, og syns det smakte helt grusomt til å begynne med, men vendte meg igrunnen til smaken. Nå kan jeg spise ren grapefrukt for kosens skyld.. :overrasket:

Altså: Du kan blande den med appelsinjuce, da smaker den ikke så ille, eller du kan kjøpe grapefrukt, skjære de i to og strø sukker på og spise med skje. Ellers tror jeg det finnes grapefrukt ekstrakt på helsekosten, men om det gjør samme nytten det aner jeg ikke.. Du får prøve deg frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et godt råd her på KG gikk jeg til innkjøp av Grapefruktjuice, for det skulle være bra for fertilliteten. La meg si det sånn: det skal nok gå noen prøveperioder uten resultat før jeg prøver det en gang til... Det er den værste ettersmaken jeg tror jeg noen gang har vært borti  :kvalm:  Noen som vet noe den evt. kan blandes med? Eller noen fertilitetsråd som smaker godt?

Så grapefruktjuice er bra altså?? *løpe å kjøpe* Synes det smaker godt jeg!! Heldigvis! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg faktisk ikke. Den var nå rød den jeg kjøpte i alle fall...

Og Heffalompen frydet seg stort av å se på meg drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den smaker godt jeg! Men jeg klarer tom. å spise vanlig grapefrukt! Frisk og deilig :) Så du ikke hadde lagt deg inn i IKM-juli-tråden! Det må du gjøre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt deiligere variant med grapefruktjuice er å blande med ananasjuice, pina colada drink mix og sprite. Og så hive oppi noen biter av kiwi og jordbær. Friskt og herlig sommerdrikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ikke hadde lagt deg inn i IKM-juli-tråden! Det må du gjøre! ;)

Har tenkt på det ja. Problemet er jo bare at etter 12 år med piller så vet jeg ikke helt når IKM er... :sjenert: Mener å huske at jeg hadde ca 35-36 dagers syklus, og da blir jo ikke IKM før i august. Må nok smøre meg med litt tålmodighet...

En litt deiligere variant med grapefruktjuice er å blande med ananasjuice, pina colada drink mix og sprite. Og så hive oppi noen biter av kiwi og jordbær. Friskt og herlig sommerdrikk!

Hørtes utrolig deilig ut. Skal absolutt prøves .:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Hei hei :)

Skal Grapefruktjuice hjelpe på å bli gravid? det har jeg aldri hørt før men det må jo testes ut her også da.. Skal nok løpe og kjøpe grapefruktjuice ja.. Her skal det meste prøves :)

Håper du får en fin dag i varmen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Til de som lurer: Grapefrukt skal hjelpe å lage gunstig EL-slim slik at særcellene letter kommer frem dit de skal. ;) Det er litt samme effekten som hostesaft, slimløsende lissom.

Håper du har en fin dag Eeyore! Og IKM i august er da heller ikke å forakte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beckybloom

Innom med en fredagshilsen :vinke: Håper du får en fin, grapefruktdrikkende helg! :ler: Vi får komme sterkere tilbake til IKM-dager når vi har være uten disse pillene litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha og Missbumblebee: God helg til dere også!

Beckybloom: Tror kanskje at den grapfrukten kommer til å gå ut på dato... Prøvde å finne den drinkemixen iselin22 fortalte om, uten hell.

Nå har jeg brukt så lang tid på dagbokrunden, at jeg rekker nesten ikke å skrive noen i min egen.

Må bare få med at i går fikk jeg en energibombe av et eller annet. Ryddet, støvsugde og vasket masse i huset. :husarbeid: Heffalompen ble bare sittende å måpe, men jeg fikk skryt av ham etterpå da :)

Ellers kan det bli en spennende kveld i dag. Etter beregninger på babyverden kan jeg være fruktbar fra i dag :kgblunk: Da er det bare å sette igang :humpe:

Heffalompen spurte i går om jeg fortsatt syntes det var skummelt. Både og... Det er jo ikke akkurat en liten bagatell å få barn, men har veldig lyst også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...