Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #521 Del Skrevet 8. november 2008 JEG SAVNER MANGO-FANTA!!!!! OG SOHO! HVORFOR FORSVANT DEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 8. november 2008 #522 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg savner myke tyrkisk pepper-drops, sånne små runde kuler. Er det noen som vet om de fortsatt finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telys Skrevet 8. november 2008 #523 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg savner: *Disney sjokoladen *Bugg *Noen drops som het molikyler (tror jeg) de var i forskjellige farger *Rød smash *Filadelphia snack (finnes den?) *Gule sure lepper som var i candy king smågodtet (jeg har ihvertfall ikke sett dem på leeeenge) Savner andre ting også,men kommer ikke på mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten 3 Skrevet 9. november 2008 #524 Del Skrevet 9. november 2008 Savner Grandiosa Pølse og tomat............... åååååååå, den var såååå god!!!!!! Og savner Rigel sjokoladen, den lille i "aliminiumsfolie".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten 3 Skrevet 9. november 2008 #525 Del Skrevet 9. november 2008 ÅÅÅ, jeg savner Bokstavkjeksene!!! De orginale, de som er nå smaker jo bare korm og knekkerød..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. november 2008 #526 Del Skrevet 9. november 2008 ÅÅÅ, jeg savner Bokstavkjeksene!!! De orginale, de som er nå smaker jo bare korm og knekkerød..... Så forskjellige vi mennesker er, jeg syns de som er nå er både søtere og mer smakfulle enn de gamle. Jeg har sikkert sagt noe i denne tråden før, men jeg savner de peppermyntedropsene fra Brynhild (tror jeg) som var ovale og hvite, rosa og gule i en vanlig dropspose. Og den blå barnetimegodtposen, den likte jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 14. november 2008 #527 Del Skrevet 14. november 2008 Baluba-ispinnen som var forma som en rosa og gul spiral med jordbær- og sitronsmak. Smatt. Og soho og shio. Og de blå boksehanskene som fantes i smågodtet før ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 16. desember 2008 #528 Del Skrevet 16. desember 2008 Pære isen kommer sommeren 2009:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_annemor30_* Skrevet 16. desember 2008 #529 Del Skrevet 16. desember 2008 Savner 5-minutt sjokoladen. Også skulle jeg gjerne fått lankene mine på sånn shampo som vi brukte på 80-tallet. Jane Helen. Det var et halvt dameansikt på shampoflaska og et halvt på balsamflaska, også man kunne sette de vedsiden av hverandre. Og lukta satt i håret vanvittig lenge. Den kjøpes på rusta i sverige hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2008 #530 Del Skrevet 17. desember 2008 mangofanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #531 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg savner Aquafresh-tannbørstene. Det eneste som er igjen er de i trepakning til 10 kroner, ja, de er greie de og, men yndlingstannbørsten min gjennom flere år var den med tjukt skaft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #532 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg savner lakris hubbabubba tyggegummien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lekman Skrevet 17. desember 2008 #533 Del Skrevet 17. desember 2008 Husker ikke hva den heter, men var ei rosa flaske som du skulle ha i vått hår å le det tørke før du skulle bruke slettetanga. trur det va et produkt fra loreal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #534 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg savner Findenost. Den var i butikkene inntil for noen måneder siden og var ekstremt populær. Så forsvant den plutselig. Skjønner jo godt at det er Tine-mafiaen som ble redd for konkurranse mot Jarlsberg-osten og satt ned foten. Jævla monopolister... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 7. januar 2009 #535 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg savner: *Disney sjokoladen *Bugg *Noen drops som het molikyler (tror jeg) de var i forskjellige farger (molekyler) *Rød smash *Filadelphia snack (finnes den?) *Gule sure lepper som var i candy king smågodtet (jeg har ihvertfall ikke sett dem på leeeenge) (disse har vi enda på rema her i nordland i tillegg savner jeg den runde appelsinsjokoladen, SoHo, myke Tyrkisk Pepper-drops, og sjokoladepålegget Sjokella! Gud så nostalgisk jeg ble nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 7. januar 2009 #536 Del Skrevet 7. januar 2009 Å å å, er det noen som husker det gamle milkshakepulveret, som fantes i smakene jordbær og sjokolde, hvor du fikk med en rød shaker i plast? Ei venninne av meg mener å huske at det var en gutt med gult hår og caps på boksen, noen som husker navnet på denne fantastiske drikken? (jordbær var egentlig ganske stygg da, men jeg elsket sjokolade, og shakeren man fikk med...) Tipper forresten den fantes på slutten av 90-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #537 Del Skrevet 7. januar 2009 Var det ikke oboy som hadde disse? Tror det, men bel plutselig usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 7. januar 2009 #538 Del Skrevet 7. januar 2009 Tror det var Nesquick.. Husket jeg hadde en rød shaker med på skolen med jordbærmilkshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 7. januar 2009 #539 Del Skrevet 7. januar 2009 Da skal jeg søke litt, ble så forferdelig nysgjerrig, tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 7. januar 2009 #540 Del Skrevet 7. januar 2009 JEG SAVNER BIG ONE - BIFF OG TOMAT! Den forsvant rett etter at jeg faktisk hadde begynt å like den >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå