Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Vi satser på festeblødning!! :hoppe: Du forventer jo ikke mens før om en ukes tid!!

Skjønner hva du mener med smågal!!! Jeg tør ikke tenke på hvordan jeg blir om det ikke klaffer på en av de første pp'ene!! Tiden sneeeeeegler seg avgårde... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. var det mye spotting og kanskje?? Får håpe Netten har rett da. At det er festeblødning ;)

Nattinatt, vennen, sov godt

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Takk for besøk i dagboka mi :)

Vi er jo nesten i samme situasjon jo :) Får satse på at det klaffer fort for oss begge!! Om jeg kunne velge håper jeg vi treffer blink i PP2. Hadde jo vært perfekt å bli gravide på bryllupsreise. I tillegg kan jeg nyte dagene med litt god vin uten dårlig samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom og sjekker om alt er bra her. det ser slik ut... håper du koser deg i sola (mens jeg sitter inne og jobber.... :erter: )

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
I kveld skal vi grille, nam-nam. Tror jeg gir f... i hele bikinisesongen Beckybloom! Bedre å kose seg ordentlig i ferien :-D

YOU GO GIRL!!! Bikinisesongen er noe dritt, og vi protesterer!!

:flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Jeg støtter herved opp om festeblødning, og krysser alt jeg har som kan krysses!!!! :tommel: Èn av oss må jo begynne, og hvorfor ikke du?? :)

Håper du kooser deg i sommerværet (??) selv om det ble litt ekstra jobbing. Gode penger da om ikke annet :sjenert:

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også det var festeblødning :hoppe:

Men jeg har jo selv lang erfaring med spotting, og det har ikke vært positivt for min del enda iallefall, men håper det ikke blir sånn for deg :klem:

Er bare hjemmom en tur før vi skal til fjells en liten uke.

Krysser fingrene for deg så lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nok litt mørkt ut dette her jenter :tristbla: Mere spotting i dag. Riktignok bare rosa utflod, men er redd det ikke går riktig veien. Er det noen som har erfaring med festeblødning? Hvor mye og lenge? Er veldig forberedt på å våkne en av dagene med lite velkomment besøk :frustrert:

Men jeg koser meg i ferien, og nyter lange dager på stranda :briller2: Litt kjipt om tanta stikker innom midt i badesesonge også :forvirret: HOLDE SEG UNNA!!! :kjempesinna:

Ellers hadde Heffalompen en "overraskelse" til meg når jeg kom hjem i går. Han hadde plutselig funnet ut at han skulle begynne å pusse vaskerommet. Så alt som var der inne stor spredt utover kjøkkenet, og etter at han hadde begynt å rive, kom han på at det kanskje var kjekt å blende noen vannrør... Godt han har en kompis som er rørlegger og kan komme på kort varsel en mandagskveld :ler: Skal bli deilig å få litt orden der, selv om det bare er et vaskerom. Nå planlegger vi i alle fall sånn at det blir plass til stellebord der og diverse :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en mann som ordner opp og planlegging av hvor stellebordet skal stå :)

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::frustrert::frustrert::sinna::sinna: Skremmer vekk tanta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan fint lite om festeblødning, så der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg... Men jeg kan krysse fingrene for at den slemme tanta holder seg langt unna.

får vel bidra litt på skremmefronten jeg også :kjempesinna::sinna::frustrert:

:legrine:

så flink mann du har - som setter igang og fikser og ordner!

kos deg med ferie, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Åååh, det er så godt å ha en sånn mann! :Nikke:

UUUUÆÆÆÆÆ!!!!! :sinna::sinna::sinna::sinna::sinna::sinna::sinna: *skremmer vekk tanta altså*

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan lite om festeblødninger, men hvis det er det du har så inntreffer det rundt ei uke etter befruktning (mellom 5-10 dager tror jeg). Enkelte gravide kan få rosa utflod/små blødninger rundt da mensen bruker å komme, men dette kan ikke være festeblødninger siden embryoet allerede har festet seg i livmora på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok absolutt ikke vår måned :tristbla: Akkurat nå så føler jeg at jeg er litt sånn midt i mellom. Blødningnene har gått fra å være rosa utflod til klart blod, men ikke nok til å være mensen (enda..) Har ikke fått mensensmerter enda heller, så det kommer vel i morgen :frustrert: Kan den ikke bare komme og blir ferdig så jeg får startet på ny pp da???

Jeg får lage en sånn fin positvitetsliste som angelou :-D

Kan fortsatt drikke vin resten av ferien

Slipper unna litt mage i vinterklærne

Ferien til Sør-Amerika i januar går ikke i vasken allikevel (dette er egentlig den beste grunnen :))

Gunstig i forhold til vikariatet mitt som går ut 1. mai (selv om jeg er 95% sikker på at jeg får stillingen fast)(Har uansett fast stilling i samme firma, så jeg er ikke uten jobb...)

Maibarn er jo veldig fint (Heffalompen ønsker seg junibarn, så da må vi bomme en gang til..)

Men barn før 30-årsdagen i april, kan jeg glemme nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at er dere er utrolig søte og snille som trøster og skremmer :) Skulle bare ønske tanta hadde hørt på dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En positiv ting til: Du kunne jo risikert at et evt barn da kom på dagen din, og selv om det ville vært verdens beste bursdagsgave, ville du aldri fått dagen din for deg selv igjen ;)

Krysser fingrene for neste periode.

Det hørtes kjempespennende ut med ferie i Sør-Amerika. Hvilke land skal dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Skjønner det er litt kjipt nå ja... Opplever akkurat det samme selv for tiden! Dritt-tante!!! :frustrert:

Men listen din var jo bra da! Viktig å holde motet oppe. :) Tror jeg må lage meg en slik en jeg også!

Kjempespennende med tur til Sør-Amerika! Hvor skal dere hen?

Nattaklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon: hadde jeg vært gravid nå ville termin vært i begynneslen av april, mens jeg har bursdag i slutten, så det hadde nok gått greit. Nå kan jeg jo risikere å være gravid på 30-årsdagen :overrasket: Blir dårlig med feiring da :forvirret:

Netten: Nei, vi kan ærlig talt ikke surmule etter bare ett forsøk, selv om det er veldig frustrerende akkurat nå. Møkkatante!!!

Har tenkt oss til Isla Margerita en øy i Karibien som tilhører Venezuela. Gleder meg som en liten unge, men har sagt jeg ikke drar dersom jeg er mer enn 6 mnd gravid... Men nå er jo ikke det noe problem :-D

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...