Gå til innhold

Kengubarn i magen!


Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og her komme oppskriften på karamellhavreflarn, bedre sent en alldri :fnise:

2 dl sukker

1/2 dl sirup blandes og røres godt

1/2dl fløte piskes og røres inn.

2 dl havregryn

2 dl hvetemel

1/2ts bakepulver

1/2ts vaniljesukker

La deigen stå kjølig over natten og stekes litt under midten av ovnen på 215 grader til de er gyllenbrune.

Nam-nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her komme oppskriften på karamellhavreflarn, bedre sent en alldri :fnise:

2 dl sukker

1/2 dl sirup blandes og røres godt

1/2dl fløte piskes og røres inn.

2 dl havregryn

2 dl hvetemel

1/2ts bakepulver

1/2ts vaniljesukker

La deigen stå kjølig over natten og stekes litt under midten av ovnen på 215 grader til de er gyllenbrune.

Nam-nam :sikle:

:sikle: Får se om jeg får tid til å lage i løpet av i morgen. Men det spørs siden familien min kommer om ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink: Så gøy med UL da!!! Og hvis du er skikkelig forelska nå kan det ikke beskrives hvordan det blir når den kommer ut! :rødme:

Ønsker deg en riktig god jul med dine! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så moro med bilder!! Nå fikk jeg også lyst til å ta 3D, men jeg tror lillemann er gjennomlyst nok for ei stund nå... han er sikkert selvlysende når han kommer ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 26 uker, og god jul!

Takk, i lige måte :)

Så koselig med 3D UL :hjerte:

Vi har desverre ikke det tilbudet verken her eller i nabobyen...

Kos deg i helgen :nissevink:

Nesten litt urettferdig at alle ikke har tilgang til 3D...

:nissekonekyss::gave::nisse:

Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår!

Mange klemmer fra meg :klemmer:

:klemmmer: tilbake.

Glemte å si at nurkeliten var veldig lik 3D-bildene :) Så da får du en pen baby ja :klemmer:

GOD JUL :nissevink:

Takk, ettersom jeg har sett på bildene flere ganger så er h*n veldig lik Heffalompen når han sover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har jeg vært og vasket over litt i forrige huset vårt. Huseieren skulle absolutt innom for å se der imorgen på lille julaften :overrasket: Og Heffalompen er jo ikke ferdig med alt han skal gjøre der heller, så jeg skjønner ikke helt hvorfor han på død og liv skulle inn, men han er nå litt rar da så... Nå er det i alle fall ikke hybelkengeruere der lenger :ler:

Og søte Heffalompen har vært på jakt etter julegave til meg idag. Når vi var på IKEA falt jeg helt pladask for en koseelefant de hadde, og da tenkte han at den skulle jeg få, men å hadde de visst ikke flere igjen :( Han hadde lett over hele Furuset to ganger, for når vi var der lå de litt rundt omkring i utstillingene, og noen ansatte hadde t.o.m hjulpet han å lete. Og når Heffalompen har bestemt seg, så er han iherdig, og dro derfor videre til Slependen også. Men fortsatt uten hell stakkars... Og så var han redd jeg skulle bli sur fordi han hadde surret bort så mye tid, uten at han kunne forklare hvorfor, så derfor sa han det heller som det var. Jeg har en fantastisk samober da :rødme:

Imorgen skal vi vaske og pynte huset, så det blir nok ikke så mye til på KG for meg før jul. Håper derfor alle får en riktig fin julefeiring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg a jeg har vært gjennom alle dagbøkene... Fikk i alle fall ikke opp flere på mine innlegg ;)

Så nå må jeg gå og pakke inn gaven til Heffalompen før han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har fått hjelp av moren min til å pakke inn min julegave i dag :ler:

Jeg har forresten prøvd meg på å lage sånn røre/deig til havreflarn i dag, men jeg er litt usikker på om jeg har gjort det riktig, for deigen ble litt tykk. Skulle den være litt flytende? Skulle man piske fløten til krem først, eller skulle den piskes sammen med de andre tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en sms jeg ;)

Jeg tror jeg har rotet bort en av julegavene til Heffalompnen... :sjenert: Håper den ligger i bilen, ellers må jeg ut å handle i morgen. Var ikke dyre tingen, men litt vikig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...