Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

shio med fersken smak

pære is

smash med paprika

vanilla coke!!!!!

ox drikken

den blå baluba brusen

milkyway isen, sånn med stjerneform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Molly84

Det jeg savner aller mest er en is som vi fikk kjøpt fra isbilen før, som het Logo. Appelsin og ananas-smak, og en litt merkelig konsistens. Den var himmelsk!

Ellers savner jeg tom og jerry-is, og sånne potetgullbamser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den runde appelsinsjokoladen fra Freia. Noen som vet om den nettopp har gjort et comeback?

Fant nemlig et eksemplar nå for noen dager siden på kontoret til et sted jeg var på jobb (er vikar her og der). Men jeg har ikke sett snurten av den i noen butikker. Vet at denne er å finne i utlandet, men det var Freia sin appelsinsjokolade jeg så! *håpe på det beste*

Soho ble forøvrig (hvis ingen har nevnt det før her?) tatt av markedet fordi holdbarheten var for dårlig, i følge Nidar. Ganske trist, jeg fikk selvfølgelig ikke sansen for sjokoladen før rett før den ble tatt av markedet - fikk spist en sjokolade eller noe...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljestang får man kjøpt i eske med 10 eller 12 her i byen i allefall, i isdisken på Rema. En blå eske, og står det ikke vaniljestang så står det rundpinne på den, men isen er nå uansett den samme. Og den er knakende god!

Den hadde jeg helt glemt av, til nå! Herregud så mye godteri jeg savner :(

Ååhh, søren og at jeg ikke har fryser da!! :(

Og dsiden jeg nettopp var inne på appelsinsjokolade; har freia kuttet ut den vanlige appelsinsjokolade-plata si og??? Hva skjer med freia og appelsinsjokolade, gir de alltid opp???? :(

Er jo den beste sjokoladen som finnes...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner shio, heksehyl og barne-TV fra 90-tallet! Gode gamle sesam stasjon, mummi osv.. Det jeg kommer på i farta hvertfall

Den grønne brusen de solgte på rema før (tropo) har jo endelig kommet tilbake! Juhhuu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner shio, heksehyl og barne-TV fra 90-tallet! Gode gamle sesam stasjon, mummi osv.. Det jeg kommer på i farta hvertfall

Den grønne brusen de solgte på rema før (tropo) har jo endelig kommet tilbake! Juhhuu :D

Heksehyl eksisterer da enda det... hvis det er samme produkt vi mener på ;)

Jeg har lett og lett etter Nøtte jeg, men finner det ikke noen steder. Enten har det forsvunnet, ellers håper jeg noen har ett hint om hvilken butikk som fortsatt har det. Det er jo såå godt på nybakt brød :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

* French fries med paprika krydder

* Smash med paprika

* corny

* Shio med solbæ

* Salte lakrissnører

* En is jeg tror het astronautis eller no sånt. Den var hvit med en gummibjørn i toppen.

* Stabburet peperonipizza.

Endret av Moonshadow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner ostepoppen med mus utpå. Den var sterkere enn vanlig ostepop og myyye bedre. Ellers leter jeg fortsatt etter Sjokella pålegg når jeg er i butikken - det var godt det! Og salte lakrissnører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjem-is har tyrkisk pepper isen:p og pære is, vet ikke om den er god da. er sånn "mine venner tigergutt og brum" pære is. men skal snart testes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heksehyl eksisterer da enda det... hvis det er samme produkt vi mener på ;)

Jeg har lett og lett etter Nøtte jeg, men finner det ikke noen steder. Enten har det forsvunnet, ellers håper jeg noen har ett hint om hvilken butikk som fortsatt har det. Det er jo såå godt på nybakt brød :D

Hmm, har desverre ikke sett heksehyl noen steder.. Hvor har du sett det?

Nøtte vet jeg finnes på mange vanlige dagligvarebutikker her, bl.a. Ultra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

HIP-isen!!! Den var bare så utrolig god!!

For ikke å snakke om Plattfot-isen, Clip Clap-isen, Kræsj Pink-isen, og den isen som var forma som en frosk med vanilje-is inni og grønn saftis rundt!! Og tennis-isen som var forma som en tennis-rackert med pistasj-is og sjokolade. Alle de gamle gode isene er jo borte!! Pink-panther-pastillene, spin..de røde og gule tyggepastillene, og den der gule papprullen med bruspulver og lakrisstang til å dyppe oppi! Noen som husker en tubeost som het fristelse?? Og den 3-packen med mini-smøreoster med kirsebær-ost, bacon-ost og jarlsberg ost?? Eller Dig-tyggisen..fantes i rød og svart med morsomme bilder bak på papiret som vi pleide å samle på og bytte. Kunne sitte her i timevis og ramse opp alt jeg savner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_ann_*

Jeg savner Taffel Sticks med grillkrydder... Lilla og grønn pose - var i butikken på slutten av 80 tallet. (Før Taffel ble til Kims). Det her er faktisk et snacks som har nådd legende status hos meg - så dukker det noen gang opp igjen er jeg nødt til å bli skuffet... ;)

Den originale Sticksen har endret smak forresten - den var også mye bedre før....

Taffel potetgull med ost & løk var og kjempegodt - men Kims brukte ikke samme krydderblandingen den tiden de fortsatt hadde denne smaken.

Nå hørte jeg at Maarud skulle gi ut Salt & Vinegar potetgull igjen, så det blir et lite plaster på såret da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en liten karamellpakke med banankaramell for mange år siden.. Var kanongodt, har aldri sett den igjen! Noen som kjenner til den?

Ellers savner jeg også Soho! Og Shio var kanskje bare litt forut for sin tid? Tror den hadde solgt som bare hvis den ble relansert igjen i dag!!

Likte appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin, skulle dunke den i bordet så 'spratt' det ut båter :biggrin:

Elsker også snack stekt i peanøttolje. Fryktelig usunt, og fryktelig godt! Har vi noengang hatt det i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hørte jeg at Maarud skulle gi ut Salt & Vinegar potetgull igjen, så det blir et lite plaster på såret da...

OT, men den er allerede i butikken. Koste meg med det i helgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...