Kykkelikokos Skrevet 12. desember 2007 #2761 Skrevet 12. desember 2007 For to dager siden hadde jeg ikke kjøpt en eneste julegave, og nå er jeg snart ferdig :juhu: Snille familiemedlemmer ønsker seg ting jeg har på jobben :-D Mangler bare pappa og lillenevø, men vet hva jeg skal kjøpet. Værre med svigerinne... :klø: I værste fall, får hun få gavekort. Er så fonøyd nå. Var redd juleshoppingen skulle bli skikkelig stress. Så da blir det mere tid til å være hjemme og kose seg og orden ferdig til jul Godt å høre at noen får slappet av og kost seg i julestria Jeg føler at det er så mye å tenke på og få gjort at jeg har helt glemt å få noe julestemning. Har satt frem litt småpynt, hengt stjerne i vinduet og adventdskalender på veggen, men det er liksom noe som mangler. På torsdag kommer det ikke mindre enn 3 forskjellige håndverkere.. En fyr som skal flytte hoveduttaket for kabel-tv/Internet, en elektriker, og en tekniker som skal koble opp statistikkboksen fra TNS-Gallup.. Blir fullt hus med andre ord.. På fredag skal vi tilbake til Hønefoss på kontraktsmøte. Så jeg føler ikke akkurat at jeg får slappet særlig av på sykemeldingsdagene mine. Menmen, neste uke blir forhåpentligvis bedre!
Eeyore Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2762 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde ikke trodd at alt skulle gå så lett for en måned siden nei. Var helt sikker på at det kom til å bli fullt kaos med innflytting, juleshopping og forberedelser. Veldig glad for at alt har gått greit. Merker godt kynnerne når det blir litt mye stress. Og det er tross alt babyen som kommer først akkurat nå. Har dere fått solgt leiligheten?
angelou Skrevet 12. desember 2007 #2763 Skrevet 12. desember 2007 Oi - så deilig å være nesten ferdig med julegaver da
Vingedama Skrevet 12. desember 2007 #2764 Skrevet 12. desember 2007 jeg har vært borte en stund... GRATULERER med kengubarn
Kykkelikokos Skrevet 12. desember 2007 #2765 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde ikke trodd at alt skulle gå så lett for en måned siden nei. Var helt sikker på at det kom til å bli fullt kaos med innflytting, juleshopping og forberedelser. Veldig glad for at alt har gått greit. Merker godt kynnerne når det blir litt mye stress. Og det er tross alt babyen som kommer først akkurat nå. Har dere fått solgt leiligheten? Du har begynt å få kynnere du også? Jeg hadde faktisk fått unna 99% av julegavene veldig tidlig jeg, allerede før vi flyttet. Så jeg kan vel ikke klage på det i hvert fall. Vi har fått solgt leiligheten, ja Hurra!
Eeyore Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2766 Skrevet 13. desember 2007 Oi - så deilig å være nesten ferdig med julegaver da Ja, veldig fornøyd. Men synes som vanlig at det ble så lite, så jeg ender vel opp med å kjøpe litt mer jeg har vært borte en stund... GRATULERER med kengubarn Takk Du har begynt å få kynnere du også? Jeg hadde faktisk fått unna 99% av julegavene veldig tidlig jeg, allerede før vi flyttet. Så jeg kan vel ikke klage på det i hvert fall. Vi har fått solgt leiligheten, ja Hurra! Kynnerene kom vel med flyttinga... Men synes det er en grei reminder på at jeg må ta det med ro da
angelou Skrevet 13. desember 2007 #2767 Skrevet 13. desember 2007 Du må passe på å ta det med ro da når du har fått kynnere
Eeyore Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2768 Skrevet 13. desember 2007 Bare 11 dager igjen til jul Hadde mere julefølelse for en uke siden enn jeg har nå... Men det kommer vel. Gleder meg til fri siste helgen, så da skal det vaskes og pyntes før Heffalompen og jeg skal kose oss på julaftenmorgenen
Kykkelikokos Skrevet 13. desember 2007 #2769 Skrevet 13. desember 2007 Hvilken dagligvarebutikk pleier dere å handle på, forresten? Har prøvd både ICA, Rema1000 og Coop Mega nå, og synes vel egentlig at Coop Mega hadde best utvalg og var mest oversiktlig, men det er jo så utrolig dyrt der..
Mrs N Skrevet 13. desember 2007 #2770 Skrevet 13. desember 2007 Bare noe jeg kom til å tenke på... Skal dere dekorere barnerommet med Ole Brumm og andre dyr fra Hundremeterskogen eller?
Eeyore Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2771 Skrevet 13. desember 2007 Hvilken dagligvarebutikk pleier dere å handle på, forresten? Har prøvd både ICA, Rema1000 og Coop Mega nå, og synes vel egentlig at Coop Mega hadde best utvalg og var mest oversiktlig, men det er jo så utrolig dyrt der.. Har vel ikke akkurat funnet noen favoritt enda Nå har jeg ICA her hvor jeg jobber også, så som regel går jeg innom der etter jobb. Men ellers så regner jeg med at det blir en blanding av Rema og Mega. Bare noe jeg kom til å tenke på... Skal dere dekorere barnerommet med Ole Brumm og andre dyr fra Hundremeterskogen eller? Er vel ikke helt umulig det... :fnis: Har prøvd å lete litt på nett etter gardiner, men finner ingen med Shepards tegninger, og jeg er jo helt anti Disney. Så Heffalompen kom med den brilliante ideen å laste ned bilder fra nettet og skrive de ut på strykepapir. Så kan vi bare kjøpe noen ensfargede gardiner eller stoff. Er ikke så glad i figurer på veggene, blir vel bare gardiner og evt. sengetøy.
Mrs N Skrevet 13. desember 2007 #2772 Skrevet 13. desember 2007 Høres greit nok ut det da Bare en liten advarsel, ikke sitt og amme i nærheten av gardinene når kengubarnet har blitt over 3 måneder gammel. Sånne mønstre/figurer er så spennende
Kykkelikokos Skrevet 13. desember 2007 #2774 Skrevet 13. desember 2007 Den babybutikken som er på AmfiSenteret på Moss har visst opphørssalg. Minimum 50% avslag. Kjeden har visst gått konkurs. Stod i VestbyAvisen i dag, hvis du har den.
Trampe Skrevet 13. desember 2007 #2775 Skrevet 13. desember 2007 Innom og hilser på! Begynner dere på barnerommet nå? Vi har ikke engang barnerom vi Tror ikke vi kommer til å tenke på det før ungen er ute og vel så det... den skal sove på vårt rom i begynnelsen uansett, og vi har digert soverom med masse plass
Eeyore Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #2777 Skrevet 15. desember 2007 Den babybutikken som er på AmfiSenteret på Moss har visst opphørssalg. Minimum 50% avslag. Kjeden har visst gått konkurs. Stod i VestbyAvisen i dag, hvis du har den. Ja, jeg så det. Lurer på om jeg skal ta en tur imorgen. La faktisk merke til den butikken når jeg var der, for da var den stengt, men det så ikke ut som de holdt på med oppussing eller nyåpning liksom... Innom og hilser på! Begynner dere på barnerommet nå? Vi har ikke engang barnerom vi Tror ikke vi kommer til å tenke på det før ungen er ute og vel så det... den skal sove på vårt rom i begynnelsen uansett, og vi har digert soverom med masse plass Nei, vi har ikke begynt enda. Blir ikke før på nyåret. Nå står det masse esker som skal på loftet der forløpig. Men det er ikke mye som skal gjøres da, siden de som bodde der også brukte det som barnerom, og det er malt i hvitt og gult. Blir bare gardiner og møbler. Ha en fin helg Takk i lige måte
Eeyore Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #2778 Skrevet 15. desember 2007 Lørdagsjobbing er noe æsj altså Og så skal Heffalompen jobbe ikveld, og på julebord imorgen... Ikke mye vi får sett hverdandre om dagen. Gleder oss til noen fridager i jula da
Impala Skrevet 15. desember 2007 #2779 Skrevet 15. desember 2007 Blir deilig med juleferie for dere da ja
Kykkelikokos Skrevet 15. desember 2007 #2780 Skrevet 15. desember 2007 Den babybutikken var stengt i dag også, og det så jo helt tomt ut.. så jeg skjønner ikke helt hva de mente med den annonsen i avisen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå