Gå til innhold

Kengubarn i magen!


Eeyore

Anbefalte innlegg

Så koselig å lese om dagene dine :) Og så flink du er til å bake. Har planer om det jeg og, men samtidig ser det ikke ut her, så bør vel begynne i den enden. Julegavehandel nå? Lykke til. Var ute for å ta det siste på fredag - kl tolv på dagen, og det var et kaos uten like. Men nå er ikke jeg så glad i sånt jeg, da...

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss har vel mannen stort sett bare kjøpt én julegave, og det er den til meg ;) Han har sluppet lett unna i år, gitt. Menmen, han rakk ikke akkurat å få satt i gang før jeg var ferdig heller da.

Jeg var på jobb da jeg skrev første meldingen da, så da hadde jo vært lenge oppe allerede! Er du imponert eller? :ler: Hvis ikke så setter jeg pris på om du likevel later som du er imponert, for jeg er ganske så imponert selv. Hehe.

Kjenner til dette med takras i magen. Det humper og står på av og til, og magen buler i alle retninger. Er litt moro også da. Mer slitsomt når mageboeren driver og hikker når man selv skal prøve å sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om dagene dine :) Og så flink du er til å bake. Har planer om det jeg og, men samtidig ser det ikke ut her, så bør vel begynne i den enden. Julegavehandel nå? Lykke til. Var ute for å ta det siste på fredag - kl tolv på dagen, og det var et kaos uten like. Men nå er ikke jeg så glad i sånt jeg, da...

Ha en fin dag!

Flink og flink... Baker jo bare de enkleste kakene da :fnise:

Heldigvis vet jeg hva jeg skal ha og hvor jeg skal kjøpe det, så jeg har et håp om å få det raskt unna.

Hos oss har vel mannen stort sett bare kjøpt én julegave, og det er den til meg ;) Han har sluppet lett unna i år, gitt. Menmen, han rakk ikke akkurat å få satt i gang før jeg var ferdig heller da.

Jeg var på jobb da jeg skrev første meldingen da, så da hadde jo vært lenge oppe allerede! Er du imponert eller? :ler: Hvis ikke så setter jeg pris på om du likevel later som du er imponert, for jeg er ganske så imponert selv. Hehe.

Kjenner til dette med takras i magen. Det humper og står på av og til, og magen buler i alle retninger. Er litt moro også da. Mer slitsomt når mageboeren driver og hikker når man selv skal prøve å sove..

Må si jeg var litt overrasket over morgenfuglen Kykkelikokos der ja ;) Men tenkte nok at du var på jobb, ellers hadde du vel sovet søtt i senga... Kl 8, er ca frokosttid her i huset.

Kengubarnet har faktisk ikke hikket enda. Og h*n trenger ikke begynne heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da hadde jeg garantert sovet unden den myke varme dynen.. *drømme om*

Ps. De havreflarnene dine var kjempegode. Er det en sånn hemmelig familieoppskrift, eller er det noe jeg kan snike meg til å få lånt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, føler at jeg ikke får de like bra til som kollegaen min, men de er visst gode nok til at Heffalompen leter huset rundt etter de :fnise:

Skal se om jeg ikke får lagt ut oppskriften når jeg kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Synes jeg ser dere drive på. Heffalompen som klatrer rundt i kjøkkenskapene, og du som dilter etter og fniser fordi han leter på helt galt sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er vi litt spente på 3D UL'en her! Har hørt noen som ikke har vært så fornøyde, mens andre har fått kjempefine bilder. Håper dere får sett det dere vil se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får verdens søteste baby :juhu:

Det var helt fantastisk å se hvordan h*n lå der og smattet og sprellet. Ikke lett å si hvem h*n lignet på, men ordentlige bollekinn hadde h*n i alle fall :) 10 finger og 10 tær, og en fot på hele 5cm! Synes det var ganske stort allerede jeg, og ble litt bekymret for å få en kjempebaby... Fikk med oss video og bilder på DVD, men den har jeg ikke fått sett enda, for jeg måtte dra rett på jobb. Skal nok få lagt ut bilde her etterhvert ;) Gleder meg bare så utrolig til h*n kommer ut nå :hoppe:

Og så hadde jeg visst en veldig fotogen mage :fnise: Det er visst forskjell på magevevet til kvinner i forhold til hvor bra UL bilder det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får verdens søteste baby :juhu:

Det var helt fantastisk å se hvordan h*n lå der og smattet og sprellet. Ikke lett å si hvem h*n lignet på, men ordentlige bollekinn hadde h*n i alle fall :) 10 finger og 10 tær, og en fot på hele 5cm! Synes det var ganske stort allerede jeg, og ble litt bekymret for å få en kjempebaby... Fikk med oss video og bilder på DVD, men den har jeg ikke fått sett enda, for jeg måtte dra rett på jobb. Skal nok få lagt ut bilde her etterhvert ;) Gleder meg bare så utrolig til h*n kommer ut nå :hoppe:

Og så hadde jeg visst en veldig fotogen mage :fnise: Det er visst forskjell på magevevet til kvinner i forhold til hvor bra UL bilder det blir...

Åååh så moro :rødme: Gleder meg til å se bilder!

Håper babyen har to føtter da, og ikke bare en på 5cm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

post-3980-1198142202_thumb.jpg

Gleder meg stort til å få dette fantastiske nurket i armene :hjerter_rundt:

post-3980-1198142185_thumb.jpg

Utrolig skjønne små fingre, og en søt nese. Sånn helt objektivt sett, fra mors side :fnise:

post-3980-1198142193_thumb.jpg

Og, ja det er to føtter...

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...