Eeyore Skrevet 27. juli 2006 #161 Del Skrevet 27. juli 2006 Har du dratt på ferie, sånn helt uten å si hade? Håper dere koser dere masse, og at du kommer tilbake med gledelige nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2006 #162 Del Skrevet 1. august 2006 Hei Beckybloom Håper dere koser dere masse på ferie. Ser av tickeren din at det er EL i disse tider også Fortsatt fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2006 #163 Del Skrevet 4. august 2006 Håper på full klaff nå i disse EL tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 7. august 2006 #164 Del Skrevet 7. august 2006 Heisann alle dere som har vært her inne siden sist, blir sååå glad for hilsener!! Det gikk i ett rett før ferien, så rakk ikke å komme inn hit å si hadet Den halve dagen jeg hadde på jobb bare flaksa avgårde, og så var jeg jo veeeldig gira på å komme meg ut av døra og få ferien i gang! Vi har hatt det helt topp, og levd det glade latmannsliv en ukes tid, det var utrolig deilig å gire ned litt! SÅ nå er det tilbake til "det normale", hektiske dager på jobb fremover, i tillegg til store og ganske gjennomførbare planer om trening, i alt fra styrke til yoga. Kroppen trenger det virkelig!! Ikke noe nytt å fortelle på formerings-fronten, ikke dukket opp noe TR-besøk enda Det er idag akkurat en måned siden jeg slutta på pillen, så det kan vel ta sin tid å få kroppen i "gang" igjen.. Tenker ikke så veldig mye på det, annet enn etter vi har , da tenker jeg "Oj, tenk hvis det skjer noe nå".. Men tror nok at det tar sin tid ja, så jeg blir ikke skuffa hvis jeg får TR-besøk snart! Må visst jobbe litt her, skal ta meg en lang runde her inne etterpå og hilse på dere alle sammen, håper alle har en herlig mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2006 #165 Del Skrevet 7. august 2006 Godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. august 2006 #166 Del Skrevet 7. august 2006 Beckybloom er tilbake! Har savnet deg litt... Deilig med ferie ja . Er også tilbake på jobb etter 3 late uker. Men er litt deilig å komme igang igjen også. Ikke noe TR enda, så spennende! Kanskje det allerede har skjedd! Ha en fin mandag, og velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 7. august 2006 #167 Del Skrevet 7. august 2006 Godt å ha deg tilbake ← I like måte Yamaha! Åsså med de nyhetene da, må si at det VIRKELIG lyste opp en trøtt mandag etter ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 7. august 2006 #168 Del Skrevet 7. august 2006 Beckybloom er tilbake! Har savnet deg litt... Deilig med ferie ja . Er også tilbake på jobb etter 3 late uker. Men er litt deilig å komme igang igjen også. Ikke noe TR enda, så spennende! Kanskje det allerede har skjedd! Ha en fin mandag, og velkommen tilbake! ← Eeyore er tilbake!! Ja ferie er heeeeerlig, men helt sant at det er godt å komme i gang igjen, og ikke minst å treffe igjen alle som har vært på ferie i sommer Tja, skal aldri si aldri mht mulig befruktning, lever jo i litt spenning kan du si Må ta meg en tur innom deg i løpet av dagen og se hva du har bedrevet i det siste!Ha en riktig så fin mandag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 7. august 2006 #169 Del Skrevet 7. august 2006 Håper på full klaff nå i disse EL tider ← Ja, ingen vits å bremse på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 7. august 2006 #170 Del Skrevet 7. august 2006 Hei på deg, og hjem!! Er litt kjedelig å begynne på an igjen med jobbing og styr - og så er det noe med at dagene sneeeeeeeegler seg fremover sånn fra rundt EL og til IKM! Det er helt grusomt!! Jeg har også treningsplaner! Men jeg vil ikke melde meg inn på noe senter før jeg vet om jeg kan ta et aldri så lite opphold i medlemsskapet en periode... De fleste stedene har jo binding på ett år. Men men - nå er det husrengjøring på høyt nivå her! Du må ha en alldeles fantastisk mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. august 2006 #171 Del Skrevet 8. august 2006 Hei hei, vennen og medlem av dverghøns Har ikke tanta vært på besøk etter pilleslutt, eller har jeg gått glipp av noe?? Tatt en graviditetstest da?? Jeg spør og spør vettdu. Ha en aldeles strålende tirsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. august 2006 #172 Del Skrevet 8. august 2006 Innom med en kjapp , for jeg rekker ikke så mye mer i pausen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 8. august 2006 #173 Del Skrevet 8. august 2006 Hei på deg, og hjem!! Er litt kjedelig å begynne på an igjen med jobbing og styr - og så er det noe med at dagene sneeeeeeeegler seg fremover sånn fra rundt EL og til IKM! Det er helt grusomt!! Jeg har også treningsplaner! Men jeg vil ikke melde meg inn på noe senter før jeg vet om jeg kan ta et aldri så lite opphold i medlemsskapet en periode... De fleste stedene har jo binding på ett år. Men men - nå er det husrengjøring på høyt nivå her! Du må ha en alldeles fantastisk mandag!! ← Heeeeeeiii Netten!! Huff,ja, det er veldig lett å bli opphengt i symptomer og sånn frem mot IKM, hvorfor kunne man ikke bare fått vite det med èn gang??! EL - - og så gå på badet og teste! Fikk det ikke til? Neivel, da prøver vi èn gang til! Og så kunne egget bare vært der til det endelig kom en ladning som satt!! Hmm, prøver å være litt morsom her nå, men det var jeg vel kanskje ikke?? Ja, enig ang treningssenter, jeg var STERKT i tvil jeg også om jeg skulle melde meg inn. Men så tenkte jeg at her har de timer for både gravide og babytrim, så det kan jo være fint å delta på. Det er heldigvis ikke så dyrt å være medlem. Så flink du er til husarbeid, du kan godt komme å ordne hos oss også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 8. august 2006 #174 Del Skrevet 8. august 2006 Hei hei, vennen og medlem av dverghøns Har ikke tanta vært på besøk etter pilleslutt, eller har jeg gått glipp av noe?? Tatt en graviditetstest da?? Jeg spør og spør vettdu. Ha en aldeles strålende tirsdag. stor ← Heeiiiiiii solblomsten Tanta har ikke vært på besøk etter pilleslutt nei.. og forrige helg hadde jeg sinnsykt vondt i den ene sida, samtidig som jeg hadde noen murringer i magen.. Og vi koste oss jo godt i ferien vi! Tok faktisk en test da jeg kom hjem nå før helga, men tror nok det var altfor tidlig i såfall! Men jeg må bare prøve med jevne mellomrom, siden tante lar vente på seg.. Ha en ALDELES strålende tirsdag du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 8. august 2006 #175 Del Skrevet 8. august 2006 Innom med en kjapp , for jeg rekker ikke så mye mer i pausen... ← En varm til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 8. august 2006 #176 Del Skrevet 8. august 2006 Min kjære og jeg forlovet oss igår!! Vi hadde 6 mnd dag, og hadde egentlig prata lenge i at vi skulle markere forholdet med en forlovelse. Så var vi ute og spiste igår, og prata og koste oss, og da foreslo han at vi kunne sette den datoen som forlovelsesdato Det var altså ikke noe stort frieri eller noe sånt, for vi har ikke bestemt noe bryllupsdato, men ønsker å gifte oss innen 1-2 år. Og DA får min kjære gå ned på kne syns jeg! hehe.. Nå høres det vel litt rart ut, at vi hadde 6 mnd dag, og lenge prata om forlovelse, men vi har en historie sammen som går helt tilbake til 2001. Det var bare veldig mange omveier vi måtte gå før vi endte opp der vi er nå, derfor er begge veldig sikre i sin sak. Vi har skjønt at vi hører sammen, ingen vits å stritte i mot da! Så nå skal vi bare få sett på ringer, og bestille og sånn.. Lurer på hva vi skal gravere på innsiden?? Har så mange fine forslag.. her er noen av dem : - Navn navn - Jeg elsker deg - Semper amor (evig kjærlighet) - Gode og onde dager (det er vel kanskje bedre forslag når man gifter seg??) - Glad i deg hver dag - Den beste jeg har - Din hver dag - Evig din + navn - Omnia vincit amor (kjærligheten overvinner alt) - Herfra til evigheten Hmmm... syns både glad i deg hver dag, den beste jeg har og din hver dag er veldig bra! Min kjære er bortreist resten av denne uken, og neste uke er jeg bortreist ifbm jobb, så det tar en stund før vi får bestillt disse ringene.. Det er jo først da det virkelig vil føles ordentlig! Ellers er det fortsatt intet tantebesøk i sikte, går og har litt stikkinger og murringer til tider, og litt ømme bryster men det kommer jo aldri noe mer enn det liksom. Skal ta en test snart, kanskje det har skjedd noe på ferien?? Så lenge det ikke kommer noe tantebesøk, må jeg vel bare teste m jevne mellomrom.. Nå skal jeg hjem og øve på trening med gummiball, gikk til innkjøp etter råd fra kiropraktoren, og det er jo så morro! Men det er vel begrensa hvor lenge det er festlig å prøve å finne balansen, uansett er det vel bare bra at jeg syns det er gøy enn så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. august 2006 #177 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer! Så koselig med forlovelse Må nesten litt for deg og mannen. Litt trist at han er reist bort da, for man blir jo nesten nyforelsket av sånt Jeg likte godt "herifra til evigheten" Men hva dere vil skrive inni avhenger jo litt av om dere vil beholde ringene som gifteringer senere også? fra en dverghøne til en annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 8. august 2006 #178 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) GRATULERER MED FORLOVELSEN!! Og velkommen hjem etter ferie Endret 8. august 2006 av marthepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. august 2006 #179 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer med forlovelsen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 8. august 2006 #180 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer med forlovelsen! Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå