Eeyore Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #2781 Del Skrevet 15. desember 2007 Hm... merkelig :klø: Var det fortsatt varer i butikken da? Gidder ikke dra dit imorgen hvis den er stengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. desember 2007 #2782 Del Skrevet 15. desember 2007 Den så helt tom ut for meg i hvert fall.. Jeg så ikke så nøye etter fordi den var stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #2783 Del Skrevet 15. desember 2007 Da har de vel rukket å selge ut alt på få dager da Æsj, så dumt... Kengubarnet har vært helt hyper i hele dag. Tror h*n har et merkelig søvnmønster. Kan være nesten stille i flere dager, for så å turne vilt døgnet rundt. Nå har h*n holdt på siden igår kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. desember 2007 #2784 Del Skrevet 15. desember 2007 Mye turning i magen min også, men hun sover stort sett på dagtid når jeg er i bevegelse da. Kjenner forresten at jeg er ganske stiv og støl etter turen på Amfisenteret, gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #2785 Del Skrevet 15. desember 2007 Merker jeg blir stiv etter aktive dager jeg også ja. Men så lenge det ikke blir værre, så skal jeg ikke klage Var redd for å bli helt invalid da jeg merket bekkenløsningen allerede i uke 12, men det har gått overraskende bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. desember 2007 #2786 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, bekkenløsningen har holdt seg overraskende i sjakk hos meg også. *bank i bordet* Men disse leggkrampene holder på å irritere vettet av meg. Våknet en natt av krampe i venstre legg, og etter det så har jeg hatt konstant "strekk" i leggmuskelen der.. Ser veldig flott ut når jeg går ned trapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #2787 Del Skrevet 15. desember 2007 Kramper har jeg heldigvis sluppet unna så lenge, men jeg har en lei tendens til å få strekk når jeg snur meg i senga. Både i magen og i bena... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. desember 2007 #2788 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg får også sånne strekker når jeg snur meg. Magemuskler o.l må vel nødvendigvis bli strammere etterhvert som magen vokser. Du får kose deg med spark fra Kengubarnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. desember 2007 #2789 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har også hatt leggkramper, det var skikkelig vondt jo! Jeg ble helt overraska da jeg våkna av det ei natt.. Det er koselig med spark da, det går opp og ned her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. desember 2007 #2790 Del Skrevet 16. desember 2007 Leggkramper er grusomt vondt! Husker at jeg våknet flere ganger om nettene av sånne. Var jo livsfarlig å strekke på seg om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2791 Del Skrevet 17. desember 2007 Krysser fingrene for at jeg ikke får leggkramper. Dagen igår var ikke så effektiv... Fikk pyntet pepperkaker da. De var visst blitt litt klemt i boksen så det var blitt flere "Cato Zahl Pedersen" pepperkaker Ble tid til litt sofatid sammen med Heffalompen før han dro på julebord og jeg spiste middag hos foreldrene mine. Hadde tenkt å lage sirupsnippdeig også, men det rakk jeg ikke, for jeg fikk kjempekoselig besøk av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. desember 2007 #2792 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det var ikke min feil at du hadde glemt å kjøpe anis da Endret 17. desember 2007 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2793 Del Skrevet 17. desember 2007 Det var på lørdagen jeg hadde glemt det. Hadde fått kjøpt det igår, men det var mere stas å få besøk, enn å bake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. desember 2007 #2794 Del Skrevet 17. desember 2007 Åååh Det var veldig koselig å være på besøk, i hvert fall. Og nå som jeg hører at du prioriterte meg foran baking av sirupssnipper, så føler jeg meg jo riktig så beæret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. desember 2007 #2795 Del Skrevet 17. desember 2007 Innom med en kjempestor Håper du får en flott kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. desember 2007 #2796 Del Skrevet 17. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. desember 2007 #2797 Del Skrevet 17. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. desember 2007 #2798 Del Skrevet 18. desember 2007 Bare 1 dag igjen til UL nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #2799 Del Skrevet 18. desember 2007 Åååh Det var veldig koselig å være på besøk, i hvert fall. Og nå som jeg hører at du prioriterte meg foran baking av sirupssnipper, så føler jeg meg jo riktig så beæret Ja, det syns jeg du bør gjøre Innom med en kjempestor Håper du får en flott kveld. Var faktisk en avslappende og fin kveld igår tilbake. Bare 1 dag igjen til UL nå JAAAA! Det var da veldig så tidlig oppe du var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #2800 Del Skrevet 18. desember 2007 Igår fikk jeg omsider laget sirupsnippdeig da Får se om jeg rekker å bake de ut idag. Skal juleshoppe for Heffalompen etter jobb. Han er jo så flink med andre ting, og siden jeg er ferdig med mine, så kan vel jeg være litt snill også. Men kan ikke si jeg gleder meg til julekaoset som sikkert kommer til å være ikveld... Var jo så happy da jeg var ferdig en uke før jul Og imorgen er det 3D UL :juhu: Bestilte jo i forrige uke, og dagene har gått så fort at jeg nesten ikke har rukket å glede meg. Og tenk, Kengubarnet er snart 26 uker Hvor blir tiden av? Kjenner at det begynner å bli en stor baby inni der ja. Nå sparker det av og til nesten oppe ved ribbena, og noen ganger på begge sider av magen samtidig. Og det føles som skikkelig takras når h*n snur seg, ikke noen lette små puff lenger nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå