Gå til innhold

Kengubarn i magen!


Eeyore

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny vogn! 3 mnd igjen bare!? :overrasket:

Slutter aldri å overraske meg over hvor fort tida går i dagbøkene her inne.. :)

:klem:

Og det rare er at jeg synes det går fortere med de andre gravide enn meg selv også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg stort sett kommet meg i orden for nyåret her på jobben. Det er jammen mye som skal ordnes og gjøre istand av ting og tang, slik at det er klart til året som kommer...

Imorgen skal jeg til jordmor for første gang faktisk. Det blir spennende. Må skrive en liste over spørsmål jeg har til henne tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å treffe jordmor, ja :) Hun virket hyggelig på meg i hvert fall. Jeg skal ikke tilbake dit før 15. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

:hallo:

Så spennende med jordmortime. Jeg har min andre time hos jordmor om 1 uke :) Lurt å skrive ned spørsmålene, kanskje jeg også burde gjøre det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn! Det må være deilig å nærme seg mål for innkjøpene. Vi har ikke begynt enda, vi.. :sjenert:

Men vi skal forhåpentligvis besøke en kompis av mannen snart. Han fikk en gutt for halvannet år siden, og ønsker å selge en del utstyr. Vi satser på at det er en del brukbart der, og at vi dermed ikke har behov for å kjøpe så mye nytt. :)

Hvordan gikk det hos jordmor? Jeg skal til ny time 17.januar, og jeg ser frem til det. Hun var veldig hyggelig. Jeg har også skrevet ned noen få spørsmål, men jeg synes nesten det er vanskelig å komme på noe. Jeg har jo lest meg til så masse på internett og i bøker, og føler vel at jeg har sånn tålig kontroll over situasjonen. Men det kommer sikkert til å dukke opp flere og flere spørsmål jo nærmere fødselen vi kommer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...