Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har de vel rukket å selge ut alt på få dager da :( Æsj, så dumt...

Kengubarnet har vært helt hyper i hele dag. Tror h*n har et merkelig søvnmønster. Kan være nesten stille i flere dager, for så å turne vilt døgnet rundt. Nå har h*n holdt på siden igår kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye turning i magen min også, men hun sover stort sett på dagtid når jeg er i bevegelse da. Kjenner forresten at jeg er ganske stiv og støl etter turen på Amfisenteret, gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir stiv etter aktive dager jeg også ja. Men så lenge det ikke blir værre, så skal jeg ikke klage ;) Var redd for å bli helt invalid da jeg merket bekkenløsningen allerede i uke 12, men det har gått overraskende bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bekkenløsningen har holdt seg overraskende i sjakk hos meg også. *bank i bordet* Men disse leggkrampene holder på å irritere vettet av meg. Våknet en natt av krampe i venstre legg, og etter det så har jeg hatt konstant "strekk" i leggmuskelen der.. Ser veldig flott ut når jeg går ned trapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kramper har jeg heldigvis sluppet unna så lenge, men jeg har en lei tendens til å få strekk når jeg snur meg i senga. Både i magen og i bena...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også sånne strekker når jeg snur meg. Magemuskler o.l må vel nødvendigvis bli strammere etterhvert som magen vokser.

Du får kose deg med spark fra Kengubarnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt leggkramper, det var skikkelig vondt jo! Jeg ble helt overraska da jeg våkna av det ei natt..

Det er koselig med spark da, det går opp og ned her også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at jeg ikke får leggkramper.

Dagen igår var ikke så effektiv... :sjenert: Fikk pyntet pepperkaker da. De var visst blitt litt klemt i boksen så det var blitt flere "Cato Zahl Pedersen" pepperkaker :fnise: Ble tid til litt sofatid sammen med Heffalompen før han dro på julebord og jeg spiste middag hos foreldrene mine. Hadde tenkt å lage sirupsnippdeig også, men det rakk jeg ikke, for jeg fikk kjempekoselig besøk av Kykkelikokos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh :)

Det var veldig koselig å være på besøk, i hvert fall. Og nå som jeg hører at du prioriterte meg foran baking av sirupssnipper, så føler jeg meg jo riktig så beæret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Åååh :)

Det var veldig koselig å være på besøk, i hvert fall. Og nå som jeg hører at du prioriterte meg foran baking av sirupssnipper, så føler jeg meg jo riktig så beæret :fnise:

Ja, det syns jeg du bør gjøre :fnise:

Innom med en kjempestor :klem:

Håper du får en flott kveld.

Var faktisk en avslappende og fin kveld igår :)

:klemmer: tilbake.

:klemmer:

Bare 1 dag igjen til UL nå :hoppe:

JAAAA! :hoppe:

Det var da veldig så tidlig oppe du var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg omsider laget sirupsnippdeig da :ler: Får se om jeg rekker å bake de ut idag. Skal juleshoppe for Heffalompen etter jobb. Han er jo så flink med andre ting, og siden jeg er ferdig med mine, så kan vel jeg være litt snill også. Men kan ikke si jeg gleder meg til julekaoset som sikkert kommer til å være ikveld... Var jo så happy da jeg var ferdig en uke før jul ;)

Og imorgen er det 3D UL :juhu: Bestilte jo i forrige uke, og dagene har gått så fort at jeg nesten ikke har rukket å glede meg. Og tenk, Kengubarnet er snart 26 uker :overrasket: Hvor blir tiden av? Kjenner at det begynner å bli en stor baby inni der ja. Nå sparker det av og til nesten oppe ved ribbena, og noen ganger på begge sider av magen samtidig. Og det føles som skikkelig takras når h*n snur seg, ikke noen lette små puff lenger nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...