Gå til innhold

Kengubarn i magen!


Eeyore

Anbefalte innlegg

Ja, det er det jeg har sjekket også, for å kunne beregne månedsutgiftene våre... Så tror nok dessverre jeg må skuffe deg der... Men jeg gleder meg til oppvaskmaskin uansett jeg, for nå begynner jeg å bli dritt lei av å vaske opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere ikke oppvaskemaskin?!

Hadde jeg aldri overlevd uten. Hehe. Hadde nok blitt opphopning av skitne tallerker og glass da, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke det og jeg har egentlig aldri hatt det. Foreldrene mine fikk ikke det før rett før jeg flyttet hjemmefra, og jeg har faktisk ikke hatt det noen av stedene jeg har bodd etter det... Det er plass til det der vi bor nå, men da vi skulle pusse opp vakskerommet ble vaskemaskinen plassert der. Og siden vaskerommet aldri ble ferdig, så ble det heller aldri plass til oppvaskmaskin :fnise: Men nå! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så du er også rhesus negativ? Jeg er tydeligvis også det. Merkelig nok. Trodde jeg var positiv, men nei... Jeg må ta blodprøver i uke 32 og 34, og så er det den sprøyta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøyter blir man sikkert fort vant til :ler:

Bra at legene er obs på saken, i hvert fall.

Nå, er det i morgen dere flytter containeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit at de finner ut av det med blodtypen på forhånd da. Jeg er rhesus positiv heldigvis, men svigerinna mi er rhesus negativ og hun hadde ingen problemer når hun fikk sine 3 første barn, den siste var det litt komplikasjoner med men sånn kan visst skje når man har rhesus negativ :)

Hun er en rask og frisk jente i dag da. Bare husker at svigerinna måtte legges inn på sykehus før fødselen og at jenta fikk gulsott og sånt (ikke at det har noe med blodtypen å gjøre) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Containeren er allerede på plass i nyhuset :juhu: Heffalompen fulgte med og sjekket at alt var i orden. Og de siste stålampene som ble satt inne hadde ikke vippet engang :) Og nå er han på vei til for å kjøpe ny LCD flatskjerm-TV :hoppe:

Men jeg kan ikke sove på magen lenger :grine: Det gjør ikke vondt, men jeg kjenner at ryggen får en ubehagelig bøy. Lå og vred meg i natt og fant ingen komfortable stillinger... Og dette er vel bare begynnelsen :( Ja, ja, man ofrer vel litt nattesøvn for et lite mirakel. Godt å få litt trening til etter fødselen også :fnise:

Er ikke bekymret over at jeg er Rhesus negativ, og det er jo meg og ikke kengubarnet det går utover. Og om h*n er negativ også, så er det jo ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke mange behagelige liggestillinger, nei. Jeg ligger og snur meg hele tiden. Det er ikke behagelig å ligge lenge på ryggen pga livmoren presser nedover. Magen kan jeg ikke ligge på, og det er strengt tatt ikke særlig behagelig å ligge på siden heller.. :ler:

Blir moro med ny TV da. Og godt å vite at flyttelasset har kommet trygt frem. Er litt redd for at noe skal bli ødelagt, jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har jeg ikke lagt på på lenge nå. Og ryggen er bare ubehagelig. Går en liten stund, men så må jeg snu meg til siden. Og nå gjør det så vondt i bekkenet å snu seg fra side til side, at jeg utsetter det så lenge som mulig.. :ler:

Sa til mannen at vi skulle hatt et system der jeg sparker han i leggen når det er på tide å rulle meg rundt...ett spark er til høyre og to er til venstre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er jeg som sliter med nattesøvnen.

Tror Kengubarnet gleder seg veldig til å flytte også. Det romserer i alle fall veldig der nå. Kanskje bare fordi jeg er litt oppspillt, mulig endorfinene mine smitter over :fnise:

Da er jobben ferdig og det er helg for meg. Tror nok ikke jeg får kommet meg på nett før på jobb mandag igjen, så dere for kose dere masse i helgen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med flytting ja! Deilig med ny TV da. Vi har to 24-tommers TV-er. Den ene lager en ganske høy pipelyd hele tiden, den andre viser 1 minutt med farger, 1 minutt med svart/hvitt, 1 minutt med farger, osv osv. :ler:

Hvis du synes det er ikke finnes noen ubehagelig sovestilling nå så bare vent til du er 40+ uker på vei ;)

Forresten, pute mellom knærne er kjempedigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

Ny flat-tv er ikke å forakte. Jeg nevnte her hjemme tilfeldigvis at det hadde gjort seg bra i stua vår, da var han ikke sen med å lete. Han kom frem til at en 50 tommer ville bli bra :ler:

Nei, du skal ikke bekymre deg over at du er rhesus minus. Moren min er det, tror hun fikk en sprøyte alle gangene siden vi barna var pluss. Og vi har det topp vi :)

Håper dere får en flott helg i nyhuset.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på magen enda jeg. Men det er ikke bestandig like behagelig. Å ligge på venstre side skal visstnok være det beste når man er gravid. Vet ikke om det stemmer, jeg sover skjelden på siden. Magen eller ryggen er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ligger også på magen fortsatt, går greit det. Får vel bare nyte det mens jeg enda kan. ;)

Ellers sliter jeg også med nattesøvnen. Det er så frustrerende å bare ligge og vri seg halve natta. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Og ikke er det særlig å ligge på magen de første månedene etter fødsel heller for da er det puppespreng! :ler:

Men det er så verdt det, såååå verdt det ja Eeyore!

Så deilig det må være å komme inn i huset nå! Og ikke minst oppvaskmaskin Vi hadde heller ikke det før et par år siden og jeg må innrømme det ble litt mindre diskusjoner av det i heimen for jeg var møkklei hele oppvasken...

Ha en god søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :klem:

God mandag tilbake :klem:

God helg, og lykke til med flytting! :klem:

Takk, du kan bare glede deg!

Lykke til med flytting ja! Deilig med ny TV da. Vi har to 24-tommers TV-er. Den ene lager en ganske høy pipelyd hele tiden, den andre viser 1 minutt med farger, 1 minutt med svart/hvitt, 1 minutt med farger, osv osv. :ler:

Hvis du synes det er ikke finnes noen ubehagelig sovestilling nå så bare vent til du er 40+ uker på vei ;)

Forresten, pute mellom knærne er kjempedigg!

Heffalompen er bare superfornøyd med TV'n, jeg synes faktisk den ble litt stor...

Hei hei, vennen :)

Ny flat-tv er ikke å forakte. Jeg nevnte her hjemme tilfeldigvis at det hadde gjort seg bra i stua vår, da var han ikke sen med å lete. Han kom frem til at en 50 tommer ville bli bra :ler:

Nei, du skal ikke bekymre deg over at du er rhesus minus. Moren min er det, tror hun fikk en sprøyte alle gangene siden vi barna var pluss. Og vi har det topp vi :)

Håper dere får en flott helg i nyhuset.

store :klemmer:

Helgen ble litt masete, men sånn er det jo når man flytter. Nå skal det bare males litt så skal vi nyyyyte :)

Ligger på magen enda jeg. Men det er ikke bestandig like behagelig. Å ligge på venstre side skal visstnok være det beste når man er gravid. Vet ikke om det stemmer, jeg sover skjelden på siden. Magen eller ryggen er best.

Ja, venstre side er faktisk best, men det er nok litt pga bekkenet mitt også...

Jeg ligger også på magen fortsatt, går greit det. Får vel bare nyte det mens jeg enda kan. ;)

Ellers sliter jeg også med nattesøvnen. Det er så frustrerende å bare ligge og vri seg halve natta. :sur:

De siste nettene nå har jeg vært så sliten, så da har det heldigvis ikke vært noe problem :fnise:

:ler: Og ikke er det særlig å ligge på magen de første månedene etter fødsel heller for da er det puppespreng! :ler:

Men det er så verdt det, såååå verdt det ja Eeyore!

Så deilig det må være å komme inn i huset nå! Og ikke minst oppvaskmaskin Vi hadde heller ikke det før et par år siden og jeg må innrømme det ble litt mindre diskusjoner av det i heimen for jeg var møkklei hele oppvasken...

Ha en god søndag! :klem:

Og ikke minst at alt ikke blir stående på benken å se stygt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet oss inn i nyhuset :juhu: Deilig! Har fått det meste på plass i stua, kjøkkenet og badet. Så da er det fint og levelig der frem til vi får pusset opp soverommet, og alt kommer i orden. Kjenner jeg gleder meg ordentlig til å begynne å innrede barnerommet.

Og så deilig det var å få tilbake senga mi!!! :hoppe: Jammen, godt jeg hadde glemt hvor god den er, eller hadde jeg nok savnet den mye mer :fnise: Og huset er allerede innviet :sjarmor:

Men jeg merker at det tar på mer å sjaue når man er gravid ja... Enda jeg ikke bar tunge ting i det hele tatt, så blir det mye bøying, og bevegelser som nok ikke er helt bra for magen og bekkenet. Og det kjedelige er at du ikke merker noe med en gang, og dermed tenker at dette går fint, og så får man svi for det etterpå. Igår hadde en del kynnere og sting i siden og underlivet :( Så da fikk jeg absolutt bæreforbud av Heffalompen. Han er søt da, fikk ikke røre tomeskene engang...

Hadde tenkt å utforske den nye steamdusjen igår, men det var letter sagt en gjort. Var fornøyd etter å ha fått stilt den inn på vanlig dusj, med riktig tempratur etter mye om og men, så da lot jeg den være der :fnise: Får prøve nærmer til helgen tenker jeg.

Idag blir det vel litt små handling av diverse. Alltid ting man trenger, og da er det så kjedelig at det er søndag. Og så blir det vel en tur til IKEA etterhvert, når vi kommer litt mer i orden. Kunne sikkert ha ønsket oss masse til jul, men da tror jeg vi går for mest barneutstyr. Så det kommer nok til å fly en del penger de nærmeste månedene, men både nytt hus og kommende baby ja... Ja, ja, sånn er det vel bare ;)

Vi har det i alle fall veldig fint i nyhuset, og koser oss allerede. Heffalompen går bare rundt og smiler, og det er deilig, for han har vært sliten i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...