Grace Skrevet 20. desember 2007 #2821 Del Skrevet 20. desember 2007 Åhh, jeg kjenner følelsen... Koselig ikke sant. Er ikke så lenge igjen for oss nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. desember 2007 #2822 Del Skrevet 20. desember 2007 Så søøøt :rødme: Gleder meg til å hilse på den lille jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. desember 2007 #2823 Del Skrevet 20. desember 2007 Så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2824 Del Skrevet 20. desember 2007 Og jammen har jeg ikke under 100 dager igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. desember 2007 #2825 Del Skrevet 20. desember 2007 Synes det går så fort dette. Var det ikke i forrige uke du fortalte at du var gravid? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2826 Del Skrevet 20. desember 2007 Og her komme oppskriften på karamellhavreflarn, bedre sent en alldri 2 dl sukker 1/2 dl sirup blandes og røres godt 1/2dl fløte piskes og røres inn. 2 dl havregryn 2 dl hvetemel 1/2ts bakepulver 1/2ts vaniljesukker La deigen stå kjølig over natten og stekes litt under midten av ovnen på 215 grader til de er gyllenbrune. Nam-nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. desember 2007 #2827 Del Skrevet 20. desember 2007 Å, så utrolig søt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. desember 2007 #2828 Del Skrevet 20. desember 2007 Og her komme oppskriften på karamellhavreflarn, bedre sent en alldri 2 dl sukker 1/2 dl sirup blandes og røres godt 1/2dl fløte piskes og røres inn. 2 dl havregryn 2 dl hvetemel 1/2ts bakepulver 1/2ts vaniljesukker La deigen stå kjølig over natten og stekes litt under midten av ovnen på 215 grader til de er gyllenbrune. Nam-nam Får se om jeg får tid til å lage i løpet av i morgen. Men det spørs siden familien min kommer om ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. desember 2007 #2829 Del Skrevet 20. desember 2007 Så gøy med UL da!!! Og hvis du er skikkelig forelska nå kan det ikke beskrives hvordan det blir når den kommer ut! :rødme: Ønsker deg en riktig god jul med dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. desember 2007 #2830 Del Skrevet 20. desember 2007 Åh, så moro med bilder!! Nå fikk jeg også lyst til å ta 3D, men jeg tror lillemann er gjennomlyst nok for ei stund nå... han er sikkert selvlysende når han kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2831 Del Skrevet 21. desember 2007 I dag er kengubarnet 26 uker og det er siste arbeidsdag før jul. Kan det blir bedre? :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. desember 2007 #2832 Del Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer med 26 uker, og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 21. desember 2007 #2833 Del Skrevet 21. desember 2007 Så koselig med 3D UL Vi har desverre ikke det tilbudet verken her eller i nabobyen... Kos deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2007 #2834 Del Skrevet 21. desember 2007 Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2007 #2835 Del Skrevet 21. desember 2007 Glemte å si at nurkeliten var veldig lik 3D-bildene Så da får du en pen baby ja GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #2836 Del Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer med 26 uker, og god jul! Takk, i lige måte Så koselig med 3D UL Vi har desverre ikke det tilbudet verken her eller i nabobyen... Kos deg i helgen Nesten litt urettferdig at alle ikke har tilgang til 3D... Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra meg :klemmmer: tilbake. Glemte å si at nurkeliten var veldig lik 3D-bildene Så da får du en pen baby ja GOD JUL Takk, ettersom jeg har sett på bildene flere ganger så er h*n veldig lik Heffalompen når han sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #2837 Del Skrevet 22. desember 2007 Idag har jeg vært og vasket over litt i forrige huset vårt. Huseieren skulle absolutt innom for å se der imorgen på lille julaften Og Heffalompen er jo ikke ferdig med alt han skal gjøre der heller, så jeg skjønner ikke helt hvorfor han på død og liv skulle inn, men han er nå litt rar da så... Nå er det i alle fall ikke hybelkengeruere der lenger Og søte Heffalompen har vært på jakt etter julegave til meg idag. Når vi var på IKEA falt jeg helt pladask for en koseelefant de hadde, og da tenkte han at den skulle jeg få, men å hadde de visst ikke flere igjen Han hadde lett over hele Furuset to ganger, for når vi var der lå de litt rundt omkring i utstillingene, og noen ansatte hadde t.o.m hjulpet han å lete. Og når Heffalompen har bestemt seg, så er han iherdig, og dro derfor videre til Slependen også. Men fortsatt uten hell stakkars... Og så var han redd jeg skulle bli sur fordi han hadde surret bort så mye tid, uten at han kunne forklare hvorfor, så derfor sa han det heller som det var. Jeg har en fantastisk samober da :rødme: Imorgen skal vi vaske og pynte huset, så det blir nok ikke så mye til på KG for meg før jul. Håper derfor alle får en riktig fin julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #2838 Del Skrevet 22. desember 2007 Da tror jeg a jeg har vært gjennom alle dagbøkene... Fikk i alle fall ikke opp flere på mine innlegg Så nå må jeg gå og pakke inn gaven til Heffalompen før han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. desember 2007 #2839 Del Skrevet 22. desember 2007 Mannen har fått hjelp av moren min til å pakke inn min julegave i dag Jeg har forresten prøvd meg på å lage sånn røre/deig til havreflarn i dag, men jeg er litt usikker på om jeg har gjort det riktig, for deigen ble litt tykk. Skulle den være litt flytende? Skulle man piske fløten til krem først, eller skulle den piskes sammen med de andre tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #2840 Del Skrevet 22. desember 2007 Sender deg en sms jeg Jeg tror jeg har rotet bort en av julegavene til Heffalompnen... Håper den ligger i bilen, ellers må jeg ut å handle i morgen. Var ikke dyre tingen, men litt vikig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå