Impala Skrevet 10. juli 2006 #61 Del Skrevet 10. juli 2006 Så nå skal jeg bestille meg noen EL-tester, etter å ha lest litt her inne, høres det ut som de digitale fra CB er de beste?? Noen andre tips?? ← Jeg anbefaler iallefall disse. De gir meg klart og tydelig resultat noe de billige stripsene IKKE har gjort. Dumt med regn når man er på sånn tur da, men vi kan jo desverre ikke styre været. Så bra at du ikke har hatt migrene og hodepine etterpå. Skal se det var det som skulle til Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. juli 2006 #62 Del Skrevet 10. juli 2006 Dette var flotte nyheter Beckybloom! Håper tanta di bare kommer på et kort besøk, og blir leeeenge borte igjen Ha en fin uke. Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 10. juli 2006 #63 Del Skrevet 10. juli 2006 Takk Yamaha og Eeyore Min kjære er litt "redd for" at vi skal bli altfor opphengt i denne prøvinga, og at vi derfor også vil komme til å slite hvis vi ikke blir gravide, så han prøver å bremse meg litt, har nok prata litt vel mye om det i det siste Han har et veldig godt poeng syns jeg, og jeg vet at han har lyst på barn like mye som meg, kanskje til og med mer hvis det går an. Han mener at vi bare skal slappe av og kose oss, og selvfølgelig stå på litt ekstra når det er mistanke om EL i de nærmeste ukene, men at det fortsatt er tidlig å begynne med testing osv. Kanskje han har rett? *Beckybloom er heeeeeeelt avbalansert, og tenker iiiiiingenting på å bli gravid, neeeeiiiiida, ppuuuuuuuuuuust* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. juli 2006 #64 Del Skrevet 10. juli 2006 Det som om jeg skulle ha skrevet det selv... Heffalompen skulle bare visst hvor mye jeg er her inne, og hvor mye jeg leser om det og tenker på det... Men våre Kjære har nok litt rett ja Psyskisk stress er ikke bra det heller Og i disse stille sommertider, så er det jo tid til KG på jobben også. Er ikke så mange andre tanker som får plass inni hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 10. juli 2006 #65 Del Skrevet 10. juli 2006 Slenger meg på her ja! Er også veeeldig utålmodig og vil klare på første! Men jeg har sagt til meg selv 10000 ganger at jeg ikke må blir skuffet hvis det ikke går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juli 2006 #66 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg var veldig sånn di 2 første pp jeg og, men begynner å komme ned på jorden igjen nå Det er jo superspennende det som skal skje tross alt. Noen er veldig heldige å klaffer på 1pp, mens andre må holde på litt lenger. Hvordan står det til ellers da?? Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 11. juli 2006 #67 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei og inn hit til KG (Litt sent ute jeg da, men pytt pytt...) Det blir kjempespennende å følge med deg framover Og jeg håper magen din er stor og herlig til sydenturen i mars/april Kjempebæsj og drit med migrene altså , håper homopatmedisinen er en fulltreffer og at Becky får et nytt og bedre liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2006 #68 Del Skrevet 12. juli 2006 Har du gått i feriemodus Beckybloom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. juli 2006 #69 Del Skrevet 13. juli 2006 Bare innom med en torsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 13. juli 2006 #70 Del Skrevet 13. juli 2006 Heisann som dagene plutselig føyk avgårde! Har ikke hatt tid til å være så mye inne på KG de siste dagene.. MEN så hyggelig å logge seg inn her når det var så mange hilsener som venta på meg!! : Netten : Hei og !! Så hyggelig med nye fjes! Skal ta meg en runde inni din verden litt senere idag når jeg kan stjele litt mer tid Vi får prøve å jekke hverandre ned hvis vi tar altfor mye av med tanker om baby og graviditet, selv om det neimen ikke er enkelt! Liljen: Hei på deg Jeg tror også at jo mer tid det går, jo mindre tenker man på det, eller hvertfall i perioder. Er nok en balansegang der også, går det altfor lang tid kan jo det også bli ganske altoppslukende Hvordan det står til ellers, kan du lese om lenger ned:) *Liljen roller spent nedover for å lese siste nytt i Beckyblooms fantastisk spennende liv* Håper du har det bra, skal innom deg senere idag!! Leanora: Hei og hit du også Såååå koselig med et nytt lite nurk, blir morsomt å følge med deg og ditt liv som 2-barnsmamma Eeyore: Neida, jeg er ikke i feriemodus riktig enda, snarere tvert imot, hatt noen hektiske dager på jobb Men idag kommer jeg plutselig innom hos deg, håper alt står riktig så bra til Vel, her er siste dagers oppdatering : På mandag ettermiddag var jeg på trening. Gikk på en liten smell, trente nok litt for hardt styrke ifht hva nakken/skuldrene tåler, noe av hodepinen jeg sliter med kommer nemlig derfra. Dermed endte det i migrene Holdt meg hjemme i senga på tirsdag, og sov stort sett hele dagen,men heldigvis har jeg ikke fått noe etterspill i nakken. Idag drar jeg til kiropraktor for å få "status" på hvordan det står til baki der, og få tips til trening videre så jeg ikke gjør noe feil flere ganger. Så blir det nok så bra så! Har faktisk ikke tenkt så mye på prøving de siste dagene, det er mye sosialt nå på sommeren så da blir tankene heldigvis skjøvet litt unna, og det er sikkert bare sunt. Tror nok de kommer tilbake tidsnok, og joda, de er da innom hver dag uansett! Jeg kan ikke fatte at det er TORSDAG alt, imorra er det jo helg!!!! OG TO UKER TIL FERIE!!! Livet er herlig dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 13. juli 2006 #71 Del Skrevet 13. juli 2006 Bare innom med en torsdagsklem ← En KJEMPE til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. juli 2006 #72 Del Skrevet 13. juli 2006 Huffda... Det er ikke mye godt når nakken slår sei vrang er du bedre nå?? Kiropraktor er en super ting, jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten.. (ikke det at jeg går der hver dag altså, men når det trengs.. ) Nå må du superkose deg i helga. Hørtes deilig ut med ferie. Heldige du som bare har 2 uker igjen til du skal ha ferie... Er skikkelig missunneli. Ha en super torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 14. juli 2006 #73 Del Skrevet 14. juli 2006 Liljen: Ja det gikk veldig bra hos kiropraktoren igår, kjenner foreløpig ikke så stor forskjell, men skal nå ha et par behandlinger i uka fremover til det har løsna litt og da blir det nok stor forskjell Og en riktig så fin helg til deg også, skal du noe spennende da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 14. juli 2006 #74 Del Skrevet 14. juli 2006 Hoff, idag er det begravelse Blir nok en litt oppdelt dag idag, ikke helt enkelt å konsentrere seg på jobb etter å ha vært i kirka og sett så mye sorg. Men godt det er fredag! Imorra er det noe party på gang med noen venninner som er hjemme på ferie, blir kjempegøy tror jeg Og søndagen blir slapp går jeg ut ifra, men svigerforeldre + svigersøsken kommer på middag utpå ettermiddagen, blir nok lasagne - det er godt dagen derpå! Så alt i alt er det en fin helg i sikte tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. juli 2006 #75 Del Skrevet 14. juli 2006 Heisann som dagene plutselig føyk avgårde! Har ikke hatt tid til å være så mye Har faktisk ikke tenkt så mye på prøving de siste dagene, det er mye sosialt nå på sommeren så da blir tankene heldigvis skjøvet litt unna, og det er sikkert bare sunt. Tror nok de kommer tilbake tidsnok, og joda, de er da innom hver dag uansett! ← Prøver å ikke tenke på deg jeg også, men det blir jo litt som å si at man ikke skal tenke på en rosa elefant... Imorra er det noe party på gang med noen venninner som er hjemme på ferie, blir kjempegøy tror jeg ← Du får svinge seidelen, for kanske siste gang Ha en superflott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 14. juli 2006 #76 Del Skrevet 14. juli 2006 Prøver å ikke tenke på deg jeg også, men det blir jo litt som å si at man ikke skal tenke på en rosa elefant... Du får svinge seidelen, for kanske siste gang Ha en superflott helg! ← Hehe, godt poeng med den rosa elefanten Ja, hver fest kan bli den siste nå fremover, derfor gjelder det å ha det SKIKKELIG gøy, og kanskje bli ordentlig dårlig dagen derpå sånn at man ikke savner utelivet så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. juli 2006 #77 Del Skrevet 14. juli 2006 Kanskje ta en røyk også...? Så er du sikker på at angrer skikkelig i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 14. juli 2006 #78 Del Skrevet 14. juli 2006 Kanskje ta en røyk også...? Så er du sikker på at angrer skikkelig i morgen ← HAH!, ja der sier du noe, jeg som bare festrøyker, har masse røyk i kjøleskapet etter Sydentur tidligere i år, skal dampe som en dampbåt!!! Usj, det merkes godt dagen derpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. juli 2006 #79 Del Skrevet 14. juli 2006 Kos deg i all fall ordentlig! Vi skal til Sørlandet i kveld, hvor mor og far har spandert rom på oss. Så da blir det et lite slektsstevne med familien på mor side. Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. juli 2006 #80 Del Skrevet 14. juli 2006 Hørtes ut som en kjekk lørdag kveld Må bare kose deg skikkelig. Jeg røyker selv også, og prøver så godt jeg kan å kutte ned, så aldri begynn fast, det sier jeg bare... Jeg skal jobbe, jobbe og jobbe.. 11 timer i dag, 10 timer i morgen og 6 på søndag...... men så begynner noen fine uker på jobb, og neste helg skal vi til gøteborg med svigers. Det blir knalllkjekt!!! Hvor langt er du kommet i syklusen?? (prøver å få oversikt i hodet mitt... selv om ikke det er enkelt ) Ha en superstrålende helg med høy partyfaktor. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå